PDA

View Full Version : "Ze wilden ons bloed zuipen"



Tony
28-08-2009, 10:26
‘Ze wilden ons bloed zuipen’

Uitgegeven: 28 augustus 2009 07:41 Laatst gewijzigd: 28 augustus 2009 08:38
AMSTERDAM – De politiemensen die in de nacht van zaterdag op zondag bij het strandfeest in Hoek van Holland waarschuwingsschoten moesten lossen, hebben doodsangsten uitgestaan.

http://media.nu.nl/m/m1dzgeoaor7u.jpg © NU.nl/Bob van Keulen



Een van de agenten doet vrijdag zijn verhaal in het AD (http://www.ad.nl/rotterdam/3451042/Agenten_Ze_wilden_ons_bloed_zuipen.html). ‘’Ze wilden ons vermoorden.’’
De ochtendkrant sprak met een van de agenten die met getrokken wapen in het midden van de groep relschoppers stond. ''Ik stond met getrokken wapen. Omringd door honderden relschoppers.’’
‘’Je denkt bij jezelf: 'ik moet nog geen schoten lossen, want die kogels heb ik straks nog nodig'. Het duurde misschien tien minuten, maar voor mijn gevoel waren het wel vijf dagen.''
Hij vervolgt: ''Ze wilden ons bloed zuipen. Eén van ons doodmaken.''

Lichaam

De geciteerde agent denkt de overleden 19-jarige Robby van der Leeden te hebben gezien.
‘’Voor onze voeten plofte een lichaam neer. Een van dezelfde relschoppers die even daarvoor nog tegenover ons stond.’’ De agenten hebben de zwaargewonde jongen 500 meter over het strand meegesleurd om hulp te zoeken.
Ook de Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/binnenland/4701907/__Agenten__Ze_wilden_bloed__.html?p=2,1) sprak met een van de agenten. ''Het was oorlog. Een arena met dolle leeuwen. 'Kankerjoden' schreeuwen ze. Bacardiflessen met zand vliegen door de lucht. (...) Als je valt in het zand dan hadden ze ons gelyncht.''

Feyenoord

De agent hoorde bij een groep politiemensen in burger, die de situatie bij het strandfeest Sunset Grooves in de gaten moest houden. Volgens het AD was de opdracht om ‘beruchte leden van de harde kern Feyenoord-hooligans in kaart te brengen' die op het feest aanwezig zouden zijn.

Tsuki
28-08-2009, 10:28
ruig feestje geweest ..........

Tony
28-08-2009, 10:29
"dude where's my car?"


maarre... ik ben er niet bij geweest maar kan me heel goed indenken dat die politiemensen geen andere keuze hadden dan te schieten....

Die jongen die gestorven is zal heus niet voor de politie gestaan hebben met de vraag of ze willen doneren aan het plaatselijke kerkblaadje...

Jochem
28-08-2009, 12:28
"dude where's my car?"


maarre... ik ben er niet bij geweest maar kan me heel goed indenken dat die politiemensen geen andere keuze hadden dan te schieten....

Die jongen die gestorven is zal heus niet voor de politie gestaan hebben met de vraag of ze willen doneren aan het plaatselijke kerkblaadje...

En dan was het helemaal terecht geweest, kutchristenen.

Mike
28-08-2009, 12:36
sowieso zwaar irritant dat er een landelijke discussie is of de politie wel of niet juist handelde

ik vind t goed dat ze eindelijk schieten en relschoppers keihard aanpakken

goed voor t imago van de politie juuist, beetje gezonde angst en respect voor agenten heeft de politie wel nodig. ze moeten kappen met bekeuren enzo en meer focussen op echte criminelen. En die moeten ze gewoon schieten.... want dat ruimt lekker op

volgende 4 keer met rellen weer paar man neerschieten en dan zul je zien dat het heel snel ophoudt met dat homo hooliganisme.

Gary
28-08-2009, 12:48
*wacht op gebruikelijke acab opmerkingen*

Guillermo
28-08-2009, 12:52
sowieso zwaar irritant dat er een landelijke discussie is of de politie wel of niet juist handelde

ik vind t goed dat ze eindelijk schieten en relschoppers keihard aanpakken

goed voor t imago van de politie juuist, beetje gezonde angst en respect voor agenten heeft de politie wel nodig. ze moeten kappen met bekeuren enzo en meer focussen op echte criminelen. En die moeten ze gewoon schieten.... want dat ruimt lekker op

volgende 4 keer met rellen weer paar man neerschieten en dan zul je zien dat het heel snel ophoudt met dat homo hooliganisme.

x3

aliendwurf
28-08-2009, 13:25
Nou ja, laat ze maar rubberen kogels gebruiken dan. Je kunt gewoon niet met scherp op groepen supporters gaan schieten, ook al zijn het notoire relschoppers. Zeker tijdens of na wedstrijden lopen er veel te veel mensen achter, naast en soms zelf ongewild tussen de strijdende partijen in. Bovendien, als je regelmatig geschoten hebt dan weet je dat kogels hele rare dingen gaan doen als ze ergens op afketsen.

guess2007
28-08-2009, 14:55
Denk toch wel dit ze in deze situatie alle recht hadden te schieten.
Ben zeker geen fan van de blauwe vrienden maar als ik daar gestaan had had ik zeker het zelfde gedaan.

bricriu
28-08-2009, 15:16
Een glock heeft toch 15 patronen?
Jammer dat er niet meer van die sjappies zijn afgeschoten.

Respect voor die 4 coppers in burger!!!

Wat anders dan die bonnenschrijvende penvrienden van me....

Mike
28-08-2009, 15:19
Nou ja, laat ze maar rubberen kogels gebruiken dan. Je kunt gewoon niet met scherp op groepen supporters gaan schieten, ook al zijn het notoire relschoppers. Zeker tijdens of na wedstrijden lopen er veel te veel mensen achter, naast en soms zelf ongewild tussen de strijdende partijen in. Bovendien, als je regelmatig geschoten hebt dan weet je dat kogels hele rare dingen gaan doen als ze ergens op afketsen.

je hebt t over wedstrijden, daar gebeurt nooit wat. en wanneer het dreigt uit de hand te lopen kondigt de politie en de me dat aan en heb je als normale supporter alle tijd om naar je auto of de metro te lopen. Wie blijft vraagt erom.

bovendien zijn al die "hooligans"de laatste jaren bezig om andere grote events en festivals te verpesten. ik heb daar helemaal geen zin in en t slaat ook helemaal nergens op. Sta je lekker te dansen en flirten op een feest krijg je een met zand gevulde bacardifles op je kop. Er waren niet eens vijandige hooligans van andere clubs aanwezig? WTF?

Als je wat daar allemaal gebeurde toestaat en niet meteen met harde hand of kogel oplost dan denken die mongolen straks dat alles kan.

Ik haat de politie door al hun kut bekeuringen en beleerende houding maar vooral omdat ze er nooit zijn of wat doen als er echt iets ergs of gevaarlijks gebeurt. Nu grijpen ze dus wel goed in en schieten ze gewoon op die dapen. Je moet ergens een grens hebben, wat mij betreft blijven ze er op schieten tot het trieste gedoe over is. Met 200 man een handjevol vijanden/smerissen aanvallen , man man wat dapper. Vroeger had je nog echte hooligans met pride en honor, die opgeschoten jochies van nu snappen er geen kloot van. al die laffe acties en daden , vechten tegen normale supporters, met 30 vs 3 knokken. met zn allen een feestje compleet verkankeren. tis allemaal te laf en zielig voor woorden

Als ze nog 3 of 4x schieten tijdens rellen dan blijven die stoere groeps binkies die er naast en achter lopen ook weg en blijft er een hele kleine harde kern over waar je als maatschappij geen last van hebt. Die mogen dan bij iedere wedstrijd lekker 12 vs 12 vechten en niemand heeft er last van. iedereen blij.

Sjaak
28-08-2009, 15:23
Waarom hebben ze het in de media alleen over de politie ?????

Geef die gasten die op het strand stonden een medaille dat zijn helden.

En probeer die beestachtige halve gare randdebielen met een speciaal programma op TV op te sporen, deel een bonus uit aan mensen die ze kunnen aangeven en veroordeel ze tot TBS. Elke mongool die ze kunnen pakken en opsluiten is een gevaar minder voor de maatschappij.

Van mij hadden ze die gasten mogen afschieten in hun knieen, vuile teringlijers !!!! Aanpakken dit tot op het bot anders wordt het met de week erger.

aliendwurf
28-08-2009, 15:38
je hebt t over wedstrijden, daar gebeurt nooit wat. en wanneer het dreigt uit de hand te lopen kondigt de politie en de me dat aan en heb je als normale supporter alle tijd om naar je auto of de metro te lopen. Wie blijft vraagt erom.

bovendien zijn al die "hooligans"de laatste jaren bezig om andere grote events en festivals te verpesten. ik heb daar helemaal geen zin in en t slaat ook helemaal nergens op. Sta je lekker te dansen en flirten op een feest krijg je een met zand gevulde bacardifles op je kop. Er waren niet eens vijandige hooligans van andere clubs aanwezig? WTF?

Als je wat daar allemaal gebeurde toestaat en niet meteen met harde hand of kogel oplost dan denken die mongolen straks dat alles kan.

Ik haat de politie door al hun kut bekeuringen en beleerende houding maar vooral omdat ze er nooit zijn of wat doen als er echt iets ergs of gevaarlijks gebeurt. Nu grijpen ze dus wel goed in en schieten ze gewoon op die dapen. Je moet ergens een grens hebben, wat mij betreft blijven ze er op schieten tot het trieste gedoe over is. Met 200 man een handjevol vijanden/smerissen aanvallen , man man wat dapper. Vroeger had je nog echte hooligans met pride en honor, die opgeschoten jochies van nu snappen er geen kloot van. al die laffe acties en daden , vechten tegen normale supporters, met 30 vs 3 knokken. met zn allen een feestje compleet verkankeren. tis allemaal te laf en zielig voor woorden

Als ze nog 3 of 4x schieten tijdens rellen dan blijven die stoere groeps binkies die er naast en achter lopen ook weg en blijft er een hele kleine harde kern over waar je als maatschappij geen last van hebt. Die mogen dan bij iedere wedstrijd lekker 12 vs 12 vechten en niemand heeft er last van. iedereen blij.


Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar ook tijdens andere evenementen kunnen er mensen geraakt worden die er niks mee te maken hebben. Je zal er maar werken bijvoorbeeld. Een kogel is zo afgeketst. Wat is er mis met rubberen kogels? Geloof me die schrikken echt meer dan voldoende af en die wil je echt niet hebben.

Mike
28-08-2009, 15:42
ja is ook zo ;)

chief108
28-08-2009, 15:48
werkt al jarenlang erg goed in Israel ook....

Tsuki
28-08-2009, 15:51
rubberen kogels FTW ......................

aliendwurf
28-08-2009, 15:51
In het midden oosten helpt niks. Daar moet je de oplossing in het nucleaire zoeken.

chief108
28-08-2009, 15:59
rubberen kogels FTW ......................
kunnen ze gewoon lekker in het wilde weg knallen op die eikels...
reken maar dat je dan wel wegrent als relschopppert hoor...

aliendwurf
28-08-2009, 16:01
Dit is het resultaat van zo'n rubberen kletserT:

http://cellar.org/2002/rubberbullet.jpg

http://www.truthring.org/wp-content/uploads/2008/02/rubber-bullet-head.JPG

chief108
28-08-2009, 16:08
precies!!!
dat bedoel ik...

it's super effective!!!

Tony
28-08-2009, 16:26
of van die bonenzakjes uit shotguns...

of dat apparaat van future weapon (soort van hypersoon geluid ofzoiets... )

of of of...

Judas
28-08-2009, 16:32
Een glock heeft toch 15 patronen?
Jammer dat er niet meer van die sjappies zijn afgeschoten.

Respect voor die 4 coppers in burger!!!

Wat anders dan die bonnenschrijvende penvrienden van me....

Voor zover ik weet dragen ze nog ff de Walther en die heeft maar 8 patronen;).

sikkwitttet
28-08-2009, 18:15
acab?

tom l
28-08-2009, 19:52
*wacht op gebruikelijke acab opmerkingen*

Check!

ACAB!

guess2007
28-08-2009, 22:29
acab?

http://i229.photobucket.com/albums/ee229/djokicmar/acab-1.jpg

bricriu
31-08-2009, 13:04
Voor zover ik weet dragen ze nog ff de Walther en die heeft maar 8 patronen;).


okay, dan nog 4 maal 8 maakt 32 minus 1 maakt 31 en is dus 31 hooligans te weinig afgeschoten:whistling: