PDA

View Full Version : Oke nu ben ik het zat.



GerritTonijn
05-09-2009, 19:25
Ikke net rooster gezien voor komende maanden. (van school)

Ik heb naast mijn uni ook een 'fulltime' baan als retail daytrader op de VS futuresmarkt (begint half 4 smiddags). Nu is mij steeds verteld, maar paar contact uren per week, zeer veel zelfstandigheid. (Doe dus economie @ Uni Utrecht).

Wat denk je....MAANDAG : 11 AM - 10 PM
disndag same, woensdag same, donderdag 11-3, vrijdag 11-3

en ik moet nog 1.5 uur reizen van huis naar utrecht.

Nu zit ik met een dilemma, niet werken om half 4, is geen geld, is sowieso geen studie betalen/eten/huis. Maar...helft van alle (verplichte) lessen skippen, geeft geen recht op herkansingen en natuurlijk kleinere kans dat ik vak niet haal....

Pffff shit is pissing me off.
Dus ik met goede moed begonnen aan school, maar na 1 dag al zin om te stoppen....gvd. Ik heb hele ochtend al zitten bidden, maar heb nog geen roosterveranderingen gezien.

maartenjackie
05-09-2009, 20:10
Ikke net rooster gezien voor komende maanden. (van school)

Ik heb naast mijn uni ook een 'fulltime' baan als retail daytrader op de VS futuresmarkt (begint half 4 smiddags). Nu is mij steeds verteld, maar paar contact uren per week, zeer veel zelfstandigheid. (Doe dus economie @ Uni Utrecht).

Wat denk je....MAANDAG : 11 AM - 10 PM
disndag same, woensdag same, donderdag 11-3, vrijdag 11-3

en ik moet nog 1.5 uur reizen van huis naar utrecht.

Nu zit ik met een dilemma, niet werken om half 4, is geen geld, is sowieso geen studie betalen/eten/huis. Maar...helft van alle (verplichte) lessen skippen, geeft geen recht op herkansingen en natuurlijk kleinere kans dat ik vak niet haal....

Pffff shit is pissing me off.
Dus ik met goede moed begonnen aan school, maar na 1 dag al zin om te stoppen....gvd. Ik heb hele ochtend al zitten bidden, maar heb nog geen roosterveranderingen gezien.

wtf wil je dan? vakkenvullen bij de c1000?

GerritTonijn
05-09-2009, 20:12
Albert heijn, heb werkervaring daar.

The_Rock
05-09-2009, 22:29
Ik was arm tot mijn 9e. Hoort erbij ..minder zeuren en harder knallen.

sikkwitttet
06-09-2009, 12:41
wtf wil je dan? vakkenvullen bij de c1000?
heheheh



ja vind een rijke vrouw.

en is er geen andere baan??? bedoel wtf man. klinkt duur die shit van je


kijk univ bitched mij ook man.
moet al om maandag 9 uur beginnnen, kan gwoon niet meer uit op zondag.the tieffus. en ook op vrijdag les 9 uur. kan niet ui op donderdag.
ooh en kost mij steeds 30 euries ongeveer om op zondag van huis terug na kut kamertje in amsterdam te gaan.voor die shit maandag eerste uuren les.
dus ik heb het harder.:crying:

Angelco
06-09-2009, 12:45
wtf zitten jullie te zeuren, ik heb altijd les gehad op de uni van 8:30 tot 17:00 (maandag tot en met vrijdag) :s

thrillseekah
06-09-2009, 13:28
ben ik ff blij dat ik een relaxt rooster/baantje heb.

Maar als je iets anders is beloofd dan wat je krijgt moet je daar toch wat aan kunnen doen?

iconian
06-09-2009, 13:38
Ik zat ook ooit wat te schuiven op de beurs toen na de crash van vorig jaar, en de tijd en energie die je erin moet stoppen om echt iets te verdienen kun je veel, veel beter in een normale baan met vast salaris steken. geeft meer voldoening, bouw je een cv mee op en op de lange termijn veel meer zekerheid.

Ik studeer journalistiek en heb echt relaxed rooster, 3x per week 2 uurtjes in de ochtend..

FOCUS
06-09-2009, 13:46
ik zou zoiets zeggen:
" I'm a button-down, Oxford-cloth psycho and I might just snap, and then stalk from office to office with an Armalite AR-10 carbine gas-powered semi-automatic weapon, pumping round after round into colleagues and classmates....if you don't change my schedule.."

works everytime:)

GerritTonijn
06-09-2009, 13:58
Ik zat ook ooit wat te schuiven op de beurs toen na de crash van vorig jaar, en de tijd en energie die je erin moet stoppen om echt iets te verdienen kun je veel, veel beter in een normale baan met vast salaris steken. geeft meer voldoening, bouw je een cv mee op en op de lange termijn veel meer zekerheid.

Ik studeer journalistiek en heb echt relaxed rooster, 3x per week 2 uurtjes in de ochtend..

Ik heb eerst bij een hedgefund gewerkt, en daarna besloten om zelfstandig verder te gaan. Maar, het kost idd ziek veel time and effort wil je er beetje goed in worden. Voor de meeste mensen niet weggelegd icm werk. (ik had geluk dat ik in mijn begin periode veel vrije tijd had)

tom l
06-09-2009, 15:49
Ik werk en studeer ook, maar ik moet zo goed als nooit naar de les. In Belgie hebben we een systeem dat bekend staat als afstandsonderwijs, je hebt hetzelfde hogeschool diploma als de mensen die in het regulier systeem zitten, maar je moet nauwelijks naar de les. Meestal moet je enkel naar school komen voor examens af te leggen. Misschien moet je is checken of dit geen optie is voor de rechting die jij doet, zou me verbazen als het in Nederland niet bestaat.

GerritTonijn
06-09-2009, 15:51
Ik werk en studeer ook, maar ik moet zo goed als nooit naar de les. In Belgie hebben we een systeem dat bekend staat als afstandsonderwijs, je hebt hetzelfde hogeschool diploma als de mensen die in het regulier systeem zitten, maar je moet nauwelijks naar de les. Meestal moet je enkel naar school komen voor examens af te leggen. Misschien moet je is checken of dit geen optie is voor de rechting die jij doet, zou me verbazen als het in Nederland niet bestaat.

Ik zal eens kijken of er geen betere deeltijd variant is ja, probleem was namelijk met meeste deeltijd opleidingen dat die savonds is...is dan werk ik juist. Maargoed, ik ga maandag eens koekeloeren bij de studieadviseur en ik zie wel wat er uit komt.

anoniem gg
06-09-2009, 17:43
Ikke net rooster gezien voor komende maanden. (van school)

Ik heb naast mijn uni ook een 'fulltime' baan als retail daytrader op de VS futuresmarkt (begint half 4 smiddags). Nu is mij steeds verteld, maar paar contact uren per week, zeer veel zelfstandigheid. (Doe dus economie @ Uni Utrecht).

Wat denk je....MAANDAG : 11 AM - 10 PM
disndag same, woensdag same, donderdag 11-3, vrijdag 11-3

en ik moet nog 1.5 uur reizen van huis naar utrecht.

Nu zit ik met een dilemma, niet werken om half 4, is geen geld, is sowieso geen studie betalen/eten/huis. Maar...helft van alle (verplichte) lessen skippen, geeft geen recht op herkansingen en natuurlijk kleinere kans dat ik vak niet haal....

Pffff shit is pissing me off.
Dus ik met goede moed begonnen aan school, maar na 1 dag al zin om te stoppen....gvd. Ik heb hele ochtend al zitten bidden, maar heb nog geen roosterveranderingen gezien.

Gewoon doorbidden, dan ben je zo 65 of tegenwoordig mag je met 67 met pensioen!

GerritTonijn
06-09-2009, 18:08
Gewoon doorbidden, dan ben je zo 65 of tegenwoordig mag je met 67 met pensioen!

kan je net zo goed meteen dood neervallen.

chief108
06-09-2009, 18:19
dus: gewoon van school afgaan
Bas heeft ook geen opleiding

Judas
06-09-2009, 18:28
dus: gewoon van school afgaan
Bas heeft ook geen opleiding

Precies! En alsnog heeft hij een tietel van jewelste.

sikkwitttet
06-09-2009, 18:33
bedoel dan kun je ook meteen oscar waardige films maken

NTT-FX
07-09-2009, 01:14
Anderhalf uur reistijd ? Dan zou ik het juist wat meer waarderen om een langer dagje te draaien i.p.v. 2 uurtjes college en dan weer dik een uur te moeten afzien om weer thuis te komen...

Bijbeunen kun je altijd nog ergens tussen vrotten als het echt moet...
Dat je geen praktisch gerichte job erbij kunt hebben is misschien wat zuur maar om te zeggen dat het een wereldramp is...

Gary
07-09-2009, 01:50
ibgroep -> maximale lening :P

kmr
07-09-2009, 02:36
Ik heb hele ochtend al zitten bidden, maar heb nog geen roosterveranderingen gezien.


Verkeerde god.

blackadder
07-09-2009, 03:14
Ik werk en studeer ook, maar ik moet zo goed als nooit naar de les. In Belgie hebben we een systeem dat bekend staat als afstandsonderwijs, je hebt hetzelfde hogeschool diploma als de mensen die in het regulier systeem zitten, maar je moet nauwelijks naar de les. Meestal moet je enkel naar school komen voor examens af te leggen. Misschien moet je is checken of dit geen optie is voor de rechting die jij doet, zou me verbazen als het in Nederland niet bestaat.
Tuurlijk hebben we dat LOI, NTI, Open Universiteit...;)

chief108
07-09-2009, 07:55
Verkeerde god.
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/07/funny-pictures-come-to-the-dark-side-says-bald-cat.jpg (http://icanhascheezburger.com/2008/07/28/funny-pictures-we-has-cheezburgerz/)

Bagheera
07-09-2009, 22:06
Jank niet!!!!

Een dag heeft 24 uur.. en je beklaagt je nu al over maar een paar uur van die 24...