PDA

View Full Version : glucosamine



jopke
12-09-2009, 20:56
hoi,

ik heb gewrichtspijn, en librus corpus(botsplinters/kraakbeensplinters) in mijn elleboog.
hier word ik over 2 week aan geopereerd.
na mijn operatie wil ik zo snel mogelijk weer aan de slag met mijn training, nu heb ik gelezen dat glucosamine goed kan helpen bij de herstel, en verbetering van kraakbeen.
weet iemand waar ik goede glucosamine, tegen een goede prijs kan krijgen?

groeten!

NielsN
13-09-2009, 12:15
Ik heb destijds besteld bij glucosamine.nl. Beviel op zich goed, hoewel ik moet zeggen dat ik niet echt verschil merkte...

Iig een faire prijs, denk ik en prima service.

Jochem
13-09-2009, 12:44
x2, werkt goed.

ArjanV
13-09-2009, 13:47
Kun je bij vrijwel iedere drogisterij halen....

Ik heb zelf ook behoorlijke schouderproblemen gehad,begon bij mijn huisarts over Glucosamine waarna hij mij 2 artikelen liet lezen uit een vaktijdschrift....de werking van Glucosamine is nog altijd niet wetenschappelijk bewezen...en voor mij deed het ook helemaal niets!

hendriks
13-09-2009, 13:58
Bij de tuinen, is nu een aanbieding 50 % korting

RNLMC
13-09-2009, 14:43
hey jopke,

Ik raad je SupperCissus RX van USPlabs aan, dit is echt super spul!
krijgt alleen maar goede reviews, gebruik het zelf ook en werkt echt mega goed.

Onder andere the koop op cheapuksupplements.com

FOCUS
13-09-2009, 14:51
Werking is inderdaad nooit objectief wetenschappelijk aangetoond,
maar aan de andere kant kost het geen drol (kruitvat, etos, internet).
Dus gewoon proberen.

Jochem
13-09-2009, 16:27
bij mij werkt het goed, ik krijg flink last van mijn gewrichten in mijn vingers als ik het niet slik.

RocknRolla
14-09-2009, 00:17
Ik had een heel verhaal geschreven over glucosamine alleen me pc liep vast. Maar het kwam neer op dit glucosaminesulfaat het effect ervan is niet bewezen en is omstreden. Pas na 3 maanden merk je verschil als het al helpt.

En het kraakbeen dat kapot is wordt nooit maar dan ook nooit voor 100% puur stevig kraakbeen. Het perichondrium dat het kraakbeen omgeeft en voedt kan secundair kraakbenig worden en het omgevend kraakbeen ondersteunen. Ze denken dat glucosamine hier bij helpt.

muay kpn
14-09-2009, 03:29
Ik heb ooit schouderklachten gehad, een beetje te zwaar getraind. Mijn huisarts en fysio zeiden toen dat ik een andere hobby moest gaan zoeken ik heb toen een lange tijd rust genomen, en ben toen glucosamine gaan gebruiken. Toen heel voorzichtig weer gaan trainen en het blijven gebruiken. NOOIT MEER LAST VAN MIJN SCHOUDER GEHAD

ArjanV
14-09-2009, 08:25
Maar kwam dat door de rust of door de Glucosamine?
Ik denk dat ik het wel weet....

Fr3ddy
14-09-2009, 09:44
hoi,

ik heb gewrichtspijn, en librus corpus(botsplinters/kraakbeensplinters) in mijn elleboog.
hier word ik over 2 week aan geopereerd.
na mijn operatie wil ik zo snel mogelijk weer aan de slag met mijn training, nu heb ik gelezen dat glucosamine goed kan helpen bij de herstel, en verbetering van kraakbeen.
weet iemand waar ik goede glucosamine, tegen een goede prijs kan krijgen?

groeten!

Ik heb precies hetzelfde in mijn (midden)voet.. operatie stel ik uit tot na mijn laatste kickbokspartij over een jaar of 2 :)

Ik heb altijd glucosamine van de AH. Ik merk totaal geen verschil tussen verschillende (dure) merken..

muay kpn
14-09-2009, 10:43
Maar kwam dat door de rust of door de Glucosamine?
Ik denk dat ik het wel weet....


Geen idee! Mijn huisarts en mijn fysio beweerde alle 2 dat ik niet meer kon trainen, ik ben toen glucosamine gaan gebruiken en blijven gebruiken heb daarna nooit meer klachten gehad.

Of het echt aan de glucosamine heeft gelegen ik weet het niet, ik kon in ieder geval gewoon door trainen.

:icon22: