PDA

View Full Version : Wheelie - Wegmisbruikers



De man van 14K
16-09-2009, 12:31
Lekker hoor! die gozer kan trouwens goed sturen

http://www.youtube.com/watch?v=pbaZGC6RBTw&feature=player_embedded#t=26


en alsof die griet niet wist wie het was... goed dat ze dr kop hield, hij heeft zn vriendin goed opgeleid!

A.F.
16-09-2009, 12:40
meld misddaad anoniem... zouden ze moeten verbieden... nsb flikkers

vet filmpje btw!! goed wijf ook

aliendwurf
16-09-2009, 12:42
Hahaha, goedzo. Laat die dienders zelf hun werk doen.

Judas
16-09-2009, 12:46
Haha, goede actie van die chick! En idd onbegrijpelijk wat voor mentaliteit ze proberen te kweken met die gore kliklijn...

XanaduNL
16-09-2009, 12:49
Makkelijk praten, totdat een familielid van je word aangereden door zo malloot.

aliendwurf
16-09-2009, 12:49
Die kliklijn past heel goed in ons landje, noem het een stukje cultuurgoed. Nederlanders zijn nou eenmaal een laf en verraderlijk volkje. Als je ze bijvoorbeeld moet geloven hebben ze allemaal joden op zolder gehad in de oorlog, maar in werkelijkheid zijn er nergens zoveel joden verraden dan in Nederland.

A.F.
16-09-2009, 12:51
Ja... weet je,...ik snap wel dat er zoveel agressie in dit land is ... Je moet oppassen dat je niet word verraden door je buurman... en tegelijkertijd word je ook nog in je kont gepakt door de regering...

daar komt veel frustratie van... veeeeeel frustratie

XanaduNL
16-09-2009, 12:55
Die kliklijn past heel goed in ons landje, noem het een stukje cultuurgoed. Nederlanders zijn nou eenmaal een laf en verraderlijk volkje. Als je ze bijvoorbeeld moet geloven hebben ze allemaal joden op zolder gehad in de oorlog, maar in werkelijkheid zijn er nergens zoveel joden verraden dan in Nederland.

Wat een vergelijking...met niet onderbouwde feiten...

Wat wel een feit is, zo kliklijn maakt Nederland veiliger. En daarnaast hebben de meeste landen een kliklijn.

Judas
16-09-2009, 12:58
Wat een vergelijking...met niet onderbouwde feiten...

Wat wel een feit is, zo kliklijn maakt Nederland veiliger. En daarnaast hebben de meeste landen een kliklijn.

Jan Peter, jij ook al op Mixfight?

aliendwurf
16-09-2009, 12:58
Wat een vergelijking...met niet onderbouwde feiten...

Wat wel een feit is, zo kliklijn maakt Nederland veiliger. En daarnaast hebben de meeste landen een kliklijn.


Is een voorbeeld, niks meer en niks minder. Nederlanders staan erom bekend het braafste jongetje van de klas te willen zijn. Dat dat tegen jou zere been is zal me verder worst zijn. Ik zou zeggen; klik er lekker op los en maak dit landje veilig. :lol:

XanaduNL
16-09-2009, 13:02
Voorbeelden verzinnen kan iedereen. Ik heb nog nooit gehoord dat Nederlanders daarom bekend staan, in tegenstelling tot bijvoorbeeld gierigheid.

aliendwurf
16-09-2009, 13:04
Ik verzin niks, zijn gewoon feiten en op te zoeken.

A.F.
16-09-2009, 13:05
Wat een vergelijking...met niet onderbouwde feiten...

Wat wel een feit is, zo kliklijn maakt Nederland veiliger. En daarnaast hebben de meeste landen een kliklijn.

Ga jij lekker je buurman verklikken omdat ie 5 wietplantjes in ze tuin heeft staan

ga jij lekker je buurman verklikken omdat ie op een zaterdag ergens zwart werkt...

Asjeblieft man!!.. ( censuur) (censuur)

XanaduNL
16-09-2009, 13:06
Ik dacht dat we het hier hadden over wegmisbruikers (en evt. ander echt tuig).
Wat wiet en zwartwerken maakt mij geen drol uit.

A.F.
16-09-2009, 13:08
dan nog!.... kom op man... je gaat iemand toch niet verlinken omdat ie te hard op ze motor rijd! ...hij doet het op de snelweg .. en als er wat gebeurt is hij de lul... en iemand in een auto niet

aliendwurf
16-09-2009, 13:11
Verraders zijn ratten en ratten dienen uitgeroeid te worden.

XanaduNL
16-09-2009, 13:12
Moet jij eens opletten hoe hard een motorrijder door de achterruit van een auto kan vliegen, met alle gevolgen van dien.

En wie veegt hem/hen van de snelweg?
Wie betaalt de kosten als hij het overleeft als invalide?

En er zijn vast nog meer reden waarom er snelheidslimieten zijn.

aliendwurf
16-09-2009, 13:14
Vast dezelfde redenen waarom die per land zo verschillend zijn. Enig idee waarom er in Duitsland niet meer doden vallen dan in Nederland?

Of heb je daar soms ook nog nooit van gehoord, want dan zal dat ook wel niet waar zijn...

Donjopie
16-09-2009, 13:14
Kliklijners zijn de nieuwe NSB'ers.
De sulletjes uit de klas : leraar ik heb geleerd voor het proefwerk, maar Donjopie heeft het proefwerk al ! heeft ie gekregen van de andere klas !:twak::twak:
Die gasten zijn ook ouder geworden, niet volwassen, nee alleen ouder.
Dus gaan ze gewoon door met hun gewoontes.
Elk jaar kon mij zo,n actie 1x gebeuren......elk jaar, wel door een nieuwe nsb'er die mij niet kende. 1x...............

Dit gebeurd nu op de weg ook.
Afschieten die gasten !

XanaduNL
16-09-2009, 13:16
Er vanuitgaand dat het waar is dat er in Duitsland niet meer verkeersdoden zijn (per inwoner), kan ik me voorstellen dat dit komt omdat Duitsland bredere, langere en rustigere snelwegen heeft.

Donjopie
16-09-2009, 13:16
Enig idee waarom er in Duitsland niet meer doden vallen dan in Nederland?

En daar kan je tenminste op sommige plekken het roet uit je uitlaat blazen met 230 !:cool2:

Goed punt Aliendwurf....
mooie post

aliendwurf
16-09-2009, 13:19
Er vanuitgaand dat het waar is dat er in Duitsland niet meer verkeersdoden zijn (per inwoner), kan ik me voorstellen dat dit komt omdat Duitsland bredere, langere en rustigere snelwegen heeft.


Okey, dus jij denkt serieus dat als een snelweg iets breder is (wat mij nooit opgevallen is)je dan het verschil tussen 120 km p/u of 200+ km p/u opheft? Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk en nog steeds geen reden om iemand te gaan aangeven omdat-ie te hard rijd.

Het zal wel aan de aard van het beestje liggen...

XanaduNL
16-09-2009, 13:23
Ok, breder zal wel meevallen. Maar uit een Volkskrant artikel, 2005:

In datzelfde jaar vielen in Duitsland 10,4, in België 13,4, in Luxemburg en Oostenrijk elk 13,7 verkeersdoden per honderdduizend inwoners, in Nederland 7,5.Dus er vallen in Duitsland 39% meer verkeersdoden.

En uit het NRC april 2009:

Den haag, 22 april. Het aantal verkeersdoden is in 2008 voor het vijfde achtereenvolgende jaar gedaald. Dat heeft minister Eurlings (Verkeer, CDA) vanmiddag bekendgemaakt.

nrc.nl - Binnenland - Aantal verkeersdoden opnieuw lager (http://www.nrc.nl/binnenland/article2220147.ece/Aantal_verkeersdoden_opnieuw_lager)


Binnen de Europese Unie behoort Nederland tot de landen met het laagste aantal verkeersdoden per miljoen inwoners, blijkt uit cijfers van Eurostat. Alleen Malta scoort beter.

aliendwurf
16-09-2009, 13:27
Dus in België vallen ondanks de maximum snelheid toch meer doden dan in Duitsland. Hmmm, snap jij het nog?

XanaduNL
16-09-2009, 13:29
Nee, Belgie snap ik niet, en heb geen zin om dat ook te googlen.

Ik vind de vergelijking tussen NL en Duitsland toch wat interesanter.

aliendwurf
16-09-2009, 13:30
http://www.etsc.eu/documents/06.22%20-%20PIN%20Conference.pdf

Kijk daar dan maar eens naar. Al glijden we nu wel erg ver af....

Blijkt dus dat het aantal verkeersdoden in Duitsland sneller omlaag gaat dan hier.

XanaduNL
16-09-2009, 13:37
Goed om te lezen ja, hun hebben die luxe met al die ruimte.

In NL gaat her maximum er gewoon niet af, misschien een kleine verhoging.

Waar het voor mij op neer komt, zo kliklijn heeft in mijn ogen meer voordelen dan nadelen.
Tuurlijk worden er kinderachtige dingen gemeldt, maar ook genoeg serieuze, welke het bestaan verantwoord.

Illest
16-09-2009, 16:37
kwekers, hardrijders...t zal mij aan m'n reet roesten......als je iets kwijt wilt of wat dan ook.....speel t dan op de man en niet gaan klikken......dat is echt triest!

XanaduNL
16-09-2009, 16:43
kwekers, hardrijders...t zal mij aan m'n reet roesten......als je iets kwijt wilt of wat dan ook.....speel t dan op de man en niet gaan klikken......dat is echt triest!

Even uit intresse:
En als een man met een vlijmscherp zwaard aan het rondzwaaien is op een schoolplein vol met kinderen?

Ga je er dan zelf op af, of bel je de "kliklijn"?

jw
16-09-2009, 16:46
Ik vind die presentator altijd zo'n lul he!

http://www.autoblog.nl/images/wp2007/andre%20en%20spee%20met%20kistje3.jpg

Meer een "lulletje", die achterbakse klootzak.

Illest
16-09-2009, 16:50
Even uit intresse:
En als een man met een vlijmscherp zwaard aan het rondzwaaien is op een schoolplein vol met kinderen?

Ga je er dan zelf op af, of bel je de "kliklijn"?


dan draai je 112....en probeer je die kids in veiligheid te brengen

kliklijn...:fp:

De man van 14K
16-09-2009, 16:54
x2. XanaduNL de moraalridder schiet zijn doel voorbij.
De kliklijn is om mensen op NSB achtige wijze te verlinken en het werkt goed omdat de Nederlandse samenleving voor een groot deel uit laffe honden bestaat.

Judas
16-09-2009, 16:58
Even uit intresse:
En als een man met een vlijmscherp zwaard aan het rondzwaaien is op een schoolplein vol met kinderen?

Ga je er dan zelf op af, of bel je de "kliklijn"?

Dan deel je natuurlijk 3 tikken uit. Namelijk 112, dat was ook al zo´n misselijkmakende reclame hier in NL.

XanaduNL
16-09-2009, 17:04
Ok, iets te extreem voorbeeld. Maar mijn punt blijft, dat hardrijders ook erg gevaarlijk zijn, net als de man met het zwaard.

Ikzelf vind het dus ook helemaal niet laf als je serieuze hardrijders verklikt.

Judas
16-09-2009, 17:11
Ok, iets te extreem voorbeeld. Maar mijn punt blijft, dat hardrijders ook erg gevaarlijk zijn, net als de man met het zwaard.

Ikzelf vind het dus ook helemaal niet laf als je serieuze hardrijders verklikt.

Verklikken is per definitie laf, man. Lekkere kijk heb jij op het leven:rolleyes: . Dus iemand die hard over de stoep fietst of rijdt met een brommertje verraad je ook?

aliendwurf
16-09-2009, 17:12
de kliklijn is voor de typische nederlandse, zoals rosso terecht opmerkte, laffe hond een uitkomst.

XanaduNL
16-09-2009, 17:18
Verklikken is per definitie laf, man. Lekkere kijk heb jij op het leven:rolleyes: . Dus iemand die hard over de stoep fietst of rijdt met een brommertje verraad je ook?

Als ik het gevaarlijk genoeg vind, wat in zo geval waarschijnlijk niet zo is.
Even voor de duidelijkheid, ik heb nog nooit de kliklijn gebeld, ik zou het nummer niet eens weten. :ehhh:

Dit topic opende met een motorrijder die 200km/u rijdt, dat is gewoon gevaarlijk, simpel als dat.

Judas
16-09-2009, 17:19
de kliklijn is voor de typische nederlandse, zoals rosso terecht opmerkte, laffe hond een uitkomst.

En die laffe honden die je verklikken, zijn ook degenen die je altijd netjes gedag zeggen als je ze tegenkomt op straat.

Donjopie
16-09-2009, 17:23
Dit topic opende met een motorrijder die 200km/u rijdt, dat is gewoon gevaarlijk, simpel als dat.

Zo hard mag je niet rijden idd. ( ook kolder trouwens maargoed )
Maar hoe zou je je voelen als je de kliklijn hebt gebeld ?
Trots, voldaan, leeg, sterk ?????
Ik denk eerder : Laf.

Kom ik weer terug op mijn 1e verhaal : Meester donjopie heeft ....................:twak::twak::twak:

tom l
16-09-2009, 17:46
Wat een vergelijking...met niet onderbouwde feiten...

Wat wel een feit is, zo kliklijn maakt Nederland veiliger. En daarnaast hebben de meeste landen een kliklijn.

Mja... Geef mij toch ook maar geen kliklijn... Het 'big brother' gehalte is me iets te hoog. WEG MET DE KLIKLIJN!

Jarno
16-09-2009, 19:51
Dat stuk snelweg waar ze reden staat beter bekend als "de speeltuin". Of te wel het Tolbert van dit gedeelte van west Brabant :cool2:

Guillermo
16-09-2009, 20:16
Misleidende titel van dit topic. Ik dacht serieus dat onze forumbroeder Wheelie met zijn rolstoel op de snelweg bij wegmisbruikers was! Schaam jullie! :D

Briant
16-09-2009, 20:30
Mja... Geef mij toch ook maar geen kliklijn... Het 'big brother' gehalte is me iets te hoog. WEG MET DE KLIKLIJN!

In de binnenstad van London zijn zo veel cameras dat je per dag minstens 300 keer word vastgelegd. Dat is pas Big Brother. Ik vind een kliklijn in het geval van vermoedelijk kindermisbruik of huiselijk geweld zeker de moeite waard. Alleen je hebt dan altijd weer van die simpelen die de lijn gebruiken voor nutteloze dingen.

De man van 14K
16-09-2009, 20:33
Mja... Geef mij toch ook maar geen kliklijn... Het 'big brother' gehalte is me iets te hoog. WEG MET DE KLIKLIJN!


Bedankt Tom, ik zat me al af te vragen waar het me aan deed denken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stasi


De Stasi had een enorme invloed op bijna ieder aspect van het leven in de DDR.
Tot het midden van de jaren '80 van de vorige eeuw groeide zowel binnen de DDR als in de Bondsrepubliek (http://www.mixfight.nl/wiki/West-Duitsland) een netwerk van burgerinformanten, de Inoffizielle Mitarbeiter (IM). Men schat dat ten tijde van de ineenstorting van de DDR in 1989 (http://www.mixfight.nl/wiki/1989) de Stasi 91.000 voltijdse medewerkers had en 300.000 informanten. Dit betekent dat ongeveer 1 op de 50 mensen in de DDR met de Stasi samenwerkte. Dit is vermoedelijk de hoogste penetratie door een veiligheidsapparaat ooit.
De Stasi hield in de gaten of burgers politiek "incorrect" gedrag vertoonden, vergelijkbaar met de activiteiten van de voormalige Gestapo (http://www.mixfight.nl/wiki/Gestapo).

Karel
16-09-2009, 20:53
Misleidende titel van dit topic. Ik dacht serieus dat onze forumbroeder Wheelie met zijn rolstoel op de snelweg bij wegmisbruikers was! Schaam jullie! :D

lol idd

Pimp-Daddy
17-09-2009, 10:42
Xanadu heeft wel gelijk. Die gozer op de motor moet er gewoon bij gelapt worden. Als die tof genoeg is om stoer te rijden, moet die ook tof genoeg zijn om die prent aan te pakken...

Wat betreft de kliklijn, vind ik ook erg kinderachtig (alleen de naam al). Als je iemand er bij wilt lappen, kan je ook gewoon de politie bellen...

aliendwurf
17-09-2009, 11:29
Iemand erbij lappen omdat-ie te hard rijd en tegen de kliklijn zijn, pfffff.

http://frforlife.multiforum.nl/images/logos/frforlife.smilie.fr4fr.smilie.suicide2st.gif