PDA

View Full Version : blessure scheenbeen 3 hechtingen



muay kpn
18-09-2009, 07:38
Hoi ik heb eergisteren mijn 2 de wedstrijd muay thai gevochten, tijdens het gevecht trapte ik voluit op een blok. Ik heb nu een diepe snee op de rand van het bot van mijn scheenbeen en mijn scheenbeen is behoorlijk gekneusd, dokter die aanwezig was heeft er gelijk 3 hechtingen in gezet.
Is er iemand die ook ooit zo'n blessure heeft opgelopen????
Mijn trainer heeft het nog nooit gezien in al die jaren dat hij actief is in muay thai.

:icon22:

Effective
18-09-2009, 08:40
Klote blessure.. in drachten afgelopen zaterdag had iemand precies hetzelfde.. Beterschap!

muay kpn
18-09-2009, 11:19
Dank je Effective

dietrik
18-09-2009, 15:27
Tja Aerts, kaman, ubeda. Die blessures komen toch wel regelmatig voor.

Jeru
18-09-2009, 21:43
Klote man! Succes met het herstel.
Niet teveel op het strand komen lijkt me.... komt er zand in ;)

ZakKa!
18-09-2009, 23:52
Tja Aerts, kaman, ubeda. Die blessures komen toch wel regelmatig voor.

Niet te vergeten Melvin laatst nog.

Beterschap man.

muay kpn
19-09-2009, 04:04
Allemaal bedankt voor jullie medelijden.:thup:

Wat ik niet snap is dat die blessure hier in Thailand heel bijzonder is, het halve stadion stond om me heen toen ik gehecht werd, er gingen gelijk de wildste verhalen rond: " ik had tegen de hoekpaal getrapt"
"Mijn trainer dacht dat ik me gesneden had aan 1 van de touwen van de ring."
Als je ziet hoeveel partijen muay thai hier gevochten worden maar niemand had ooit zo'n blessure gezien, hechtingen in je scheen die horen boven je wenkbrouw toch.

Baal er flink van, de hele dag in de hangmat liggen vervelen schiet ook niet op,trainen trainen trainen dat is wat ik hier de alle dagen doe voordat ik echt te oud word voor deze sport.

:icon22:

iconian
20-09-2009, 18:48
dat is tenminste nog een coole blessure :p

ik heb van de week tijdens het trainen een soort voetinfectie opgelopen, heb allemaal blaren op de tenen van mn linkervoet met vocht erin. Morgen ff mee naar de dokter

Casparvdzouw
20-09-2009, 19:55
Je had meer tegen bananen aan moeten trappen! dan waren je schenen keihard

snip83
21-09-2009, 14:39
Ik heb precies hetzelfde gehad, 6 hechtingen...
Maandje of 3 later was alles mooi genezen zat mooi dicht, trap op een blok, springt het weer open..
Echt een klote blessure, de 2e keer hebben ze het niet meer gehecht maar met zwaluwstaartjes dicht gemaakt en gelijmd

muay kpn
21-09-2009, 18:22
Ik heb precies hetzelfde gehad, 6 hechtingen...
Maandje of 3 later was alles mooi genezen zat mooi dicht, trap op een blok, springt het weer open..
Echt een klote blessure, de 2e keer hebben ze het niet meer gehecht maar met zwaluwstaartjes dicht gemaakt en gelijmd

Ik vrees het ergste :(:(.

Vandaag de hechtigen eruit gehaald, kwam wat pus uit dus morgen ff naar de dokter antibioticum halen, heb geen zin in een infectie, daar heb je hier toch al snel last van.

:icon22::icon22: