PDA

View Full Version : Everlast Bokszak H2O - Goed/Slecht ?



Relakz
04-10-2009, 16:49
Hallo,

Ik had een vraag of de Everlast Bokzak H2O (watergevuld) een goede bokszak is of is het beter om een gewone bokszak (textielgevuld) moet aankopen?

Everlast Bokszak H2O - www.sport-tiedje.be - Fitness-speciaalmarkt! (http://www.sport-tiedje.be/nl/everlast/boxsport/boxsack_wassergefuellt.htm)

De met water gevulde Everlast Bokszak H2O biedt u extra voordelen vergeleken met de traditionele bokszak. De bokszak is niet gevuld, handig verpakt en kan eenvoudig in slechts een paar minuten met water gevuld worden. De resistente huls van Nevatear garandeert u de bestmogelijke veiligheid. De waterkamer is voorzien van een extra laag wat zorgt voor een aangenaam dempende werking. Door de gevulde hoeveelheid water kan het gewicht en de dempende werking bij de Everlast Bokszak H2O gemakkelijk gevarieerd worden. De vulling met water vermindert de swing van de bokszak, hierdoor ontstaat een buitengewoon natuurlijk trainingsgevoel.



Hoogte: 107 cm
Maximaal gewicht: 36 kg
Extra 10cm dikke bekleding van schuimstof om de waterkamer
Resistente huls van Nevatear met logo van Everlast
Inclusief ketting voor de ophanging
Kleur: blauw

Ongeveer 120-130 euro

Alvast bedankt,

thrillseekah
04-10-2009, 20:26
duur, en ik denk dat de vulling toch echt minder is

Relakz
04-10-2009, 21:11
duur, en ik denk dat de vulling toch echt minder is
geld is het probleem niet zo zeer, en andere zakken moet je altijd vulling bijkopen.. denk je echt dat het zoveel slechter is ?

thrillseekah
04-10-2009, 22:16
als een zak met stof vulling niet goed vol is, kan je er nog altijd zand bij gooien. een kilo of 5 zou moeten kunnen.

maar water denk ik idd dat het niet echt geweldig is.

Relakz
04-10-2009, 22:46
als een zak met stof vulling niet goed vol is, kan je er nog altijd zand bij gooien. een kilo of 5 zou moeten kunnen.

maar water denk ik idd dat het niet echt geweldig is.
oke bedankt voor je reactie. iemand anders ervaring met watergevulde bokszakken?

citrusfruit
06-10-2009, 16:26
Ja, niet aan beginnen. Heb ooit een keer zo'n ding gekregen maar vind het voor geen meter werken. Waarschijnlijk zijn alle andere zakken in die prijsklasse allemaal beter.

thrillseekah
06-10-2009, 18:14
tenzij je er maizena of pudding ofzo in gooit

citrusfruit
07-10-2009, 11:58
er moet maar eens een kwarkzak ontwikkeld worden

Samko
08-10-2009, 16:50
er moet maar eens een kwarkzak ontwikkeld worden

het mishandelen van kwark wordt als een misdrijf aangezien.

ferret
26-10-2009, 10:40
ik heb gewoon de textiel gevulde zak van everlast.
is zuper fijn vooral omdat die goed meegeeft in vorm.
en bij aankoop was die al gevuld dus ik zou het gewoon bij een textielgevulde houden.:D