PDA

View Full Version : Everlast shadowboxer



muay kpn
18-10-2009, 06:00
Hoi

Iemand ervaring met de Everlast shadowboxer?

http://www.everlast.com/Shadowboxer/productinfo/EVSWB/

Khab Khun Krab

:icon22:

TheHagueBoxer
18-10-2009, 11:48
geen ervaring mee, maar lijkt me irritant bij hoeken en opstoten.

schaduwboksen met gewichtjes in je hand heeft het zelfde effect, maar dan wordt je niet in de weg gezeten door dat elastiek.

SjorsWilms
18-10-2009, 19:22
geen ervaring mee, maar lijkt me irritant bij hoeken en opstoten.

schaduwboksen met gewichtjes in je hand heeft het zelfde effect, maar dan wordt je niet in de weg gezeten door dat elastiek.

niet echt

Hanuman
18-10-2009, 20:01
geen ervaring mee, maar lijkt me irritant bij hoeken en opstoten.

schaduwboksen met gewichtjes in je hand heeft het zelfde effect, maar dan wordt je niet in de weg gezeten door dat elastiek.

Er staat bij vermeld dat het specifiek dient voor het ontwikkelen van snelle, explosieve jabs en rechte stoten... En met gewichtjes heb je enkel wat meer gewicht naar beneden toe, niet helemaal hetzelfde.

Heb die zelf nog niet geprobeerd maar zal wel goed zijn vermoed ik, vorige week dat toestelletje ernaast gekocht: Resistance Stretch Tubing With 3 Strengths-Everlast.com (http://www.everlast.com/Resistance-Stretch-Tubing-With-3-Strengths/productinfo/EVREST/) nog niet veel mee getraind wel ff kort uitgeprobeerd is wel degelijk materiaal. Voordeel is wel dat ik er verschillende oefeningen mee kan doen, de shadowboxer is wat beperkter ...

Die andere artikels hadden ze nog niet binnen, vraag me wel af of de kettlebells goed zijn, dat handvat ziet er precies iets anders uit, iemand ervaring mee ? En heb dringend iets nodig voor mn nek te trainen, zo een neck developer ziet er ook wel goed uit.

thrillseekah
18-10-2009, 21:03
zo'n elastiek dingen hebben ze ook gewoon bij perry sport enzo, weet alleen niet of die even veel weerstand hebben.

muay kpn
19-10-2009, 03:48
Met gewichtjes schaduw boksen doe ik ook, ik dacht dat de Everlast shadowboxer misschien wat extra's zou toevoegen aan mijn training. Met hoeken en opstoten denk ik ook dat het elastiek in de weg zit.

Wat voor oefeningen kun je precies doen met de Resistance Stretch Tubing With 3 Strengths-Everlast.com (http://www.mixfight.nl/forum/Resistance%20Stretch%20Tubing%20With%203%20Strengt hs-Everlast.com) ?

Kettlebell van Everlast hebben andere handvaten dan die ik gebruik, de handvaten van mijn kettlebell zijn veel ronder dan die van Everlast.
Die kettlebells van Everlast hebben zo'n rare hoek vind ik volgens mij is dat niet fijn met trainen.

Wel goed om bij je training kettlebells te gebruiken, kun je een hoop leuke oefeningen mee doen!!!

Marco
19-10-2009, 10:53
wij hebben binnenband van een fiets aan de muur of ring of deurklink bevestigen en je kan ook met weerstand stoten(direktes werkt het best)

The Bulldog
19-10-2009, 11:57
om gelijke tegen druk te hebben en wij hem van elastiek gemaakt ...(wat normaal voor zo`n spin op de bagagedrager gebruikt wordt)

sterk elastiek, blijft rekbaar...

niet alleen goed voor explosiviteit maar ook voor bijv tabata`s en dergelijke

PigDog
19-10-2009, 21:37
Ik knoop een binnenband om mijn piel.
Goed voor de weerstand...

The Bulldog
19-10-2009, 21:54
jajaja lijkt het nog wat he pd....

maar on topic...in de judo en dergelijke worden er toch ook vaak zat banden genruikt om inzetten van worpen te trainen??????