PDA

View Full Version : A.s. zondag Peter R. de Vries



Justinian
30-10-2009, 15:52
Directeur Joop Goos van Veilig Verkeer Nederland is door Peter R. de Vries betrapt op te hard rijden. Goos reed 60 kilometer per uur in een woonwijk waar de maximumsnelheid 30 km/u is.



Een cameraploeg van De Vries heeft Goos drie dagen lang gevolgd. De VVN-baas reed niet alleen te hard in een woonwijk maar ook op de snelweg. De beelden zijn aanstaande zondag te zien op SBS6.



Voorbeeldfunctie
Veilig Verkeer Nederland laat via een woordvoerder weten dat Goos zijn voorbeeldfunctie geen eer heeft aangedaan. De positie van de VVN-directeur staat niet op het spel, maar "dit moet natuurlijk niet nog een keer gebeuren."


Het is niet voor het eerst dat Peter R. de Vries iemand van Veilig Verkeer Nederland pakt. In 2002 betrapte hij woordvoerder Bert Woudenberg op te hard rijden.


KLPD
In de uitzending van komende zondag besteedt Peter R. de Vries ook aandacht aan snelheidscontroleurs van het KLPD. Die blijken in hun vrije tijd te hard te rijden, doorgetrokken strepen te negeren en bumper te kleven. Een woordvoerder van het KLPD vindt de overtredingen "echt niet kunnen", maar zegt niet of er maatregelen tegen de betrokken agenten zijn genomen.


SpitsNieuws : VVN-baas rijdt te hard (http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/10/vvnbaas_rijdt_te_hard.html)

ArjanV
30-10-2009, 16:01
Wat zou het mooi zijn als de Vries die Ko Spee (oid) op deze manier te grazen zou nemen...

YoMarK
30-10-2009, 16:08
Koos Spee is onberispelijk. Die gaat nog geen kilometer te hard rijden.

Dat maakt hem ook zo ontzettend irritant.

joost
30-10-2009, 17:22
haha geweldig :D ga ik wel even bekijken!

NTT-FX
30-10-2009, 18:12
Die #censuur!# van een Spee heeft een chauffeur.
Hij heeft in een interview zelfs een keer aangegeven dat ie mogelijke overtredingen altijd op 'm kan afschuiven... :boos:

micha
30-10-2009, 19:50
pffffffff wat een scoop

MB667
31-10-2009, 10:33
beetje een gaap onderwerp, dat heeft de vries ook wel eens.

Justinian
31-10-2009, 12:17
beetje een gaap onderwerp, dat heeft de vries ook wel eens.
Het is al eens eerder onderwerp van een uitzending geweest. Het goede nieuws is dat het nieuwe seizoen is begonnen en er vast ook de nodige undercoveracties plaats zullen vinden.

Jeru
31-10-2009, 12:26
Kijk eigenlijk nooit Peter R. de Vries... maar ja ik heb dan ook nooit een alibi nodig ;)

MB667
01-11-2009, 11:23
ik wel zo nu en dan ( niet voor de politie uiteraard, maar voor mijn vriendin he), maar ik neem het gewoon op ;)

dtgerald
01-11-2009, 22:30
Beetje open deuren intrappen.Dat weet iedereen wel dat de politieagenten zich ook niet 24/7 aan de regels houden.Beetje slap onderwerp voor een programma van de Vries.Bij gebrek aan..........

Justinian
02-11-2009, 09:42
Gisteren naar de film geweest, dus gemist. Zal de aflevering later nog wel een keer kijken via uitzending gemist op de site van De Vries.

micha
02-11-2009, 09:54
Gisteren naar de film geweest, dus gemist. Zal de aflevering later nog wel een keer kijken via uitzending gemist op de site van De Vries.


ben je gek.gewoon een paar flitsagenten die zelf ook te hard reden. soms wel 11 kilometer per uur.:ehhh:

Joris
02-11-2009, 12:45
ach ik vind het allemaal ontzettend hypocriet, heb net de uitzending gekeken.

Peter R doet net of hij de onthulling van de eeuw heeft, en co doet alsof zijn neus bloed.

Bottomline is gewoon dat de verkeersregels en de boetes die daar bij komen kijken gewoon extra belasting is die de 'overtreder' betaald.

Beetje lauwe bocht allemaal

Justinian
02-11-2009, 12:59
ben je gek.gewoon een paar flitsagenten die zelf ook te hard reden. soms wel 11 kilometer per uur.:ehhh:
Geen spectaculaire uitzending dus, dan sla ik deze maar over ;)

dtgerald
02-11-2009, 13:02
De Vries hangt de demagoog uit.Hij lijkt wel Hans Kraaij jr bij Voetbal inside.