PDA

View Full Version : Inglorious bastards...



Justinian
01-11-2009, 18:41
Ik ga vanavond naar deze film en ben benieuwd of er forumleden zijn die deze film al hebben gezien. Aub geen spoilers, maar wel je mening over de film ;)

ZakKa!
01-11-2009, 18:44
Ik heb hem twee keer gezien in de bios, zo goed vond ik hem. 1 tip: probeer zoveel mogelijk aandacht te geven aan de kleine details, dan haal je meer uit de film. De tweede keer dat ik de film zag vielen een hoop dingen me op die me eerst waren ontgaan ;).

Vond het de beste film van het jaar totdat ik district 9 had gezien.

Owjah, het is een vrij lange film, dus als je een zwakke blaas hebt...

Jeroen
01-11-2009, 18:51
Hij is fucking geweldig. Briljante dialogen en de typetjes worden top neergezet. Pulp Fiction, maar dan in WWII (en ja, dat is een bold statement).

Justinian
01-11-2009, 19:00
Geweldig, ik had al zo'n gevoel dat het een topfilm zou zijn! Zometeen die kant op; popcorn en drinken halen en dan lekker relax filmpje kijken :)

Garcia
01-11-2009, 19:02
De nieuwe Tarantino: - MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=94610&highlight=inglorious+bastards)

Hele topic vol met info over deze top film ;-)
Het was echt een hele vette film dus ik wens je veel plezier.

Justinian
01-11-2009, 19:05
De nieuwe Tarantino: - MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=94610&highlight=inglorious+bastards)

Hele topic vol met info over deze top film ;-)
Het was echt een hele vette film dus ik wens je veel plezier.
Die heb ik juist niet aan geklikt omdat er vast spoilers in staan, maar thanks anyway ;)

micha
01-11-2009, 20:55
een top film roy. een van de beste die ik dit jaar heb gezien ( en dat zijn er nogal wat);)

FightingDutchman
01-11-2009, 21:01
Vond het een goede film maar miste eigenlijk een beetje de typische Tarantino touch wat betreft de timeline. Alles gebeurd gewoon chronologisch terwijl bij veel van zijn films het feit dat de tijdstippen steeds verspringen de film extra goed maken en je min of meer dwingen om goed op te letten.

Verder wel super dialogen en typetjes zoals eerder gezegd. Al met al vond ik het de prijs van het bioscoop kaartje meer dan waard!

Richelieu
01-11-2009, 21:25
Topfilm! Grappig dat de spanning zo hoog blijft in deze film (bijv. de kelder scene), terwijl er niet eens zo gek veel sets zijn. Eén van de betere films die ik dit jaar gezien heb. Brad Pitt speelt ook briljant.

lopez86
01-11-2009, 21:49
Top film.
Geniaal.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een complete bioscoopzaal een applaus geeft na afloop van een film.
Dit was de eerste keer.

Dennuz
01-11-2009, 21:56
Ik zal je zo wel ff een paar smsjes sturen met spoilers erin.. Soort van Payback voor alle ufc's en andere zaken die je voor mij gespoilerd hebt ;)

Justinian
01-11-2009, 23:47
Ik kom net terug en inderdaad, een topfilm!!

Mack
02-11-2009, 00:24
Topfilm! Grappig dat de spanning zo hoog blijft in deze film (bijv. de kelder scene), terwijl er niet eens zo gek veel sets zijn. Eén van de betere films die ik dit jaar gezien heb. Brad Pitt speelt ook briljant.

x2
Maar de persoon die de film maakte, was Christoph Waltz. Die gast is gewoon geniaal!

Backstreet Fights
02-11-2009, 10:12
I want to watch it badly!!!
Tarantino is a genious :D
Which of his other films do you like?