PDA

View Full Version : Wegmisbruikers: Turk slaat door



Wheelie
02-11-2009, 10:49
Wie gisteravond Wegmisbruikers op SBS keek zag een mooi staaltje koelbloedig blijven. Van de politie welteverstaan, want een Turkse man ging volledig door het lint toen hij zijn rijbewijs moest inleveren.

De man, die naar eigen zeggen als 30 jaar in Nederland woont, reed 164 kilometer in een 100 kilometer zone en mocht zijn rijbewijs inleveren. Het gevolg was een zeven minuten durende scheldkannonade aan het adres van de politie en het camerateam. "Ben je gek ofzo. Wat een kutland. Ik moet hier weg. Wat een eikel. Jullie zijn leugenaars. Klootzakken. Jullie doen het expres voor de Turken." Ook was de man niet blij met Wegmisbruikers: "Rot op met je camera, anders sla ik je in elkaar, idioot."

De Turkse man werd alleen maar bozer toen de politieman na al het gescheld nog steeds correct bleef. Of de man inmiddels Nederland heeft verlaten is niet bekend. Hieronder zie je het fragment.



YouTube - Wegmisbruikers: Turk gaat helemaal door het lint! (Breda) (http://www.youtube.com/watch?v=7h4QuBxL_oA&feature=player_embedded)

TOON
02-11-2009, 12:11
zo'n hekel aan....mensen die het meteen op discriminatie gooien....rij dan GVD niet zo hard...vraag me af of hij in Turkije ook zo'n grote mond tegen de politie op durft te zetten....weet niet hoe de politie in turkije is, maar heb zo'n idee dat ze daar niet zo correct en rustig blijven.... je rijdt meer dan 50 te hard, op dat moment maak je een keuze, als je gepakt wordt moet je de consequenties accepteren, dan ben je pas een echte kerel....

guess2007
02-11-2009, 12:21
A.C.A.B

Hoe fout ik ook was, als ze me rijbewijs afnemen ga ik ook door het lint.

MB667
02-11-2009, 12:29
en daarna laten ze bij pr de vries zien dat de flitsers en bekeurders ook niet vies zijn van meer dan 50 km te hard rijden......

ZakKa!
02-11-2009, 12:37
Respect voor de agent dat hij zo rustig bleef. Beschuldigt worden van discriminatie vind ik echt een grote belediging.

Worf
02-11-2009, 12:47
A.C.A.B

Hoe fout ik ook was, als ze me rijbewijs afnemen ga ik ook door het lint.

:confused: Das makkelijk.. De verantwoordelijkheid van je eigen acties neerlaggen bij anderen?

A-team
02-11-2009, 12:49
Pak je knuppel en sla die recht in zijn gezicht! Wat een klootzak.

BoysNoize
02-11-2009, 13:06
Als agent zijnde zou je toch ook zeggen: "Maar meneer, dan laad je je geweldige S-klasse toch vol en ga je toch terug naar Turkije als Nederland zo'n kutland is".

Meneer vergeet even dat hij door dat "kutland" waarschijnlijk wel een S-klasse kan rijden.

Wat een lulhannes zeg. Na een minuut of 2 zou ik het als agent zijnde toch anders aangepakt hebben. Mee naar het bureau voor het beledigen van een ambtenaar in functie, je laat je toch niet zo uitkafferen.

joost
02-11-2009, 13:26
hahaha geweldig :D

Illest
02-11-2009, 13:55
"Versta jou niet? ik zeg Nederlands, zal wij Engels lullen?? Ik zit toch Nederlands te praten....als je niet begrijpt, begrijp jou niet...je bent toch Nederland..Hollandse jongen"

1 advies: niet kijken als je aan het eten bent....mijn hemel, wat lag ik dubbel zeg....buikpijn....ik zeg het je....

Garcia
02-11-2009, 14:10
Respect voor de agent dat hij zo rustig en netjes bleef.

Mensen klagen snel op agenten, maar men vergeet wel dat zij hier dagelijks mee te maken hebben.

guess2007
02-11-2009, 14:25
:confused: Das makkelijk.. De verantwoordelijkheid van je eigen acties neerlaggen bij anderen?


Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik ook zou flippen als ik me rijbewijs kwijt zou raken.
Dan maakt het niet uit wie er voor je staat, die krijgt dan gewoon even de volle laag.
Daarom rij ikzelf nooit harder dan 170, in ieder geval nooit meer dan 50 te hard, ben te afhankelijk van mijn rijbewijs, zou me mijn baan kosten denk ik.

micha
02-11-2009, 14:28
A.C.A.B

Hoe fout ik ook was, als ze me rijbewijs afnemen ga ik ook door het lint.


x2

Biiyen
02-11-2009, 14:33
Sorry hoor maar ik vermaak mezelf kostelijk met dit soort malloten, ik heb de tranen in mijn ogen staan van plezier.

TOON
02-11-2009, 14:48
grote lutsers zijn het in mijn ogen....als je zo veel te hard rijdt en dan ook nog zo gaat flippen op der polizei ben je in mijn ogen helemaal de weg kwijt....alsof die wouten bij jou in de auto op het gaspedaal duwen....sjonge jonge jonge.... das gewoon je eigen verantwoordelijkheid, take it like a man aub...

oh nee doe maar niet, veel te leuk om naar te kijken....

smike
02-11-2009, 16:04
zo'n hekel aan....mensen die het meteen op discriminatie gooien....rij dan GVD niet zo hard...vraag me af of hij in Turkije ook zo'n grote mond tegen de politie op durft te zetten....weet niet hoe de politie in turkije is, maar heb zo'n idee dat ze daar niet zo correct en rustig blijven.... je rijdt meer dan 50 te hard, op dat moment maak je een keuze, als je gepakt wordt moet je de consequenties accepteren, dan ben je pas een echte kerel....

x2 in Turkije is iedereen bang van de politie, die zijn daar iets minder netjes als hier, en daar laat ik het bij.

Biiyen
02-11-2009, 16:48
A.C.A.B

Hoe fout ik ook was, als ze me rijbewijs afnemen ga ik ook door het lint.

Als jij dat doet bij een donkere agent dan slaap jij die avond op het bureau en zit je een aantal weken daarna voor de rechter.

Deze man gaat volledig FOUT door het lint. Het is zo ongelooflijk stom, debiel en fout dat je erom moet lachen. Maar eigenlijk, diep van binnen, is het fouter dan fout. Die man zou zich eigenlijk voor de rechter moeten verantwoorden voor zijn dom racistisch gelul.

Justinian
02-11-2009, 17:03
Als jij dat doet bij een donkere agent dan slaap jij die avond op het bureau en zit je een aantal weken daarna voor de rechter.

Deze man gaat volledig FOUT door het lint. Het is zo ongelooflijk stom, debiel en fout dat je erom moet lachen. Maar eigenlijk, diep van binnen, is het fouter dan fout. Die man zou zich eigenlijk voor de rechter moeten verantwoorden voor zijn dom racistisch gelul.
Helemaal mee eens!

PinPoint
02-11-2009, 18:05
Ik dacht maar één ding....en ik zal het netjes houden want zoals ik het gister avond hard opzei kost het mij een ban hier...


Ga dan.....ga dan



En als ik die agent was geweest had ik even uitgezocht hoe die Turk aan zijn Benz komt....maar goed. Ik genoot er wel van om te zien hoe relaxt die agent bleef. Respect, bij mij had ie allang in de boeien gelegen op de amerikaanse manier.

oke pinpoint....breath in breath out dude

TOON
02-11-2009, 18:08
hahahaha weet ik iig zeker dat dat geen baan voor mij is....respect voor die agent dat ie zo rustig bleef, al had ie van mij wel even los mogen gaan eerlijk gezegd....wat een droplul....

Briant
02-11-2009, 18:27
Hij heeft geluk dat hij deze man treft in deze situatie. Hij had ook op de bon geslingerd kunnen worden voor belediging van de agent en daar had hij niets tegen in kunnen brengen. Misschien is hij zelfs wel door zijn afkomst gered van deze boete.

Arno verbraak
02-11-2009, 18:36
als een nederlander zo zou flippen zit ie op t bureau! gegarandeerd!al is t een smurf op een slak die meer als 50 te hard rijdt, rijbewijs kwijt! en als de politie zo in zn recht staat en dan zo tekeer gaan moet je harder aangepakt worden vind ik zelf, de situatie is kut snap ik, maar turk og geen turk een beetje fatsoen is niet teveel gevraagd toch......

Marco
02-11-2009, 18:41
.......ben sprakeloos........

MB667
02-11-2009, 19:23
die man d8 echt dat hij tot de 170 kon rijden (rijbewijs niet kwijt), omdat hij d8 dat hij er 120 mocht rijden, maar denk dat hij niet wist dat hij op een gegeven nog maar 100 mocht rijden. Hij zegt ook telkens, ik reed geen 170. Dus hij d8 dat ze hem ten onrechte 50 km te hard aankaartte, zodat ze hem het rijbewijs af konden pakken.

als dat is, wat hij d8, dan begrijp ik wel hij een beetje boos was.

Rverm
02-11-2009, 19:45
ik snap wel dat ie kwaad word, ondanks dat ie gewoon fout zit. Maar als iets van je afgepakt word, ook al zit je fout en mag iets niet, daar word je nooit egt vrolijk van...

Ingmar
02-11-2009, 19:49
pff in Italie,Frankrijk of Spanje wordt je meteen in elkaar gerost als je zo een grote mond hebt tegen een Carabinieri.Daar staat er ook altijd eentje bij met een Uzi.Maar nee dit is Holland kopje thee meneer?

PigDog
03-11-2009, 01:50
Muntthee graag, met veel suiker..

blackadder
03-11-2009, 02:24
die man d8 echt dat hij tot de 170 kon rijden (rijbewijs niet kwijt), omdat hij d8 dat hij er 120 mocht rijden, maar denk dat hij niet wist dat hij op een gegeven nog maar 100 mocht rijden. Hij zegt ook telkens, ik reed geen 170. Dus hij d8 dat ze hem ten onrechte 50 km te hard aankaartte, zodat ze hem het rijbewijs af konden pakken.

als dat is, wat hij d8, dan begrijp ik wel hij een beetje boos was.
Hij reed ja ook 164.

blackadder
03-11-2009, 02:25
Als jij dat doet bij een donkere agent dan slaap jij die avond op het bureau en zit je een aantal weken daarna voor de rechter.

Deze man gaat volledig FOUT door het lint. Het is zo ongelooflijk stom, debiel en fout dat je erom moet lachen. Maar eigenlijk, diep van binnen, is het fouter dan fout. Die man zou zich eigenlijk voor de rechter moeten verantwoorden voor zijn dom racistisch gelul.
Blanken kan men niet discrimineren. Dat is toch algemeen bekend?

snip83
03-11-2009, 06:10
Ik weet niet wat voor agenten dit zijn, maar als je dit bij ons in Utrecht doet
bij de politie zit je toch zeker 3 dagen op het buro en je gaat met een dagvaarding weer naar huis

Marco
03-11-2009, 11:58
ik denk dat deze meneer heel blij mag zijn dat de camera er juis wel bij was...als de camera er niet bij was dan was de meneer waarschijnlijk iets minder coulant behandeld. zou het niet zo zijn ?

goro
03-11-2009, 13:18
In Belgium doen we dat sow: http://www.youtube.com/watch?v=gzLvaSKgseY

rafi
03-11-2009, 14:12
hij zij tegen de smeris dat hij van de fbi is.

YouTube - Man rijdt in op agent - ABRadio.nl (http://www.youtube.com/watch?v=KkUsJfOF_M8&feature=player_embedded)

goro
03-11-2009, 14:33
hij zij tegen de smeris dat hij van de fbi is.

YouTube - Man rijdt in op agent - ABRadio.nl (http://www.youtube.com/watch?v=KkUsJfOF_M8&feature=player_embedded)
Ik ken die man, die heeft vroeger bij mij op de afdeling gewerkt. De FBI idd!

Rverm
03-11-2009, 14:48
Ik weet niet wat voor agenten dit zijn, maar als je dit bij ons in Utrecht doet
bij de politie zit je toch zeker 3 dagen op het buro en je gaat met een dagvaarding weer naar huis

zow maar wat denk je van de politie in Nieuwegein...;)

snip83
03-11-2009, 15:13
zow maar wat denk je van de politie in Nieuwegein...;)

Heel regio Utrecht en Eeem land maken ze geen grap

PigDog
03-11-2009, 15:34
Daar stappen ze van hun varken af, en beginnen meteen te rossen....

RocknRolla
03-11-2009, 15:57
Respectloos van die meneer gewoon. Eerst in nederlands dom lullen en dan in turks. Goede reclame voor zijn volk.
Ten eerste: grote overtreding begaan.
Ten tweede: Respectloos een ambtenaar in functie behandelen.
Ten derde: Niet willen toegeven dat hij fout zit en kwaad worden en het op racisme gooien.

Je bent niet speciaal!!! Houdt je aan de regels s-klasse of niet dan wordt je niet gepakt. Van je fouten moet je leren als je er niet tegen kan dan ga je toch weg uit dit kutland.

Wat een debiel.

Christophe
03-11-2009, 16:31
In Belgium doen we dat sow: YouTube - politie pakt agressieve dronken man op (http://www.youtube.com/watch?v=gzLvaSKgseY)

:lol:

Hahahahahahahahahahahahahaha

Goed dat ze hem gearresteerd hebben, maar ik lag eerlijk gezegd wel dubbel met wat die zatlap allemaal te vertellen had! :lol:

wrestler_nl
03-11-2009, 17:04
Die turk zat helemaal fout natuurlijk maar hij heeft wel een punt gemaakt. Zou die politieagent ook zo rustig blijven als er geen camera bij zou zijn?
ik denk het niet!

Lee Hottie # 1 fan
03-11-2009, 18:47
http://www.youtube.com/watch?v=wTOBeWorRQw

deze is ook mooi nou,

Wheelie
03-11-2009, 18:59
Irritante pubertjes

JeMalleMoer
04-11-2009, 00:08
Zijn zeker turken want ik versta ze niet. Meteen het land uit met die gasten. Owjah en pvv stemmen


http://www.youtube.com/watch?v=wTOBeWorRQw

deze is ook mooi nou,

danial
04-11-2009, 01:17
Zijn zeker turken want ik versta ze niet. Meteen het land uit met die gasten. Owjah en pvv stemmen

Het zijn gabbers die PVV hebben gestemd;)

MB667
04-11-2009, 08:11
was sarcastisch lijkt me ;)

Akuma
05-11-2009, 03:15
"als u stopt met uw opgewonden gedrag" Wtf die politie is een pussy ass whiteboy, serieus. Die turk moest je gewoon een reig met de knuppel geven en zijn vrouw ook een bitchslap. dan tuuten ze niet meer.

tom l
06-11-2009, 15:35
In Belgium doen we dat sow: http://www.youtube.com/watch?v=gzLvaSKgseY

Legendarisch filmpje! Reps voor het posten! En Reps voor de zatlap in het de clip!

Michelle
06-11-2009, 19:17
in nieuwegein doen ze geen moer !!
paardeveld utrecht zitten de grootste klerelijers, die gaan met zijn vieren je in elkaar lopen beuken en je kan niets doen

maar ik geef die agenten geen ongelijk, je hoeft toch niet alles te pikken
ik had het wel geweten, cameraatje uit en schaapje slachten !!

Rverm
07-11-2009, 01:53
in nieuwegein doen ze geen moer !!

bedoelde het niet zo heel serieus allemaal, maar sorry, kwist niet dat je kwaad werd...;) verder durft de politie idd bepaalde straatjes/huizen niet in, evenals het woonwagenkamp waar jij vroeger tegenover woonde...;)
buiten dat, het blijft verrot als ze je rijbewijs afpakken...

MB667
08-11-2009, 02:30
woesha