PDA

View Full Version : Eis: Vijf jaar cel voor vuistverkrachter



Dennuz
05-11-2009, 22:09
Eis: Vijf jaar cel voor vuistverkrachter
De 40-jarige vuistverkrachter Manno K. uit Leeuwarden heeft vandaag voor het gerechtshof in zijn woonplaats vijf jaar cel tegen zich horen eisen. Eerder veroordeelde de rechtbank de man tot vier jaar cel, omdat hij zijn ex had vastgebonden en daarna met beide vuisten tegelijkertijd anaal had verkracht.

Zijn slachtoffer liep ernstige schade aan haar anus en geslachtsdelen op. Volgens justitie heeft K. in de aanloop van de verkrachting telefonisch contact met de vrouw gehad en zijn er DNA-sporen die van hem kunnen zijn in de met bloed en ontlasting besmeurde slaapkamer gevonden.

De man beweert dat er geen bewijzen tegen hem zijn. Hij claimt dat zijn telefoon is gehackt. Telecomexperts doen dit af als onzin, dit kan helemaal niet. De DNA-sporen zouden stammen uit de tijd dat de man nog een relatie met zijn slachtoffer had. Ook dat wordt door experts niet mogelijk geacht.

Het slachtoffer is inmiddels meerdere malen geopereerd, waarbij een stuk spier uit haar dijbeen is gebruikt om een nieuwe kringspier te creëren


Die kerel moeten ze TBS geven.. kan me niet voorstellen dat ie helemaal spoort..

iconian
05-11-2009, 22:29
leeuwarden represent!

ziek in de kop

guess2007
05-11-2009, 22:58
Hoeveel vingers steek ik op?

Bagheera
05-11-2009, 23:11
Hoeveel vingers steek ik op?

kan ik niet zien.... ze zitten nog ergens in...:twak:

Wheelie
06-11-2009, 09:32
en zijn er DNA-sporen die van hem kunnen zijn in de met bloed en ontlasting besmeurde slaapkamer gevonden.

Foto's ??? :)

Michelle
06-11-2009, 14:50
Foto's ??? :)

neem aan dat je liever wilt zien hoe die vuisten in dat gaatje zijn gepropt
als ik stront wil zien kijk ik wel achterom in de pot als ik klaar ben...........

wesh
06-11-2009, 14:58
Ik ben blij dat er een keer met de vuist op tafel wordt geslagen. Zieke shit.

Hendy
06-11-2009, 16:09
neem aan dat je liever wilt zien hoe die vuisten in dat gaatje zijn gepropt
als ik stront wil zien kijk ik wel achterom in de pot als ik klaar ben........... hehe.. reps!

Wheelie
06-11-2009, 17:43
neem aan dat je liever wilt zien hoe die vuisten in dat gaatje zijn gepropt
als ik stront wil zien kijk ik wel achterom in de pot als ik klaar ben...........

Je bent er nog :eek:

Chico
07-11-2009, 17:32
pics or it didn't happen...