PDA

View Full Version : Celstraf bij kapot rekeningrij-kastje



Dennuz
17-11-2009, 12:32
Wie straks als het rekeningrijden is ingevoerd geen werkend kastje in zijn auto heeft kan zes maanden celstraf of een boete van 18.500 euro krijgen. Dat blijkt uit een wetsvoorstel van Camiel Eurlings.

Elke eigenaar is verantwoordelijk voor zijn eigen kastje. Gaat deze stuk dan moet je dat binnen acht uur melden. Als blijkt dat er met het kastje is geknoeid dan kun je zelfs vier jaar celstraf of 74.000 euro boete verwachten. Wie een geldboete krijgt heeft overigens sowieso een strafblad die tien jaar blijft staan. Volgens de bedrijven die het kastje kunnen gaan maken zal het kastje altijd werken.

FOK.nl / Nieuws / Celstraf bij kapot rekeningrij-kastje / FOK!frontpage (http://frontpage.fok.nl/nieuws/121217/-Celstraf-bij-kapot-rekeningrij-kastje.html)



Je kunt nog beter iemand vermoorden in dit land, dan knoeien met een kastje :twak:

Biiyen
17-11-2009, 13:38
Wie straks als het rekeningrijden is ingevoerd geen werkend kastje in zijn auto heeft kan zes maanden celstraf of een boete van 18.500 euro krijgen. Dat blijkt uit een wetsvoorstel van Camiel Eurlings.

Elke eigenaar is verantwoordelijk voor zijn eigen kastje. Gaat deze stuk dan moet je dat binnen acht uur melden. Als blijkt dat er met het kastje is geknoeid dan kun je zelfs vier jaar celstraf of 74.000 euro boete verwachten. Wie een geldboete krijgt heeft overigens sowieso een strafblad die tien jaar blijft staan. Volgens de bedrijven die het kastje kunnen gaan maken zal het kastje altijd werken.

FOK.nl / Nieuws / Celstraf bij kapot rekeningrij-kastje / FOK!frontpage (http://frontpage.fok.nl/nieuws/121217/-Celstraf-bij-kapot-rekeningrij-kastje.html)



Je kunt nog beter iemand vermoorden in dit land, dan knoeien met een kastje :twak:

Is wel humor... sla je iemand helemaal de tering met je kastje krijg je 240 uur dienstverlening voor de mishandeling en 6 maanden celstraf omdat je kastje kapot is. :thup:

muay kpn
18-11-2009, 02:29
Gelukkig woon ik niet meer in NL, wat een onzin zeg

Tony
18-11-2009, 08:33
Ik weet nog dat we "vroegah" op school de module Recht hadden. ging dus meer over de digitale kant van het verhaal.

Je kan dus echt beter iemand in elkaar slaan dan zijn pc hacken of een emailbom sturen.

NTT-FX
18-11-2009, 17:19
Wat handig dat gps jammers nog steeds te koop zijn in Hongkong.... :rolleyes:

smike
18-11-2009, 17:24
Ik ben zeer benieuwd naar dit rekening rijden.
Het ironische is, dat wanneer ik straks in me nieuwe auto ga rijden, na jaren dat ik geen auto had vanwege de financien, dat ze precies dat rekeningrijden invoeren :)

NielsN
18-11-2009, 18:17
Elke eigenaar is verantwoordelijk voor zijn eigen kastje.

Dat is met je gasmeter toch ook zo? Wat is er precies nieuw?




Je kan dus echt beter iemand in elkaar slaan dan zijn pc hacken of een emailbom sturen.

En terecht! Die tyfushackers... :twak: Ben meerdere malen een dag zoet geweest met weer een of ander kutvirus. Nog even afgezien van de overlast door spam (gemiste mailtjes die in de spambox komen) en de tijd die je kwijt bent aan beveiliging. Fuckers.

payap
20-11-2009, 10:59
Het is echt ongelovelijk dat wij Nederlanders zo stom zijn dat wij met verkiezingen op dit soort politici stemmen.

Het hele land is doordruipt van regels en administratie.

ja het lost de file op! al die mensen die nu in de file na hun werk staan gaan nu thuisblijven.

Biiyen
22-11-2009, 20:50
Als dat rekening rijden net zo duur wordt als de tolwegen in Frankrijk dan ben je goed de lul... op en neer naar Parijs €26 euro... motherfuckers.

Ray1970
22-11-2009, 22:00
Het is echt ongelovelijk dat wij Nederlanders zo stom zijn dat wij met verkiezingen op dit soort politici stemmen.

Het hele land is doordruipt van regels en administratie.

ja het lost de file op! al die mensen die nu in de file na hun werk staan gaan nu thuisblijven.


Daarom met volgende verkeizing op de goede partij stemmen.!!
Maar je slaat iedergeval de spijker op de kop;)

Ik heb overgens gehoord dat als je het kasje in de auto hebt
ze ook nog eens je hele reilen en zeilen weten waar je zoal bent geweest.
Of heb ik dat verkeerd?

Biiyen
23-11-2009, 07:55
Het is echt ongelovelijk dat wij Nederlanders zo stom zijn dat wij met verkiezingen op dit soort politici stemmen.

Het hele land is doordruipt van regels en administratie.

ja het lost de file op! al die mensen die nu in de file na hun werk staan gaan nu thuisblijven.

Ik neem aanstoot aan 'wij' ... ik stem daar niet op. De volgende keer schrijf je dus: "...dat wij Nederlanders, minus Biiyen, zo stom zijn..."

dank u