PDA

View Full Version : Copyright-problemen op Youtube



Christophe
25-11-2009, 06:35
Ik heb net een highlight-video gemaakt van mijn team op het Mexicaans Nationaal Kampioenschap BJJ, en ik heb 'm upgeload op Youtube ... maar nu hebben ze het begeleidende muziekje eraf gegooid wegens copyright-infringement. Iemand een oplossing hiervoor, want ik zie genoeg homemade-highlights met hedendaagse muziek passeren ... dus wat doe ik fout?!

Of is er een andere site net als Youtube waar ik het kan uploaden en delen met de wereld (jullie dus)?!

Jeru
25-11-2009, 07:19
Vraag maar aan Bas Boon of hij nog leuke achtergrondmuziekjes heeft a la de Nikko videotapes :D

thrillseekah
25-11-2009, 10:31
Vraag maar aan Bas Boon of hij nog leuke achtergrondmuziekjes heeft a la de Nikko videotapes :D

hell yeah, die zou ik nog liever er in hebben dan ' gewone' muziek

Dennuz
25-11-2009, 10:53
dailymotion werkt ook prima..

FightingDutchman
25-11-2009, 12:23
Welk nummer heb je dan eigenlijk gebruikt bij de highlight!? En waarom gebruik je anders niet gewoon een wat ouder nummer, zijn dr wel een paar die niet misstaan onder een highlight toch?

NTT-FX
25-11-2009, 12:27
Intro van een nummer afknippen helpt soms al , wie echt handig is kan de audio ook nog wat verder verbouwen ; mixen met een ander nummer of een sample er bij gooien doet wonderen :D

Christophe
25-11-2009, 17:09
dailymotion werkt ook prima..
Goed idee, even een accountje aanmaken!


Intro van een nummer afknippen helpt soms al , wie echt handig is kan de audio ook nog wat verder verbouwen ; mixen met een ander nummer of een sample er bij gooien doet wonderen :D
Ik had al wat geknipt en geplakt in het nummer om het wat langer te maken, maar dat zal niet voldoende geweest zijn! :(


Welk nummer heb je dan eigenlijk gebruikt bij de highlight!? En waarom gebruik je anders niet gewoon een wat ouder nummer, zijn dr wel een paar die niet misstaan onder een highlight toch?
Tuurlijk, er zijn genoeg steengoede oude nummers die meer dan geschikt zijn voor highlights. Maar ik heb de highlight al gemaakt aan de hand van deze muziek (een beetje proberen te spelen qua timing en zo) en dan is het zonde dat dat "harde werk" verloren gaat! ;)

Het nummer dat ik gebruikt heb, is

http://www.youtube.com/watch?v=MP_7lg31-HQ

:confused: Hoe kan het trouwens dat deze gebruiker het nummer wel kan plaatsen???

NTT-FX
27-11-2009, 18:33
Geen idee ; kennelijk een aanpassing gedaan waardoor deze er wel door kwam.
Rip anders de audio van dit filmpje ( via vixy.net bivoorbeeld ) en pleur die onder je eigen filmpje ;)