PDA

View Full Version : stretch/rek oefeningen en/of schema.



MaartenJ
01-12-2009, 20:55
Kan iemand mij wat basis strech/rek oefeningen geven om mijn gehele been/heup/lies enz. te rekken en wat leniger te worden voor kicks en derg.

* Wat zijn jullie ervaringen?
* Moet je blijven rekken of als je een niveau (van lenigheid) bereikt hebt blijft het op dat punt? (natuurlijk wel met training maar geem gerichte trainging op lenigheid)
* En jullie mening over : hoe leniger hoe beter?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen.

kobeke88
01-12-2009, 22:23
Kan iemand mij wat basis strech/rek oefeningen geven om mijn gehele been/heup/lies enz. te rekken en wat leniger te worden voor kicks en derg.

* Wat zijn jullie ervaringen?
* Moet je blijven rekken of als je een niveau (van lenigheid) bereikt hebt blijft het op dat punt? (natuurlijk wel met training maar geem gerichte trainging op lenigheid)
* En jullie mening over : hoe leniger hoe beter?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen.

Ik stretch steeds na de training.
Nuja, oefeningen ga ik hier niet beginnen uitleggen, die kan je op google makkelijk vinden (en om dat nu te typen, das redelijk omslachtig, zou wel een paar paginas mee bezig zijn!)

nu, als je het gewenste niveau van lenigheid bereikt hebt dan ben je best dat je verder blijft stretchen, soepelheid gat heel snel weg (als je 3 maanden steeds stretch en dan stretch je 2 weken niet, dan ben je een stijve hark vergeleken met dervoor)

dusja, stretch 4 life

thrillseekah
02-12-2009, 17:15
waar is iceman als je m nodig hebt?

kobeke88
02-12-2009, 20:42
waar is iceman als je m nodig hebt?

In tha frikking :pimp:ICECAVE:pimp:????