PDA

View Full Version : Vandaag had ik mijn Juridische ontmaagding



Biiyen
02-12-2009, 20:00
Vandaag was de dag, ik moest mijzelf voor de rechtbank verdedigen tegen mijn huisbaas. Toch wel spannend, maar het goede nieuws is dat ik heb gewonnen!!!

Het mooiste vond ik dat mijn huurbaas het zielige vogeltje speelde maar de rechter daar volledig doorheen prikte. Hij stelde hem een aantal gerichte vragen en zijn advocaat wist gewoon geen antwoord te geven. In onze termen had zijn advocaat een dikke vette 8 count gekregen. Hij bazelde een en al onzin en was zichtbaar nerveus. focking geweldig, wat kan rechtspraak soms heerlijk rechtvaardig zijn.

2 jaar onzin in minder dan 1 uur compleet van tafel geveegd.

Joris
02-12-2009, 20:10
nice, waar ging het over? Huurprijzen?

ICON
02-12-2009, 20:10
had hij je kozijnen niet geschilderd?

Biiyen
02-12-2009, 20:27
In het kort ging het erom dat hij mij wil uitzetten ivm verkoop huis en mij wil afschepen met 1000 euro, vandaag werd het al 2500 euro. Ik wil helemaal niet weg, maar als ik weg moet dan wel graag voor een bedrag dat mijn onkosten dekt.

paspoes
02-12-2009, 20:54
Had je hulp van Roy;)

Nickuraba
02-12-2009, 21:16
hier heb je geneens roy voor nodig..

koopt breekt geen huur...mooi domme huisbaas dan!

Joris
02-12-2009, 21:24
ik heb net een paar maanden les gehad, maar zelfs ik wist dat.. Maar goed het kan raar lopen af en toe, gefeliciteerd! Hoe nu verder?

Biiyen
02-12-2009, 21:32
ik heb net een paar maanden les gehad, maar zelfs ik wist dat.. Maar goed het kan raar lopen af en toe, gefeliciteerd! Hoe nu verder?

Precies, maar de laatste 2 jaar was hij ook bezig om mij weg te zetten als iemand die alles kapot maakt en voor overlast zorgde. Hij ging daarin heel ver, hij daagde me zelfs uit met de hoop dat ik hem zou slaan. Het toppunt was vorige maand toen ik op een zaterdag morgen om 8 uur wakker werd van gerommel aan het rolluik. Ik trek het rolluik omhoog en staat die malloot op een ladder, ik slaap op de 3de verdieping zo ongeveer 4 a 5 meter hoog, foto's te nemen van het rolluik. :eek: Ik heb mezelf toen echt moeten inhouden, maar daar is 's avonds in de gym een bokszak goed voor.

Ik ben daarentegen heel rustig gebleven en heb mijn eigen dossier opgebouwd. Dat heeft vandaag zijn vruchten afgeworpen.

Hoe nu verder? Ik mag blijven zitten en daar ga ik gebruik van maken. Ik ga nu verder met sparen zodat ik straks een huis kan kopen. En hij mag de gifbeker nu tot op de bodem leegdrinken.

Jeru
02-12-2009, 21:38
Goed gedaan man! Die gasten moeten niet denken dat ze alles kunnen maken. Nog een leuke als je er toch uitgaat (wanneer je een huis hebt gekocht): even melden bij de lokale krakersbeweging dat het krot al een jaar leeg staat. Heeft ie binnen no-time nieuwe "huurders" :D

Stallion
02-12-2009, 22:35
Wat een debiel. Ik had die gozer denk ik al van die ladder afgetrapt:whistling: Maar gaat die huisbaas nou in hoger beroep?

Justinian
02-12-2009, 22:57
Mooi om te lezen dat het goed is gegaan :D