PDA

View Full Version : Wat is de ALFA console?



Biiyen
12-12-2009, 15:44
Als je moest kiezen tussen de drie grote, welke zou je dan kiezen en waarom?

1. XboX 360
2. Playstation 3
3. Wii

thrillseekah
12-12-2009, 15:54
als ik ps3 pak zou t om het gratis multiplayer zijn, maar aangezien ik een arme student ben de 360. wii is voor wijve

btw ik heb geen van de 3, ik amuseer me met ouwe spellen op de pc

Biiyen
12-12-2009, 15:57
Ik speel nog altijd op de oude PS2 en de XboX, gewoonweg omdat mijn favo serie "Legacy of Kain" daarop te spelen is. Maar ik nu ik de legacy helemaal heb uitgespeeld tot aan het gaatje en alle extra's ed heb verzameld wil ik iets nieuws. Maar ik weet niet goed welke.

Ik neig naar de XboX360, maar de PS3 vind ik ook erg vet.

Biiyen
12-12-2009, 16:04
1) is het voor je zelf of gezin?
2) welk budget
3)lui of sportief ingesteld?

1. Voor mij en vriendin
2. Who cares
3. Sportief maar graphics zijn ultieme pre, en wii vond ik niet echt bijzonder.

4. Extra's 1)ombouwen, harde schijf, blu ray speler mogelijk?

Wiseguy
12-12-2009, 16:42
Ps3! Leukere spellen, gratis online gamen, goede mediacenter, blue ray speler, ingebouwde draadloze adapter.

Ennuh mocht je een xbox 360 willen kopen kijk dan even dit filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=wvsboPUjrGc

Dit is dus de man die de grote baas is bij microsoft. Wie wil nou een console van hem?

Iggy
12-12-2009, 16:59
Xbox360 omdat het kan.

Judas
12-12-2009, 17:56
Ben erg tevreden met de 360...

Bagheera
12-12-2009, 18:02
Ben gelukkig met de PS3!

Mickey
12-12-2009, 18:03
Ik heb ze alle 3.

De Wii is een stuk speelgoed dat alleen vermakelijk was om zijn vernieuwende interface. Voor de rest heb ik liever een SNES.

De PS3 is zonder enige twijfel de krachtpatser van de 3. De games zijn prima en alles werkt zoals het moet. Enige minpunt voor mij zijn de console interface en de online facetten. Ja.. je hebt een marketplace, Ja, je hebt een sony online world, Ja, je hebt multiplayer, maar op een of andere manier voelt het er aan vast geplakt.

De Xbox360 is verre weg mijn favoriet in het rijtje. Er is een mooie clip ergens die het verschil tussen de consoles duidelijk maakt door ze af te beelden als dames. De PS3 is dan het net te dikke meisje dat niet echt lelijk is, zo af en toe lekker kan neuken maar nou ook niet echt top notch is. De Xbox360 is meer een jonge chick in een schoolgirl outfit. Het speelt gewoon lekker weg.
De online aspecten zijn volledig geintegreerd en het friend en messaging systeem zijn vele malen beter verwerkt. Ook het feit dat je standaard een mic en koptelefoon krijgt die je aan je controler kunt pluggen en ook makkelijk te gebruiken is in games of het versturen van voice berichten is een dikke pre voor mij. Ik miste het iig bij de ps3.

Lang verhaal Kort. Xbox360 als ik moest kiezen.

Jeru
12-12-2009, 18:05
PS3! Vette spellen (heeft Xbox natuurlijk ook) en een blu-ray speler. Ben er erg tevreden over. Natuurlijk wel online brengen.

Vriendin zal echter wel een WII willen ;)

Effective
12-12-2009, 18:49
PS3 all the way!

joost
12-12-2009, 19:10
Ps3! Leukere spellen, gratis online gamen, goede mediacenter, blue ray speler, ingebouwde draadloze adapter.

Ennuh mocht je een xbox 360 willen kopen kijk dan even dit filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=wvsboPUjrGc

Dit is dus de man die de grote baas is bij microsoft. Wie wil nou een console van hem?


dit is nog niets..... als je mij daar neerzet met zijn salaris en kapitaal... dan ga je pas iets meemaken!!! :thup:

Bagheera
12-12-2009, 19:24
dit is nog niets..... als je mij daar neerzet met zijn salaris en kapitaal... dan ga je pas iets meemaken!!! :thup:

okay is goed hoor.... maar dan ook zijn lelijke kop!

Garcia
12-12-2009, 20:08
Xbox 360 de online ervaring is super. Graphics zijn goed en Xbox Live is ook echt heel vet.

oliebol
12-12-2009, 20:15
360 all the way, als je hem wilt ombouwen en je wilt ook op xbox live spelen moet je even wachten met ombouwen omdat je met deze firmware makkelijk te traceren bent (zo ben ik gebanned:lol:) maar ik hoorde dat er een nieuwe kwam en dat ze dan niet konden zien of je je xbox omgebouwd had.

ICON
12-12-2009, 21:00
okay is goed hoor.... maar dan ook zijn lelijke kop!


ja heeft ie. check ;)

ICON
12-12-2009, 21:01
ooh en trouwens 360 zou ik zeggen. ik heb er zelf een dus ben bevooroordeelt. luister naar mickey de ze allemaal heeft dus het beste vergelijk

joost
12-12-2009, 21:33
ja heeft ie. check ;)

haha anders jij wel :D

Balmer rulezzzz!!! :thup:


en btw 360 all the fucking wayyyyy!!!

Tony
12-12-2009, 23:02
PS3!!!

Sowieso objectief gezien de beste console (qua performance)
Daarnaast heb je zo tevens een blueray speler in huis.

blazin.arr0w::::
13-12-2009, 14:51
PS3 want Tony = correct.

360 heeft wel wat leuke exclusives, maar PS3 is gewoon 'jonger' en wat mij betreft ook beter.

B3 lik3 M3
14-12-2009, 08:32
360 FTW!

Die van mij is onlangs gestorven maar ga sowieso weer een nieuwe halen!
Ben zeer tevreden en sluit me ook volledig bij Mick aan.

Iwan
14-12-2009, 08:52
Xbox 360!

phranq
14-12-2009, 08:54
PS3 all the way!

dirk5
14-12-2009, 10:28
360

ps3 heeft wel blu-ray maar meteen ook een van de eerste generaties. Kans is dus groot dat in toekomst bepaalde blu-ray functies hierop niet afgespeeld kunnen worden. Dat geven ze nu al aan bij elke blu-ray film.

YoMarK
14-12-2009, 10:46
Ik zou ook voor de 360 gaan. De PS3 heeft misschien dan wel meer CPU power, maar de Xbox heeft een snellere grafische kaart. Bovendien is het lastiger om de PS3 hardware volledig te benutten.
Over het algemeen zien de games er beter uit op de 360, en dit zal in de toekomst dan ook wel zo blijven, zeker bij games die op beide consoles uitkomen.
Voordeeltje van de PS3 is de bluray speler. Ik vind echter dat die nogal veel lawaai maakt, dus als je echt van plan bent om echt veel blu rays te gaan kijken, zou ik daarvoor een losse speler kopen.
Moet zelf bekennen dat mij blu ray speler best wel werkloos staat te kijken is de laatste tijd.
Wat betreft jou opmerking dirk, ik denk niet dat je daar problemen mee gaat krijgen. De PS3 heeft volgens mij een softwarematige player(heeft ook CPU power genoeg), en Sony gaat daar echt nog wel lang updates(en encryptie sleutels) voor uitbrengen.

blazin.arr0w::::
14-12-2009, 12:00
360 FTW!

Die van mij is onlangs gestorven maar ga sowieso weer een nieuwe halen!


Exactly my point. 360's overlijden. En ondanks dat je goede garantie voorwaarden krijgt bij Microsoft (ze hebben ivm de beruchte RedRing de garantie opgeschroefd van 1 naar 3 jaar) doen ze verder niks aan het feit dat ze kaduuk gaan. Dus they FTW indeed.

Maar goed, discussies over 360 vs PS3 zijn als discussies tussen Ajax en Feijenoord supporters... een discussie is leuk maar niemand weet de ander te overtuigen!

Mijn slot argument ;) :

Why do they call it a 360?

http://i260.photobucket.com/albums/ii12/REexpert44/360_moonwalk.gif

Iggy
21-12-2009, 18:25
Wie heeft er hier ook een xbox360 die krassen maakt op spelletjes. Heb net een nieuwe xbox gekocht en heb fifa2010 3x gespeeld en nu zitten er zulke dikke krassen op dat ik fifa niet meer kan spelen. Iemand tips ofzo wat ik hier mee kan doen?

Biiyen
21-12-2009, 18:57
Ik ga een PS3 kopen, op de verschillende fora spreekt men dat de XboX nogal snel kapot gaat. Daarbij heeft de Ps3 een blu Ray en heeft meer power.

blazin.arr0w::::
21-12-2009, 20:24
Ik ga een PS3 kopen, op de verschillende fora spreekt men dat de XboX nogal snel kapot gaat. Daarbij heeft de Ps3 een blu Ray en heeft meer power.

You have chosen wisely

A-team
21-12-2009, 21:08
Ik ga een PS3 kopen, op de verschillende fora spreekt men dat de XboX nogal snel kapot gaat. Daarbij heeft de Ps3 een blu Ray en heeft meer power.

Google eens op kapotte lazer en ps3. Je zult versteld staan wat een goede console het is!

Italian*Berlusconi*
22-12-2009, 12:16
Google eens op kapotte lazer en ps3. Je zult versteld staan wat een goede console het is!

x2.. en las dat de slimline versie ook wat problemen heeft met nieuwere games, lagere framerate enzo. (gelezen op tweakers.net forums)

Voor mij de Xbox all the way, na ook even een ps3 te hebben gehad.
Voordelen zoals Mickey al aangaf ben ik het helemaal mee eens, het party / friends gedeelte super uitgewerkt, live een super stabiel netwerk (waar je dus uiteraard wel voor moet betalen), mooie exclusive games etc.
Heb zelf (nog) geen last van een RROD of krassen op dvd's, de mijne staat rechtop btw, en onlangs de Modernwarfare 2 versie met 250gb hardeschijf aangeschaft en nu nog een wat oudere arcade versie staan (zonder hdd) die eigenlijk niet meer gebruikt word maar het gewoon nog goed doet.
Het enige nadeel van de xbox vind ik nog steeds het geluid, als je de games niet op de hdd installeert kan dat irritant zijn voor sommige mensen, zelf geen last van want game met een flink volume ;)

EdwinC
22-12-2009, 16:16
PS3 vanwege de vele diverse mogelijkheden. Blu-ray en mediacenter