PDA

View Full Version : Eerste beelden Medal of Honor laten Afghanistan zien



joost
13-12-2009, 18:02
Nieuws | 13 december 2009 - Tijdens de Video Game Awards heeft Electronic Arts de eerste trailer van de nieuwe Medal of Honor vrijgegeven, en daarbij kunnen we niet om de vergelijking met Modern Warfare heen. Veel spektakel, actie en andere indrukwekkende momenten. Kortom, het is erg gezellig in Afghanistan. Het enige wat we missen is de gast met zijn baard zoals we die van het boxart kennen. De trailer is hieronder te bekijken.

De game zelf moet in de herfst van 2010 uitkomen en voor die tijd mogen we hopen dat EA met meer informatie komt en ook meer laat zien van 'de gast met de baard'.


http://www.insidegamer.nl/xbox360/medalofhonor/nieuws/27957/Eerste-beelden-Medal-of-Honor-laten-Afghanistan-zien.html

Eric468
13-12-2009, 20:21
Ziet er goed uit, hopelijk is het ook leuk om the spelen maar dat zal wel goed komen gezien de oudere delen.

blazin.arr0w::::
13-12-2009, 23:43
IK heb veel oude delen gespeeld op de PS2 :D

Wat mij betreft waren in de tijd van de PS2 en Xbox de MoH series de enige shooters die geschikt waren voor op de console. Schiet spellen zijn eigenlijk altijd beter op de PC

PigDog
16-12-2009, 16:04
Ik speel op dit moment MOH in Afghanistan live. Valt toch tegen, maar zie de man met de baard vrij vaak..........