PDA

View Full Version : Capitole academy Gent



sambrotta
14-12-2009, 11:56
Goedemiddag iedereen,

Ik ben een nieuw lid en heb een paar praktische vragen omtrent de capitole academy in Gent. Degenen die daar dus trainen roep ik op om mij hier eventjes te helpen :).

Het is zo dat ik graag een vechtsport zou willen beoefenen, vooral muay thai. Ik woon in Gent dus lijkt de capitole academy mij de beste keuze. Ik heb reeds de site van de capitole nagekeken maar echt veel informatie is daar niet op te vinden. Daarom dacht ik, waarom stel ik ze niet op mixfight... .

Ten eerste zou ik willen weten wat de prijs is voor een maand of een jaar muay thai? Iemand die daar een idee van heeft?

Ten tweede is het door mijn werk onmogelijk om altijd aanwezig te zijn op de muay thai-trainingen. Daarom vroeg ik mij af of men ook de mogelijkheid had om verschillende sporten te combineren (want die vallen dan op andere dagen) en hoe het hier dan zit voor de prijs. Betaal je dan een algemene prijs waarmee je eigenlijk alles kan doen? Of betaal je per sport?

Ten derde zie ik dat er een fitnesszaal is in de capitole academy. Mag je die gebruiken en hoeveel kost dit? Mag je die ook gebruiken wanneer je op die dag niet traint?

En ten vierde heb ik gehoord dat er een zeer slechte onderlinge sfeer zou zijn in deze club. Is hier iets van aan?

Sorry voor de vele vragen hoor maar ik wil altijd eerst goed weten hoe alles in elkaar steekt voor ik aan iets begin. Als dit in een verkeerd sub-forum staat ook mijn excuses.

Bij voorbaat dank:thup:

Tony
14-12-2009, 12:23
Zeker geen domme vragen hoor...
Ja ok, je zou wellicht een mailtje kunnen sturen naar de academy voor meer info.

Ik verplaats dit mailtje wel eventjes naar het training/voeding/blessures forum...

PinPoint
14-12-2009, 13:11
Waarom ga je er niet gewoon langs?

Als je graag wilt beginnen ben je zo het snelt geholpen!

sambrotta
14-12-2009, 13:23
Ja, jullie hebben gelijk... Ik zal eerst eens een mail sturen naar capitole academy. Eventueel kan ik daarna eens langsgaan.

In elk geval bedankt voor de hulp!

Tony
14-12-2009, 13:32
Maar het is natuurlijk wel een goed idee om op dit forum te vragen naar ervaringen van andere personen.... want dat zul je niet lezen op de website...

(bv hoe de sfeer is tijdens de lessen etc)

PinPoint
14-12-2009, 13:40
Wat sfeer betreft zou ik altijd langs gaan. Dan ben je onbevooroordeeld.....

De 1 zal hier positief zijn en de ander mogelijk negatief. Wat kan je er dan mee?

Millwall
14-12-2009, 16:40
Je hebt 2 mogelijkheden.
Ofwel pak je een aparte kaart voor 1 welbepaalde sport. Dit kost als niet-student €261 voor een jaar. Dan kies je dus 1 sport en maak je geen gebruik van de fitness. Dit wordt eigenlijk maar zelden gedaan.
De 2e mogelijkheid is een academycard. Met die kaart mag je dus deelnemen aan alle sporten (thaiboks, kickboks, shootfighting, engelse boks, savate,....) + mag je tijdens de openingsuren gebruik maken van de fitness. Dit dus ook op de dagen die je niet traint.
Die academycard kost €360 voor een jaar, €108 voor 3 maand. Dit zijn terug niet-studentprijzen. Studententarief is natuurlijk een beetje goedkoper.

Als je als u de eerste keer aanmeld dan ga je €30 administratiekosten moeten betalen voor uw persoonlijke lidkaart met foto enzo en €20 verzekering (dit is jaarlijks).

De sfeer dat is zoals hierboven al vaak is gesteld nogal persoonlijk e. Ik heb mij daar altijd wel op mijn gemak gevoeld. Natuurlijk, je traint altijd per 2 dus het kan altijd eens gebeuren dat je eens bij iemand staat waar je u minder bij voelt of die wat norser is e. Zoals ik al zei: ik heb daar nooit echt last van gehad. Als je blijft komen dan ga je wel mensen beginnen kennen en dat loopt wel los.


Beste is gewoon om eens af te komen en eens mee te trainen. Je krijgt 2 gratis proeflessen.
Hopelijk heb je hier iets aan gehad. Als er nog vragen zijn dan stelt ge ze hier maar.