PDA

View Full Version : Avatar 3D



joost
16-12-2009, 12:52
Vanavond ga ik naar de premiere van Avatar en wel in 3D! :D

Ik ben erg benieuwd naar de film die bijna 3 uur duurt! Na zo'n dikke reclame campange en de vele verhalen moet ik hem gewoon zien!!
Tevens de duurste film ooit gemaakt namelijk 541 miljoen dollar :eek:


Zal vanavond dan ook mijn mening geven hier! ;)

Zijn er meer luitjes die er vanavond naartoe gaan?

http://www.dailystab.com/blog/wp-content/uploads/2009/08/avatar-poster.jpg

Wheelie
16-12-2009, 13:39
Lijkt me erg vet in 3 D, ben benieuwd wat je er van vind.

dirk5
16-12-2009, 13:45
wil er zeker heen, lijkt me een leuke film.

ben echt benieuwd naar dat 3d gedeelte? Is het dan de bedoeling 3 uur lang die brilletjes te dragen? Heb thuis ook een blu-ray met een 3d gedeelte maar krijg na 10 minuten door die dingen kijken altijd hoofdpijn.

joost
16-12-2009, 13:59
wil er zeker heen, lijkt me een leuke film.

ben echt benieuwd naar dat 3d gedeelte? Is het dan de bedoeling 3 uur lang die brilletjes te dragen? Heb thuis ook een blu-ray met een 3d gedeelte maar krijg na 10 minuten door die dingen kijken altijd hoofdpijn.

Ik heb Ice Age 3 en Up ook in 3d bekeken in de bios en had nergens last van! misschien ligt het aan brilletje?

ICON
16-12-2009, 16:14
ik heb ice age ook in 3d gekregen en ik vond het dikke ruk. werd het brilletje op een gegeven moment echt zat, deze duurt 3 uur, hij is toch ook in n normale versie te zien?

joost
16-12-2009, 16:37
ik heb ice age ook in 3d gekregen en ik vond het dikke ruk. werd het brilletje op een gegeven moment echt zat, deze duurt 3 uur, hij is toch ook in n normale versie te zien?

Klopt, maar 3D is me de vorige keer goed bevallen dus ik ga hem gewoon in 3D bekijken! :)

ICON
16-12-2009, 16:51
ieder zn ding!, ik ben ook wel benieuwd moet ik eerlijk zeggen maar ik denk dat ik t na n half uur weer zat ben. ik ga de gewone versie kijken,

joost
17-12-2009, 00:15
zo ben net terug van de bioscoop!!

Erg vette film Avatar, het verhaal is wel een beetje cliché!
Wel vet dat ze gewoon een nieuw concept hebben bedacht in dit verhaal met het bedenken van wezens, planeten, wapens, dieren etc etc!!

Het grafische is gewoon erggggg vetttt!!! Echt de beste special effects byyy farrr!!
3D maakte het ook erg mooi en veel shots zit je echt je ogen uit te kijken.. na bijna 3 uur met een brilletje op maakt het je ogen wel aardig moe moet ik zeggen! :D maar dat had ik er wel voor over!

Ik zou zeggen check em out!

RisingSun
18-12-2009, 09:04
Ik heb hem gisteren in de 3d versie gezien in Bangkok! Ik hou opzich niet zo van fantasy maar dat is wel echt een heel vette film met hele vette effecten! Zeker gaan checken!

bladetrinity
18-12-2009, 11:00
zo ben net terug van de bioscoop!!

Erg vette film Avatar, het verhaal is wel een beetje cliché!
Wel vet dat ze gewoon een nieuw concept hebben bedacht in dit verhaal met het bedenken van wezens, planeten, wapens, dieren etc etc!!

Het grafische is gewoon erggggg vetttt!!! Echt de beste special effects byyy farrr!!
3D maakte het ook erg mooi en veel shots zit je echt je ogen uit te kijken.. na bijna 3 uur met een brilletje op maakt het je ogen wel aardig moe moet ik zeggen! :D maar dat had ik er wel voor over!

Ik zou zeggen check em out!

Waar heb je hem ergens in 3d gekeken? In hengelo??

Ik wil hem zelf ook graag zien en jij woont dacht ik ook in het oosten des lands ;)

ARMENIA
18-12-2009, 11:25
Ik ga morgen eens even na Enschede om de film te bekijken, zal ik moeten reserveren denken jullie of zijn er nog wel plaatsen vrij?

Justinian
18-12-2009, 11:55
Lijkt me een erg vette film en ga er binnenkort ook naar toe denk ik.

joost
18-12-2009, 12:00
Waar heb je hem ergens in 3d gekeken? In hengelo??

Ik wil hem zelf ook graag zien en jij woont dacht ik ook in het oosten des lands ;)

jep woon in Enschede! ben naar cinestar geweest.. daar draaien ze vanaf woensdag voor het eerst 3D :D

ARMENIA
18-12-2009, 14:01
jep woon in Enschede! ben naar cinestar geweest.. daar draaien ze vanaf woensdag voor het eerst 3D :D

maareh heb je hem nu wel in 3d gezien ofniey?

je zegt dat ze de film pas vanaf woensdag in 3d zullen draaien maar je zegt ook dat het in 3d erg vet was:P dus ik snap het ff niet meer..

Justinian
19-12-2009, 19:58
Misschien dat ik deze week wel even ga...

http://www.youtube.com/watch?v=WbrSGv2xlzQ

joost
19-12-2009, 20:38
maareh heb je hem nu wel in 3d gezien ofniey?

je zegt dat ze de film pas vanaf woensdag in 3d zullen draaien maar je zegt ook dat het in 3d erg vet was:P dus ik snap het ff niet meer..


vanaf deze woensdag moest het zijn :D

MB667
20-12-2009, 10:04
gisteren ook geweest, 2d, maar dat kon de pret niet drukken ;)

Christophe
21-12-2009, 07:51
Heb hem vrijdag in 2D gezien, en vond hem erg vet. Ik kan me inbeelden dat de effecten met 3D net ietsje cooler zijn, maar het lijkt me inderdaad erg vermoeiend om 2h40 met dat brilletje op m'n neus te zitten.

king
22-12-2009, 20:57
Kep 'm gisteren in 2d gezien, maar ook in 2d is het visueel echt overweldigend. Ik zit eraan te denken om 'm nog eens in 3d te kijken. Verhaal is inderdaad erg cliche en voorspelbaar, maar de special effects maken dat helemaal goed. Aanrader!

Justinian
23-12-2009, 13:25
Persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebber van 3d, omdat ik die bril nogal irritant vindt. Denk dat we er vanavond naar toe gaan, maar dan naar de 2d versie.

bladetrinity
23-12-2009, 19:29
Ik ben gister geweest naar de 3d versie. Eerst naar Enschede word die net voor ons uitverkocht. Toen naar Hengelo gebelt en daar konden we nog terecht.

Over de film zelf: Echt mooie effecten!!! Het was gewoon genieten. Het verhaal was tjah...voorspelbaar. Maar dat mocht de pret niet drukken. Een aanrader !!

Justinian
23-12-2009, 19:32
Ik ben gister geweest naar de 3d versie. Eerst naar Enschede word die net voor ons uitverkocht. Toen naar Hengelo gebelt en daar konden we nog terecht.

Over de film zelf: Echt mooie effecten!!! Het was gewoon genieten. Het verhaal was tjah...voorspelbaar. Maar dat mocht de pret niet drukken. Een aanrader !!
Ik ga straks naar Enschede en heb de kaarten vanmiddag gereserveerd ;)

bladetrinity
23-12-2009, 20:00
Ik ga straks naar Enschede en heb de kaarten vanmiddag gereserveerd ;)

Ja dat is ook een stuk slimmer ;). Het was dan ook onze eingenschuld. De volgende keer ook s'middags maar bellen.

Justinian
24-12-2009, 00:52
Ja dat is ook een stuk slimmer ;). Het was dan ook onze eingenschuld. De volgende keer ook s'middags maar bellen.
Net terug. Topfilm! Er zat alleen een vader achter me met zijn kind van een jaar of 10. Ze vonden het nodig om tijdens de film te praten over hetgeen ze zagen. Op zich geen punt, als je fluistert, maar vader en zoon spraken met elkaar op een volume dat ruim boven het geluidsniveau van de film uit kwam en bovendien een rij lager ook goed te horen was. Na een half uur heb ik me maar eens omgedraaid en gevraagd of ze het rustiger aan wilden doen. Vader keek me wat verbaasd aan... Hierna werd het gelukkig wel wat minder met het gebabbel, althans het volume. Echt, wat bezielt dit soort mensen om naar de bioscoop te gaan?! Blijf dan lekker thuis en huur een dvd'tje!

Bagheera
24-12-2009, 01:10
Net terug. Topfilm! Er zat alleen een vader achter me met zijn kind van een jaar of 10. Ze vonden het nodig om tijdens de film te praten over hetgeen ze zagen. Op zich geen punt, als je fluistert, maar vader en zoon spraken met elkaar op een volume dat ruim boven het geluidsniveau van de film uit kwam en bovendien een rij lager ook goed te horen was. Na een half uur heb ik me maar eens omgedraaid en gevraagd of ze het rustiger aan wilden doen. Vader keek me wat verbaasd aan... Hierna werd het gelukkig wel wat minder met het gebabbel, althans het volume. Echt, wat bezielt dit soort mensen om naar de bioscoop te gaan?! Blijf dan lekker thuis en huur een dvd'tje!


Een half uur? :thup: +10 voor je rust...

joost
24-12-2009, 01:45
Net terug. Topfilm! Er zat alleen een vader achter me met zijn kind van een jaar of 10. Ze vonden het nodig om tijdens de film te praten over hetgeen ze zagen. Op zich geen punt, als je fluistert, maar vader en zoon spraken met elkaar op een volume dat ruim boven het geluidsniveau van de film uit kwam en bovendien een rij lager ook goed te horen was. Na een half uur heb ik me maar eens omgedraaid en gevraagd of ze het rustiger aan wilden doen. Vader keek me wat verbaasd aan... Hierna werd het gelukkig wel wat minder met het gebabbel, althans het volume. Echt, wat bezielt dit soort mensen om naar de bioscoop te gaan?! Blijf dan lekker thuis en huur een dvd'tje!


Dit maak ik steeds vaker mee! irriteer me er ook altijd dood! blijf dan gewoon thuis... en op dat soort momenten denk ik ook altijd lang leve de downloads :D

Justinian
24-12-2009, 10:29
Ik denk steeds, na 5 minuten zullen ze wel ophouden. Maar ja, dat achterlijke volk blijft maar doorgaan. Vraag me dan ook af of andere mensen er geen last van hebben, aangezien iedereen zijn smoel maar houdt. Als mijn kinderen mee gaan naar de bioscoop dan weten ze precies hoe ze zich moeten gedragen en dat doen ze dan ook. Gewoon snaveltjes toe en film kijken! Als je iets wilt zeggen dan fluister je maar, zodat een ander daar geen last van heeft.

Tijdje geleden gingen we naar de bioscoop en een rij of 5 voor ons zaten een paar van die 'popi jopies'. Ze zaten net te ver om ze direct aan te spreken op hun gedrag, maar gelukkig zat er een kerel naast (met zijn vriendin) die ze aansprak. Ik had even het idee dat ze hier op een verkeerde manier op zouden reageren. Dat was voor mij mooi een excuus geweest om in te grijpen, maar helaas ;)

king
24-12-2009, 17:53
Net terug. Topfilm! Er zat alleen een vader achter me met zijn kind van een jaar of 10. Ze vonden het nodig om tijdens de film te praten over hetgeen ze zagen. Op zich geen punt, als je fluistert, maar vader en zoon spraken met elkaar op een volume dat ruim boven het geluidsniveau van de film uit kwam en bovendien een rij lager ook goed te horen was. Na een half uur heb ik me maar eens omgedraaid en gevraagd of ze het rustiger aan wilden doen. Vader keek me wat verbaasd aan... Hierna werd het gelukkig wel wat minder met het gebabbel, althans het volume. Echt, wat bezielt dit soort mensen om naar de bioscoop te gaan?! Blijf dan lekker thuis en huur een dvd'tje!

Ik snap dat iemand in het moment niet in de gaten heeft dat hij andere mensen stoort, maar dat men dan ook zo verbaasd gaat doen als ze aangesproken worden, irriteert mij persoonlijk nog het meest. :boos:

Mickey
09-01-2010, 01:27
Ik heb hem net gezien!! Hij was echt SUPER!
Sommige mensen in het publiek trokken het 3d gedeelte alleen niet zo goed en werden misselijk. Zelf had ik er niet zon last van. Wel merkte ik dat ik wat moe was na de tijd. Maar DAMN! Wat een vette film!

Tony
24-01-2010, 16:17
Gisteravond in 3d gezien... Wat een megavette film.
3d is echt top.... Bril stoorde totaal niet. Na een half uur merk je niet eens meer dat je hem op hebt.

topper.

B3 lik3 M3
25-01-2010, 11:09
Heb hem vorige week gezien.. ook 3d.. Dat maakt het voor mij echt compleet..

Wat een goede film zeg!!