PDA

View Full Version : Te zwaar



pwie
26-12-2009, 21:04
Heyy,

Ik heb een vraag misschien kan iemand er antwoord op geven?
Ik eet gewoon normaal en train 5x in de week ong maar vocht eerst op 70 kl en weeg nu bijna 85 kl mensen snapen niet waar dat gewicht vandaan komt als ze mij zien ben 20 jaar.
Wat kan ik doen misschien naar een voedingsadviseur gaan? want ben b klasse en denk dat 78 kl een goed vechtgewicht is?

Het zit bij ons in de fam.

alvast thankss.

Justinian
26-12-2009, 21:35
Ik zou eerst eens kijken hoe e.e.a. zich verhoudt. Zou bijvoorbeeld kunnen zijn doordat je zoveel traint bent aangekomen (spiermassa). Kan ook zijn dat je dieet niet optimaal is en dat je vetpercentage daardoor omhoog is gegaan. Bij ons op de sportschool krijg ik altijd goed advies over mijn voeding, waardoor mijn vetpercentage niet zo hoog is. Ik weet niet waar je woont, maar als je in Twente woont zou je hier een keer langs kunnen gaan.

pwie
26-12-2009, 22:04
Ik zou eerst eens kijken hoe e.e.a. zich verhoudt. Zou bijvoorbeeld kunnen zijn doordat je zoveel traint bent aangekomen (spiermassa). Kan ook zijn dat je dieet niet optimaal is en dat je vetpercentage daardoor omhoog is gegaan. Bij ons op de sportschool krijg ik altijd goed advies over mijn voeding, waardoor mijn vetpercentage niet zo hoog is. Ik weet niet waar je woont, maar als je in Twente woont zou je hier een keer langs kunnen gaan.

Heel erg bedankt.
Ik woon wel in overijssel maar niet in de buurt van Twente maar misschien kan ik idd eens een keer langs komen.
Ik denk dat mijn dieet dan niet optimaal is want mij (spiermassa) is niet bijzonder maar ben ook niet dik.

pwie
26-12-2009, 22:11
Zoals je al zegt, het zit bij je in de familie, dus genetics, beetje zoals alistair, die kon niet meer cutten op LHW, dus maar doorgestoten naar HW.
Voedingsadviseur kan je idd doen,maar je lichaam te kort doen, lijkt me niet verstandig.

Ook bedankt voor de serieuze reactie.
Hw is denk ik niet geschikt voor mij ben ook niet al te lang 1.82 ongeveer.
Ja het zit wel in de fam.

iconian
26-12-2009, 23:38
Ook bedankt voor de serieuze reactie.
Hw is denk ik niet geschikt voor mij ben ook niet al te lang 1.82 ongeveer.
Ja het zit wel in de fam.

Inderdaad je vet% laten meten en kijken wat je aan je dieet kunt veranderen, straks ben je 24 en 100 kg.

ijsblok
27-12-2009, 00:20
Inderdaad je vet% laten meten en kijken wat je aan je dieet kunt veranderen, straks ben je 24 en 100 kg.

daar is in principe niks mis mee natuurlijk... als het maar de juiste verhouding is.

Je moet je wel realiseren dat je op je 20e fysiek nog niet aan je max zit. Logisch dat je zwaarder wordt, zeker als je veel traint. Maar als het voornamelijk je vetpercentage is wat toeneemt gaat er iets niet goed...

Simsonkdodenhaag
27-12-2009, 15:43
Ook bedankt voor de serieuze reactie.
Hw is denk ik niet geschikt voor mij ben ook niet al te lang 1.82 ongeveer.
Ja het zit wel in de fam.

Je bent 1m82 en 85 kg?

Waar maak je je druk om dan?


Hangt ervanaf, wat eet je, wanneer eet je het en hoe train je?
Soms kan je 5 keer per week trainen op een mediate tempo en inderdaad slechts wat vocht kwijt raken.

pwie
28-12-2009, 20:48
Thanks voor alle reactie,s ga me er nog meer in verdiepen.