MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

Conversation Between Wiebe and Richelieu

2 Visitor Messages

  1. Hey Wiebe,

    Stuur even een pm naar Mama voor toegang voor het mmf forum en onderbouw dat een beetje waarom je dat wilt. Ze zal je dan wel toegang geven.

    Mbt de tutoroal kan ik zeggen dat het goed werkt, donorstreams werken goed mits je een kleine bijdrage betaalt aan bij Justin.tv. Werkt altijd bij mij.

    Gr Harmen
  2. Hallo richelieu,

    Ik ben zo ongeveer een complete pc nitwit en ben jullie nog steeds heel dankbaar voor de live evenementen tutorial maar ik snap ook niet hoe je een reactie plaatst met zo'n teks of quote ballonetje en hoe ik een leuke foto van het net pluk en bij mijn tekst zet mijn vraag : komt er ook een nederlands deel met uitleg van hoe en wat dat werkt of kijk ik nu al met mijn neus.

    Verder zou ik heel graag toegang krijgen tot de MMF en van Slome kreeg ik de tip om dat bij een moderator te vragen dus bij deze vraag ik om toegang want er schijnt een megapakket aan pride beelden te zijn en die wil ik oh zo graag zien.

    Ga zo door met MF je zal wel kunnen zien dat ik hier elke dag lees en sporadisch wat post ben er niet zo'n held mee.

    Vriendelijke groet
    Wiebe
Showing Visitor Messages 1 to 2 of 2