MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default Filmpje: Chan Sung Jung vs Pajonsuk

    Jeetje wat trapt die Pajonsuk hard zeg.
    Maar hij ging wel zwaar knock out door die spinning backfist. Maar zoals Cruijff zegt: elk nadeel heeft z'n voordeel. Het bracht 'm namelijk wel de winst.

    http://www.youtube.com/v/KWnWFY-7gS8...layer_embedded#
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    WTF? Belachelijke regels zeg!

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Wat een kut regel die Chinees begrijpt er helemaal niks van hetzelfde geld voor het publiek. Volgende keer een Chinese vertaaler/ster meenemen.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    WTF? Belachelijke regels zeg!
    2x !

    Wel een vette KO
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  5. #5
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Kan iemand me uitleggen wáárom een spinning backfist niet mag bij It's Showtime?
    Wat voor nadeel zit eraan?
    Waarom is het geen legitieme stoot?

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    It's Showtime regels, het woord alleen al is lachwekkend. K1 regels zijn wat mij betreft ook waardeloos.

    Geef mij maar 5 ronden full Muaythai.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Rotterdam
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Kan iemand me uitleggen wáárom een spinning backfist niet mag bij It's Showtime?
    Wat voor nadeel zit eraan?
    Waarom is het geen legitieme stoot?

    Bij veel mee bonden mag het niet omdat ze hem meestal verkeerd uitvoeren en iemand dan toch met de onderarm of elleboog raakt.
    Toch begrijp ik niet waarom de Koreaan verbaasd is of hij verstaat geen engels want J.Ubeda zeg toch echt duidelijk in het begin no spinning backfist.
    Last edited by grim reaper; 15-02-2010 at 14:41.
    Werken of bewerkt worden.
    Bij twijfel k.o slaan.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    nice k.o!

  9. #9
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by grim reaper View Post
    Bij veel mee bonden mag het niet omdat ze hem meestal verkeerd uitvoeren en iemand dan toch met de onderarm of elleboog raakt.
    Toch brgrijp ik niet waarom de Koreaan verbaasd is of hij verstaat geen engels want J.Ubeda zeg toch echt duidelijk ionhet begin no spinning backfist.
    Ah op 0.04 wordt er idd gezegd no spinning backfists... Toch jammer voor die Chinees...

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    MMA heeft meer van deze gasten nodig. Good stuff.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Thankxx voor het filmpje Maar moet toch wel even zeggen jammer van die spoiler!

    Wel mooie ko al was het idd niet toegestaan. K1/Showtime word wel erg mak zo. Eerst een nieuwe regel met 2 kd nu dit weer. Het word wel minder spectaculair zo.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Jongens het is een Koreaan en idd. wat een onzin. Gewoon toestaan die spinning backfist. Is een mooie techniek toch. Goeie vechter trouwens deze "Korean zombie". Wil ik wel vaker zien.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by spacebox View Post
    Thankxx voor het filmpje Maar moet toch wel even zeggen jammer van die spoiler!
    Excuus, ik dacht dat zo onderhand het verloop van die partij wel bekend was bij iedereen. Ik zal er voortaan beter opletten.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Die zat er goed op ..sodemieter die ging gelijk gestrekt zeg en die chinees snapte er echt helemaal niks van....
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #15
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Die zat er goed op ..sodemieter die ging gelijk gestrekt zeg en die chinees snapte er echt helemaal niks van....
    Ik ook niet.
    Deze "chinees" was bedoeld als opwarmer voordat Pajonsuk naar Japan gaat.
    Denk niet dat de heren dit gepland hadden.
    Echt een major bummer zeg en een totale anti-climax, hij trapte die koreaan helemaal aan puinpoeier.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Jongens het is een Koreaan en idd. wat een onzin. Gewoon toestaan die spinning backfist. Is een mooie techniek toch. Goeie vechter trouwens deze "Korean zombie". Wil ik wel vaker zien.
    Je kan achteraf moeilijk een spinning backfist toestaan omdat hij zo goed was uitgevoerd als je in 't begin duidelijk hebt verteld dat het niet mag.
    Verder werd er gezegd dat iemand liever gevechten ziet op FMT regels.
    Dat zie ik zelf liever ook, desnoods zonder ellebogen. Zolang het maar wel twee verschillende stijlen zijn, anders krijg je dat ze alleen tegenover elkaar staan.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Je kan achteraf moeilijk een spinning backfist toestaan omdat hij zo goed was uitgevoerd als je in 't begin duidelijk hebt verteld dat het niet mag.
    Verder werd er gezegd dat iemand liever gevechten ziet op FMT regels.
    Dat zie ik zelf liever ook, desnoods zonder ellebogen. Zolang het maar wel twee verschillende stijlen zijn, anders krijg je dat ze alleen tegenover elkaar staan.
    Ik was degene die dat zei. En nee, full MT met ellebogen. Dat is het echte werk. En wij Nederlanders zijn daar goed in. Denk aan Ramon Dekkers, Ivan Hypolyte, Peter Smit, Milo el Guebli, Ryan Simson, Rob Kaman, Mousid, Carbin etc etc.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik was degene die dat zei. En nee, full MT met ellebogen. Dat is het echte werk. En wij Nederlanders zijn daar goed in. Denk aan Ramon Dekkers, Ivan Hypolyte, Peter Smit, Milo el Guebli, Ryan Simson, Rob Kaman, Mousid, Carbin etc etc.
    Ivan heeft weinig met ellenbogen gevochten hetzelfde geld voor Simson wel vaak in Thailand maar zonder ellenbogen Peter Smit heeft maar enkele keren gevochten in Thailand. Mousid en Carbin hebben niet vaak tegen Thaise vechters gevochten.

    Eigenlijk zijn de enigste 2 die echt altijd op FMT regels vochten Ramon Dekker en Stjepan Veselic. Je had nog een Marokkaanse vechter begin 2000 maar die stopte al snel een van de meest technische vechters.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ivan heeft weinig met ellenbogen gevochten hetzelfde geld voor Simson wel vaak in Thailand maar zonder ellenbogen Peter Smit heeft maar enkele keren gevochten in Thailand. Mousid en Carbin hebben niet vaak tegen Thaise vechters gevochten.

    Eigenlijk zijn de enigste 2 die echt altijd op FMT regels vochten Ramon Dekker en Stjepan Veselic. Je had nog een Marokkaanse vechter begin 2000 maar die stopte al snel een van de meest technische vechters.
    Ivan en Simson hebben wel degelijk regelmatig met ellebogen gevochten. En goed ook.
    Die Marokkaanse vechter die jij bedoelt is waarschijnlijk Hassan Kassrioui. Ook hij heeft regelmatig met ellebogen gevochten. Fantastische vechter was dat.
    Peter Smit vocht als eerste Nederlander in het Lumpinee stadion in Bangkok tegen Chanpuek Kiatsonkrit. Chanpuek was op dat moment zo goed als onverslaanbaar. Peter sloeg 'm knock out met ellebogen.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ivan heeft weinig met ellenbogen gevochten hetzelfde geld voor Simson wel vaak in Thailand maar zonder ellenbogen Peter Smit heeft maar enkele keren gevochten in Thailand. Mousid en Carbin hebben niet vaak tegen Thaise vechters gevochten.

    Eigenlijk zijn de enigste 2 die echt altijd op FMT regels vochten Ramon Dekker en Stjepan Veselic. Je had nog een Marokkaanse vechter begin 2000 maar die stopte al snel een van de meest technische vechters.
    je bedoelt fikri tijarti

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    je bedoelt fikri tijarti
    Ook Fikri Tiyarti vocht regelmatig met ellebogen. En van wie leerde hij dat vak. Van Mousid. (Net zoals Mosab Amrani tegenwoordig.)

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Fikri Tiyarti

    Dat is hem ja, alleen zie ik op een filmpje dat die voor Sitan Gym uitkwam. Dus geen mousid als trainer misschien later overgestapt.

    http://www.youtube.com/watch?v=PNa8CSidFz8

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Fikri Tiyarti

    Dat is hem ja, alleen zie ik op een filmpje dat die voor Sitan Gym uitkwam. Dus geen mousid als trainer misschien later overgestapt.
    Zou kunnen dat hij inderdaad later naar mousid is overgestapt. Over Sitan Gym gesproken, die hadden een hoop goede vechters destijds. Ook Hassan Kassrioui kwam daar vandaan dacht ik.

  24. #24
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    Badr komt van Sitangym dacht ik, en nog toppers als Najim,Etakki,Rafi,ElAsrouti,Gounane,Balrak,Vielvoy e,Mortai, en nog veel meer, goeie tijden
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  25. #25
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Maarrehh..nu zullen de Japanners alleen maar gerust zijn omdat hij in hun ogen waarschijnlijk toch niet de k-1 max wint met zo'n dekking.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •