MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 68
  1. #26
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ernesto moet dus protest indienen; zal hij wel doen. Ben benieuwd wat er van komt.
    Ik hoop het wel, Hoost keek er zelf ook raar van op.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Toch wel gierig als de winst voor je neus wordt weggeboord

  3. #28
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bumaye View Post
    Ik vind dat Joop best had mogen protesteren of laten zien dat ie het niet mee eens is met de jury. Het waren immers zijn eigen woorden dat ie een reputatie hoog te houden heeft. Want zo doe je je naam natuurlijk geen eer aan!! Vind ik...
    Laat Joop er buiten...

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Laat Joop er buiten...
    x2

    wat een onzin zeg. ik zie al dat de ringspeaker zich met de uitslag gaat bemoeien. Joop is een professional hoor!!

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    x2

    wat een onzin zeg. ik zie al dat de ringspeaker zich met de uitslag gaat bemoeien. Joop is een professional hoor!!
    idd ja er zit niet voor niets een jury bij...
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Wat me ook opvalt is de eensgezinheid bij iedereen.

    Vaak zie je dat er over wedstrijden gediscuseerd wordt over de uitslag en dan heb je mensen die voor of tegen de jury uitslag zijn.
    Maar nu is echt iedereen het er unaniem over eens dat Balrak gewonnen heeft. Alle journalisten en alle forumleden van zowel MF als FT als KB.nl zijn het er unaniem over eens dat Balrak de winnaar was. Ook het publiek in the Sand vond Balrak de winnaar, zelfs de Amsterdammers onder hen.

    Alleen de jury van WMTA dacht er anders over .

  7. #32
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    mischien een optie om in de toekomst met een electronische punten tel machine (bij het olympisch boksen) te gaan werken?

  8. #33
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Rotterdam
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Wat me ook opvalt is de eensgezinheid bij iedereen.

    Vaak zie je dat er over wedstrijden gediscuseerd wordt over de uitslag en dan heb je mensen die voor of tegen de jury uitslag zijn.
    Maar nu is echt iedereen het er unaniem over eens dat Balrak gewonnen heeft. Alle journalisten en alle forumleden van zowel MF als FT als KB.nl zijn het er unaniem over eens dat Balrak de winnaar was. Ook het publiek in the Sand vond Balrak de winnaar, zelfs de Amsterdammers onder hen.

    Alleen de jury van WMTA dacht er anders over .

    Dat heb ik ook heb zelf de partij niet gezien maar iedereen die ik heb gesproken zei hetzelfde dat Bally gewoon zwaar was genaaid.
    Werken of bewerkt worden.
    Bij twijfel k.o slaan.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by trainer Bv S'burg View Post
    mischien een optie om in de toekomst met een electronische punten tel machine (bij het olympisch boksen) te gaan werken?
    Weet niet helemaal precies hoe het werkt.
    Maar dit kan een optie zijn inderdaad.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by grim reaper View Post
    Dat heb ik ook heb zelf de partij niet gezien maar iedereen die ik heb gesproken zei hetzelfde dat Bally gewoon zwaar was genaaid.
    Kijk, een corrupt iemand kan soms niet corrupt zijn omdat het soms te opvallend wordt.
    Maar de WMTA had daar lak aan, moet je nagaan hoe erg het dus was.
    Vandaar dat ik het erg vind als zij hier mee weg komen en je ze de volgende keer gewoon op andere gala's ziet.

    Heb ook geen respect meer voor Tom & Hesdy.
    Geen glimpje trots dat naar voren komt zodat ze in ieder geval niet overdreven zouden gaan feesten.

    Ook al is de uitslag terug gedraaid,je wilt als vechter de overwinning proeven en eventueel met je team en het publiek feesten.

  11. #36
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Kunnen jullie nog de reactie herinneren van Melvin Manhoef na zijn winstpartij tegen Stefan Leko. Hij pakte de microfoon en zei tegen het publiek dat Stefan eigelijk de betere was vandaag en hij bood hem meteen een rematch aan. Als Hesdy dat ook had gedaan had dat hem gesierd.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Kijk, een corrupt iemand kan soms niet corrupt zijn omdat het soms te opvallend wordt.
    Maar de WMTA had daar lak aan, moet je nagaan hoe erg het dus was.
    Vandaar dat ik het erg vind als zij hier mee weg komen en je ze de volgende keer gewoon op andere gala's ziet.

    Heb ook geen respect meer voor Tom & Hesdy.
    Geen glimpje trots dat naar voren komt zodat ze in ieder geval niet overdreven zouden gaan feesten.

    Ook al is de uitslag terug gedraaid,je wilt als vechter de overwinning proeven en eventueel met je team en het publiek feesten.
    De beslissing is toch omgedraaid, dus vanwaar de moraal ridder?
    Ze hebben een foute beslissing gemaakt en zijn er op terug gekomen.
    Wat wil je nog meer had je gewild dat Hesdy naar zijn gevecht had gezegd tegen de jury nee dit is niet eerlijk ik heb verloren??
    Get a life!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  13. #38
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Kunnen jullie nog de reactie herinneren van Melvin Manhoef na zijn winstpartij tegen Stefan Leko. Hij pakte de microfoon en zei tegen het publiek dat Stefan eigelijk de betere was vandaag en hij bood hem meteen een rematch aan. Als Hesdy dat ook had gedaan had dat hem gesierd.
    Precies. Zegt genoeg over Hesdy inderdaad.
    Weinig tot geen eergevoel.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    De beslissing is toch omgedraaid, dus vanwaar de moraal ridder?
    Ze hebben een foute beslissing gemaakt en zijn er op terug gekomen.
    Wat wil je nog meer had je gewild dat Hesdy naar zijn gevecht had gezegd tegen de jury nee dit is niet eerlijk ik heb verloren??
    Get a life!
    Heeft niks met moraalridder te maken, dit heeft met kickbox als sport te maken.
    Een foute beslissing? Ik noem het een valse beslissing.
    Jij weet dondersgoed dat dit vandaag de dag normaal aan het worden is.

    Je traint keihard, slaat je tegenstander aan gort.
    Maar omdat Jan & Piet in jury jou de winst niet WIL geven verlies je gewoon.

    Wat is dat voor shit?

    Hesdy hoefde niet de microfoon te pakken, maar loop dan rustig weg als je zoveel klappen hebt ontvangen en toch nog de winst hebt gekregen.

  15. #40
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Als de beslissing was terug gedraaid was dat hier door de WMTA wel gepost denk ik....

  16. #41
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    De WMTA heeft bewezen prima te passen in het woud van bondjes dat we hebben. Mooie woorden, maar geen haar beter dan de rest...
    En over Joop er buiten houden of niet: was het niet zo dat hij stopte bij de WFCA omdat dat een ongeloofwaardig zootje is? Nou, dan zal zijn tijd bij de WMTA nu ook wel voorbij zijn.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Bobson View Post
    En over Joop er buiten houden of niet: was het niet zo dat hij stopte bij de WFCA omdat dat een ongeloofwaardig zootje is?
    Hou gewoon je waffel als je de feiten niet kent.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Als de beslissing was terug gedraaid was dat hier door de WMTA wel gepost denk ik....
    Als deze beslissing nog niet terug gedraaid
    of uitleg erover word gegeven dan heb je een punt Irishrover!
    Maar gelijk geen respect meer voor Thom & Hesdy vindt ik een beetje teveel van het goed.
    Zeker Thom heeft toch zeker credit opgebouwd in deze sport

    Ik ging er van uit vanwege eerdere post (dirk5 en kamel)
    Maar de bron blijkt Jerome Le Banner te zijn van kickbox.nl
    Niet echt een betrouwbare bron. (die is ook partijdig traint straks ook bij Thom)
    heb inderdaad niets anders terug kunnen vinden.
    Behalve hun rede om deze bond op te starten.

    "Door alle kritiek van de laatste tijd op bonden en hun ‘banden’ met promotors of sportscholen voelen wij ons geroepen om deze bond nieuw leven in te blazen en te laten zien hoe het wel moet en kan. Wij vinden dat het tijd wordt om de sport verder te professionaliseren."
    Last edited by Marchant; 02-03-2010 at 15:19.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  19. #44
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    effe voor de duidelijkheid: ik weet niks zeker, nam alleen over wat ik heb gehoord/gelezen.

    Maar het lijkt mee een kwestie van tijd wanneer het tot op heden niet gebeurd is.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  20. #45
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Als deze beslissing nog niet terug gedraaid
    of uitleg erover word gegeven dan heb je een punt Irishrover!
    Maar gelijk geen respect meer voor Thom & Hesdy vindt ik een beetje teveel van het goed.
    Zeker Thom heeft toch zeker credit opgebouwd in deze sport

    Ik ging er van uit vanwege eerdere post (dirk5 en kamel)
    Maar de bron blijkt Jerome Le Banner te zijn van kickbox.nl
    Niet echt een betrouwbare bron. (die is ook partijdig traint straks ook bij Thom)
    heb inderdaad niets anders terug kunnen vinden.
    Behalve hun rede om deze bond op te starten.

    "Door alle kritiek van de laatste tijd op bonden en hun ‘banden’ met promotors of sportscholen voelen wij ons geroepen om deze bond nieuw leven in te blazen en te laten zien hoe het wel moet en kan. Wij vinden dat het tijd wordt om de sport verder te professionaliseren."
    Haha, is niet echt een bron inderdaad.
    Maar stel dat ze het alsnog terugdraaien, neemt niet weg dat ze op die ene zaterdag corrupt te werk gingen.

    Ik zal de reden even renoveren voor ze:

    "Door alle kritiek van de laatste tijd op bonden en hun ‘banden’ met promotors of sportscholen voelen wij ons geroepen om mee te doen met deze flow en geen nieuw leven in te blazen en we hoeven ook niet te laten zien hoe het wel moet en kan. Wij vinden dat het tijd wordt om de sport verder te infecteren."

  21. #46
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bobson View Post
    De WMTA heeft bewezen prima te passen in het woud van bondjes dat we hebben. Mooie woorden, maar geen haar beter dan de rest...
    En over Joop er buiten houden of niet: was het niet zo dat hij stopte bij de WFCA omdat dat een ongeloofwaardig zootje is? Nou, dan zal zijn tijd bij de WMTA nu ook wel voorbij zijn.
    en met één bond wordt het niet veel beter, als er 1 rotten appel in zit maakt het niet uit voor welke bond je knokt, bij het boksen heb je één bond en daar het je ook wel eens een jury zetje van een paar opgewarmde lijken

  22. #47
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Van de buren op Kickbox.nl


    Originally posted by Oosterbaan Naar aanleiding van álle commotie en wat er zich momenteel afspeelt, plus het feit dat sommige scholen niet onder de vlag van de W.M.T.A willen uitkomen.Tel daarbij het opstappen van Glen Huisman bij op, wat ik vandaag heb vernomen hebben wij van Oosterbaan Gym als Team Unaniem besloten op 24 April niet met de W.M.T.A in zee te gaan.De Bond is al ingelicht door ons dus vandaar willen wij als school/promotor/organisatie dit aan jullie mededelen.

    Hierbij akte.

    Jan Oosterbaan

    Oosterbaan Gym-Rotterdam

  23. #48
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Wat me ook opvalt is de eensgezinheid bij iedereen.

    Vaak zie je dat er over wedstrijden gediscuseerd wordt over de uitslag en dan heb je mensen die voor of tegen de jury uitslag zijn.
    Maar nu is echt iedereen het er unaniem over eens dat Balrak gewonnen heeft. Alle journalisten en alle forumleden van zowel MF als FT als KB.nl zijn het er unaniem over eens dat Balrak de winnaar was. Ook het publiek in the Sand vond Balrak de winnaar, zelfs de Amsterdammers onder hen.

    Alleen de jury van WMTA dacht er anders over .
    Ik ben het met je eens. Maar we moeten wel waken dat we bij discutabele beslissingen de jury niet steeds verbranden. Vaak liggen winst en verlies heel dicht bij elkaar. Het is dan aan de jury om een moeilijk oordeel te vellen.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    "Door alle kritiek van de laatste tijd op bonden en hun ‘banden’ met promotors of sportscholen voelen wij ons geroepen om mee te doen met deze flow en geen nieuw leven in te blazen en we hoeven ook niet te laten zien hoe het wel moet en kan. Wij vinden dat het tijd wordt om de sport verder te infecteren."
    Omdat het zo actueel is zal ik vandaag het eerste deel van het interview met Simon Rutz posten, die hier een heldere mening over heeft. Komt er zo aan

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •