MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 68 of 68
  1. #51
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Thanks Justinian! Goed interview!

    Simon, je zorgt altijd voor een sterke line up! En de gala's zijn altijd netjes & verzorgd geregeld!

    Dit moet de nieuwe kreet worden in de kickboxwereld:

    '' De winnaar moet echt de winnaar zijn! De sport moet te allen tijde zegevieren."

    ''Simon Rutz.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Thanks Justinian! Goed interview!

    Simon, je zorgt altijd voor een sterke line up! En de gala's zijn altijd netjes & verzorgd geregeld!

    Dit moet de nieuwe kreet worden in de kickboxwereld:

    '' De winnaar moet echt de winnaar zijn! De sport moet te allen tijde zegevieren."

    ''Simon Rutz.
    x2 .. Its Showtime gala daar kunnen vele gala s een voorbeeld van nemen.. Ipv corrupt te zijn en mensen te belazeren.

  3. #53
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bumaye View Post
    Ik vind dat Joop best had mogen protesteren of laten zien dat ie het niet mee eens is met de jury. Het waren immers zijn eigen woorden dat ie een reputatie hoog te houden heeft. Want zo doe je je naam natuurlijk geen eer aan!! Vind ik...
    wat jij vind, mag jij vinden.
    ik was in deze party geen scheidsrechter, en als scheidsrechter te gaan protesteren lijkt mij geen op lossing.

    en weet jij wat ik vind, DAT BALRAK GEWONNEN HAD.

    grt joop ubeda.

  4. #54
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    60
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Van de buren op Kickbox.nl


    Originally posted by Oosterbaan Naar aanleiding van álle commotie en wat er zich momenteel afspeelt, plus het feit dat sommige scholen niet onder de vlag van de W.M.T.A willen uitkomen.Tel daarbij het opstappen van Glen Huisman bij op, wat ik vandaag heb vernomen hebben wij van Oosterbaan Gym als Team Unaniem besloten op 24 April niet met de W.M.T.A in zee te gaan.De Bond is al ingelicht door ons dus vandaar willen wij als school/promotor/organisatie dit aan jullie mededelen.

    Hierbij akte.

    Jan Oosterbaan

    Oosterbaan Gym-Rotterdam

    Mooie actie

  5. #55
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    60
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Joop Ubeda View Post
    wat jij vind, mag jij vinden.
    ik was in deze party geen scheidsrechter, en als scheidsrechter te gaan protesteren lijkt mij geen op lossing.

    en weet jij wat ik vind, DAT BALRAK GEWONNEN HAD.

    grt joop ubeda.

    haha mooie reactie...joop is een baas!

  6. #56
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rusell Bell View Post
    Mooie actie
    Inderdaad !

    Laten we hopen dat er een algemene verandering gaat plaatsvinden onder de bonden die zich bezig houden met Schorriemorrie & vervalsing

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Joop Ubeda View Post
    wat jij vind, mag jij vinden.
    ik was in deze party geen scheidsrechter, en als scheidsrechter te gaan protesteren lijkt mij geen op lossing.

    en weet jij wat ik vind, DAT BALRAK GEWONNEN HAD.

    grt joop ubeda.
    Mee eens. Bedankt voor je reactie Joop!

  8. #58
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ik heb de beelden vd partij net bekeken en ik ging er van uit dat het een toppartij was, wat dus niet zo is.

    Als Hesdy zo tegen Badr vecht, dan ben ik bang dat hij binnen 1 ronde eruit ligt.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  9. #59
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Ik heb de beelden vd partij net bekeken en ik ging er van uit dat het een toppartij was, wat dus niet zo is.

    Als Hesdy zo tegen Badr vecht, dan ben ik bang dat hij binnen 1 ronde eruit ligt.
    Het was een eenzijdige partij om het zo maar te zeggen.
    Niet veel boeiends inderdaad.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  11. #61
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Het was een eenzijdige partij om het zo maar te zeggen.
    Niet veel boeiends inderdaad.

    Het leek op een gevecht van 2 jongens die voor het eerst een A-partij hebben neergezet. Maar weet wel van Balrak dat hij rommelig vecht.. ik kan mij voorstellen dat iedere tegenstander daar moeite mee zal hebben.

  12. #62
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Het leek op een gevecht van 2 jongens die voor het eerst een A-partij hebben neergezet. Maar weet wel van Balrak dat hij rommelig vecht.. ik kan mij voorstellen dat iedere tegenstander daar moeite mee zal hebben.
    Haha, het was rommelig ja. Hesdy kan niet omgaan met iemand die wat agressief vecht. Balrak was aanwezig en scoorde veel meer.

  13. #63
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Van de buren op Kickbox.nl


    Originally posted by Oosterbaan Naar aanleiding van álle commotie en wat er zich momenteel afspeelt, plus het feit dat sommige scholen niet onder de vlag van de W.M.T.A willen uitkomen.Tel daarbij het opstappen van Glen Huisman bij op, wat ik vandaag heb vernomen hebben wij van Oosterbaan Gym als Team Unaniem besloten op 24 April niet met de W.M.T.A in zee te gaan.De Bond is al ingelicht door ons dus vandaar willen wij als school/promotor/organisatie dit aan jullie mededelen.

    Hierbij akte.

    Jan Oosterbaan

    Oosterbaan Gym-Rotterdam
    Duidelijk nieuws. Het geeft heel goed aan dat de W.M.T.A. zelf enorm verdeeld is na dit gala en over de partij Balrak - Gerges in het bijzonder, anders zou Glen zijn conclusies niet hebben getrokken!

  14. #64
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Duidelijk nieuws. Het geeft heel goed aan dat de W.M.T.A. zelf enorm verdeeld is na dit gala en over de partij Balrak - Gerges in het bijzonder, anders zou Glen zijn conclusies niet hebben getrokken!
    Precies, Glen zou ons in principe een verklaring kunnen geven.

  15. #65
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Duidelijk nieuws. Het geeft heel goed aan dat de W.M.T.A. zelf enorm verdeeld is na dit gala en over de partij Balrak - Gerges in het bijzonder, anders zou Glen zijn conclusies niet hebben getrokken!
    Waar lees je dat Glen is opgestapt om die reden? Naar wat ik heb begrepen is dat nl niet de hoofdreden geweest maar een optelsom van meerdere factoren.

  16. #66
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Waar lees je dat Glen is opgestapt om die reden? Naar wat ik heb begrepen is dat nl niet de hoofdreden geweest maar een optelsom van meerdere factoren.
    Groot of klein.
    Het heeft er in ieder geval mee te maken, 1 van de redenen waarom Glen is opgestapt.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Precies, Glen zou ons in principe een verklaring kunnen geven.
    Glen leest gewoon mee, dus het is aan hem om zich over deze kwestie persoonlijk uit te laten.

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Waar lees je dat Glen is opgestapt om die reden? Naar wat ik heb begrepen is dat nl niet de hoofdreden geweest maar een optelsom van meerdere factoren.
    Dat lees ik nergens, maar het is toch wel erg opzienbarend dat hij dan juist na dit weekend is opgestapt

  18. #68
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Glen leest gewoon mee, dus het is aan hem om zich over deze kwestie persoonlijk uit te laten.



    Dat lees ik nergens, maar het is toch wel erg opzienbarend dat hij dan juist na dit weekend is opgestapt
    Klopt, hij moet het natuurlijk helemaal zelf weten.
    Hij is ons niets verplicht, zou het persoonlijk een opheldering vinden als Glen de zaak aan ons doet verlichten.
    Last edited by Irishrover; 03-03-2010 at 18:25.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •