MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 56
  1. #26
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Bas en alistair hebbben met deze discussie niets te winnen,
    Vindt dit wel een smerig spel van het Fedor/Managment.
    deze weten zoals Justinian dat al aangaf Bas en alistair hier zich bijna niet met woorden tegen kunnen verdedigen.
    En wie zou deze 3de partij dan moeten wezen een of andere dokter uit de oekraine ??
    Of deze?

    Alistair laat zich gewoon testen door de gene die daarvoor zijn aangewezen en dat is meer dan voldoensde of geeft dit aan dat Fedor/Managment geen vertrouwen hebben in Strikeforce???
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #27
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    inderdaad laten we effe wachten totdat boontje een nieuwe smoes heeft verzonnen...

    micha, serieus man krijg echt een leven aub....

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    inderdaad laten we effe wachten totdat boontje een nieuwe smoes heeft verzonnen...

    micha, serieus man krijg echt een leven aub....
    Deze opmerking kan ik even niet helemaal plaatsen. Volgens mij geeft Micha een prima onderbouwd inhoudelijk antwoord.. Dus niet als een bok op de haverkist svp

    Verder kan ik me prima voorstellen dat als een vechter zich bereid toont aan de regels te voldoen en er door de tegenpartij plots allerlei aanvullende voorwaarden worden opgeworpen het management hier uit principe niet mee akkoord gaat.

    Feitelijk zegt het management van Fedor 2 dingen met deze vraag:
    1. Wij vertrouwen AO niet.
    2. Wij vertrouwen de Athletic State Commision niet.

    Hoewel er veel wordt gespeculeerd over het vermeende gebruik van Alistair is het bij mijn weten nog nooit vastgesteld en in ons systeem is er nog steeds sprake van een bewijslast. Kortom: op de keper beschouwd hebben Alistair en Co niets te winnen met instemmen met deze voorwaarden.

    Wat me daarnaast opvalt is dat het voor sommige "haters" simpelweg ook niet goed te doen valt. Alistair heeft toestemd met een controle, conform regulatie, maar dat is klaarblijkelijk niet voldoende. Some people are only happy when it rains. Op het moment dat er iets uit zon controle naar voren komt heb je een terechte aanleiding om je te beklagen m.i.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  4. #29
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Deze opmerking kan ik even niet helemaal plaatsen. Volgens mij geeft Micha een prima onderbouwd inhoudelijk antwoord.. Dus niet als een bok op de haverkist svp

    Verder kan ik me prima voorstellen dat als een vechter zich bereid toont aan de regels te voldoen en er door de tegenpartij plots allerlei aanvullende voorwaarden worden opgeworpen het management hier uit principe niet mee akkoord gaat.

    Feitelijk zegt het management van Fedor 2 dingen met deze vraag:
    1. Wij vertrouwen AO niet.
    2. Wij vertrouwen de Athletic State Commision niet.

    Hoewel er veel wordt gespeculeerd over het vermeende gebruik van Alistair is het bij mijn weten nog nooit vastgesteld en in ons systeem is er nog steeds sprake van een bewijslast. Kortom: op de keper beschouwd hebben Alistair en Co niets te winnen met instemmen met deze voorwaarden.

    Wat me daarnaast opvalt is dat het voor sommige "haters" simpelweg ook niet goed te doen valt. Alistair heeft toestemd met een controle, conform regulatie, maar dat is klaarblijkelijk niet voldoende. Some people are only happy when it rains. Op het moment dat er iets uit zon controle naar voren komt heb je een terechte aanleiding om je te beklagen m.i.
    het management van fedor is in deze apy echteld die iets geroepen heeft tegen mixfight wat door een paar sites is overgenomen alsof "m1 niet tegen fedor wil vechten tenzij etc etc".

    M1 verliest in deze de media stijd behoorlijk, alsof fedor en het kwade m1 niet tegen alistair zou durven te vechten. Quotes van Vadim worden uit context gehaald en op een hoop blog sites gezet, en een nieuwe koude oorlogs mentaliteit onstaat richting M1.

    Fedor heeft de afgelopen 10 jaar tegen iedereen gevochten die van belang was en waar een organisatie dit mogelijk maakt
    Last edited by iconian; 02-03-2010 at 19:30.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  5. #30
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Jongens...Het is allemaal niet zo moeilijk,ik wou gewoon weten of Bas,indien door deze situatie de wedstrijd mischien niet plaats zal vinden,eventueel wel bij een 3de een test zou willen doen.Zodat deze beladen wedstrijd wel plaats kan vinden,en niet door een principe kwestie door de plee gespoeld wordt!!

    Helemaal geen discussie voor nodig,of modder smijten!! Laten we gewoon wachten totdat Bas zelf eve op deze ene vraag antwoordt geeft!!!

    Simple as that!!

  6. #31
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Jongens...Het is allemaal niet zo moeilijk,ik wou gewoon weten of Bas,indien door deze situatie de wedstrijd mischien niet plaats zal vinden,eventueel wel bij een 3de een test zou willen doen.Zodat deze beladen wedstrijd wel plaats kan vinden,en niet door een principe kwestie door de plee gespoeld wordt!!

    Helemaal geen discussie voor nodig,of modder smijten!! Laten we gewoon wachten totdat Bas zelf eve op deze ene vraag antwoordt geeft!!!

    Simple as that!!
    hehe maar we doen net alsof m1 dit eist, terwijl het niet meer was dan een uitspraak van apy echteld die niet eens de vertegenwoordiger van fedor is
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  7. #32
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Daar heb je helemaal gelijk in Maar dan nog ben ik gewoon best wel benieuwd naar Bas zijn mening hierover.


  8. #33
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Daar heb je helemaal gelijk in Maar dan nog ben ik gewoon best wel benieuwd naar Bas zijn mening hierover.


    Weet je laten we met z'n allen er van uit gaan dat deze partij nooit er van zal komen (zie Yvel vs Overeem).

    Scheelt een hoop typwerk voor een ieder.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha...

    Die kans zit er helaas goed in! Maar zoek mischien toch nog een beetje hoop! Want het zou wel 1 van de knallers van 2010 worden wat mij betreft!! Ookal denk ik dat er meer hype is dan daadwerkelijke prestaties,maar soms zijn de gehype'te wedstrijden wel heerlijk om naar te kijken...

    Net als de 2de keer dat Ernesto tegen Bob Sapp ging vechten..Ik stond rechtop uit me stoel dat die bel voor de eerste keer weer ging!! hahah

  10. #35
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    616
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Feitelijk zegt het management van Fedor 2 dingen met deze vraag:
    1. Wij vertrouwen AO niet.
    2. Wij vertrouwen de Athletic State Commision niet.
    Ik denk niet dat het punt 2 is. M-1 wil AO waarschijnlijk getest hebben voordat mogelijk gebruikte substanties uit zijn systeem zijn verdwenen voordat de State Athletic Commission kan testen en AO clean wordt bevonden.

    Het lijkt me sowieso wel verstandig om profs in grote organisaties regelmatig te testen en niet alleen vlak voor een partij.

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Als ik Bas of Overeem was geweest had ik vandaag M-1 een zogenaamde third party laten kiezen en de test laten uitvoeren.

    Dan kan dat niet meer de issue zijn om in de eerste helft van 2010 de partij te laten plaatsvinden..

  12. #37
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default hoe heet de

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Het beste is dat we met z'n allen wachten op Bas Boon zijn antwoord.
    als alistair ooit tege fedor vecht weegt hij zeker 15 kg lichter

    hoe heet de laatste rus waar alistair tegen vocht .....

    toen hij rondjes door de ring ging rennen?
    Last edited by Thebadguy; 02-03-2010 at 22:20.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Thebadguy View Post
    als alistair ooit tege fedor vecht weegt hij zeker 15 kg lichter

    hoe heet de laatste rus waar alistair tegen vocht .....

    toen hij rondjes door de ring ging rennen?
    Kharitonov.... Die had nog iets goed te maken.

  14. #39
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default .

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    Kharitonov.... Die had nog iets goed te maken.
    ok thanx is dat die nu bij GG zit ?
    Last edited by Thebadguy; 02-03-2010 at 22:29.

  15. #40
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Thebadguy View Post
    ok thanx is dat die nu bij GG zit ?

    Jip, hij heeft een tijdje geleden zich aan K1 gewaagd, hij was die rare vogel die steeds maar takedowns probeerde terwijl z'n benen werden kapot getrapt door Ghita. :-)

    Maar ff serieus, Sergey is altijd wel een coole vechter geweest om naar te kijken. Hopelijk kan hij nog wat potten breken.


    >>Formely known as Pepe<<

  16. #41
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Ontopic: Reps voor de "normale vraag" Tot nu toe geen heen en weer gescheld.
    Houden zo.


    >>Formely known as Pepe<<

  17. #42
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Tot nu toe gaat het goed inderd Nu nog eve wachten op bas zelf haha

  18. #43
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Allereerst wil ik voorop stellen dat dit geen discussie topic hoeft te worden,maar wil gewoon een rechtstreeks antwoord op deze vraag.Indien mogelijk!

    Bas,ik heb gelezen dat Fedor/Managment graag een drugstest bij een 3de partij wil betreft AO..

    Nou heb ik een reaktie gezien van jou,waarin je eigelijk al aangeeft daar niet mee akkoord te gaan? Ik persoonlijk vraag me nu namelijk af,of door deze situatie/principe kwestie de kans dat de partij wel plaats zal vinden een stuk kleiner is geworden,of zelfs helemaal weg is??

    Is dat wel het geval,is er dan geen kans dat jullie gewoon een test bij een 3de kunnen doen,zodat dit fabeltje gewoon uit de wereld geholpen kan worden,en de wedstrijd op zeker plaats zal kunnen vinden?? (Wanneer dan ook!)

    Want om eerlijk te zijn,snap ik de argwaan ook gerust wel een beetje..Ik ben het er niet mee eens,maar kan me er gerust wel in vinden

    Groeten

    Peter
    In welke reactie heb ik aangegeven ergens niet mee akkoord te gaan?
    Als er in de states nog een orgainsatie is die wil testen (voor strikeforce) dan ondergaan wij al die testen.
    Maar ik heb te maken met Strikeforce en niet met Appy en Vadim die denken elke organisatie en vechters naar hun pijpen te laten dansen, geen afspraken nakomen, manipuleren, liegen, M-1 vechters fooitjes betalen en vooral organisaties failliet laten gaan!
    Wij zijn akkoord met de regels van Strikeorce en alles wat daarbij hoort ook testen, let wel op wij hebben getekend bij Strikeforce niet bij M-1! Nu gaan we daar vechten en het liefst gelijk tegen fedor en huppa wat gebeurt er? Jawel uitstel, lange Fedor vacanties, " onafhankelijke" test verhalen, niet genoeg geld en blablablabla, wat ik dus van het begin af aan al heb vermeld!

    Nu wordt het lastig voor alle haters aangezien Alistair gewoon in de states gaat vechten en al die lul verhalen (forumwarrior speculaties) niet meer op gaan en naar het land der fabelen worden gebombadeerd.
    Alistair wil tegen iedereen daar vechten en wordt getest, end of story!

    Welke argwaan? Alistair gaat gewoon in de states vechten en wordt gewoon getest zoals hij daar ook al twee keer eerder vocht en getest werd!
    Je moet geen aannamens doen, maar gewoon de vraag stellen zoals je nu doet!
    Als vechters en managers de regels achteraf gaan bepalen (en dus afwijken van een overeenkomst die met een organisatie schriftenlijk is overeengekomen) wordt het een zooitje, zo zou je mijn post ook kunnen lezen!

    Love and Peace

  19. #44
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Waarom zijn we uberhaupt geinteresseerd in een antwoord. 90% van de MMA vechters gebruikt. Ook in de UFC. De UFC en NSAC testen alleen vlak voor en vlak na het gevecht en vaak ook nog alleen de winnaar. In de opbouw naar een gevecht en in herstelperiodes wordt behoorlijk gebruikt. De doktoren die de topvechters kunnen inhuren zijn minstens zo goed als die van de testbureaus en men weet dus, op een enkele domme l.l na, precies wanneer men moet stoppen met ongeoorloofde middelen. Daarnaast zijn de test nu alleen nog urine tests en kunnen een aantal zaken dus helemaal niet opgespoord worden......

    Dus waarom willen we dit allemaal zo graag weten van Allistair?????

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    In welke reactie heb ik aangegeven ergens niet mee akkoord te gaan?
    Als er in de states nog een orgainsatie is die wil testen (voor strikeforce) dan ondergaan wij al die testen.
    Maar ik heb te maken met Strikeforce en niet met Appy en Vadim die denken elke organisatie en vechters naar hun pijpen te laten dansen, geen afspraken nakomen, manipuleren, liegen, M-1 vechters fooitjes betalen en vooral organisaties failliet laten gaan!
    Wij zijn akkoord met de regels van Strikeorce en alles wat daarbij hoort ook testen, let wel op wij hebben getekend bij Strikeforce niet bij M-1! Nu gaan we daar vechten en het liefst gelijk tegen fedor en huppa wat gebeurt er? Jawel uitstel, lange Fedor vacanties, " onafhankelijke" test verhalen, niet genoeg geld en blablablabla, wat ik dus van het begin af aan al heb vermeld!

    Nu wordt het lastig voor alle haters aangezien Alistair gewoon in de states gaat vechten en al die lul verhalen (forumwarrior speculaties) niet meer op gaan en naar het land der fabelen worden gebombadeerd.
    Alistair wil tegen iedereen daar vechten en wordt getest, end of story!

    Welke argwaan? Alistair gaat gewoon in de states vechten en wordt gewoon getest zoals hij daar ook al twee keer eerder vocht en getest werd!
    Je moet geen aannamens doen, maar gewoon de vraag stellen zoals je nu doet!
    Als vechters en managers de regels achteraf gaan bepalen (en dus afwijken van een overeenkomst die met een organisatie schriftenlijk is overeengekomen) wordt het een zooitje, zo zou je mijn post ook kunnen lezen!

    Love and Peace

    Thanks Bas

  21. #46
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Thanks Bas
    X2
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #47
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    BB bedankt voor reactie
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  23. #48
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Dit is echt weer zoiets van Georgina Verbaan met dr (nep)tieten.. die er toen maar rontgenfoto's van liet maken omdat gezeik uit de wereld te helpen. (dat even als voorbeeld )
    Je mag zeggen wat je wil, maar die tieten zagen er heerlijk uit

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Je mag zeggen wat je wil, maar die tieten zagen er heerlijk uit
    x2 de harries!!

  25. #50
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    /
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •