MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu Als Sem en Errol sparren dan gaat het er vaak hard aan toe maar met respect voor elkaar ze krijgen meer klappie,s op trainen dan in de ring vind ik het zweet druipt van hun lichamen na een partij sparren en training zo hoort het ook .
    Respect !!
    Osu
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight




    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  2. #27
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Zimmerman kan een hoop incasseren dat hebben we allemaal kunnen zien.
    En hij heeft ook een KO in zijn vuisten... dit kan heel interesant worden.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lumberjack>> View Post
    op k1 site staan 4 foto's.semmy,badr,alistair en zimmerman.dus vecht badr ook tegen ali
    badr vecht tegen iggy, dat is vrijwel zeker aangezien badr dat zelf heeft gezegd.(bron: vrienden van badr hebben dit van hem zelf gehoord) op z'n hyves is deze partij al bevestigd.

    ali vs sefo zou heel goed kunnen,

  4. #29
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    badr vecht tegen iggy, dat is vrijwel zeker aangezien badr dat zelf heeft gezegd.(bron: vrienden van badr hebben dit van hem zelf gehoord) op z'n hyves is deze partij al bevestigd.

    ali vs sefo zou heel goed kunnen,
    Alistair vs Remy zou een mooie pot zijn.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Top van GG dat deze partij plaats vindt! Zowel Shilt als Zimmerman zijn sportmensen en vechters en zullen dus graag willen winnen zoals elke sporter.

    Sem is ruim favoriet. Vriend en vijand moet erkennen dat hij de beste zwaargewicht ter wereld is. De laatste vijf jaar heeft vier keer de K-1 gewonnen en is ook de huidige kampioen.

    Verwacht winst van Schilt, maar Zimmerman kan onverwacht uit de hoek komen met die ene harde mep. Ook Badr Hari overleefde maar net zo'n klap met 8-tellen voor hij de aprtij zelf beslistte. Een upset ligt dus op de loer in deze partij.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik zal van de week Erroll in de gym wat vragen stellen. Ik denk dat hij denkt dat hij gaat winnen.

  7. #32
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik zal van de week Erroll in de gym wat vragen stellen. Ik denk dat hij denkt dat hij gaat winnen.
    zou wat zijn als hij denkt dat hij gaat verliezen

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    zou wat zijn als hij denkt dat hij gaat verliezen

    ja maar je kan ook realistisch zijn en denken zorgen dat ik er zonder al te veel schade uitkom. Het is tenslotte Sem Schilt die heeft van iedereen al gehakt gemaakt. Sem is altijd in vorm Sem is nooit moe. Erroll is een vriend van mij maar om nou te zeggen dat hij nooit moe is gaat een beetje ver.

  9. #34
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ja dus, ik denk dat er geen enkele vechter de ring instapt met de wetenschap van "weet ik wel zeker dat ik kan winnen??" en tegen sem is het gewoon heel simpel voluit gaan en voor de vroege KO zoals het badr is gelukt en remy bijna

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ja dus, ik denk dat er geen enkele vechter de ring instapt met de wetenschap van "weet ik wel zeker dat ik kan winnen??" en tegen sem is het gewoon heel simpel voluit gaan en voor de vroege KO zoals het badr is gelukt en remy bijna

    Dat zal hij zeker gaan doen maar zal Sem zeker in de 1e ronde voor op zijn hoede zijn

  11. #36
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Weet je,de laatste paar keer dat ik Sem TKO heb zien gaan / verliesen,was dat door iemand die een enorm hoog tempo aannam,vanaf het begin tot het einde knalle als een malle!! En dat heb ik Zimmerman nog nooit zien doen,de man kan mooie combinaties aanzetten hoor,dat wel,maar weet niet of het genoeg zal zijn!En daarom denk ik ook dat hij Sem iets te veel ruimte geeft,waardoor die te makkelijk zijn eigen spelletje kan hanteren,en daardoor wint!

  12. #37
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by lumberjack>> View Post
    op k1 site staan 4 foto's.semmy,badr,alistair en zimmerman.dus vecht badr ook tegen ali

    Alistar? Dat is Ignashov dacht ik zo

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •