MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 49 of 49
  1. #26
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    R.I.V.

    Wel bizar.. ik schrok me wild toen ik dit op nu.nl las. Ik woon in t nieuwe westen in rotterdam, en ben gister ook wezen boksen op een sportschool hier dichtbij. Dacht dus meteen dat het bij 'mijn' training was....
    gek is wel dat de rauwenhoffstraat superdicht bij mij is, maar ik ken er geen boks/sportschool. Woon er pas een jaar, maar goed...
    Last edited by ijsblok; 10-03-2010 at 14:03.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Echt schrikken dit...

    Rust in vrede..

    Sterkte aan familie en vrienden

  3. #28
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    R.I.P.

    Sterkte familie en vrienden.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    R.I.P.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Breda
    Posts
    108
    vCash
    126000

    Default

    R.I.P

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Het blijkt een kickbokser te zijn en het is een kickboksschool!! (Dus geen bokser)

  7. #32
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    ongeacht of het iemand is die mma, bokst of kickbokst het blijft een triest verhaal. Sparringspartner, familie en vrienden heel veel sterkte.

  8. #33
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Last edited by Slome; 10-03-2010 at 17:44.
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  9. #34
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Wat een kut nieuws. R.I.V.

    Ik was schijnbaar letterlijk 3 straten verderop ook aan het trainen toen het gebeurde.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Vreselijk! R.I.P.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Heel droevig dit.

    R.I.P.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    sjonge jonge wat een rot nieuws...R.I.P.
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #38
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Erg R.I.P

  14. #39
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Sterkte voor de nabestaanden..

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Klotebericht.... RIP!

  16. #41
    Join Date
    May 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    484
    vCash
    126000

    Default

    R.I.P.

  17. #42
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Wat triest.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Triest bericht, RIP

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Diepe rouw na dood van bokser Azareël

    Ineengezakt één seconde na training

    door Gerda Frankenhuis

    ROTTERDAM, donderdag
    Slechts één seconde nadat zijn bokstraining erop zat, stortte de 24-jarige Azareël Vreds ineen op de vloer van een gymzaal aan de Rauwenhoffstraat in Rotterdam. Voor de ogen van zijn trainer en achterneef, oud-bokskampioen Jim Bartes, blies de veelbelovende dichter en kunstenaar zijn laatste adem uit.
    Waaraan Azareël is overleden is nog steeds een raadsel. Sectie op het lichaam moet daar zaterdag meer duidelijkheid over brengen. De dood van de Rotterdammer is echter als een bom ingeslagen bij zijn familie en boksvrienden.
    „Hij laat een zwangere vrouw achter”, vertellen geschokte bezoekers van het gebouw van stichting trefcentrum Wi Masanga, waar Bartes elke dinsdagavond in de gymzaal recreatief boksles geeft aan tientallen pupillen met verschillende achtergronden en in de leeftijd van 18 tot 50 jaar.
    „De bokstraining zat er net op. Azareël, ik noemde hem Israël, wilde met zijn vaste sparringpartner graag nog een paar rondjes doen. Ik vond dat prima en ben met de tijdwaarnemer de hele tijd bij hen geweest. Zij deden drie rondjes van drie minuten slagwisselingen op het lichaam. Een seconde nadat het laatste rondje erop zat, zakte Israël in elkaar. Ik probeerde contact met hem te krijgen, ik voelde nog zijn pols, heb water over zijn polsen gedaan en hem op de zij gelegd. Ondertussen werd 112 gebeld”, vertelt een nog steeds aangeslagen trainer Jim Bartes.
    De gealarmeerde agenten en later het ambulancepersoneel probeerden de kunststudent Azareël nog te reanimeren, maar dat mocht niet meer baten. Zijn sparringpartner, een 25-jarige Rotterdammer, werd door de politie meegenomen voor verhoor. Hij is gisteren weer op vrije voeten gesteld.

    • Azareël Vreds

    Bartes heeft geen idee waaraan zijn pupil is overleden. „Er werd niet heel hard geslagen. Daarnaast hebben ze zich ook aan de regels gehouden. Er is niet op het hoofd geslagen. Er is absoluut geen sprake van een misdrijf. Wij zijn hier allemaal vrienden van elkaar”, zegt Bartes.
    Azareël was overigens al weken niet meer op de boksavonden geweest. „Hij had een nieuwe passie gevonden: muziek. Het is ook heel vrijblijvend wanneer iemand komt of niet. Dinsdagavond was hij er weer. Hij mankeerde lichamelijk niets. Hij had alleen last van zijn knie”, aldus de bokstrainer. Azareël noemde zichzelf op een website een artiest die zijn liefde voor Jezus onder meer in gedichten en in woord verspreidde. Zo laat hij weten: „Ik doe wat ik hier in dit leven moet doen, zodat als ik dood ga, vredig dood ga.”

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #45
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    519
    vCash
    137714

    Default

    Bedankt voor het krantenkopje, wat een tragisch verhaal .. klinkt als een jongen die gelukkig in het leven stond kan er geen woorden voor vinden..
    Joe Daddy Stevenson ''Luke i am your father''


  21. #46
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by ondiep View Post
    Bedankt voor het krantenkopje, wat een tragisch verhaal .. klinkt als een jongen die gelukkig in het leven stond kan er geen woorden voor vinden..
    x2 te erg voor woorden zulke dingen

  22. #47
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ik probeerde contact met hem te krijgen, ik voelde nog zijn pols, heb water over zijn polsen gedaan en hem op de zij gelegd.
    Met alle respect, maar een EHBO diploma zou toch verplicht moeten zijn en daar lijkt dit niet op.

  23. #48
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    Met alle respect, maar een EHBO diploma zou toch verplicht moeten zijn en daar lijkt dit niet op.

    Sportschool overleden bokser onbekend

    De sportschool waar gisteravond een bokser overleed na een slag van een sparringpartner te hebben gehad, blijkt niet bekend bij de Nederlandse Boksbond. Dat meldt een coach van de bond.


    De bokser werd door zijn sparringpartner tegen de grond geslagen. Hij stond niet meer op. De Rotterdammer werd snel gereanimeerd, maar dat bleek vergeefs. Rond acht uur overleed de man. De politie gaat vooralsnog niet uit van een misdrijf, maar zal wel onderzoek verrichten naar de dood.
    De Nederlandse Boksbond distantieert zich van de sportschool waar het voorval plaatsvond. Deze zou niet bekend zijn bij de bond. "Wij hebben daar geen band mee. Bij ons bokst iedereen met hoofdbeschermers en er zijn tal van andere veiligheidsvoorschriften, zoals medische keuringen. Wij hebben hier niks mee te maken", aldus de coach van de bond.
    bron:SpitsNieuws : Sportschool overleden bokser onbekend

  24. #49
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ondiep View Post
    Altijd rot om zoiets te horen.... R.I.P en sterkte aan de nabestaande.
    x2

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •