MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Essen (Duitsland)
    Posts
    768
    vCash
    126000

    Default

    Is er geen vechter met een vergelijkbare handicap (een been of een arm of zo iets) die het tegen Franky wil opnemen?! Dit zal een leuke partij kunnen worden!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #27
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    170
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan wel begrijpen waarom je zo denkt hoor Might is Right, maar ik zie het ook vanaf Frankie's standpunt, die gozer is op en top vechter.. En als hij toestemming heeft en hij vind tegenstanders. Dan zeg ik ga ervoor man! Zelf zou ik geen rekening houden als ik tegen Frankie zou vechten.. Frankie wilt ook niet dat mensen rekening houden met zijn handicap.. It's a Fight, en Frankie kiest ervoor. En ik heb er zwaar respect voor. Als hij de ring in wilt dan weet je dat je tegen low-kicks gaat aanlopen.

    Het ziet er niet eerlijk uit, en dat is het ook eigelijk niet maar Frankie maakt zijn tekortkoming Standup goed met solid groundwork. Ik wil niet deze discussie weer aanwakkeren. Ik wou alleen zeggen dat ik Might is Right's mening begrijp. Maar die van de andere ook..
    Joe Vrolijk
    Cafe Jolanda
    Wekelijkse MMA Events on Big Screen!
    check www.cafejolanda.nl

  3. #28
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default MR 1 LEG mijn commentaar 5de MMA PARTIJ

    ik ga jullie 1 ding zeggen praatjes vullen geen gaatjes zoals ik hier nu lees wie er over mij iets wil zeggen doe dat niet op de pc of forum maar in mijn gezicht dan kan ik onmiddelijk reageren ik hou niet van zulke kakkers ik ga mijn droom achter na en WIE gaat mij tegen houden ik ben altijd vriendelijk en sportief maar ik kan ook mijn andere kant laten zien buiten de ring no rules there ok might is rong noch even voor alle duidelijkheid mijne tegenstander heeft zijne voet stuk getrapt op mijn 1 been dat zegt genoeg ik blijf er voor gaan zolang de bkmo het toelaat ik geef nooit op er zijn er met 2benen die mijne coach persoonlijk opbellen om ni tegen mij te vechten omwille dat ze ni willen verliezen wie is er dan de gehandicapte hier ik ben ni zo goed gezind nu door deze discusie van might is wrong maar er waren meerdere mensen niet mee eens bedankt voor jullie steun en vertrouwen ik ga ooit WINNEN simpel en ik blijf KNOKKEN WAT JULLIE ER OOK VAN DENKEN IK WIL WETEN WIE ER DIE ACHTERBAKSE PRAATJES OVER MIJ HEEFT GEZEGD FACE TO FACE NEXT TIME.mijn diepste respect en dank aan benny rogmans hyram rodriguez ben dandois en joe en de rest die achter mij staat grtz MR 1 LEG

  4. #29
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    antwerp
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=Cuj5feSIGfg


    Mr 1 leg 5de MMA partij

    deze heeft hem spijtig genoeg niet gewonnen maar stond er wel !!!!
    zijn tegenstander ligt er toch weeral vur een paar weken uit ( voetblessure)
    Maar ons Franske stond den dag nadien toch weeral in de gym...Zen kloten van zen lijf te trainen .!!
    Da noem ik een BEEST !! NE WINNAAR !!! RESPECT !!!
    dus aan alle andere die hier bedenkingen bij hebben over Mr 1 leg zijn capaciteiten
    mogen dit is nadoen .!!!!!!!!!!!!!!!zen enigste zwakste punt is dat hem vur die sport leeft en hij juist daarvoor alle krediet en eer verdient waarvoor hij ook zo hard werkt!! commentaar is er altijd..die moeten er spijtig genoeg ook zijn..echte sportmannen weten beter...

    kijken al uit naar de volgende spetterende match ;-)
    knock them the f*ck out maatke!!hahaha
    see you than franske.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    thanks benny en coach niemand gaat mij tegen houden ik kies ervoor ik wil geen medelijden mijn come back zal zoet zijn hahahaha noch eens grtz 6de keer goeie keer zeg ik hahahaha grtz

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •