MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 13 of 16 FirstFirst ... 3910111213141516 LastLast
Results 301 to 325 of 395
  1. #301
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    op welke mma site je kijkt, deze thread wordt aangehaald... soms wordt mixfight genoemd, soms hebben ze het over a mma based dutch website...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #302
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Tja, ik ga niet beweren dat Ron een Engeltje is maar ik denk dat iedereen in zo'n situatie hetzelfde zou doen (al komen wij waarschijnlijk niet in zo'n situatie terecht )
    Wheelie, dat gaat IMO niet over "wat, waawat zou je doen" maar meer over het beschuldigen van anderen zonder bewijs terwijl jezelf zulke connecties hebt.

  3. #303
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Klopt, heeft er iemand nog spannende vragen ?

    Wil je een spannende vraag : Klopt het dat het geld waarmee GG, en daarvoor 2H2H, zijn opgezet groteneels kwam uit de handel in XTC??

    Tja, ik ga niet beweren dat Ron een Engeltje is maar ik denk dat iedereen in zo'n situatie hetzelfde zou doen (al komen wij waarschijnlijk niet in zo'n situatie terecht )
    Dit meen je niet........
    Ik heb de zaak alleen uit de media vernomen en zal zijn primeur met jouw afwachten. Maar als je het omleggen van 2 personen (die zeker ook geen lievertejs waren), om wat voor reden dan ook, gaat goedpraten, dan ben je volgens mij effe de weg kwijt. Iets wat ik van jou niet gewend ben.......

    Wel erg off topic dit, maar ik ben er niet over begonnen.....

    ---Edit: Deze bovenstaande quote van Wheelie klopt idd niet en is zeker niet door Wheelie geschreven!---
    Last edited by Hendy; 22-04-2010 at 19:33.

  4. #304
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    wheelie ze qoute klopt niet helemaal, of heb appelsap dat er in gezet??
    ik ben dan geen mod, maar laten we ontopic blijfen want anders is er een kans dat dit prachtige topic dicht gaat, daar zit k niet op te wachten..

    het verhaal van ron kennen we allang is al 10 jaar geleden als k me niet vergis, en waar deze thread over gaat is weer nieuws, dus ouwe honden uit de sloot halen schieten we niets mee op..

    offtopic:L doe het zelf ook...
    @appelsap, tuurlijk valt niet goed te praten, maar kijk ook naar de omstandigheden..
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  5. #305
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Dit meen je niet........
    Ik heb de zaak alleen uit de media vernomen en zal zijn primeur met jouw afwachten. Maar als je het omleggen van 2 personen (die zeker ook geen lievertejs waren), om wat voor reden dan ook, gaat goedpraten, dan ben je volgens mij effe de weg kwijt. Iets wat ik van jou niet gewend ben.......

    Wel erg off topic dit, maar ik ben er niet over begonnen.....
    x2

  6. #306
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    Ultimate Fighting: Russia vs. the World - Pravda.Ru
    Nou en? Waar zijn de namen? Waar is de bewezen connectie met Red Devil? Iedereen weet dat Vycheslav Datsik in mental institution zit en hij had ook ooit voor M-1 gevocht. Nou en? Nog werd Alexey Kaznovsky (als ik me niet vergis) veroordeeld vanwege robbery. Nou en? heeft Red Devil dat gedaan? Heeft UFC met Rampage in zijn auto gezeten toen hij door politie achtervolgd werd een paar jaar geleden?
    Mijn conclusie was iets anders. Als je vooroordeling over Russen = drunkards heeft (ik persoonlijk drink nooit maar ja), heb ik recht te zeggen dat je daar in Thailand je met transvestites lekker verwennt in je zwembad, toch?))
    Waar is die Ron nu? Heb een interessante link gekregen (bedankt). Dat lijkt interessanter te zijn dan je link over een voormalige unknown vechter van Red Devil: http://onore.wikispaces.com/driesen
    Ik veroordeel russen helmaal niet als drukards, dat maak jij ervan, ik zeg wel dat Mr Flamboyant the nail Vadim een alcholist is , maar dat wil toch niet zeggen alle russen?

    Je kunt beter vragen wie er in hemelsnaam een team red devil noemt? Maar ik ga je een beetje gelijk geven wat heeft het management te maken als sporters de fout ingaan of andersom (je probeerd ze natuurlijk zo goed mogelijk te begeleiden laat dat voorop staan), tja.........
    Er is wel degelijk een verschil met Ron, zijn zaak had totaal niks met vechtport te doen, maar dat zal hij zelf beter kunnen vertellen. Daartegen gebruikt Vadim en Appy bergen met dreigementen en liegen en bedriegen er op los allemaal onder het juk van M-1.

    Luister Michaell er is nu een tape geproduceert in Rusland waar Mr. Flamboyant the Nail Vadim gewoon glas hard liegt en dat M-1 daardoor het grootste contact wat er was voor de sport MMA te promoten op sport.ru gewoon verkloot heeft. Hij loog en het is op tape vastgelegd. Beste Michaell deze discussie over een tape omtrent de beschuldigingen over Appie was toen ook aan de orde van de dag, vele hebben die tape gehoord, ook heb ik je uitgelegd waarom Appy de dans is ontsprongen en net geen 10 jaar heeft gehad!

    Even een algemene oproep, heeft iemand toevallig die geluisopnamens van Appy die schreeuwt op die opnamens dat hij het hele European fighting network gaat wegblazen/schieten met Russen?

    Het zou toch wat zijn als die hier nu op mixfight gepost zou worden, hou jij je hart niet vast Michaell. Mr Flamboyant the nail Vadim ontkent weer dit verhaal van Appy maar iedereen weet dat die geluidsopnamens wel deglijk bestaan, Mr Flamboyant the nail Vadim weet heel goed weet waarom Appy die bedreigingen deed en wanneer hij die deed en waarom, net zoals jesselaar dat ook weet en vele andere! Als die geluidsopnamens nou eens boven water zouden komen, of weet je wat Michaell, vraag eens aan Hans Nijman, Dick vrij of Chirs Dolman over het bestaan van die opnamens, die hebben namelijk allen die tape gehoord omdat ook zei door Appy genoemd werden op die opnamens!

  7. #307
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    pffffffff ron zijn verhaal erbij halen .... dat nieuws heeft al een hele lange baard

  8. #308
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    Wheelie, dat gaat IMO niet over "wat, waawat zou je doen" maar meer over het beschuldigen van anderen zonder bewijs terwijl jezelf zulke connecties hebt.
    Michaell ik weet niet wat er met je is, voel je je niet helemaal lekker?

    Ik reageer op een artiekel wat het hele internet overging op een beschuldiging van Mr Flamboyant the nail Vadim naar een van de GG vechters. Logisch reageer ik hierop, dan wordt door mijn reactie het russische forum Valetudo.ru - Бои без правил " netjes gevraagd' door M-1 om alles eraf te halen (mijn reacties op het russiche forum want Mr Flamboayant the nail Vadim zou dat allemaal niet hebben gezegd). Ook zegt Vadim tegen de media, ik heb dat nooit gezegd en mijn woorden werden verdraaid, daarna beweerd hij zelfs dat het maar een persoonlijk gesprekje was. Gelukkig had de reporter van sports.ru het interview opgenomen en wat blijkt??? Wel alles gezegd dus alle links weer terug op Valetudo.ru - Бои без правил en Mr Flamboyant the nail Vadim zijn excuses aanbieden, maar verder gaat hij eigenlijk nergens op in! Wat een zielige bedoeling, wil je bewijs daar is je bewijs een leugenaar die met zijn staart tussen de benen een verontschuldiging aanbied. Hoe zit het eigenlijk met alle andere beschuldigingen? Hij gaat daar eigenlijk niet op in Mr Flamboyant de nail Vadim, ik zou wel willen weten waarom bv de Japanse dream kampioen voor maar $2000 vocht in Strikeforce voor een tietel, lijkt me ook waanzinnig interresant hoe dat zit!

  9. #309
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    betere tijden...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  10. #310
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    1.Ik veroordeel russen helmaal niet als drukards, dat maak jij ervan, ik zeg wel dat Mr Flamboyant the nail Vadim een alcholist is , maar dat wil toch niet zeggen alle russen?

    2.Je kunt beter vragen wie er in hemelsnaam een team red devil noemt? Maar ik ga je een beetje gelijk geven wat heeft het management te maken als sporters de fout ingaan of andersom (je probeerd ze natuurlijk zo goed mogelijk te begeleiden laat dat voorop staan), tja.........

    3.en dat M-1 daardoor het grootste contact wat er was voor de sport MMA te promoten op sport.ru gewoon verkloot heeft.
    1.Weer is er een bewijs van of doe je Tito Ortiz na met zijn allegations over Liddell?
    2.Red Devil hoort niet echt meer bij M-1. Ik ken de details echter niet. In Saint Petersburg traint nu Berserk Team. En nog daarvoor werd Red Devil hernoemd naar Team Imperial.
    Het begeleiden is niet echt relevant in dit geval aangezien het over ex-RD vechter ging in dit nieuws, sorry))
    3.Ik heb het nagevraagd. Sports.ru is geen partner meer van M-1 idd. Maar dat is nog eerder gebuerd omdat M-1 met een andere webportal een deal heeft gesloten dit 3 keer zo veel bezoekers heeft als sports.ru en dat een exclusieve deal is, anders gingen ze gewoon door met sports.ru

  11. #311
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Dit meen je niet........
    Ik heb de zaak alleen uit de media vernomen en zal zijn primeur met jouw afwachten. Maar als je het omleggen van 2 personen (die zeker ook geen lievertejs waren), om wat voor reden dan ook, gaat goedpraten, dan ben je volgens mij effe de weg kwijt. Iets wat ik van jou niet gewend ben.......

    Wel erg off topic dit, maar ik ben er niet over begonnen.....
    Als er een moordaanslag op je gepleegd word en je overleeft die dan heb je maar 1 optie en dat is de daders omleggen. Niet goed te praten maar ik begrijp dat wel. Wat zou jij doen ? Afwachten totdat ze je de volgende keer echt afmaken ?

  12. #312
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Petrosyan en 8701 misschien weet ik wel wie jullie zijn? Dus ik vraag nogmaals, denk je wel dat dit verstandig is om te doen (aannamens, niet onderbouwde "anonieme" beschuldigingen)? Ik heb een afspraak gemaakt met iemand die jullie goed kennen, maar net zoals Vadim die breekt, begin ik zo weer een andere directie op te gaan, weet waar je aan begint!
    Ik ontmaskerde de wannabe kabouter en ook Jesselaar en twee andere forum warriors, ik loop veel verder vooruit dan jullie denken.
    ??

  13. #313
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Michaell ik weet niet wat er met je is, voel je je niet helemaal lekker?

    ik zou wel willen weten waarom bv de Japanse dream kampioen voor maar $2000 vocht in Strikeforce voor een tietel, lijkt me ook waanzinnig interresant hoe dat zit!
    Nee nee, ik had het over bewijs van connecties met Russische mafia.
    Ik denk dat Gegard niet voor niets onlangs een nieuwe contract met SF ondertekend heeft. Weet je waarom zo veel Brazilianen naar VS verhuizen? Om minder belasting te betalen. Het is best kinderachtig om te denken dat Gegard voor maar 2000 voor de titel vocht.

  14. #314
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    maybe Aoki
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  15. #315
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fight Master View Post
    Afwachten totdat ze je de volgende keer echt afmaken ?
    Gaat het niet goed met politie hier in Nederland? Ik dacht dat het niet zo slecht is als in Rusland bijv.

  16. #316
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    Nee nee, ik had het over bewijs van connecties met Russische mafia.
    Ik denk dat Gegard niet voor niets onlangs een nieuwe contract met SF ondertekend heeft. Weet je waarom zo veel Brazilianen naar VS verhuizen? Om minder belasting te betalen. Het is best kinderachtig om te denken dat Gegard voor maar 2000 voor de titel vocht.
    Dus ok nu komen we ergens je bent er dus mee eens dat Mr. Flamboyant the nail Vadim een leugenaar is. Ok dan komt nmr twee: bewijzen van het gebruik van Russen met extreem geweld en doodsbedreigingen door Appy E van m-1 en op tape vastgelegd, zijn al zat getuige geweest op mixfight die de beschuldigingen hebben gehoord zo ook op KICKBOX.nl | More boxing than you can handle!. mensen het zou toch wat zijn als nu ook die tape nu boven water komt.....
    Er stond toch echt op die lijst dat gegard voor $2000.- vocht, dat is openbaar in de states!

    Nu maak je mij nieuwschierig, dus jij vindt mij nu kinderachtig omdat ik hele normale vragen stel? Fedor 3 ton maar Orlowski 1.5 miljoen? en Silva 8 ton? Ahum rare zaak, ik breng dit onder de aandacht, omdat de enige beschuldiging naar mijzelf door Mr Flamboyant the nail Vadim was: dat hij zei dat er helemaal geen 30% belasting betaald hoefde te worden in de states?? Ik heb echt een berg research gedaan maar dit is echt niet het geval tot op de dag van vadaag moet je gewoon betalen en je raad het al, 30%!

    Ik ga nu even kinderlijk denken, zouden ze mischien daarom veel minder verdienen omdat ze anders 30% moeten afdragen? Ik doe maar een gok en denk nu een beetje kinderlijk, maar zou misschien toch kunnen? Dus Mr Flamboyant the nail Vadim, beschuldigd mij van iets wat heel makkelijk te ontkrachten is, maar gaat dan zelf vechters voor veel minder laten vechten in de states omdat hij niet houd van de amerikaanse belasting wetgeveing, dus niet alleen een leugenaar maar wat een hypocriete meneer die Mr Flamboyant de nail Vadim!
    Last edited by anoniem gg; 22-04-2010 at 18:22.

  17. #317
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Dat gaat al ietsje te ver, ik zal zo ermee stoppen want ik heb ook andere zaken.
    Klein voorbeeld nog en I rest my case.

    Keep in mind the salaries listed above do not include fight bonuses, sponsorships, percentages and other unofficial payments. It also does not include deductions for expenses such as insurance, taxes, etc.
    UFC on Versus fighter salaries and paydays for 'Vera vs Jones' - MMA Mania


    of @ mmajunkie:
    Now, the usual disclaimer: The figures do not include deductions for items such as insurance, licenses and taxes. Additionally, the figures do not include money paid by sponsors, which can oftentimes be a substantial portion of a fighter's income. They also do not include any other special bonuses the organization may have paid its fighters.

    In other words, these are simply base salaries reported to the commission and do not reflect entire compensation packages for the event. For example, despite Emelianenko's $300,000 reported payday, the fighter actually made an amount well into the seven figures.
    Arlovski's $1.5 million payday tops Affliction's $3.3 million payroll (Updated) | MMAjunkie.com

  18. #318
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    Dat gaat al ietsje te ver, ik zal zo ermee stoppen want ik heb ook andere zaken.
    Klein voorbeeld nog en I rest my case.


    UFC on Versus fighter salaries and paydays for 'Vera vs Jones' - MMA Mania


    of @ mmajunkie:

    Arlovski's $1.5 million payday tops Affliction's $3.3 million payroll (Updated) | MMAjunkie.com
    Mmamania is een nieuws site, dus orlowski en Silva krijgen op dat bedrag ook nog een een berg bonussen, wow, geen wonder dat Affliction kapot is!
    En Fedor maar wachten op die 7 cijfers, hij is nog steeds aan het bidden!

    hahahahahaha Michaell echt een lol broek ik hoop dat op die 2000.- ook nog wat bonussen zitten

    Wat voor zaken Michaell, heb je weer een baan gevonden , je vertelde me laatst nog een dag gelden geloof ik dat je werkeloos was, das goed nieuws dan, gefeliciteerd!

    Hier Vadim vs Alistair gift: Alistair Overeem vs Vadim Finkelchtein – Gif - Sherdog Mixed Martial Arts Forums
    Last edited by anoniem gg; 22-04-2010 at 18:34.

  19. #319
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Bas wat een lap tekst man.

    Kan je niet in 10 regels je constatering "bewijs" hier omschrijven zodat het voor een ieder helder is?

    Er is geen pijl meer aan te trekken door dat nietus wellus discussie van 13 pagina's.

  20. #320
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Beetje tussen de regels lezen...en het is een forum dus iedereen mag posten wat hij wil. Ik vind het perfect leesvoer ...terwijl ik 24 en ultimate fighter aan het uitpakken ben om zo te kijken

  21. #321
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Dit meen je niet........
    Ik heb de zaak alleen uit de media vernomen en zal zijn primeur met jouw afwachten. Maar als je het omleggen van 2 personen (die zeker ook geen lievertejs waren), om wat voor reden dan ook, gaat goedpraten, dan ben je volgens mij effe de weg kwijt. Iets wat ik van jou niet gewend ben.......

    Wel erg off topic dit, maar ik ben er niet over begonnen.....

    ---Edit: Deze bovenstaande quote van Wheelie klopt idd niet en is zeker niet door Wheelie geschreven!---
    My bad!! en mijn excuses. De bedoeling was om de vraag onder het betreffende stukje van Wheelie te zetten, zodat de vraag en mijn commentaar mbt zijn post in het algemeen gescheiden bleven. Niet zo'n whizzkid........sorry.....maar je mag de vraag best aan dhr. Nyquist stellen hoor. Ben nog steeds wel geinteresseerd.

  22. #322
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Komt er ook nog een deel 2 uit?

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  23. #323

    Default

    Beste Mixfight leden,

    Ik ben nu alleen maar trots dat na 10 jaar Golden Glory nog steeds bij elkaar is. Dat kan alleen maar wanneer je eerlijk echt bent.
    Ik heb jarenlang aan moeten horen via Mixfight dat Bas Boon oneerlijk is en vechters besteeld.
    Mijn ervaring is dat ik na 10 jaar gevangenisstraf nog nooit benadeeld ben door Bas Boon, verder is mijn ervaring met Apy Echteld juist het tegenovetrgestelde
    Ik heb Apy in 2001 gered van de ondergang van 2h2h hier zijn nog genoeg bewijzen en foto's van terug te vinden zelfs in het RingSports archief zijn hier stukken van.
    Wij hebben toen in samenwerking met Golden Glory er een succes van gemaakt.
    De eerst grote show was toen geboren namelijk 2h2h Simply the Best.
    Vlak na deze show in 2001 ben ik binnen komen te zitten en heb ik een gevangenisstraf van 20 jaar gekregen.
    Juist in deze periode leer je je echte vrienden kennen, het is als het ware je een zeef in je handen krijgt waarbij je uiteindelijk gaat zien wat puur is en nep is.
    Apy Echteld heeft gelijk al niet meer willen delen en alles aangegrepen om maar met zo min mogelijk mensen op het schip te blijven.

    Ook het verhaal wat Bas Boon verteld over de samenwerking met het management van Fedor Emelianenko is allemaal waar, we vertrouwden destijds nog op Apy en hebben hem Fedor aangebracht
    Destijds was het niet slim om Fedor onder het Golden Glory label te laten vechten in verband met dezelfde situatie die je dan krijgt zoals bijvoorbeeld nu bij de K-1
    Ik had destijds al Heath Herring, Alistair & Valentijn Overeem, Gilbert Yvel en Semmy Schilt getekend bij Pride en wat heel belangrijk was is dat Semmy en Heath beide grote kanshebbers waren voor de titel, dus dan een Fedor bij het team te nemen zou op dat moment ook voor de teamgeest niet goed zijn geweest.
    Apy heeft deze samenwerking niet gewaardeerd en heeft toen weer bewezen dat hij niet kan delen.

    Buiten dat ik mijn provisie mis loop op Fedor ontnemen ze Alistair ook nog eens de kans tegen om tegen Fedor te vechten.
    Het management van Fedor heeft geweigerd om tegen Alistair te vechten dat heb ik rechtstreeks van Scott Cocker gehoord.
    Het is dus niet Fedor die geweigerd heeft maar zijn management.
    Wel vechten ze tegen Brett Rogers of willen ze vechten tegen Barnett die 3 keer positief getest is.
    Dat maakt mij erg kwaad want ik zet mij voor 200 % in voor Alistair (onze benjamin hij is al bij ons sinds hij 19 jaar oud is)
    Alistair is er klaar voor en zal in Strikeforce zijn titel verdedigen en ga er maar vanuit dat hij ook getest word.

    Hoe dan ook ik betreur het ten zeerste wat ik heb gedaan maar ik weet ook dat ik destijds met mijn rug tegen de muur stond, echter zou ik nooit en te nimmer omdat een andere manager interesse heeft in een van mijn vechters iemand in willen huren om deze persoon dan maar uit de weg te laten ruimen (iets wat Apy gedaan heeft)
    Ook met dit verhaal spreekt Bas Boon de waarheid
    Als er iemand is die nog een vraag aan mij zou willen stellen is deze altijd welkom maar vergeet nooit gij die zonder zonde zijt werpe de eerste steen

    Dat jullie af en toe Bas Boon op de korrel nemen kan ik alleen maar om lachen, zijn huid is dik genoeg.

    Groetjes Ron GG Nyqvist

  24. #324
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Ron bedankt voor duidelijke reactie...; nu deel 2? of is er nog meer?!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  25. #325
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    dus we krijgen definitief nooit meer alistair vs fedor? ok daar kan ik mee leve, doe dan maar fedor vs lesnar

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •