MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 16 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 395
  1. #76
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Hans jou neem ik al een tijdje niet serieus meer hier.


    Topic/onderwerp is wel interesant by the way.
    En gelukkig interesseert het hier niemand wie jij wel of niet serieus neemt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #77
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    En gelukkig interesseert het hier niemand wie jij wel of niet serieus neemt.
    hij is alleen niet de enige...

  3. #78
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    En gelukkig interesseert het hier niemand wie jij wel of niet serieus neemt.

    Praat voor jezelf wil je.

    En wat jij vind is voor mij niet van toepassing huilie

  4. #79
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Heb je nu al spionnen geinfiltreerd in het thaise gg camp? We zijn nog niet eens officieel open, wtf?

    had ik van hans gehoord de feiten koning
    lol

  5. #80
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    had ik van hans gehoord de feiten koning
    lol

    Hehe

  6. #81
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Originally Posted by Marquis
    Hans jou neem ik al een tijdje niet serieus meer hier.


    Marquis ik lees nu best een tijdje mee hier op het forum, ben nu wel benieuwd of je zelf wedstrijdervaring hebt.
    Zo ja waarin, en heb je daarin iets bereikt.

    Even kijken of wij jou serieus moet nemen.

  7. #82
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Marquis ik lees nu best een tijdje mee hier op het forum, ben nu wel benieuwd of je zelf wedstrijdervaring hebt.
    Zo ja waarin, en heb je daarin iets bereikt.

    Even kijken of wij jou serieus moet nemen
    Dus je moet ringervaring hebben om hier een menig te mogen hebben of om serieus te worden genomen? Sorry hoor, maar wat een bullshit.

    O.t: Dat het niet botert tussen GG/BB en Finkelstein en Echteld is ondertussen wel duidelijk. Wel erg onverstandig, onvolwassen en onprofessioneel van beide kanten om de boel op verschillende fora neer te kwakken.

    Ik blijf me er verder wel keer op keer over verbazen dat mensen zoals Micha geen enkele gelegenheid ongebruikt laten om te laten zien hoe diep ze in de kont van een ander kunnen kruipen. Zulk glibberig gedrag vind ik persoonlijk nog veel hindelijker dan het onvolwassen en domme gedrag van BB, die heeft tenminste nog een eigen mening.

  8. #83
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Zijn wel vaak dezelfde mensen hier die altijd kritiek hebben, en dan vind ik het wel van belang of je zelf ooit in de ring hebt gestaan, of ben je zelf ook een prater ipv een doener dat je het bullshit vind.

  9. #84
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dave72 View Post
    Zijn wel vaak dezelfde mensen hier die altijd kritiek hebben, en dan vind ik het wel van belang of je zelf ooit in de ring hebt gestaan, of ben je zelf ook een prater ipv een doener dat je het bullshit vind.
    tuurlijk man, zo werkt het. alleen als je ringervaring hebt mag je je mening uiten en ben je een doener. klappie te veel gekregen in de ring davy?

  10. #85
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dave72 View Post
    Originally Posted by Marquis http://www.mixfight.nl/forum/images/...s/viewpost.gif
    Hans jou neem ik al een tijdje niet serieus meer hier.


    Marquis ik lees nu best een tijdje mee hier op het forum, ben nu wel benieuwd of je zelf wedstrijdervaring hebt.
    Zo ja waarin, en heb je daarin iets bereikt.

    Even kijken of wij jou serieus moet nemen.



    Dave volgens mij ben jij niet echt de slimste hier h ? Te veel in de ring gestaan?

    Wat heeft wedstrijdervaring met deelnemen aan een forum met elkaar te maken. Als jij je hersencellen voldoende hebt gekraakt dan hoor ik graag jouw antwoord.

    Bvd

    M.

  11. #86
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Zijn wel vaak dezelfde mensen hier die altijd kritiek hebben, en dan vind ik het wel van belang of je zelf ooit in de ring hebt gestaan, of ben je zelf ook een prater ipv een doener dat je het bullshit vind.
    Ik ben ondernemer, dus dat is het antwoord op jouw vraag of ik een doener ben. Als de mods of de eigenaar de zelfde mening als jou zouden hebben dan konden ze de boel wel dichtgooien hier. Ik volg muay thai en kickboksen al vanaf '83 en heb zelf ook een paar jaar getraind. Heb alleen nooit in de ring gestaan omdat ik stappen en feesten belangrijker vond toen. Dit is een forum, een openbaar forum waar iedereen zijn mening kan geven. Miljoenen mensen hebben een mening over voetbal, zullen die allemaal kunnen voetballen?

  12. #87
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    Ik ben ondernemer, dus dat is het antwoord op jouw vraag of ik een doener ben. Als de mods of de eigenaar de zelfde mening als jou zouden hebben dan konden ze de boel wel dichtgooien hier. Ik volg muay thai en kickboksen al vanaf '83 en heb zelf ook een paar jaar getraind. Heb alleen nooit in de ring gestaan omdat ik stappen en feesten belangrijker vond toen. Dit is een foren, een openbaar forum waar iedereen zijn mening kan geven. Miljoenen mensen hebben een mening over voetbal, zullen die allemaal kunnen voetballen?
    Bepaalde mensen hier voelen zich zo persoonlijk aangevallen als 1 van hun vriendjes worden aangepakt dat ze automatisch een beperkte denkwijze krijgen en de drang hebben om hun toetsenbord te verkrachten.


    Het valt mij op dat Hans altijd mee lult met BB en wat er dan uit zijn toetsenbord komt naar stront ruikt...

    Mijn mening mensen deal with it !!

    (sommige mensen zijn ook geen fan van Marquis ! Dat kan )

    Dit is trouwens geen aanval op BB trouwens ik vind zijn topic namelijk uiterst vermakelijk in positieve zin.
    Last edited by Marquis; 18-04-2010 at 20:45.

  13. #88
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Dave volgens mij ben jij niet echt de slimste hier h ? Te veel in de ring gestaan?

    genoeg in de ring gestaan ja , met een hbo opleiding en werkzaam bij een bank.

    In veel van je mails voel je jezelf enorm verheven boven anderen, waarschijnlijk ben je in real life het pispaaltje

  14. #89
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    davy davy, je snapt het echt niet...

  15. #90
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dave72 View Post
    genoeg in de ring gestaan ja , met een hbo opleiding en werkzaam bij een bank.

    Dave is Remy Bonjasky??!!



  16. #91
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Dave72 View Post
    Dave volgens mij ben jij niet echt de slimste hier h ? Te veel in de ring gestaan?

    genoeg in de ring gestaan ja , met een hbo opleiding en werkzaam bij een bank.

    In veel van je mails voel je jezelf enorm verheven boven anderen, waarschijnlijk ben je in real life het pispaaltje
    verkeerde sport gekozen denk ik dan, hockey,golf en/of korfbal had denk ik beter bij je gepast

  17. #92
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dave72 View Post
    Dave volgens mij ben jij niet echt de slimste hier h ? Te veel in de ring gestaan?

    genoeg in de ring gestaan ja , met een hbo opleiding en werkzaam bij een bank.

    In veel van je mails voel je jezelf enorm verheven boven anderen, waarschijnlijk ben je in real life het pispaaltje

    Je bent zo slim dat je niet eens weet te quoten.

    Ben je interieurverzorger bij die bank ? Moet ook gebeuren h op zo een bank

    Ik voel me ook niet beter dan anderen ik geef gewoon ongezouten mijn mening hier..

    Daarnaast zit ik hier niet om vrienden te maken.
    Last edited by Marquis; 18-04-2010 at 21:29.

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik blijf me er verder wel keer op keer over verbazen dat mensen zoals Micha geen enkele gelegenheid ongebruikt laten om te laten zien hoe diep ze in de kont van een ander kunnen kruipen. Zulk glibberig gedrag vind ik persoonlijk nog veel hindelijker dan het onvolwassen en domme gedrag van BB, die heeft tenminste nog een eigen mening.
    [/quote]




    en ik heb geen eigen mening? zoals ik al vaker heb aangegeven :"Ik heb niks met Bas Boon te maken". Geen afspraken over posten geen gebel en kijk ff op MF. Ik ben van GG en kruip in niemands kont (iig niet hier).
    Glibberig en hinderlijk ? dan zet je me toch op ignore! kneus

  19. #94
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Je bent zo slim dat je niet eens weet te qouten.

    Ben je interieurverzorger bij die bank ? Moet ook gebeuren h op zo een bank

    Ik voel me ook niet beter dan anderen ik geef gewoon ongezouten mijn mening hier..

    Daarnaast zit ik hier niet om vrienden te maken.


    fedor = BAAS . ALLISTAIR IS BREED EN BAS IS ZIELIG

    PIJPERT lol

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [quote=Marquis;906800]Je bent zo slim dat je niet eens weet te qouten.


    nieuwe sig?

    uit eigen werk?

  21. #96
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Je geeft af op bb, die tigggg x meer heeft betekend voor de vechtsport dan jij, die beste vechters onder zijn hoede heeft, en je kan alleen maar zeiken op wat hij schrijft ipv wat hij voor de vechtsport betekend.

    Boeiend zo'n mening van een nitswit

  22. #97
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik blijf me er verder wel keer op keer over verbazen dat mensen zoals Micha geen enkele gelegenheid ongebruikt laten om te laten zien hoe diep ze in de kont van een ander kunnen kruipen. Zulk glibberig gedrag vind ik persoonlijk nog veel hindelijker dan het onvolwassen en domme gedrag van BB, die heeft tenminste nog een eigen mening.



    en ik heb geen eigen mening? zoals ik al vaker heb aangegeven :"Ik heb niks met Bas Boon te maken". Geen afspraken over posten geen gebel en kijk ff op MF. Ik ben van GG en kruip in niemands kont (iig niet hier).
    Glibberig en hinderlijk ? dan zet je me toch op ignore! kneus[/quote]


    dus je wilt beweren dat je het niet fijn vindt in het donkere holletje te kruipen van alles wat met GG te maken heeft?

  23. #98
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dave72 View Post
    Je geeft af op bb, die tigggg x meer heeft betekend voor de vechtsport dan jij, die beste vechters onder zijn hoede heeft, en je kan alleen maar zeiken op wat hij schrijft ipv wat hij voor de vechtsport betekend.

    Boeiend zo'n mening van een nitswit

    Hey slimmerd heb je problemen met lezen ?

    Ik gaf net aan dat ik dit een goede topic is van BB.

    Heb je even achter je oren gekrabbeld en ingezien dat je toch niet zo
    slim uit de hoek kwam dat je nu met bovenstaande dooddoener aan komt zetten ?

    Ahhhh zo schattig

    Wel lief van je hoor om het op te nemen voor BB. Volgens mij is BB prima in staat om zich zelf te verdedigen hier indien nodig. En volgens mij vind hij het helemaal niets als er mannen in zijn hol kruipen.

    Dus beste Dave kruip jij er is heel snel uit

  24. #99
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    dave=basboon....

  25. #100
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    dave=basboon....
    intellect van de twee komt wel erg overeen ja. of moet ik zeggen gebrek aan?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •