MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast
Results 176 to 200 of 216
  1. #176
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    hahaha wel goed dat ie z'n excuses aanbiedt....das een stuk beter dan 'fietsen op de stoep mag ook niet'-shit destijds met bonjasky....

    maar idd....ze hoeven me geen sanctie op te leggen, dat doe ik zelf wel....kom op he! sorry juffrouw dat ik pietje geschopt heb, ik ga zelf wel even de hoek in tot ik klaar ben om me te bezinnen..... zelf de controle willen houden.....duidelijk autoriteitsprobleem....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  2. #177
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Ja de man heeft een Nederlands paspoort, daarom mag ik toch wel zeggen dat ik blij ben dat hij hier niet voor vecht? Volgensmij niks verkeerds aan. Ik heb altijd geroepen dat ik hem niet mag, en dat heeft niks met het land te maken waar hij voor vecht maar omdat het zo'n ongelofelijke loser is.

    @ Wiseguy, natuurlijk blijf ik kijken, Dit toonbeeld van de sport (zoals zovelen hier zeggen) die keer op keer zo'n grote fouten blijft maken en daarmee aantoont dat hij helemaal niet thuis hoort in deze sport. En dan ook nog van die mensen die hem onvoorwaardelijk blijven steunen. Kerel, ik lach om jou

    WEG MET BADR!!!!
    Last edited by dirk5; 30-05-2010 at 15:54.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #178
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ja de man heeft een Nederlands paspoort, daarom mag ik toch wel zeggen dat ik blij ben dat hij hier niet voor vecht? Volgensmij niks verkeerds aan. Ik heb altijd geroepen dat ik hem niet mag, en dat heeft niks met het land te maken waar hij voor vecht maar omdat het zo'n ongelofelijke loser is.

    @ Wiseguy, natuurlijk blijf ik kijken, Dit toonbeeld van de sport (zoals zovelen hier zeggen) die keer op keer zo'n grote fouten blijft maken en daarmee aantoont dat hij helemaal niet thuis hoort in deze sport. En dan ook nog van die mensen die hem onvoorwaardelijk blijven steunen. Kerel, ik lach om jou
    Lezen is niet je sterkste punt ofwel? Ik steun hem helemaal niet. Ik geef alleen aan dat als je last van hem hebt je niet moet kijken. Als er geen vraag is naar hem dan zal hij vanzelf minder te zien is. Zolang de mensen hem willen zien moet hij vooral blijven vechten. Wie ben jij om dat te ontnemen ons?
    Max. 400 x 125

  4. #179
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ja de man heeft een Nederlands paspoort, daarom mag ik toch wel zeggen dat ik blij ben dat hij hier niet voor vecht? Volgensmij niks verkeerds aan. Ik heb altijd geroepen dat ik hem niet mag, en dat heeft niks met het land te maken waar hij voor vecht maar omdat het zo'n ongelofelijke loser is.

    @ Wiseguy, natuurlijk blijf ik kijken, Dit toonbeeld van de sport (zoals zovelen hier zeggen) die keer op keer zo'n grote fouten blijft maken en daarmee aantoont dat hij helemaal niet thuis hoort in deze sport. En dan ook nog van die mensen die hem onvoorwaardelijk blijven steunen. Kerel, ik lach om jou
    x2!

    Moet Badr Hari eerst iemand neersteken voordat de fans ( de mensen die hem nog steeds supporteren na de incident van gisteren) realiseren dat hij niet in de ring thuishoort maar in de bajes!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  5. #180
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Dan vraag ik mij af waarom hij voor marokko uitkomt?
    Dat doet er niet toe, misschien voelt hij zich daar beter bij. Het is een gegeven dat Nederlanders graag met de eer strijken als een Nederlandse Marokkaan, Surinamer, Turk, Antiliaan etc. een goede prestatie neer zet. En met opmerkingen komen als ik ben blij dat hij voor Marokko uit komt als er een keer stront aan de knikker is. Ik denk dat daarom vechters als Hari ervoor kiezen om niet voor Nederland uit te komen.

  6. #181
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn regels in de sport en die horen gehandhaaft te worden, Dit heeft er geen flikker mee te maken hoe populair iemand is. 1 keer gaat te ver, 2 keer en je moet je echt gaan afvragen of deze man niet beter af is met dagelijkse begeleiding.

    WEG MET BADR!!!!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #182
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    erg kortzichtinge reacties van vele broeders hoor....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  8. #183
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.dragon View Post
    Dat doet er niet toe, misschien voelt hij zich daar beter bij. Het is een gegeven dat Nederlanders graag met de eer strijken als een Nederlandse Marokkaan, Surinamer, Turk, Antiliaan etc. een goede prestatie neer zet. En met opmerkingen komen als ik ben blij dat hij voor Marokko uit komt als er een keer stront aan de knikker is. Ik denk dat daarom vechters als Hari ervoor kiezen om niet voor Nederland uit te komen.
    Tuurlijk moet een Hollander blij zijn dat iemand als Badr Hari Nederland niet representeert. Dat is niets meer dan logisch.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  9. #184
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    x2!

    Moet Badr Hari eerst iemand neersteken voordat de fans ( de mensen die hem nog steeds supporteren na de incident van gisteren) realiseren dat hij niet in de ring thuishoort maar in de bajes!
    Als we heel eerlijk zijn, het kickboksen is een sport waarin het de grens van sportief elkaar bestrijden en pure agressie dicht bij elkaar liggen. Ik keur het niet goed wat hij deed, maar het wat anders dan dat iemand bij een potje tennis na een verloren punt het net over stapt en zijn racket in de schedel van zijn tegenstander plant. Nogmaals ik keur het niet goed maar voor emotionele en impulsieve mensen zoals Badr Hari is het op sommige momenten, neem een gehypte partij als die van gisteren waarvan velen ook op dit forum verwachtte
    dat het een walk over werd,moeilijk om deze twee zaken (sportief bestrijden en pure agressie) uit elkaar te houden. En ik denk dat daar een serieus probleem ligt voor Badr. Kan hij die zaken scheiden, dan wordt hij een echte topper. Daarvoor moet hij leren omgaan met de druk, ik kreeg namelijk het idee dat hij het idee had voor lul te staan omdat hij het niet in een ronde kon klaren.

  10. #185
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    WOW,wat een k.. actie meneer krijgt een keer weer wat klapjes en ziet meteen rood. May ...... in hell! Pardon my french

    Cage cash van Badr gaat ook naar Hesdy hoop ik of nog beter naar Kika. met een boete clausule

    Damn, wat een actie.
    Last edited by 123trisweat; 30-05-2010 at 16:13.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  11. #186
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Er zijn regels in de sport en die horen gehandhaaft te worden, Dit heeft er geen flikker mee te maken hoe populair iemand is. 1 keer gaat te ver, 2 keer en je moet je echt gaan afvragen of deze man niet beter af is met dagelijkse begeleiding.

    WEG MET BADR!!!!
    ach maak van een mug geen olifant... tuurlijk het was stom, maar het is niet dat die hesdy heeft mishandelt en dat de scheids hem moest tegenhouden etc. als bij voetbal elke natrap betekent nooit meer voetballen kan ik nu me voetbalkicks gaan pakken en ticket naar zuid-afrika boeken... JEZUS zeg we weten je bent een badr hater maar kun je aub geen onnozele dingen zeggen

  12. #187
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ach maak van een mug geen olifant... tuurlijk het was stom, maar het is niet dat die hesdy heeft mishandelt en dat de scheids hem moest tegenhouden etc. als bij voetbal elke natrap betekent nooit meer voetballen kan ik nu me voetbalkicks gaan pakken en ticket naar zuid-afrika boeken... JEZUS zeg we weten je bent een badr hater maar kun je aub geen onnozele dingen zeggen
    van een mug een olifant maken?? Hoor jezelf wat je zegt? Heb jij ooit een voetballer iemand tegen zijn hoofd zien natrappen? Meneer wil olympische spelen gaan boksen, wat denk je dat daar gebeurd wanneer hij weer willy nilly mensen gaat loopt te soccerkicken?

    dude..... just please shut up

    (leuke partij gisteren page-evans ofniet?)

    o, ik zou het bijna vergeten: WEG MET BADR!!!!
    Last edited by dirk5; 30-05-2010 at 16:26.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  13. #188
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ach maak van een mug geen olifant... tuurlijk het was stom, maar het is niet dat die hesdy heeft mishandelt en dat de scheids hem moest tegenhouden etc. als bij voetbal elke natrap betekent nooit meer voetballen kan ik nu me voetbalkicks gaan pakken en ticket naar zuid-afrika boeken... JEZUS zeg we weten je bent een badr hater maar kun je aub geen onnozele dingen zeggen
    Wie is hier nu onnozel?

  14. #189
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg: Blijf met Badr, zo een vechter wil iedereen blijven zien.
    Over die actie is alles al gezegd, maar ik wil hem zien blijven vechten, net zoals ik Giorgio Petrosyan graag zie vechten.

    Afleren die handel, serieuze begeleiding krijgen op het gebied van: Zelfbeheersing, druk, emoties.

  15. #190
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    en zeggen dat hij er van kan leren is dus ook BS.

    Het volgende stukje haal ik uit het artikel Badr Spreekt uit ringsports:

    -Je grootste fout als kickbokser?
    Badr: Dat ik bleef zitten in mijn eerste gevecht in 2006 tegen Ruslan Karaev. Laten we maar zeggen dat ik bij het uitglijden nog een halve natrap van hem kreeg waardoor ik uitgeteld werd. Stom! Ik had hoe dan ook moeten opstaan. Dat was voor mij de ommekeer. Ik dacht: de tyfus! Maar ik zal nooit meer blijven zitten! Ik werd me toen wel bewust wie ik als vechter was. Ook als ik wankel, altijd proberen op te staan. Ik besefte toen dat ik gevoelsmatig niet kan verliezen.

    WTF??? Dus niet de footstomp tegen Remy? Oftewel meneer heeft helemaal niks geleerd.

    WEG MET BADR!!!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #191
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.dragon View Post
    Als we heel eerlijk zijn, het kickboksen is een sport waarin het de grens van sportief elkaar bestrijden en pure agressie dicht bij elkaar liggen. Ik keur het niet goed wat hij deed, maar het wat anders dan dat iemand bij een potje tennis na een verloren punt het net over stapt en zijn racket in de schedel van zijn tegenstander plant. Nogmaals ik keur het niet goed maar voor emotionele en impulsieve mensen zoals Badr Hari is het op sommige momenten, neem een gehypte partij als die van gisteren waarvan velen ook op dit forum verwachtte
    dat het een walk over werd,moeilijk om deze twee zaken (sportief bestrijden en pure agressie) uit elkaar te houden. En ik denk dat daar een serieus probleem ligt voor Badr. Kan hij die zaken scheiden, dan wordt hij een echte topper. Daarvoor moet hij leren omgaan met de druk, ik kreeg namelijk het idee dat hij het idee had voor lul te staan omdat hij het niet in een ronde kon klaren.
    Dat vind ik eigenlijk een goede vergelijking en dat is helemaal niets anders, dat komt vrij goed overeen met wat Hari nu al 2x gedaan heeft, en met de actie van Daley op de vorige UFC. Misschien omdat het vechtsport is dat sommigen zich hier minder druk om maken, we hebben gewoon iets meer tolerantie voor geweld dan de gemiddelde tennisfan waarschijnlijk

    De grens tussen sport & pure agressie zou toch vrij duidelijk moeten zijn volgens mij...

  17. #192
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    van een mug een olifant maken?? Hoor jezelf wat je zegt? Heb jij ooit een voetballer iemand tegen zijn hoofd zien natrappen? Meneer wil olympische spelen gaan boksen, wat denk je dat daar gebeurd wanneer hij weer willy nilly mensen gaat loopt te soccerkicken?

    dude..... just please shut up

    (leuke partij gisteren page-evans ofniet?)

    o, ik zou het bijna vergeten: WEG MET BADR!!!!
    BLIJF MET BADR!!!

    overigens, niet echt genoten vond een gedeelte van de 3e ronde wel mooi had toen moeten afmaken maar boeiend

  18. #193
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Blijf met Badr inderdaad.
    Hij vecht te mooi en te goed.

  19. #194
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Nu stopt hij er ff zogenaamd mee om sympathie weer op te wekken van een ieder en dan komt ie weer terug.

    Ik dacht altijd wel dat Badr a true warrior was , maar bij het weigeren van het toespreken van het publiek dacht ik echt wtf?!?!?!
    Bang om iets naar het publiek te zeggen, bang om je excuses aan te bieden aan velen die voor jou een kaartje hebben gekocht, pffffff....
    Last edited by Lionheart; 30-05-2010 at 17:04.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  20. #195
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Blijf met Badr inderdaad.
    Hij vecht te mooi en te goed.


    bij deze:
    Blijf met Badr

    badr was fout, maar dat gehaat altijd van dezelfde zielige gastjes en grote bek op het forum is niet meer dan zielig.

    dit soort reacties hebben badr bij zijn vorige actie juist populairder gemaakt, en zal dit keer weer gebeuren als hij over een tijd terugkomt, let maar op.

    ik zie hem dit jaar ook liever niet vechten( ook niet in japan), maar blijf hem supporten, want hij blijft een geweldige vechter om naar te kijken.

  21. #196
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Nu stopt hij er ff zogenaamd mee om sympathie weer op te wekken van een ieder en dan komt ie weer terug.

    Ik dacht altijd wel dat Badr a true warrior was , maar bij het weigeren van het toespreken van het publiek dacht ik echt wtf?!?!?!
    Bang om iets naar het publiek te zeggen, bang om je excuses aan te bieden aan velen die voor jou een kaartje hebben gekocht, pffffff....
    volgens mij kreeg hij echt de kans niet, waardoor hij toen nee knikte, van laat maar

  22. #197
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    bij deze:
    Blijf met Badr

    badr was fout, maar dat gehaat altijd van dezelfde zielige gastjes en grote bek op het forum is niet meer dan zielig.
    Bijna net zo zielig als een vechtsporter die zich zo blijft misdragen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  23. #198
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ff devil's advocate spelen...
    als een topvoetballer uit frustratie rood pakt (hetgeen regelmatig gebeurt), door een overtreding te maken die bij het slachtoffer maandenlang blessureleed kan veroorzaken, zeggen jack van g en hugo b dat het een lul is, en naar 3 of 4 wedstrijden hoor je er niemand meer over. (nederland portugal '04??)
    Badr hoeft geen voorbeeldig persoon te zijn. dat is aan hem. hij doet zijn werk, mensen voor geld in elkaar timmeren, en dat doet hij erg goed. niet iedereen heeft elke dag zin om te werken, en niet iedereen mag degene met wie hij op een bepaald moment moet werken.
    het is allemaal niet erg handig van hem geweest, maar ik vind het minder erg dan iemand die zich aldoor vlak voor het event 'ziek meldt' of met geen of een zeer zwakke voorbereiding.

  24. #199
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Bijna net zo zielig als een vechtsporter die zich zo blijft misdragen.
    x2!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  25. #200
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    volgens mij kreeg hij echt de kans niet, waardoor hij toen nee knikte, van laat maar
    ik heb nog nooit iemand nee zien knikken

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •