MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 11 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 260
  1. #1
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default Persbericht van Badr Hari!

    Persbericht
    Amsterdam Zondag 30 mei 2010

    Onbeperkte tijd tussen uit

    Tijdens de wedstrijd tegen Hesdy Gerges in het It's showtime gala in de Amsterdam ArenA heb ik voor de tweede keer in mijn carriere dezelfde fout gemaakt.
    Hierdoor heb ik de wedstrijd verloren die ik graag had willen winnen. Een actie waarmee ik niet alleen mij zelf maar ook het publiek heb teleurgesteld.

    Ik heb er over nagedacht en ben tot mijn beslissing gekomen dat het beter is voor mij om er voor een onbepaalde tijd er tussen uit te gaan.
    Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mij zelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
    Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

    Hierbij wil ik mijn excuses aan Hesdy Gerges en het Amsterdam ArenA publiek aanbieden voor deze wan prestatie.
    Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen weer kan laten genieten van onze sport.

    Met vriendelijke groet,
    Badr Hari
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Het is wel leuk dat ie excuses aanbiedt maar ik geloof hem in ieder geval niet meer!
    Van mij hoef je niet meer terug te komen!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  3. #3
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Schiphol
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Stiekem hoop ik toch dat hij er bij is bij de laatste 16.. Maar inderdaad wat gister is gebeurt is onacceptabel, maar dat weet hij zelf ook en dat is belangrijk! Succes met je zelf terug vinden en tot ooit!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor het plaatsen van dit persbericht! Ik ben erg benieuwd hoe men hier op gaat reageren. Het is wel duidelijk dat hij zich beseft dat hij over de schreef is gegaan.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari,

    Ik hoop dat je zelf terug kan vinden... Je bent en blijft een topvechter !!!... Ik hoop dat we wellicht in de toekomst een relaxt kalme Badr Hari zullen zien... Het is niet goed te praten, maar de druk was te hoog voor hem.. Zoveel media aandacht, zoveel verwachtingen in NL en Marokko...

    Nogmaals, ook als je verliest Badr, blijf je nr 1... Verliezen hoort er ook bij.. Als je dat accepteert in het leven.. Dan zal je de allerbeste vechter ooit worden..

    Good luck Badr !! Tot snel inchallah ( Werstler_nl wat jij vind mag je gerust plaatsen.. Maar weet wel zeker dat mensen liever Badr terug zien... Alleen hoop ik diep uit mijn hart dat hij voortaan beheerst )
    Last edited by Nightwalker; 30-05-2010 at 14:24.

  6. #6
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Ik zie dat zeker als positief.... Badr is dan wel een badboy... doet dingen die zeker niet kunnen in een ring... maar blijft een topsporter!!!!!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  7. #7
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    badr komt wel weer terug, sterker dan ooit. bokswerk zag er top uit
    Last edited by iconian; 30-05-2010 at 14:29.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  8. #8
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Was gisteren echt pissig maar moet nu eerlijk zeggen dat ik ook hoop dat het niet te lang duurt deze pauze want zonder een Badr zoals vorig jaar in de partijen tegen schilt, overeem is het toch een gemis.

    Badr, werk eraan en kom snel terug om te doen waar je goed in bent regelementair Knallen!

  9. #9
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    thanks. gerges had wel gewoon op mogen staan, badr zat fout maar hesdy zat zich wel aan te stellen, ff makkelijk een titel binnenslepen door niet op te staan
    Ik hoop dat je dit niet meent?
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  10. #10
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    als hij de rematch wint is zijn aandeel hierdoor alleen maar gestegen, net als na de WGP 2008

    zoveel aandacht als door deze 2 incidenten heeft hij nog nooit gehad

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Ik hoop dat je dit niet meent?
    nee ik zat ff te trollen

    de emoties lopen hier ook wel erg hoog op, mag wel s wat luchtiger gedaan worden

    gisteravond was een enorm goed evenement, om nou alle aandacht naar 1 vechter uit te laten gaan doet het helemaal geen recht. Heeft voor mij niet afgedaan van een topavond
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  11. #11
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Et Stad ;) (Aantwaarpeeuuh)
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    Wa heeft gerges er nu fout aan ?
    neerduwe op de grond is een foutieve actie en ik vind da Gerges absoluut geen fout had hieraan.
    DQ van Hari vond ik terecht..

    Veel Succes!
    Go hard or Go home...

  12. #12
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    561
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    thanks. gerges had wel gewoon op mogen staan, badr zat fout maar hesdy zat zich wel aan te stellen, ff makkelijk een titel binnenslepen door niet op te staan
    Lijkt er op dat je nog nooit een soccer kick met de kracht van Badr in je gezicht heb gehad.
    Kijken of je dan nog zo'n reactie plaatst, die trap zat er toch echt wel goed op.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Tja terechte DQ, maar we moeten het ook niet groter maken dan het is. Check wat er op het voetbalveld gebeurt, ik praat het niet goed, het is en blijft een domme actie, maar niet dommer dan die van de voetballers op zondagmiddag half drie, waar ook half Nederland naar kijkt, ellebogen bij corners, natrappen op de grond, met noppen over elkaar heen lopen als de ander ligt. Badr is ook gewoon iemand die soms z'n streken heeft en de regels overtreed, zoals zoveel sporters de regels overtreden.
    Ik zeg; neem een lange vakantie en daarna gewoon weer knallen en dan die K1 finale winnen!

  14. #14
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Pff nep excuses.

    Had dat maar meteen gedaan en niet via een zielig berichtje op forums.

    Triest maar dan ook diep triest dat je het niet aan durfde na die stomme kut actie van je.

    Beetje Melvin jou vieze werk op laten lossen terwijl hij daarvoor nog KO is gegaan.
    Neem een voorbeeld aan Melvin echt waar Badr want hij is tenminste een sportieve gast.

    Badr you fucked it up this time.
    From Best!

  15. #15
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Waalwijk
    Posts
    591
    vCash
    126000

    Default

    Is naar mijn mening zo wie zo een DQ of hesdy nu snel was op gestaan of niet.
    Wanneer badr vecht is het mooi, maar jammer genoeg heeft hij ook zijn "negatieve" kant.
    Jammer genoeg is er volgens mij geen organisatie meer waar het mag anders had hij daar kunnen gaan vechten.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Ach kom op zeg, al dat gejank over dat Badr niet meer mag vechten. Bob Sapp heeft deze dingen tig keren uitgehaald en nog steeds houden mensen van hem.
    Gerard idemdito, heeft zelfs een tegenstander blind gemaakt aan een oog, maar is wel chief van ibk?

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    "..Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf. .."

    Hij durft wel hé?
    Lekker met vakantie, zonder sanctie, attenooie!

    Met alle respect, dat lijkt me onvoldoende 'straf'.

  18. #18
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Nouja beter laat dan nooit... maar ik zou als ik hem was nu écht aan zichzelf gaan werken al is het alleen maar eigenbelang want anders gaan we zeker nog een derde keer zien of misschien zelf dat het misgaat buiten de ring.

    Hoe dan ook correct dat hij voor onbeperkte tijd eruit stapt, maar alles is nog lang niet vergeven en vergeten wat mij betreft. Als hij ervoor kiest om niet op de K-1 van dit jaar te staan, weten we of deze woorden iets waard zijn.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ik kijk nu wel veel minder tegen hem op. Hij was mijn nummer 1 voorbeeld voor vechten en met zulke onsportieve acties kan ik daar absoluut geen voorbeeld aan nemen.

    Badr ik hoop de je begrijpt dat heel veel mensen tegen je op kijken en dit maakt het allemaal zo jammer.

  20. #20
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Idd. Nepexcuses, afgedwongen door manager en trainer. Hij weigerde excuus te maken toen hij de kans had met de microfoon. Dat is het moment dat je kan laten zien dat je een man bent. Toendertijd met Remy weigerde hij ook al excuus te maken en kwam later met een slap excuus,niet eens richting Remy.

    Tactisch gezien vind ik dit wel een hele slimme oplossing, want nu kan Simon Rutz ook makkelijker van zijn verantwoordelijkheid in deze weglopen.

  21. #21
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Goedzo Badr.. ik zou zeggen ga ergens ver weg naar je roots.
    Trek naar de bergen in eenzaamheid en vind je nieuwe meester.
    Zoek de oorsprong van je vuur en leer het te temmen.



    (of zoiets)

  22. #22
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post
    Ach kom op zeg, al dat gejank over dat Badr niet meer mag vechten. Bob Sapp heeft deze dingen tig keren uitgehaald en nog steeds houden mensen van hem.
    Gerard idemdito, heeft zelfs een tegenstander blind gemaakt aan een oog, maar is wel chief van ibk?
    Hoe kun je Bob sapp vergelijken met Hari, Bob sap is een fucking freak show en hari is een ambassadeur voor deze sport (Gezien zijn fans en media aandacht). Als hij dit doet krijgt de sport negatieve aandacht maar bij Bob Sapp krijg je die negatieve aandacht niet..

  23. #23
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Verplicht nummertje imo. Naar sponsoren, Mike en overgebleven fans. Zelf nog ff bepalen dat ie geen sanctie krijgt opgelegd en het is weer vergeven. Ik hoop dat er een Badr terugkeert die zich kan beheersen, maar ben bang dat het de aard van het beestje is.
    Ook mooi om te zien hoe hij gisteren werd uitgekotst door zo goed als iedereen en nu alweer wordt vergeven als hij een excuus maakt. Ik kan me nog een filmpje van vorige maand herinneren op Mixfight waarin in een gast ook steeds doorging terwijl de scheids hem stopte. Iedereen was het er roerend over eens dat dit niet kon, maar bij Badr ligt dat voor sommigen blijkbaar anders. Ik moest ook aan de vergelijking met Bob Sapp denken. Enige verschil is dat Badr een van de beste kickboksers ter wereld is en Sapp een clown en een freakshow. Beide heren hebben echter een rode lap voor de ogen in de ring en weten zich niet te beheersen.
    Jammer van de vechter Badr Hari, maar de persoon Badr is wederom door de mand gevallen. Een schorsing is imo dus zeker op zn plaats. Ik zie het niet gebeuren, maar ik zou hem niet voor de laatste 16 in aanmerking laten komen. Badr = $$$ dus daar zal wel niks van terecht komen.
    Eeuwig zonde van zijn talent!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  24. #24
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Blijft mijn favoriete heavyweight ondanks die gare actie van gister.

    Een echte powerpuncher pur sang, zonder hem vind ik veel minder. ( Qua vechten )
    Nog sneller & krachtiger geworden, maar helaas kon je de druk toch weer niet aan.

    Maar ok, hoop dat het goed komt.

    Good luck.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Tactisch gezien vind ik dit wel een hele slimme oplossing, want nu kan Simon Rutz ook makkelijker van zijn verantwoordelijkheid in deze weglopen.
    x2

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •