MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 11 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 260
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Het enige nuttige van dit geheel is dat Mixfight weer eens genoemd wordt. Bij AT5 in dit geval.
    Badr stopt er voorlopig mee - AT5 Nieuws
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Je kunt veel vinden van dit persbericht; makkelijk, te laat of beter laat dan nooit, etc. Badr heeft de schijn tegen zich doordat dit niet de eerste keer is dat hij zoiets flikt. Ik lees in deze thread dat Badr direct excuses had moeten maken. Daar ben ik het natuurlijk wel mee eens en het leek er ook op dat Badr dit direct wilde doen. Ik heb de beelden nog eens terug bekeken. Je ziet dat Joop vertelt wat er moet gebeuren en Badr die kennelijk instemt. Dan heeft hij de microfoon voor zich en lijkt hij aanstalten te maken om het publiek (en Hesdy) toe te spreken. Wat volgt is een fluitconcert.

    Badr lijkt dan even te wachten tot het publiek wat rustiger wordt. Het publiek wordt echter niet rustiger en volgens mij zegt Melvin dan iets als 'laat mij maar' of 'zal ik het doen', in ieder geval woorden van die strekking. Dan zie je Badr instemmend knikken.

    Na het hele verhaal komt Hesdy naar Badr toegelopen en wordt hij feitelijk genegeerd door Badr. Dat is een kwalijke zaak. Denk dat dat het moment is dat Badr denkt 'k*t, ik heb het weer verpest' en hij weet zich geen houding te geven.

    Er valt dus genoeg over te zeggen. Persoonlijk denk ik over het persbericht en de excuses 'beter laat dan nooit'. Of het oprechte excuses zijn kan ik moeilijk inschatten, dus ik ga er maar vanuit dat het oprecht is. Ik hoop echt dat Badr serieus gaat nadenken over zijn acties en de gevolgen die deze acties kunnen hebben. Hij is een van mijn favoriete vechters qua vechtstijl, maar deze actie is mij echt tegen gevallen. Hij leek zich positief te hebben veranderd. Als hij zich wat beter zou kunnen beheersen dan zou het een van de grootste K-1 vechters kunnen worden.

  3. #53
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je kunt veel vinden van dit persbericht; makkelijk, te laat of beter laat dan nooit, etc. Badr heeft de schijn tegen zich doordat dit niet de eerste keer is dat hij zoiets flikt. Ik lees in deze thread dat Badr direct excuses had moeten maken. Daar ben ik het natuurlijk wel mee eens en het leek er ook op dat Badr dit direct wilde doen. Ik heb de beelden nog eens terug bekeken. Je ziet dat Joop vertelt wat er moet gebeuren en Badr die kennelijk instemt. Dan heeft hij de microfoon voor zich en lijkt hij aanstalten te maken om het publiek (en Hesdy) toe te spreken. Wat volgt is een fluitconcert.

    Badr lijkt dan even te wachten tot het publiek wat rustiger wordt. Het publiek wordt echter niet rustiger en volgens mij zegt Melvin dan iets als 'laat mij maar' of 'zal ik het doen', in ieder geval woorden van die strekking. Dan zie je Badr instemmend knikken.

    Na het hele verhaal komt Hesdy naar Badr toegelopen en wordt hij feitelijk genegeerd door Badr. Dat is een kwalijke zaak. Denk dat dat het moment is dat Badr denkt 'k*t, ik heb het weer verpest' en hij weet zich geen houding te geven.

    Er valt dus genoeg over te zeggen. Persoonlijk denk ik over het persbericht en de excuses 'beter laat dan nooit'. Of het oprechte excuses zijn kan ik moeilijk inschatten, dus ik ga er maar vanuit dat het oprecht is. Ik hoop echt dat Badr serieus gaat nadenken over zijn acties en de gevolgen die deze acties kunnen hebben. Hij is een van mijn favoriete vechters qua vechtstijl, maar deze actie is mij echt tegen gevallen. Hij leek zich positief te hebben veranderd. Als hij zich wat beter zou kunnen beheersen dan zou het een van de grootste K-1 vechters kunnen worden.
    Goed gezien & verwoord Justinian.

    Ik hoop ook dat hij echt serieus gaat nadenken & hopelijk komt hij down to earth terug.
    Meer kan ik er niet van maken.

  4. #54
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Of het oprechte excuses zijn kan ik moeilijk inschatten, dus ik ga er maar vanuit dat het oprecht is. Ik hoop echt dat Badr serieus gaat nadenken over zijn acties en de gevolgen die deze acties kunnen hebben. Hij is een van mijn favoriete vechters qua vechtstijl, maar deze actie is mij echt tegen gevallen. Hij leek zich positief te hebben veranderd. Als hij zich wat beter zou kunnen beheersen dan zou het een van de grootste K-1 vechters kunnen worden.
    -Je grootste fout als kickbokser?
    Badr: Dat ik bleef zitten in mijn eerste gevecht in 2006 tegen Ruslan Karaev. Laten we maar zeggen dat ik bij het uitglijden nog een halve natrap van hem kreeg waardoor ik uitgeteld werd. Stom! Ik had hoe dan ook moeten opstaan. Dat was voor mij de ommekeer. Ik dacht: de tyfus! Maar ik zal nooit meer blijven zitten! Ik werd me toen wel bewust wie ik als vechter was. Ook als ik wankel, altijd proberen op te staan. Ik besefte toen dat ik gevoelsmatig niet kan verliezen.

    Ga er maar van uit dat hij het niet meent, hij noemt het blijven zitten als grootste fout, niet het footstompen van Remy. Zelfs ik, dacht de beste man veranderd was, blijkbaar niet, hoeveel kansen moeten ze hem nog geven?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    -Je grootste fout als kickbokser?
    Badr: Dat ik bleef zitten in mijn eerste gevecht in 2006 tegen Ruslan Karaev. Laten we maar zeggen dat ik bij het uitglijden nog een halve natrap van hem kreeg waardoor ik uitgeteld werd. Stom! Ik had hoe dan ook moeten opstaan. Dat was voor mij de ommekeer. Ik dacht: de tyfus! Maar ik zal nooit meer blijven zitten! Ik werd me toen wel bewust wie ik als vechter was. Ook als ik wankel, altijd proberen op te staan. Ik besefte toen dat ik gevoelsmatig niet kan verliezen.

    Ga er maar van uit dat hij het niet meent, hij noemt het blijven zitten als grootste fout, niet het footstompen van Remy. Zelfs ik, dacht de beste man veranderd was, blijkbaar niet, hoeveel kansen moeten ze hem nog geven?
    Ik mag in ieder geval de hoop uitspreken lijkt me.

  6. #56
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Hoe verzint hij het. Zichzelf even terugtrekken?

    Hij moet hier door de organisatie waar hij voor optreedt gewoon bestraft worden. Als meneertje zichzelf dan alsnog terugtrekt zoals niet meer trainen of langer dan de daadwerkelijke opgelegde sanctie zichzelf terugtrekt. Moet hij dat helemaal zelf weten.

    In mijn ogen zou de organisatie in dit geval It's showtime echt een flater slaan als zij hier geen duidelijk standpunt in nemen en het vervolgens onbestrafd laten. Ben ook wel benieuwd of KIA nog wel met deze "sporter" geassocieerd wilt worden.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik mag in ieder geval de hoop uitspreken lijkt me.
    natuurlijk
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #58
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je kunt veel vinden van dit persbericht; makkelijk, te laat of beter laat dan nooit, etc. Badr heeft de schijn tegen zich doordat dit niet de eerste keer is dat hij zoiets flikt. Ik lees in deze thread dat Badr direct excuses had moeten maken. Daar ben ik het natuurlijk wel mee eens en het leek er ook op dat Badr dit direct wilde doen. Ik heb de beelden nog eens terug bekeken. Je ziet dat Joop vertelt wat er moet gebeuren en Badr die kennelijk instemt. Dan heeft hij de microfoon voor zich en lijkt hij aanstalten te maken om het publiek (en Hesdy) toe te spreken. Wat volgt is een fluitconcert.

    Badr lijkt dan even te wachten tot het publiek wat rustiger wordt. Het publiek wordt echter niet rustiger en volgens mij zegt Melvin dan iets als 'laat mij maar' of 'zal ik het doen', in ieder geval woorden van die strekking. Dan zie je Badr instemmend knikken.

    Na het hele verhaal komt Hesdy naar Badr toegelopen en wordt hij feitelijk genegeerd door Badr. Dat is een kwalijke zaak. Denk dat dat het moment is dat Badr denkt 'k*t, ik heb het weer verpest' en hij weet zich geen houding te geven.

    Er valt dus genoeg over te zeggen. Persoonlijk denk ik over het persbericht en de excuses 'beter laat dan nooit'. Of het oprechte excuses zijn kan ik moeilijk inschatten, dus ik ga er maar vanuit dat het oprecht is. Ik hoop echt dat Badr serieus gaat nadenken over zijn acties en de gevolgen die deze acties kunnen hebben. Hij is een van mijn favoriete vechters qua vechtstijl, maar deze actie is mij echt tegen gevallen. Hij leek zich positief te hebben veranderd. Als hij zich wat beter zou kunnen beheersen dan zou het een van de grootste K-1 vechters kunnen worden.

    helemmal mee eens justinian
    dit is echt de meest zinnige wat ik vandaag op de site heb gezien
    hij probeerde echt wel zijn excuses aan te bieden, maar kreeg geen kans.
    het publiek is gewoon bekend met zijn kritische uitlatingen, goed voorbeeld was het fluitconcert toen ryan simson niet echt meer vooruit kon, terwijl zeker 19.000 mensen niet weten hoe groot simson voor de sport was en dat hij longproblemen had.

  9. #59
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Badr straft dus zichzelf door er tussen uit te gaan. Ik vind het eigenlijk wel de juiste beslissing. Verder sluit ik me bij Justi's mening aan.

    Dus uhm geen badr op k-1 dit jaar waarschijnlijk?
    =

  10. #60
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Het blijft een kwalijke zaak, maar het is ook een topvechter die altijd voor spectakel zorgt in zijn partijen. Ik vond het een super domme actie en nergens voor nodig. Hoop ook dat Badr de juiste disciplinaire straf gaat krijgen. En natuurlijk hoop ik ook dat hij terugkomt om weer voor spectakel te zorgen in de ring op een respectvolle manier.

  11. #61
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je kunt veel vinden van dit persbericht; makkelijk, te laat of beter laat dan nooit, etc. Badr heeft de schijn tegen zich doordat dit niet de eerste keer is dat hij zoiets flikt. Ik lees in deze thread dat Badr direct excuses had moeten maken. Daar ben ik het natuurlijk wel mee eens en het leek er ook op dat Badr dit direct wilde doen. Ik heb de beelden nog eens terug bekeken. Je ziet dat Joop vertelt wat er moet gebeuren en Badr die kennelijk instemt. Dan heeft hij de microfoon voor zich en lijkt hij aanstalten te maken om het publiek (en Hesdy) toe te spreken. Wat volgt is een fluitconcert.

    Badr lijkt dan even te wachten tot het publiek wat rustiger wordt. Het publiek wordt echter niet rustiger en volgens mij zegt Melvin dan iets als 'laat mij maar' of 'zal ik het doen', in ieder geval woorden van die strekking. Dan zie je Badr instemmend knikken.

    Na het hele verhaal komt Hesdy naar Badr toegelopen en wordt hij feitelijk genegeerd door Badr. Dat is een kwalijke zaak. Denk dat dat het moment is dat Badr denkt 'k*t, ik heb het weer verpest' en hij weet zich geen houding te geven.

    Er valt dus genoeg over te zeggen. Persoonlijk denk ik over het persbericht en de excuses 'beter laat dan nooit'. Of het oprechte excuses zijn kan ik moeilijk inschatten, dus ik ga er maar vanuit dat het oprecht is. Ik hoop echt dat Badr serieus gaat nadenken over zijn acties en de gevolgen die deze acties kunnen hebben. Hij is een van mijn favoriete vechters qua vechtstijl, maar deze actie is mij echt tegen gevallen. Hij leek zich positief te hebben veranderd. Als hij zich wat beter zou kunnen beheersen dan zou het een van de grootste K-1 vechters kunnen worden.
    gesproken als een echte advocaat, ik sluit me bij deze heldere waarneming aan.

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  12. #62
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Leuk bedacht dit, maar het slaat nergens op. Ten eerste heeft hij dit natuurlijk nooit zelf geschreven. Dat maakt het al 1 grote grap. Daarbij kan hij nu nog steeds zelf bepalen wanneer hij weer vecht, wat er dus voor zorgt dat dit totaal geen straf voor hem zal zijn. Hij heeft nl. maar 1 doel en dat is die K-1 final titel.

  13. #63
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ROUND1 View Post
    Sorry met alle respect ik vind dat hij wel geschorst moet worden!!
    Hij heeft min of meer zichzelf geschorst nu.
    =

  14. #64
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    het zal mij benieuwen met welk bericht EN MAATREGELEN de organistatie naar buiten komt. Het kan toch niet zo zijn dat Hari zelf bepaald wat de gevolgen zijn en dat de organistatie(s) is ook nog accepteren.

    Dit persbericht komt op mij niet oprecht over!

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  15. #65
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Hopelijk gaat Badr in zijn time-off MMA trainen.
    =

  16. #66
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hopelijk zien we hem voor de WGP weer terug in de ring. Sorry hoor, maar Hari-Overeem 3, Hari-Schilt 3, Hari-Bonjasky 3, Hari-Zimmerman 2...als vechtsport liefhebber wil ik absoluut geeneen van deze partijen missen en je zou liegen als je er niet 1 van wilt zien.

  17. #67
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    helemmal mee eens justinian
    dit is echt de meest zinnige wat ik vandaag op de site heb gezien
    hij probeerde echt wel zijn excuses aan te bieden, maar kreeg geen kans.
    het publiek is gewoon bekend met zijn kritische uitlatingen, goed voorbeeld was het fluitconcert toen ryan simson niet echt meer vooruit kon, terwijl zeker 19.000 mensen niet weten hoe groot simson voor de sport was en dat hij longproblemen had.
    Dat is echt onzin, hoezo kreeg hij niet de kans? hij kreeg een microfoon voor zijn neus gedrukt, dat lijkt mij kans genoeg of er nou gefloten wordt of niet.

    Maar ik hoop echt dat Badr psychische hulp zoekt. Dat zal hem niet alleen in de ring helpen maar ook in zijn verdere leven. En het blijft natuurlijk een vechter met fantastische kwaliteiten.

  18. #68
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hopelijk zien we hem voor de WGP weer terug in de ring. Sorry hoor, maar Hari-Overeem 3, Hari-Schilt 3, Hari-Bonjasky 3, Hari-Zimmerman 2...als vechtsport liefhebber wil ik absoluut geeneen van deze partijen missen en je zou liegen als je er niet 1 van wilt zien.
    Heb ook het idee dat dat wel gaat gebeuren. En eerlijk gezegd kan ik niet wachten.

  19. #69
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pindakaas View Post
    Dat is echt onzin, hoezo kreeg hij niet de kans? hij kreeg een microfoon voor zijn neus gedrukt, dat lijkt mij kans genoeg of er nou gefloten wordt of niet.
    Ben het met je eens hoor, maar ergens begrijp ik wel dat je in zo;n situatue met je mond vol tanden komt te staan. tegen 20 000 mensen die je aan het uitfluiten zijn je excuses aanbieden na zon wanprestatie, tja.
    =

  20. #70
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post
    Ach kom op zeg, al dat gejank over dat Badr niet meer mag vechten. Bob Sapp heeft deze dingen tig keren uitgehaald en nog steeds houden mensen van hem.
    Gerard idemdito, heeft zelfs een tegenstander blind gemaakt aan een oog, maar is wel chief van ibk?
    Bob sapp kan ook niks anders lol
    From Best!

  21. #71
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    badr komt wel weer terug, sterker dan ooit. bokswerk zag er top uit
    Ik hoop dat je dit niet serieus meent. ZIjn bokswerk was waardeloos en totaal niet technisch. Zwaaiwerk van hier tot tokyo en je kon het verschil niet eens meer zien tussen zijn hoeken en directe,s. Als ze raak zijn ga je dekken dat wel, maar zeg nou niet dat zijn bokswerk er top uit zag.

  22. #72
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik hoop dat je dit niet serieus meent. ZIjn bokswerk was waardeloos en totaal niet technisch. Zwaaiwerk van hier tot tokyo en je kon het verschil niet eens meer zien tussen zijn hoeken en directe,s. Als ze raak zijn ga je dekken dat wel, maar zeg nou niet dat zijn bokswerk er top uit zag.
    Zijn bokswerk is geniaal ! Totaal anders het normale boksen.
    Maar kom op zeg, welke vechter maakt een serie van 7 a 8 stoten ?
    Links rechts, zwaai, uppercut, direct, links rechts etc & dat allemaal met enorme explosiviteit en power.
    Hesdy vloog letterlijk door de ring heen.

    Heel moeilijk om zijn boxseries te verdedigen, sterker nog, kan niet.
    Je moet mee of je gaat neer.

  23. #73
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Huizen
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Dit persbericht komt gewoon van Mike/Simon uit de naam van Badr.

    Als je echt een groot sportman bent, dan pak je na zo een grote fout de mic en bied je voor het gehele publiek je excuses aan en neem je het als een man.

    Maar zelfs dat weigerde hij...


    Als hij zo graag echt los wil gaan in een ring, laat hem dan maar een MMA match draaien tegen een subtopper in het MMA.

    Persbericht is door hem zelf geschreven en door mij verspreid.

  24. #74
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Ik vraag me af of Badr na dit incident nog de motivatie kan vinden om zo hard voor de sport te gaan als hij de afgelopen tijd heeft gedaan. Ik bedoel als je jezelf telkens naait op het moment suprême, dan is de kans erg klein dat je het hoogst haalbare gaat bereiken en daar deed hij het toch voor. Waarom zou je zo hard trainen en zoveel dingen laten als je van jezelf weet dat je geen controle hebt over jezelf en op elk moment kan ontploffen?

    Ik zie Badr een beetje dezelfde weg als Ignashov bewandelen en zijn beloofde nooit inlossen

  25. #75
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Zijn bokswerk is geniaal ! Totaal anders het normale boksen.
    Maar kom op zeg, welke vechter maakt een serie van 7 a 8 stoten ?
    Links rechts, zwaai, uppercut, direct, links rechts etc & dat allemaal met enorme explosiviteit en power.
    Hesdy vloog letterlijk door de ring heen.

    Heel moeilijk om zijn boxseries te verdedigen, sterker nog, kan niet.
    Je moet mee of je gaat neer.
    Hesdy ging de ring door maar liep geen schade op, en dat wilde zwaaiwerk zorgde ervoor dat badr in de 2e ronde al zonder lucht zat. Heb je het verschil tussen badr en hesdy gezien na de 1e ronde. Badr staat zwaar te ademen in de hoek en dat ging bij hesdy nog vrij normaal. Badr wil olympische spelen gaan boksen, veel succes als je zo bokst die gasten laten hem alles missen totdat zn lucht op is.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •