MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 11 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 260
  1. #101
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    op de 'officiële' afterparty had hij weinig spijt hoor gisteren, los op de vip!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Geachte voorzitter van de Politie-rechtbank Hasselt,

    Afgelopen zaterdagnacht werd ik door een onbemande camera op het kruispunt van het Kolonel Dusardplein in het centrum van Hasselt geflitst met een snelheid van 167 km/u (ruwe schatting) terwijl er een maximumsnelheid van 70 km/u geldt. Een actie waarmee ik de veiligheid van de andere weggebruikers en mezelf in het gedrang heb gebracht en daardoor niet alleen u maar ook mezelf en zelfs mijn ouders zwaar heb teleurgesteld.

    Ik heb erover nagedacht, en ben tot de beslissing gekomen dat het beter is voor mij om voor onbepaalde tijd niet meer achter het stuur te kruipen. Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mijzelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
    U hoeft geen sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

    Hierbij wil ik mijn excuses aan u alsook aan de andere weggebruikers die op dat moment op de baan waren aanbieden voor deze wanprestatie.
    Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen zich weer met een gerust hart op straat kunnen begeven.

    Met vriendelijke groet,
    Christophe
    reps

  3. #103
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gustafacci View Post
    Wat is dit voor domme opmerking. Heb je gezien dan wat er in de ring afspeelde na de wedstrijd?

    Bekijk anders de beelden, Joop vraagt of hij iets wilt zeggen en Badr knikte ja. Hij wou toen al aan het publiek en Hesdy zijn excuses uitbrengen maar het publiek (waarschijnlijk JIJ ook) begon toen met een fluit concert. Badr wachtte toen af tot het wat stiller werd maar na een paar seconde kwam Melvin naar hem toe (eigen initiatief) en stelde voor om zelf maar te proberen (hij dacht Badr is nu het pispaaltje dus misschien dat het publiek mij niet uitfluit). Maar het publiek was blijkbaar niet bereid om naar enig commentaar te luisteren en bleef doorfluiten. Badr heeft de volgende dag een persbericht geschreven en dan is het nog niet goed. Kickbox "Fans" zoals jou zijn het ergste soort.
    Het had hem netjes gestaan als hij geprobeerd had wat Melvin nu deed. Als je zo'n domme actie maakt, dan moet je ook de consequenties dragen. Het lijkt me daarom logisch dat hij werd uitgefloten. En nee, een persbericht maakt zo'n actie niet goed. Zeker voor een 2e keer niet. Daarbij is het raar als je voor eigen rechter gaat spelen.
    Wel goed dat hij inziet dat hij iets moet gaan doen. Hopelijk doet hij dit ook.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  4. #104
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gustafacci View Post
    Als Badr niet het gevoel heeft dat hij alles op een rijtje heeft kunnen zetten dan vecht hij niet in Japan...
    Ok ik hoop dat hij er gewoon bij is.
    =

  5. #105
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    't Is al de tweede keer dat ie zo over de schreef gaat. Je moet mensen altijd vergeven als ze zich kwetsbaar opstellen en reflecteren, maar waarom zouden we z'n excuses moeten aanvaarden? Wie garandeert ons dat dit de laatste keer was dat ie zoiets flikt? Ik las vorige week dat interview in Ringsports en hij maakte een goede, gedreven induk op me, maar hoeveel zijn die woorden nu waard? Echt zonde dat zo een getalenteerde topsporter zo met z'n talenten omspringt.
    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Geachte voorzitter van de Politie-rechtbank Hasselt,

    Afgelopen zaterdagnacht werd ik door een onbemande camera op het kruispunt van het Kolonel Dusardplein in het centrum van Hasselt geflitst met een snelheid van 167 km/u (ruwe schatting) terwijl er een maximumsnelheid van 70 km/u geldt. Een actie waarmee ik de veiligheid van de andere weggebruikers en mezelf in het gedrang heb gebracht en daardoor niet alleen u maar ook mezelf en zelfs mijn ouders zwaar heb teleurgesteld.

    Ik heb erover nagedacht, en ben tot de beslissing gekomen dat het beter is voor mij om voor onbepaalde tijd niet meer achter het stuur te kruipen. Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mijzelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
    U hoeft geen sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

    Hierbij wil ik mijn excuses aan u alsook aan de andere weggebruikers die op dat moment op de baan waren aanbieden voor deze wanprestatie.
    Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen zich weer met een gerust hart op straat kunnen begeven.

    Met vriendelijke groet,
    Christophe
    haha Goeie post.

  6. #106
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Huizen
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Het had hem netjes gestaan als hij geprobeerd had wat Melvin nu deed. Als je zo'n domme actie maakt, dan moet je ook de consequenties dragen. Het lijkt me daarom logisch dat hij werd uitgefloten. En nee, een persbericht maakt zo'n actie niet goed. Zeker voor een 2e keer niet. Daarbij is het raar als je voor eigen rechter gaat spelen.
    Wel goed dat hij inziet dat hij iets moet gaan doen. Hopelijk doet hij dit ook.
    Laten we reeel blijven. Wedstrijd is afgelopen en 2 min later sta je voor een microfoon... Je wilt reageren en je verontschuldigen en je hebt net 2 rondes op hoog tempo gedraaid. Kan je dan reageren net zoals Melvin dat deed? Melvin probeerde alles om maar boven het publiek uit te komen en nog lukte hem dat niet...

    Als je een bezoeker bent van veel gala's (voorbeeld Zonnehuis) dan weet je dat Melvin niet voor het eerst een microfoon heeft gepakt voor een announcment. Meestal lukt het hem dan om het publiek stil te krijgen maar in de Amsterdam ArenA lukte hem dat niet...

  7. #107
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gustafacci View Post
    Laten we reeel blijven. Wedstrijd is afgelopen en 2 min later sta je voor een microfoon... Je wilt reageren en je verontschuldigen en je hebt net 2 rondes op hoog tempo gedraaid. Kan je dan reageren net zoals Melvin dat deed? Melvin probeerde alles om maar boven het publiek uit te komen en nog lukte hem dat niet...

    Als je een bezoeker bent van veel gala's (voorbeeld Zonnehuis) dan weet je dat Melvin niet voor het eerst een microfoon heeft gepakt voor een announcment. Meestal lukt het hem dan om het publiek stil te krijgen maar in de Amsterdam ArenA lukte hem dat niet...
    Zit natuurlijk iets in, maar ik had wel misschien meer verwacht dan deze verklaring. Een echte persconferentie om openlijk een excuus aan te bieden misschien.
    Hoe denk hij hier nu zelf over? Het is toch doodzonde dat iemand met zo'n talent zichzelf voor de 2e keer zo verliest!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  8. #108
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    ik geloof weinig van dit persbericht..

    http://www.at5.nl/artikelen/41946/ba...ut-en-verliest

    zijn reactie hier is niet echt vol met berouw en excuses.
    hij erkend dat hij iets heeft gedaan wat niet mocht maar achja wat maakt het uit volgende keer beter
    Jammer van zo'n goede vechter
    Last edited by Bartju; 30-05-2010 at 20:29.

  9. #109
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gustafacci View Post
    Laten we reeel blijven. Wedstrijd is afgelopen en 2 min later sta je voor een microfoon... Je wilt reageren en je verontschuldigen en je hebt net 2 rondes op hoog tempo gedraaid. Kan je dan reageren net zoals Melvin dat deed? Melvin probeerde alles om maar boven het publiek uit te komen en nog lukte hem dat niet...

    Als je een bezoeker bent van veel gala's (voorbeeld Zonnehuis) dan weet je dat Melvin niet voor het eerst een microfoon heeft gepakt voor een announcment. Meestal lukt het hem dan om het publiek stil te krijgen maar in de Amsterdam ArenA lukte hem dat niet...

    ik denk gustafacci ook al had badr super zijn best gedaan om excuses te maken, dan was het nog niet goed geweest, in japan en korea zal zijn imago wel weer goed komen na excuses en een goede pauze, hier in nederland moet hij maar niet meer vechten.

  10. #110
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gustafacci View Post
    Laten we reeel blijven. Wedstrijd is afgelopen en 2 min later sta je voor een microfoon... Je wilt reageren en je verontschuldigen en je hebt net 2 rondes op hoog tempo gedraaid. Kan je dan reageren net zoals Melvin dat deed? Melvin probeerde alles om maar boven het publiek uit te komen en nog lukte hem dat niet...

    Als je een bezoeker bent van veel gala's (voorbeeld Zonnehuis) dan weet je dat Melvin niet voor het eerst een microfoon heeft gepakt voor een announcment. Meestal lukt het hem dan om het publiek stil te krijgen maar in de Amsterdam ArenA lukte hem dat niet...

    Melvin doet inderdaad altijd zijn best om problemen om te lossen. IN het zonnehuis heeft hij vaak het publiek geprobeerd te sussen inderdaad. Blijf het zeggen: ware ambassadeur.
    =

  11. #111
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    ik geloof weinig van dit persbericht..

    http://www.at5.nl/artikelen/41946/ba...ut-en-verliest

    zijn reactie hier is niet echt vol met berouw en excuses.
    hij erkend dat hij iets heeft gedaan wat niet mocht maar achja wat maakt het uit volgende keer beter
    Jammer van zo'n goede vechter
    dat had ik nog niet gezien, hij leek idd verward zoals de nieuwslezer zei
    =

  12. #112
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    ik denk gustafacci ook al had badr super zijn best gedaan om excuses te maken, dan was het nog niet goed geweest, in japan en korea zal zijn imago wel weer goed komen na excuses en een goede pauze, hier in nederland moet hij maar niet meer vechten.
    Het was ook niet genoeg geweest na wat hij gisteren deed, maar wel het minste wat hij had kunnen doen.

    En een persconferentie of desnoods een youtube filmpje waarin Badr zelf zijn excuses geeft komt toch heel wat sterker over dan zo'n perbericht waar we maar op moeten vertrouwen dat hij het zelf heeft geschreven.

    En dat at5 filmpje helpt inderdaad niet echt.

  13. #113
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    ik geloof weinig van dit persbericht..

    http://www.at5.nl/artikelen/41946/ba...ut-en-verliest

    zijn reactie hier is niet echt vol met berouw en excuses.
    hij erkend dat hij iets heeft gedaan wat niet mocht maar achja wat maakt het uit volgende keer beter
    Jammer van zo'n goede vechter
    Ja, inderdaad. Daarom is naar mijn mening dat persbericht ook gewoon lekker geschreven door zijn ietwat meer verstandige manager. Zo gaat alles na vandaag lekker in de doofpot, en horen we er zo tot rond september weinig meer over.
    De Fiat bleek - schijnbaar tegen Hari's verwachting in - achteraf gezien van het modelletje Abarth.

  14. #114
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    Ik heb me nooit een kickbox fan genoemd. Mijn reactie is respectloos omdat hij gister 20000 man respectloos behandelde. En niet eens meegeteld wie er live aan het volgen was. Ik was er bij en vond echt triest.
    Vind je het gek dat mensen hem uitfluiten? Die gast moet gewoon dan het respect tonen wat niet hij kon opbrengen tijdens de wedstrijd om dan wat te zeggen. Consequentie was fluitconcert wacht dat af en bied dan je excuses aan METEEN. Nu komt gewoon over alsof het moet van zijn management en het niet oprecht. Vind gewoon dat hij ook de consequenties moet dragen van zijn daden en de directe consequentie was fluitconcert hij kan wel iemand in het gezicht schoppen maar niet even de tijd nemen om zich te verontschuldigen? Heel jammer.

    Het maakt niet uit wat je van hem vindt is een supervechter maar geen sportman.
    With great Powers comes hot Bitches

  15. #115
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Heb net mijn broertje van 10 die erg fan Badr is ent egne hem opkijkt alles verteld. Jullie hadden zijn gezicht moeten zien.
    =

  16. #116
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Heb net mijn broertje van 10 die erg fan Badr is ent egne hem opkijkt alles verteld. Jullie hadden zijn gezicht moeten zien.

    als je ziet hoeveel support badr blijft houden op z'n hyves door zn fans, dan zal jou broertje binnenkort ook wel weer hari fan worden (denk ik)

  17. #117
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Persoonlijk (maar wie ben ik) is het heel verstandig als Hari op zeer korte termijn naar voren stapt en openlijk en wel gemeend persoonlijk zijn excusus maakt aan Hesdy en aan het publiek en dan .............................. dwing je respect af ondanks dat je fout bent.

    Echte mannen maken fouten maar je steld je pas kwetsbaar op als je dat openlijk durft toe te geven.

    Toon echt berouw en het publiek (en ook Hesdy) zal het nooit vergeten maar het je op termijn wel vergeven. Geloof me ........ dit is echt waar.

    Hari toon je groot door nederig te zijn !!!!

    Osu !!!

  18. #118
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    tja wat een onzin om zelf een sanctie op te leggen. Hij moet gewoon geschorst worden incl een flinke geldboete... OSU
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #119
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Al zet je er 10 psychologen op, het is de aard van het beestje ( of in dit geval beest). Ik hoop dat hij er zelf achter komt en een overstap maakt naar MMA. Daar zijn ook nog wel regels maar al een heel stuk beter passend bij zijn natuurlijke gedrag.

  20. #120
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    In the ultimate fighter gebeurde laatst ongeveer hetzelfde. Maarja toch anders bij mma gebeuren dat soort dingen vaker.
    =

  21. #121
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Hopelijk gaat hij nu niet "trainen" in het Amsterdamse uitgaansleven tijdens zijn break...

  22. #122
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik denk waar maken we ons in godsnaam druk om... ja hij geeft een trap na so what het is gebeurd hesdy hoor je zeker niet klagen die is allang blij met die belt en badr ja eigen schuld dikke bult hij is z'n belt al kwijt en kreeg voor hem een upset van het publiek lijkt me voor een publieklieveling als badr de laatste het zwaarste straf die je kunt krijgen door je eigen achterban nee je eigen 'volk' worden uitgefloten maar schorsing hoeft van mij echt niet een boete kun je geven maar dan wel naar hesdy toe en niet naar de organisatie maar het is niet dat hij hem heeft gekilt... en trouwens zag net de intervieuw na de match(van at5) en daar heeft die wel een punt tuurlijk moet je niet schoppen als je tegenstander op de grond ligt maar Ubeda doet helemaal niks echt helemaal niks en hesdy krabbelt op misschien dacht badr dat ze door mochten op dat moment het gaat ook allemaal een fractie van een seconde hé

  23. #123
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik denk waar maken we ons in godsnaam druk om... ja hij geeft een trap na so what het is gebeurd hesdy hoor je zeker niet klagen die is allang blij met die belt en badr ja eigen schuld dikke bult hij is z'n belt al kwijt en kreeg voor hem een upset van het publiek lijkt me voor een publieklieveling als badr de laatste het zwaarste straf die je kunt krijgen door je eigen achterban nee je eigen 'volk' worden uitgefloten maar schorsing hoeft van mij echt niet een boete kun je geven maar dan wel naar hesdy toe en niet naar de organisatie maar het is niet dat hij hem heeft gekilt... en trouwens zag net de intervieuw na de match(van at5) en daar heeft die wel een punt tuurlijk moet je niet schoppen als je tegenstander op de grond ligt maar Ubeda doet helemaal niks echt helemaal niks en hesdy krabbelt op misschien dacht badr dat ze door mochten op dat moment het gaat ook allemaal een fractie van een seconde hé
    Iets wat krom is kan je niet recht lullen.. kijk eens goed naar de beelden. (vanuit de andere camera hoek)

  24. #124
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ja hij loopt naar hem toe maar echt in slakkentempo en roept helemaal niks geen break of stop of iets en badr kijkt vooruit en kan niet zien of ubeda van rechtsachter komt...

  25. #125
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Kom op petrosyan, iedereen wil die sport vooruit helpen. Als mensen op geenstijl of zoiets lopen te schreeuwen dat het bespottelijk is dat mensen elkaar kapot schoppen voor geld, weet men hier te zeggen dat die mensen er niks van begrijpen want het is immers een SPORT.
    Ik zelf ben het met die gedachte eens, maar als dat zo is en je wilt de sport main stream maken door iedereen te overtuigen van die gedachtegang, kun je dit gedrag echt niet toestaan of goedpraten hoor. Bovendien als je iets heel vaak ziet, wen je er op een gegeven moment aan natuurlijk...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •