MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: waar ga je woensdag op stemmen?

Voters
62. You may not vote on this poll
  • CDA

    3 4,84%
  • VVD

    10 16,13%
  • PVDA

    5 8,06%
  • D66

    11 17,74%
  • PVV

    21 33,87%
  • Groen Links

    5 8,06%
  • SP

    5 8,06%
  • CU

    1 1,61%
  • TON

    0 0%
  • PVDD

    1 1,61%
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 101
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default Waarop ga je stemmen? (is je mening veranderd t.o.v. de laatste poll?)

    Wat ga je stemmen?

    We hebben recentelijk een poll gehad met deze vraag erin. Nu, enkele debatten later, nogmaals deze vraag..

    Dus is je mening veranderd of niet?

    Maak een keuze uit de poll.

    (PS: De SGP staat er niet tussen. Ik kan maar tien keuzes aanmaken)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik ben overigens geswitched van VVD naar D66....
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Mijn mening is alleen maar bevestigd

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben geswitched van PVV naar 'met nog meer overtuiging' PVV.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    519
    vCash
    137714

    Default

    Nog steeds VVD
    Joe Daddy Stevenson ''Luke i am your father''


  6. #6
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Elke keer denk ik aan SP of D66 maar als puntje bij paaltje komt toch maar weer PvdA.
    Max. 400 x 125

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Mijn mening is alleen maar bevestigd
    Hoe bedoel je dat sjaak?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Zoals ik het zeg, als ik de debatten heb gezien bevestigd mij dit alleen in mijn standpunten over wat voor mij belangrijk is en wat onnozel geneuzel.

    Voor mij zijn persoonlijk, de gezondheidszorg voor jong en oud, de veiligheid op straat en integratie heel belangrijk.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    aaah, je stemt PVV ;-)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Yep !!

    Ahhh jij stemt Cohen ........

    Aub laat die vent fijn naar Amsterdam terug gaan, krijg gewoon uitslag van die eikel met zijn debiele linkse standpunten die ons land aan de rand van de afgrond hebben gebracht.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Yep !!

    Ahhh jij stemt Cohen ........

    Aub laat die vent fijn naar Amsterdam terug gaan, krijg gewoon uitslag van die eikel met zijn debiele linkse standpunten die ons land aan de rand van de afgrond hebben gebracht.
    De PVV is op veel punten nog linkser dan de PvdA.
    Max. 400 x 125

  12. #12
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    SP, groenlinks of pvda.

    Al h oewel ik vind dat er niet echt een partij is waar ik het 100% mee eens ben.
    Home mtk-gym.nl


  13. #13
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    sjaak,

    In de vorige topic heb ik gezien dat jij alles maar dan ook alles behalve een goede politicus bent, en ook geen goede debateerder.

    Je bent een goede coach, sportieve man.

    Maar politiek is echt niets voor jou.

    Vreemd dat als ik je reacties lees, ik je precies in het hokje "standart wilders stemmer" kan plaatsen.
    Home mtk-gym.nl


  14. #14
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    D66, @ Sadix: de vraag is toch ook niet wie hier de beste politicus is van Mixfight... Iedereen mag zijn mening ventileren toch. Ik denk dat juist reacties zoals die van jou, ertoe leiden dat mensen vinden dat ze niet gehoord of serieus genomen worden door "de linkse grachtengordel elite" en zo bij PVV terecht komen...

  15. #15
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Hoe kom je bij de linkse grachten gordel elite?

    En hij noemt nog steeds standpunten als integratie.

    IN de vorige topic had hij het over moslims die vrouwen geen hand geven.

    Wie the fuck kent er in de verre omtrek een moslim die vrouwen geen hand geeft? Hoezo haal je zulke onnozele punten naar boven?
    Home mtk-gym.nl


  16. #16
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ok nou ik zal maar aannemen dat dat zo is, want ik heb geen zin een topic van 9 pagina's door te ploegen want daar heb ik niet aan deelgenomen.
    Linkse grachten gordel elite is iets wat vaak gebruikt wordt door mensen die nogal rechts zijn maar dat is in principe niet zo belangrijk.

    Ik vind het echter persoonlijk onzin om iemand compleet te diskwalificeren omdat hij toevallig andere onderwerpen belangrijk vindt. je zegt nog net niet van: je doet je werk heel goed maar het lijkt me beter als je niet gaat stemmen. Net zoals veel mensen vinden dat Wilders bepaalde etnische groepen uit sluit met zijn standpunten zijn er ook politieke stromingen die stemmers op Wilders compleet uitsluiten omdat die toch geen verstand van politiek zouden hebben. Dat vind ik persoonlijk onzin. Helaas is D66 een van die partijen, maar zoals je zelf ook aangaf, kan ik ook geen partij vinden waar ik het met alles eens ben.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Yep !!

    Ahhh jij stemt Cohen ........

    Aub laat die vent fijn naar Amsterdam terug gaan, krijg gewoon uitslag van die eikel met zijn debiele linkse standpunten die ons land aan de rand van de afgrond hebben gebracht.
    Nopes, ik stem zeker geen PVDA. Ik wilde eigenlijk VVD stemmen.. maar na een anderhalf uurtje stemwijzer waarbij ik van elke partij de stellingen gelezen heb, ben ik omgedoopt naar D66.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    sjaak,

    In de vorige topic heb ik gezien dat jij alles maar dan ook alles behalve een goede politicus bent, en ook geen goede debateerder.

    Je bent een goede coach, sportieve man.

    Maar politiek is echt niets voor jou.

    Vreemd dat als ik je reacties lees, ik je precies in het hokje "standart wilders stemmer" kan plaatsen.
    Tja Sadix, je kan niet overal goed in zijn maar iedereen zijn mening toch, heb ik recht op en ook jij.

    Iedereen kiest de partij waarvan hij vind dat het programma het dichtste bij zijn visie ligt en voor mij zijn zoals ik al eerder aangaf, de gezondheidszorg, de veiligheid op straat en goede integratie de belangrijkste punten en iedereen kan zien dat het daar nu niet goed mee gaat behalve de "linkse hap"

    En jij mag vinden dat ik geen goede "debatter" ben, dat is jou recht ......... en in een ding heb je gelijk, de politiek is niks voor mij, teveel slappe hap en niet oprechte mensen, ze beloven veel maar als het er op aan komt zijn het draaikonten en doen ze andere dingen.

    Als je iets beloofd moet je het nakomen en niks anders ............

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Nopes, ik stem zeker geen PVDA. Ik wilde eigenlijk VVD stemmen.. maar na een anderhalf uurtje stemwijzer waarbij ik van elke partij de stellingen gelezen heb, ben ik omgedoopt naar D66.
    En Tony jij laat je stem afhangen van een soms wel iets gekleurde stemwijzer

    Mijn punten op mijn stemwijzer bestaan uit : Mijn gezin, familie, gezondheid, omgeving, leefbaarheid en mindere mate de "sport"
    Last edited by Sjaak; 08-06-2010 at 14:51.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben er nog niet over uit. Maar vind ze allemaal slap lullen en veel beloven en zoals gewoonlijk zullen ze allemaal weinig waarmaken.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    949
    vCash
    126000

    Default

    PVV uiteraard, geen twijfel mogelijk!

    Waarom? Omdat ik het bijna met alle punten uit het programma eens ben:

    -Grenzen dicht voor gelukszoekers. Daar hebben we al genoeg van en we moeten er voor waken niet het afvoerputje van Europa te worden. Eerste 10 jaar geen uitkering.

    -Nooit meer een generaal pardon. Eerst illegaal hier verblijven, dan een paar koters bij elkaar neuken en onder het mom van zielig voor de kinderen mogen ze blijven. Ja daaag!

    -Minder geld naar Europa. Europa is goed voor samenwerking, maar meer ook niet. Europa is een continent net als Azie, geen land net zoals de VS. Snap daarom ook werkelijk waarom er honderden miljarden naar Brussel en Straatsburg vloeien en waar de hoogste vertegenwoordigers niet door het volk worden gekozen. Hier is absoluut niets democratisch aan, het schurkt tegen een dictatoriaal regime aan. Iedereen in Europa moet de broekriem aanhalen, maar de leden van het EP en de ambtenaren willen een forse loonsverhoging. Dan sta je niet met beide benen in de maatschappij en dus ongeschikt om met zo veel geld en macht om te gaan.

    -Meer blauw op straat en minder achter het bureau. Strenger optreden tegen raddraaiers of ze autochtoon of allochtoon zijn. En als ze dan opgepakt zijn niet vrijlaten maar minimaal een tijdje laten zitten, zo komen de gevangenissen ook weer vol en hoeven deze niet te sluiten, zoals die turkse van de pvda wou/wil.

    -Minder islamisering in Nederland. Deze totalitaire en achterlijke godsdienst is absoluut geen aanwinst voor ons en kunnen we missen als kiespijn.

    -Samen met de VVD geloven de PVV'ers ook niet in de klimaathoax die ons door de linkse partijen door de strot worden geduwd. Alles om de burger maar een schuldgevoel aan te praten en om extra geld uit de zakken te kloppen, denk aan vliegtax (afgeschaft, maar GL wil het weer activeren), verpakkingstax, verplichte energie zuinigheid keuringen voor woningen en de kilometerheffing. Het draait bij die zure, linkse partijen ook niet echt om het milieu, maar uiteraard om zoveel geld op te halen.

    Waarom wordt anders dan zo weinig geld uitgetrokken voor bijv. zonnepanelen voor woningen? Dit potje is binnen een dag 3x overtekend, terwijl in Belgie het gehele jaar subsidies worden verstrekt. Als je dan echt begaan bent met het milieu oma Cramer dan had je daar veel meer voor uit moeten trekken de afgelopen jaren.

    Zo heb ik nog wel veel meer punten waarop ik het grondig eens ben met de PVV, maar zal ze niet allemaal noemen. Het enige punt dat beter kan is hun standpunt over de hypotheekrente aftrek, iedereen die een beetje van de huizenmarkt en economie weet snapt dat deze aftrek er vroeg of laat aan moet gaat en dat deze regeling juist de reden is van de grote stijgingen in huizenprijzen waardoor starters nauwelijks meer een huis kunnen kopen tegenwoordig.

    Maar goed, we zullen het zien morgen. VVD+CDA+PVV staat op 79 zetels, terwijl de pvda+GL+D66+SP met zn vieren op 62 staan. (Peiling Maurice de Hond).

    We kunnen dus rustig slapen vanavond

  22. #22
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Was PVV....blijft PVV...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  23. #23
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    niemand wil met de PVV regeren.

    VVD heeft z eook uitgesloten.

    En met iemand die jou visie heeft, zou ik never nooit vrienden kunnen zijn.

    je woont in Bolsward? met amper 10.000 inwoners? Heb je uberhaupt moslims in je weide omtrek?

    De grenzen zijn al jaren dicht beste vriend, niemand komt nederland meer in. Mijn neven die getrouwd zijn in het buitenland zijn nu allemaal verhuist naar belgie omdat het daar nog wel kan.

    IN welke opzicht heb jij als persoon, persoonlijk last van de islam? wat hindert jou er aan? dat we ramadan doen? hoofddoekjes? welke aspect van de islam heb jij persoonlijk moeite mee gehad?

    Heel erg zielig hoe je de generaal pardon beschrijft. Die mensen komen hier niet voor hun lol beste vriend, ze zijn gevlucht of uit een oorlog en of om andere redenen. Als ze het daar goed hadden, waren ze hier heus niet gekomen. En alleen mensen die het echt verdienen komen in aanmerking voor een generaal pardon. En de kans dat er ooit nog zo een parodn komt is heel erg klein.

    Dit is dus pure wilders propeganda, onrust zaaien, haat zaaien om reden de er niet TOE DOEN! ze zijn niet realistisch, het zijn geen problemen!

    Problemen in nederland zijn, het geld dat naar de EU gaat, economische crisis waarin we allemaal zitten, de 65 jaar aow, de vervelende jongens op straat (ongeacht afkomst).

    INtegratie is zooo 2007
    Islam is zooo 9/11

    WIj hebben 1 probleem in nederland en dat is de economie die achter uit blijft lopen.

    En ja die kut polen en bulgaren die overal in amsterdam zijn opeens (its the wilders in me :P)
    Last edited by Sadix; 08-06-2010 at 15:51.
    Home mtk-gym.nl


  24. #24
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    prominenten binnen de partij beweren dit omdat er te veel praktische bezwaren zijn doordat er geen pvv'ers in de eerste kamer zitten. Los van de discussie denk ik dat Rutte vanavond gewoon weer zegt dat ie pvv niet bij voorbaat uitsluit.

  25. #25
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    En Tony jij laat je stem afhangen van een soms wel iets gekleurde stemwijzer

    Mijn punten op mijn stemwijzer bestaan uit : Mijn gezin, familie, gezondheid, omgeving, leefbaarheid en mindere mate de "sport"
    Wederom fout gedacht... Ik heb de punten uit de stemwijzer genomen en vervolgens naar de programma's van de diverse partijen gekeken naar wat hun mening daarover is. Zo heb je een beetje een rode draad.

    30 kwesties in totaal...

    D66: met 22 punten eens
    VVD: 21
    PVDA: 17
    Groen Links: 16
    SP: 13 punten
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •