MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50
  1. #1
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default 9 Okt 2010 topgala in de TT-Hall Assen

    Op zaterdag 9 Oktober 2010 gaat in de TT-hall te Assen een spektakel plaatsvinden dat het noorden nog niet gekend heeft.

    Soufpromotions resenteert RingRage part 5!!

    Zoals jullie reeds gewend zijn van de RingRage events wordt aan elk detail gedacht. Aankleding, licht en geluid, show, catering en natuurlijk de partijen zullen van hoog niveau zijn. Kortom, een evenement dat door de echte vechtsportliefhebber niet gemist mag worden!

    Niet alleen de vechters zullen jouw op het puntje van de stoel laten zitten. Spetterende partijen afgewisseld met optredens van onze topdanseressen zorgen ervoor dat dit een avond wordt om nooit te vergeten.

    Het hoofdprogramma ziet er als volgt uit:


    William Diender VS David Kiria

    Leroy Keastner VS Hakim ait Hma

    Rico Verhoeven VS Michael Duut

    Halim Issaoui VS Eddy van Gelder

    Angelo Wilkens VS Beau Kapila


    4-mans zwaargewicht toernooi:

    Clyde van Dams, Koos Wessels, Christiano Delgado en Rik van Soest


    Dit word nog aangevuld met 9 B partijen en enkele N/C partijen

    Check www.ringrage.nl voor meer info!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    veel succes Souf !! Er staat weer een mooie line up en mooie show!


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    vecht Knaapie niet?
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    sorry soef...wasmijn eerste vraag..

    vette line up ennnnn als het net zo vet word als je in groningen had wordt het een spektakel....

    succes en geniet ervan..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #5
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    30
    vCash
    126000

    Default

    Knaap kon vechten tegen Hracho Darpinyan, maar hij heeft het geweigerd, Knaap zegt dat Hracho te sterk is op de grond en dat hij tegen hem niet wil vechten. Maar als een vechter moet je nooit zo iets zeggen, tegenwordig kiezen de vechters hun tegenstanders uit,, die wil ik wel die niet. Dat doet nu Knaap. Ik vind dat het niet goed is dat je kans krijgt om te vechten en je zegt dat hij te sterk is en je wil niet tegen hem vechten.
    Hracho heeft maximum 15 keer gevochten maar Knaap doet al jaren mee. Moet je karakter voor hebben. Echt jammer.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Zal er wezen. Wordt weer mooi.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Alleen jammer dat er deze keer geen prijsvraag was. Had die 27, 50 euro wel liever ergens anders in gestoken.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dawo View Post
    Knaap kon vechten tegen Hracho Darpinyan, maar hij heeft het geweigerd, Knaap zegt dat Hracho te sterk is op de grond en dat hij tegen hem niet wil vechten. Maar als een vechter moet je nooit zo iets zeggen, tegenwordig kiezen de vechters hun tegenstanders uit,, die wil ik wel die niet. Dat doet nu Knaap. Ik vind dat het niet goed is dat je kans krijgt om te vechten en je zegt dat hij te sterk is en je wil niet tegen hem vechten.
    Hracho heeft maximum 15 keer gevochten maar Knaap doet al jaren mee. Moet je karakter voor hebben. Echt jammer.
    Wat een bullshit wat je hier neerzet chef.. Knaap heeft never maar dan ook never nooit gezegt dat Darpinyan te sterk is.. Hij heeft gezegt dat hij een grond vechter is.. Niet dat hij te sterk is. Knaap heeft hem niet aangenomen omdat een promoter van een gala graag echte knokpartijen wil zien en niet dat zwaankleefgeknuffel op de grond van Darpinyan.. Als je terug kijkt na de partijen van Darpinyan dan zie je dat die vaak naar de grond gaat.. dat is niet leuk voor het publiek.. Op Knaap zijn gala van afgelopen April heb ik vlakbij de partij van Darpinyan gestaan en zie je dat hij duidelijk alleen voor de Sub gaat en niet voor de Ko.. Ik heb Bob Schreiber zelf horen vloeken over dat hij niet luisterde tijdens het gevecht..

    Wat wil je liever zien een echte knokpartij of wil je liever een overheerlijk knuffelpartij op de grond zien?? Knaap gaat niemand uit de weg!! En zeker geen Darpinyan.. Wie weet in de toekomst dat die jonge misschien nog een partij tegen Knaap krijgt..

  9. #9
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    wat een gelul dit. als je niet van grondvechten houdt moet je geen mma willen programmeren.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    wat een gelul dit. als je niet van grondvechten houdt moet je geen mma willen programmeren.
    Onzin wat je zegt.. Het is niet dat Knaap niet op de grond wil vechten, maar om nou 10 minuten lang op de grond te gaan liggen grappelen... Nee dat vind ik niks.. (is mijn mening) Ik kom op een gala om te zien hoe er gevochten word.. En vind MMA leuk om te zien maar niet 10 minuten lang op de grond..

  11. #11
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Halim vecht eindelijk weer eens, niet voor GG zeker?
    Die hebben niet veel voor hem gedaan

  12. #12
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Stefano Ledda View Post
    Wat een bullshit wat je hier neerzet chef.. Knaap heeft never maar dan ook never nooit gezegt dat Darpinyan te sterk is.. Hij heeft gezegt dat hij een grond vechter is.. Niet dat hij te sterk is. Knaap heeft hem niet aangenomen omdat een promoter van een gala graag echte knokpartijen wil zien en niet dat zwaankleefgeknuffel op de grond van Darpinyan.. Als je terug kijkt na de partijen van Darpinyan dan zie je dat die vaak naar de grond gaat.. dat is niet leuk voor het publiek.. Op Knaap zijn gala van afgelopen April heb ik vlakbij de partij van Darpinyan gestaan en zie je dat hij duidelijk alleen voor de Sub gaat en niet voor de Ko.. Ik heb Bob Schreiber zelf horen vloeken over dat hij niet luisterde tijdens het gevecht..

    Wat wil je liever zien een echte knokpartij of wil je liever een overheerlijk knuffelpartij op de grond zien?? Knaap gaat niemand uit de weg!! En zeker geen Darpinyan.. Wie weet in de toekomst dat die jonge misschien nog een partij tegen Knaap krijgt..
    X2

  13. #13
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Wordt een topgala! Ben erbij!
    Fighting is poetry in motion

  14. #14
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dawo View Post
    Knaap kon vechten tegen Hracho Darpinyan, maar hij heeft het geweigerd, Knaap zegt dat Hracho te sterk is op de grond en dat hij tegen hem niet wil vechten. Maar als een vechter moet je nooit zo iets zeggen, tegenwordig kiezen de vechters hun tegenstanders uit,, die wil ik wel die niet. Dat doet nu Knaap. Ik vind dat het niet goed is dat je kans krijgt om te vechten en je zegt dat hij te sterk is en je wil niet tegen hem vechten.
    Hracho heeft maximum 15 keer gevochten maar Knaap doet al jaren mee. Moet je karakter voor hebben. Echt jammer.
    het is ook meer omdat Knaap er heel weining voor getraint had vanwege de nieuwe verbouwing van ze nieuwe sportschool en die partij tege jamie zou gewoon een beuk partij worden wat Knaap goed past
    Knaap heeft altijd tegen iedereen en overal gevochten, getraint en heel vaak ongetraint hij nam alles aan waardoor die ook aardig wat heeft verloren, en snap best dat die daar een beetje zat van is. hij vecht echt wel tege Hracho als die er meer voorbereiding voor had gehad. dus praat niet over karakter knaap heeft vaak genoeg bewezen dat die Karakter heeft, stumper gasten zoals jou praten over dingen waar ze helemaal geen verstand van hebben en goeie alles maar op internet neer triest man

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Knaap weigert niemand en heeft wel voor hetere vuren gestaan, jammer dat zijn partij tegen Jamie niet door gaat.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #16
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Dawo View Post
    Knaap kon vechten tegen Hracho Darpinyan, maar hij heeft het geweigerd, Knaap zegt dat Hracho te sterk is op de grond en dat hij tegen hem niet wil vechten. Maar als een vechter moet je nooit zo iets zeggen, tegenwordig kiezen de vechters hun tegenstanders uit,, die wil ik wel die niet. Dat doet nu Knaap. Ik vind dat het niet goed is dat je kans krijgt om te vechten en je zegt dat hij te sterk is en je wil niet tegen hem vechten.
    Hracho heeft maximum 15 keer gevochten maar Knaap doet al jaren mee. Moet je karakter voor hebben. Echt jammer.
    Tis nu wel duidelijk dat je fan bent van Darpinyan, je kan ook over de top gaan.
    Fighting is poetry in motion

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Ter-Apelkanaal.
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Knaap vecht vanavond voor het eerst in zn leven een kickboks partij Wat een top gala!!!!
    Last edited by Simon-chellie; 09-10-2010 at 12:14.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Ter-Apelkanaal.
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Top gala
    Last edited by Simon-chellie; 09-10-2010 at 12:51. Reason: !

  19. #19
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Ter-Apelkanaal.
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Top gala voor in het noorden

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Blijft jammer dat Mixfight.nl niet aanwezig zal zijn..

  21. #21
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Blijft jammer dat Mixfight.nl niet aanwezig zal zijn..
    Hoezo dan niet ?

  22. #22
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Helaas wil de organisatie geen Fotograaf aan de ring ivm film opnames.
    Last edited by Hendy; 09-10-2010 at 14:09.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    HAHA een ieder die beweerd dat Knaap niet durft, zijn tegenstanders uitzoekt of niet op de grond durft.......is voor mij officieel een nitwit...

    Michael Knaap heeft het hart van een leeuw en durft tegen een ieder te knokken op elke regel....Maar heeft denk ik wel geleerd zich fatsoenlijk voor te bereiden....dus praat geen poep....heel verstandig van hem...

    potje kickboksen ja vanavond knaapie? veel plezier man....

    en Laat maar weer even zien welk hout je gesneden bent....

    OSU!!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  24. #24
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    HAHA een ieder die beweerd dat Knaap niet durft, zijn tegenstanders uitzoekt of niet op de grond durft.......is voor mij officieel een nitwit...

    Michael Knaap heeft het hart van een leeuw en durft tegen een ieder te knokken op elke regel....Maar heeft denk ik wel geleerd zich fatsoenlijk voor te bereiden....dus praat geen poep....heel verstandig van hem...

    potje kickboksen ja vanavond knaapie? veel plezier man....

    en Laat maar weer even zien welk hout je gesneden bent....

    OSU!!!!
    Zeker waar... Knaap succes...

  25. #25
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Helaas wil de organisatie geen Fotograaf aan de ring ivm film opnames.
    Das vreemd, zie op de meeste Gala´s dat er gefilmd en gefotografeerd word ........gaat volgens mij goed samen . Mja wel een beetje jammer dat er dan wel een film van komt , maar geen foto´s .

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •