MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 50 of 50
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by jury View Post
    Das vreemd, zie op de meeste Gala´s dat er gefilmd en gefotografeerd word ........gaat volgens mij goed samen . Mja wel een beetje jammer dat er dan wel een film van komt , maar geen foto´s .
    Das inderdaad jammer, maar in mijn ogen niet meer dan een gemiste kans voor een promotor, door geen plek voor een fotograaf aan de ring vrij te maken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Stefano Ledda View Post
    Onzin wat je zegt.. Het is niet dat Knaap niet op de grond wil vechten, maar om nou 10 minuten lang op de grond te gaan liggen grappelen... Nee dat vind ik niks.. (is mijn mening) Ik kom op een gala om te zien hoe er gevochten word.. En vind MMA leuk om te zien maar niet 10 minuten lang op de grond..
    fijn voor je. ander publiek komt misschien wel voor het grondvechten of het totale mma plaatje.

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Damn. Wat een tijden weer. 2 uur pas was het klaar. Tering.

  4. #29
    Join Date
    May 2005
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    ................................................?? ????????????????????????????????

    Snap je hem Harmen !!!!!!!!!

  5. #30
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Das inderdaad jammer, maar in mijn ogen niet meer dan een gemiste kans voor een promotor, door geen plek voor een fotograaf aan de ring vrij te maken.
    Ben Portier was er wel hoor om foto's te maken. Was een mooi gala, maar ik snap niet waarom er gekozen is om nieuwelingen en jeugdpartijen toe te voegen. Voor dat soort partijen zijn genoeg andere gala's. Ik vind het niet passend op een gala met zo'n professioneel karakter. Zeker niet nu het gala tot 2 uur 'snachts duurde.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by jury View Post
    Das vreemd, zie op de meeste Gala´s dat er gefilmd en gefotografeerd word ........gaat volgens mij goed samen . Mja wel een beetje jammer dat er dan wel een film van komt , maar geen foto´s .
    Mee eens, bij bijv showtime of Slamm!! staan ook filmers en fotografen aan de ring.. zonder problemen.
    Maar goed.. zal wel een andere reden zijn

  7. #32
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Ben Portier was er wel hoor om foto's te maken. Was een mooi gala, maar ik snap niet waarom er gekozen is om nieuwelingen en jeugdpartijen toe te voegen. Voor dat soort partijen zijn genoeg andere gala's. Ik vind het niet passend op een gala met zo'n professioneel karakter. Zeker niet nu het gala tot 2 uur 'snachts duurde.
    *geeeeeeeuwww*
    Helemaal mee eens.

  8. #33
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Wel vet trouwens, meneer Kaktus als ringspeaker. Ook al maakte hij een paar fouten met aankondigen.

  9. #34
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Zijn er al uitslagen bekend

  10. #35
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    David Kiria wop vs William Diender
    Rico Verhoeven wop vs Michael Duut ( Goeie partij van Duut )
    Leroy Kaestner wop vs Hakim ait Hma ( Kaestner was meest overtuigende vechter van het gala mijn inziens)
    Halim Issaoui wop vs Eddy v Gelder
    Angelo Wilkens wop vs Beau Kapila
    Clyde v Dams wop vs Cristano Delgado ( v Dams wint 4mans-toernooi )

  11. #36
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt.

  12. #37
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Wie weet wat er met Cristano Delgado zn ogen was. Snap t niet helemaal.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Delgado zal in zijn eerste partij van het 4mans-toernooi tegen Rik van Soest wel een paar stoten hebben opgelopen
    zodat hij met bijna dichte ogen tegen v Dams vocht.

  14. #39
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    delfzijl
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    Wie weet wat er met Cristano Delgado zn ogen was. Snap t niet helemaal.
    Cristiano kampt sinds december vorig jaar met oog problemen. Hoe het precies zit is moeilijk uit te leggen voor mij. Als hij een klap op zijn hoofd krijgt, niet eens op zijn oog, gaat zijn oog dicht zitten en kan hij niet meer tegen licht! (wat ik heb begrepen dezelfde problemen als Edgar Davids) Gisteren gingen na zijn partij tegen rick beide ogen dicht zitten. Ook in zijn voorbereiding naar dit gala heeft hij dit 5x gehad. In overleg met een oogarts mocht hij vechten gisteren. Op korte termijn zal hij hieraan worden geholpen en we hopen dan dat het over is!

  15. #40
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Klinkt niet gezond.

  16. #41
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Ok. thx voor de info.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    top dat clyde het toernooi won....

    leroy b lijft goed bezig...

    knaap nog gekickbokst?
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  18. #43
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Ben Portier was er wel hoor om foto's te maken. Was een mooi gala, maar ik snap niet waarom er gekozen is om nieuwelingen en jeugdpartijen toe te voegen. Voor dat soort partijen zijn genoeg andere gala's. Ik vind het niet passend op een gala met zo'n professioneel karakter. Zeker niet nu het gala tot 2 uur 'snachts duurde.
    Denk dat ik in dit geval dan mijn quote enigszins moet aanpassen. In mijn ogen niet meer dan een gemiste kans voor een promotor, door geen plek voor een Mixfight fotograaf aan de ring vrij te maken

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Wel vet trouwens, meneer Kaktus als ringspeaker. Ook al maakte hij een paar fouten met aankondigen.
    Vet? Een professioneel thaiboksgala en dan Peter Jan Rens als ringspeaker?
    Last edited by Richelieu; 10-10-2010 at 19:43.

  19. #44
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Vet? Een professioneel thaiboksgala en dan Peter Jan Rens als ringspeaker?
    Ey!!! Meneer Kaktus heeft ook veel ringervaring hoor!!!

    Maar serieus. Een BN'er gaf er, voor mij, toch een meer mainstream gevoel aan. Helemaal na al het gezeik van een zekere burgemeester de laatste tijd. Ondanks dat de promoter, die net als Dino Soerel in Purmerend heeft gewoond, ook aanwezig was om te netwerken. En met z'n kop de camera probeerde te molesteren.
    Last edited by blackadder; 10-10-2010 at 19:44.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ey!!! Meneer Kaktus heeft ook veel ringervaring hoor!!!

    Maar serieus. Een BN'er gaf er, voor mij, toch een meer mainstream gevoel aan. Helemaal na al het gezeik van een zekere burgemeester de laatste tijd.
    Haha, inderdaad. Meneer Kaktus heeft meer in de ring geknokt dan mening ander ringspeaker.

  21. #46
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    top dat clyde het toernooi won....

    leroy b lijft goed bezig...

    knaap nog gekickbokst?
    Een onbeslist tegen mn mattie Zivota van KB Kangal, na 3 jaar weer in de ring, knappe prestatie!

  22. #47
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    30
    vCash
    126000

    Default

    Stefano Ledda :: luister mannetje je weet maar nooit wat van te voren gaat gebeuren of het knufel partij wordt of en knokpartij, en als Hracho de meeste op de grond brengt dat betekent niet dat het niet spektakel wordt. Op de grond kan je ook wat laten zien en goed knokken. Dus wat praat je er over dat het een knufel partij wordt. jij praat bullshit en let maar op wat je zegt.
    Het komt vast wel een keer die partij Darpinyan vs Knaap dan zien we wel wie wat doet. Maar wat Knaapie heeft gezegt dat hij niet tegen Hracho wil omdat hij te sterk is op de grond dat betekent grond, stand, liggend of zittend komt het zelfde neer. Hij heeft gewoon geweigert de resultaat is belangrijk niet hoe hij gezecht heeft.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    idd netjes.....
    Quote Originally Posted by sterrenkijker View Post
    Een onbeslist tegen mn mattie Zivota van KB Kangal, na 3 jaar weer in de ring, knappe prestatie!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  24. #49
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dawo View Post
    Stefano Ledda :: luister mannetje je weet maar nooit wat van te voren gaat gebeuren of het knufel partij wordt of en knokpartij, en als Hracho de meeste op de grond brengt dat betekent niet dat het niet spektakel wordt. Op de grond kan je ook wat laten zien en goed knokken. Dus wat praat je er over dat het een knufel partij wordt. jij praat bullshit en let maar op wat je zegt.
    Het komt vast wel een keer die partij Darpinyan vs Knaap dan zien we wel wie wat doet. Maar wat Knaapie heeft gezegt dat hij niet tegen Hracho wil omdat hij te sterk is op de grond dat betekent grond, stand, liggend of zittend komt het zelfde neer. Hij heeft gewoon geweigert de resultaat is belangrijk niet hoe hij gezecht heeft.
    Ik wil me verder niet met de discussie bemoeien, want ik ben geen mma kenner. Echter bij mij komt de vraag naar boven: Sinds wanneer accepteert een vechter een partij wel of niet, waarbij hij de afweging maakt of de promotor wel belang heeft bij de partij? Volgens beslist de promotor zelf welke vechters hij op zijn gala wil laten vechten. En zal hij altijd ( althans bij partijen op dit niveau) overwegen of het aantrekkelijk zal zijn voor het publiek. Als Souf dat zo zou inschatten, hoeft de vechter alleen maar zijn ding te doen, lijkt mij.Dus kan me niet echt voorstellen dat de genoemde reden door Knaap of zijn management de werkelijke reden is.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Ik wil me verder niet met de discussie bemoeien, want ik ben geen mma kenner. Echter bij mij komt de vraag naar boven: Sinds wanneer accepteert een vechter een partij wel of niet, waarbij hij de afweging maakt of de promotor wel belang heeft bij de partij? Volgens beslist de promotor zelf welke vechters hij op zijn gala wil laten vechten. Dus kan me niet echt voorstellen dat de genoemde reden door Knaap of zijn management de werkelijke reden is.
    Volgens mij is het niet al te moeilijk. Knaap heeft zich onvoldoende voorbereid voor een tegenstander van het formaat van Darpinyan. Dat hij nog maar weinig ervaring heeft op het gebied van MMA doet daar niet aan af. Kijk maar naar de prestatie die hij wist neer te zetten tegen Jason Jones! Michael is niet iemand die tegenstanders weigert, maar in dit geval zou het mijns inziens niet verstandig zijn om in te gaan op deze 'last minute replacement'.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •