MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 79 of 79
  1. #76
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    En mensen die voor een trein springen? is de machinist dan geen slachtoffer,of de personen die deze mensen dood aantreffen?
    met bijv . een half hoofd wat weggeschoten is of polsen die door zijn gesneden?
    dit zijn vaak ook traumatische ervaringen.


    klopt heb je gelijk in.
    kennis van mij die was machinist en heeft te veel mensen op zn trein gehad en is dus gestopt. dat zijn dus zeker ook slachtoffers en kunnen daar een trauma aan over houden. maar ookd at verschilt per persoon. de een kan beter zo'n gebeurtenis verwerken als een ander.
    Maar zijn zeker ook slachtoffer.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    er vanuit gaand dat je dat ff goed aanpakt. voor een trein springen of je kop er af knallen is wel wat anders idd. ik doelde meer op een wat schonere manier. Ik kende iemand die er met slaappillen een eind aan heeft gemaakt op een hotelkamer. Paspoort bij zich klaar liggen, een brief naar ouders met alle info, etc. niemand getraumatiseerd.
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    bij een moord wordt er iemand als slachtoffer bij betrokken, terwijl die daar helemaal geen zin in heeft. Bij een zelfmoord niet
    Bij zelfmoord zijn de nabestaanden het "slachtoffer".

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    In het kort, ik kom er dus zelf ook niet helemaal uit :P, heb je er zelf een idee van dan btw?
    Nope, ik heb er zelf ook niet zo'n eenduidige mening over. Gevoelsmatig heb ik voor zelfmoordenaars wel meer sympathie dan voor moordenaars, maar er blijven wel moment dat ik merk dat ik ook een oordeel heb over zelfmoordenaars. Misschien zit het verschil er wel in dat een zelfmoordenaar het niet voor "zijn plezier" doet en een moordenaar "wel". Maar voorlopig blijven ook mijn hersens nog even kraken
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  4. #79
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Is dit nou jouw persoonlijke analyse of wordt dat wetenschappelijk ondersteund? Het is als je die lijn dan doortrekt, wel wat apart dat bijvoorbeeld een relatief groot van de pedoseksuelen (in dat geval) werkzaam is als priester. Ik heb ook gelezen dat juist seksuele frustratie, in de katholieke kerk dus voortkomend uit het celibaat, een grote oorzaak is voor misbruik.
    Ik denk altijd dat dit andersom werkt. Als je een grote behoefte hebt waar je niet aan kan en mag toegeven dan is het celibaat en hulp van boven een goede vluchtroute (in theorie dan; in de praktijk is gebleken dat het niet werkt).

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •