MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 51
  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    kut man volgende keer beter, zwaar onsportief van die knakker
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    en t meest klote is.. mn vorige wedstrijd werd ik ook al op mn zak getrapt maar minder als dit

  3. #28
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    en t meest klote is.. mn vorige wedstrijd werd ik ook al op mn zak getrapt maar minder als dit
    Balen man!!
    Zeker door zoiets :S
    Wat was zijn reactie?
    Fighting is poetry in motion

  4. #29
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Balen man!!
    Zeker door zoiets :S
    Wat was zijn reactie?
    hij was blij dat hij gewonnen had.. bood absoluut niet zijn excuses aan en toonde geen enkele symphatie
    ik wil een rematch!

  5. #30
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    hij was blij dat hij gewonnen had.. bood absoluut niet zijn excuses aan en toonde geen enkele symphatie
    ik wil een rematch!
    Pfff triest van hem :S
    Fighting is poetry in motion

  6. #31
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Pfff triest van hem :S
    ik baal hard laatste weken zo hard getraind 5 dagen ind e week gewoon knallen en dan zo iets

  7. #32
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat je vriendin overweg kan je met nieuwe stem. Die zal zeker een paar toontjes hoger zijn na die genadeloze soccer-kick tussen je beentjes. Die trap kan ik nog vergeven, aangezien het een nieuwelingen-partij was en vaak alle ledematen nog wel 's ongeleide projectielen kunnen zijn - waar ik me aan stoor is 't feit dat ik stond te fotograferen en meneer er zomaar van uitging dat ik een foto van hem wilde maken als winnaar.

    Zoals ik na het gala al tegen Bart zei - zo'n winst kun je niet trots op zijn. Goed - er is een extra nummertje toegevoegd aan je winst, en je kan nu sneller de C in, maar deze winst ga je niet over naar huis schrijven. Bart was inderdaad volledig aan de winnende hand, zowel in controle als in agressiviteit en de hoeveelheid shots die doel raakten.

    Maar goed, wat is gedaan is gedaan. Terugdraaien kan ook niet. Beter focus je je nu ff op je balletjes, en vervolgens weer volledig op de training. Je weet al lang dat je 't kan, en aangezien je niet KO geschopt bent kun je ook zo weer meedoen aan een ander gala. Gaat helemaal goedkomen!

    Ik zou als ik er zo aan denk ook niet eens een rematch willen. Tegen zo'n persoon wil je toch niet vechten? Dan zou je de rematch alleen maar voor de verkeerde redenen willen. In mijn ogen dan.
    Last edited by Baske; 21-11-2010 at 23:45.

  8. #33
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Een eventueel verslag zal overigens erg kort zijn. Omdat ik de hele tijd foto's heb zitten maken. Die zullen over een paar dagen online komen!

  9. #34
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Maar hoezoe doede gij een broodje Bakpao in de frituur...en een Bounty erbij??
    (Ik bedoel waarom is het een verliespartij als je zo duidelijk in de nootjes wordt geraakt??)

  10. #35
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    idd erg jammer Bart!

    Goed om te lezen dat je wel een knappe partij hebt neergezet!

  11. #36
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Maar hoezoe doede gij een broodje Bakpao in de frituur...en een Bounty erbij??
    (Ik bedoel waarom is het een verliespartij als je zo duidelijk in de nootjes wordt geraakt??)
    Jaa datt was ook idd mijn vraag.!! mn trainer heeft vandaag nog naar de bond gebelt en gesprek gehad dat het natuurlijk wel heel discutabl is!
    Dus als je het heel zwart wit bekijkt kan ik nederlands kampioen worden als ik iedereen maar s flink in zn zak trap.
    Dat t het een N paritj is en dat ledematen nog wel eens overal ongecotroleerd heen willen gaan da snap ik maar ik heb t terug gekeken maar zo zag het er niet uit.
    Baske leuk dat je er was man! Bedankt!

  12. #37
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Maar hoezoe doede gij een broodje Bakpao in de frituur...en een Bounty erbij??
    (Ik bedoel waarom is het een verliespartij als je zo duidelijk in de nootjes wordt geraakt??)
    2x
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  13. #38
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Die kerel was idd laf...

    Maar even terzijde, ik hoorde sommige trainers over hun jongens wel heel raar praten. Zo hoorde ik dat een trainer tegen zijn jonge zei toen hij op de grond werd gesmeten uit de clinch dat dat niet kon gebeuren. Ik dacht oké acceptabel om zoiets te roepen. Tweede keer dat hij werd neergesmeten zei de trainer nog één keer en ik gooi de handdoek in de ring. Tegen het einde van de partij gooide de trainer de handdoek in de ring en liep hij weg zonder zijn wedstrijd jongen mee te nemen, de wedstrijd jongen werd achtergelaten met de assistent helpers. Van een persoon hoorde ik later nog wat er in de kleedkamer was gezegd: ''Als je nog een keer zo'n slechte wedstrijd vecht ga je voorlopig niet meer de ring in. Ik ga je dan trainen tot je beter wordt, en als je niet beter wordt dan zout je maar op. Ook zet ik het filmpje van deze wedstrijd op de site zodat iedereen kan zien wat voor klungel je wel niet bent!'' En het ergste was dat het jongetje nog onder de 10 jaar oud was....

    Ik vind dit echt niet kunnen jullie?

  14. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    nee tuurlijk kan dat niet, als je zon jongen niet op een positieve manier weet te motiveren dan heeft tie er straks helemaal geen zin cq plezier er meer in..

    PS hoe was jouw partij verlopen Frank..?
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #40
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    nix van mee gekregen! maar die vent spoort dan duidelijk niet!!

  16. #41
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Hier stond ik naast. Verder nog bij een partij voor het Nederlands kampioenschap meiden van x kg (ik ben even kwijt hoeveel, jonge meiden in ieder geval (Bart allicht kun je ff helpen hier?)), hoorde ik onder anderende opmerking 'sla dr kutkop eraf!' - terwijl beide meiden hooguit 10 waren. De trainer stormde na de eerste ronde weg en nam de wedstrijd vechster mee, helemaal kwaad over - iets -. Vervolgens kwam hij terug om volledig te flippen tegen de jury en even leek het erop of hij z'n handjes niet kon thuislaten.

    Vervolgens zag ik vanuit m'n ooghoek toen hij weg was dat hij terug kwam, en het meisje helemaal in tranen naar de jury stuurde om iets te zeggen. Die meid doet natuurlijk alles wat 'r gezegd wordt. Ik vond dit erg laf overkomen om zo'n meisje als wapen te gebruiken. Goed, zo gebeurden er wel meer dingen op dit gala. Máár, ik heb 't wel naar m'n zin gehad.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Hier stond ik naast. Verder nog bij een partij voor het Nederlands kampioenschap meiden van x kg (ik ben even kwijt hoeveel, jonge meiden in ieder geval (Bart allicht kun je ff helpen hier?)), hoorde ik onder anderende opmerking 'sla dr kutkop eraf!' - terwijl beide meiden hooguit 10 waren. De trainer stormde na de eerste ronde weg en nam de wedstrijd vechster mee, helemaal kwaad over - iets -. Vervolgens kwam hij terug om volledig te flippen tegen de jury en even leek het erop of hij z'n handjes niet kon thuislaten.

    Vervolgens zag ik vanuit m'n ooghoek toen hij weg was dat hij terug kwam, en het meisje helemaal in tranen naar de jury stuurde om iets te zeggen. Die meid doet natuurlijk alles wat 'r gezegd wordt. Ik vond dit erg laf overkomen om zo'n meisje als wapen te gebruiken. Goed, zo gebeurden er wel meer dingen op dit gala. Máár, ik heb 't wel naar m'n zin gehad.
    Ja klopt dit heb ik ook meegekregen... Hij lag maar te schelden met kanker alsof het de normaalste zaak van de wereld was... Door zulke mensen komt er een verkeerd voorbeeld van de vechtsport.

    @Kemal, Ik had terecht verloren. Mijn Cardio was te slecht eerste ronde was ik al bekkaf. Achja van een partij kan je leren en ik zal dit zeker doen. Nu eerst mijn polsen laten herstellen en dan denk ik dat ik weer terug de ring in ga. (deze keer met betere cardio). En Baske Turbo in die bak van je! je was te laat .

  18. #43
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Hier stond ik naast. Verder nog bij een partij voor het Nederlands kampioenschap meiden van x kg (ik ben even kwijt hoeveel, jonge meiden in ieder geval (Bart allicht kun je ff helpen hier?)), hoorde ik onder anderende opmerking 'sla dr kutkop eraf!' - terwijl beide meiden hooguit 10 waren. De trainer stormde na de eerste ronde weg en nam de wedstrijd vechster mee, helemaal kwaad over - iets -. Vervolgens kwam hij terug om volledig te flippen tegen de jury en even leek het erop of hij z'n handjes niet kon thuislaten.

    Vervolgens zag ik vanuit m'n ooghoek toen hij weg was dat hij terug kwam, en het meisje helemaal in tranen naar de jury stuurde om iets te zeggen. Die meid doet natuurlijk alles wat 'r gezegd wordt. Ik vond dit erg laf overkomen om zo'n meisje als wapen te gebruiken. Goed, zo gebeurden er wel meer dingen op dit gala. Máár, ik heb 't wel naar m'n zin gehad.
    er was een NK meiden van 62.5 KG en van 37KG duss ik denk dat je van 37 kg bedoeld

  19. #44
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    En Baske Turbo in die bak van je! je was te laat
    Ik kwam vanuit Bergen op Zoom en had redelijk wat tijd genomen. Kwam bij de A58 bleek die afgesloten te zijn en moest ik een giga omleiding nemen. Vervolgens halverwege de omleiding viel m'n Tomtom uit en hij laadde niet meer op. In Oss eraf gereden om het eerste dorp binnen te rijden om hulp te vragen en ik kon weer op pad. Natuurlijk als je de afrit pakt om richting Schaijk te gaan kom je zo'n tiefus oma tegen die 70 rijdt op een weg waar je 80 mag, is de volledige weg 1 doorgetrokken streep, en blijkt zo ook naar Schaijk te gaan >:@

    Die van 37 dus, ja. Thanks

  20. #45
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Uden
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Heb een heerlijke partij gedraaid op dit gala! Het was wel even wachten voordat ik aan de beurt was, maar was het wachten waard

    Zijn er al ergens foto's te vinden? En waren er nog meer fotografen dan van mixfight?

  21. #46
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Foto's komen allemaal op mixfight! Ergens deze week kun je ze verwachten. Naast mij was er nog 1 andere fotograaf aanwezig, en hij zal zijn uiteindelijke selectie ook naar mij doorsturen en die zal ook hier op mixfight komen. Nog even geduld en ze zullen te zien zijn!

  22. #47
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.455
    vCash
    126000

    Default

    Klote Bartju, volgende keer beter....
    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Die kerel was idd laf...

    Maar even terzijde, ik hoorde sommige trainers over hun jongens wel heel raar praten. Zo hoorde ik dat een trainer tegen zijn jonge zei toen hij op de grond werd gesmeten uit de clinch dat dat niet kon gebeuren. Ik dacht oké acceptabel om zoiets te roepen. Tweede keer dat hij werd neergesmeten zei de trainer nog één keer en ik gooi de handdoek in de ring. Tegen het einde van de partij gooide de trainer de handdoek in de ring en liep hij weg zonder zijn wedstrijd jongen mee te nemen, de wedstrijd jongen werd achtergelaten met de assistent helpers. Van een persoon hoorde ik later nog wat er in de kleedkamer was gezegd: ''Als je nog een keer zo'n slechte wedstrijd vecht ga je voorlopig niet meer de ring in. Ik ga je dan trainen tot je beter wordt, en als je niet beter wordt dan zout je maar op. Ook zet ik het filmpje van deze wedstrijd op de site zodat iedereen kan zien wat voor klungel je wel niet bent!'' En het ergste was dat het jongetje nog onder de 10 jaar oud was....

    Ik vind dit echt niet kunnen jullie?
    Als dat mijn kind was geweest, zou ik meteen op zoek gaan naar een andere sportschool, wat een debielen!!
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

  23. #48
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BiCkOnE View Post
    Klote Bartju, volgende keer beter....

    Als dat mijn kind was geweest, zou ik meteen op zoek gaan naar een andere sportschool, wat een debielen!!
    ja idd op mn klote

  24. #49
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    stalen tok is een feit!

  25. #50
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    stalen tok is een feit!
    Ach was toch een ballen partij!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •