MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40
  1. #1
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default Groenhart - Holzken video *spoiler*

    http://www.youtube.com/watch?v=kmgK1V35d10

    erg discutabel moet ik zeggen....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    251
    vCash
    126000

    Default

    Als Holzken-fan heb ik een beetje plaatsvervangende schaamte bij dat gejuich van Holzken als hij, mijns inzien, onterecht de winst krijgt. Doet een beetje denken aan Kraus vs Buakauw (of geef ik nu een extreem voorbeeld?)

  3. #3
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Zit nu de wedstrijd nog een keer te kijken op rtl en die twee commentatoren hebben volgens mij een andere wedstrijd gezien. Sjongejonge

  4. #4
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    die rtl commentatoren geven commentaar denk ik van een andere partij... heb nooit hoeven klagen wat betreft nederlandse commentaar op zowel rtl/sbs of veronica maar dit is wel heel slecht met alle respect

  5. #5
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    die rtl commentatoren geven commentaar denk ik van een andere partij... heb nooit hoeven klagen wat betreft nederlandse commentaar op zowel rtl/sbs of veronica maar dit is wel heel slecht met alle respect


    x2

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    klopt fred zat er in dit geval een beetje naast (kan gebeuren). Het was een top partij, waar in mijn inziens niet echt een winnaar te vinden was. Heel moeilijk kon beide kanten op, al denk ik dat qua impact holzken misschien net iets meer gescoord heeft (althans zo leek het). En Holzken eindigde de rondes wel steeds sterk en dat kan ook net het verschil maken.
    Voor mij onbeslist, maar als er dan toch een winnaar moest komen, Holzken!
    Last edited by mikeymcd; 17-10-2010 at 01:56.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by mikeymcd View Post
    klopt fred zat er in dit geval een beetje naast (kan gebeuren). Het was een top partij, waar in mijn inziens niet echt een winnaar te vinden was. Heel moeilijk kon beide kanten op, al denk ik dat qua impact holzken misschien net iets meer gescoord heeft (althans zo leek het). En Holzken eindigde de rondes wel steeds sterk en dat kan ook net het verschil maken.
    Voor mij onbeslist, maar als er dan toch een winnaar moest komen, Holzken!
    Beetje tegenstrijdig?

    Ik vond toch echt dat Murthel de partij na de 3e ronde al binnen had (ook na de extra ronde), en een goed gevulde zaal 13 @ Pathé ArenA met mij..

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Zou een leuke rematch kunnen opleveren

  9. #9
    Join Date
    May 2010
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    jammer...ik had die partij aan murthel gegeven!

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Het was na 3 ronden minstens 2-1 voor Murthel
    De eerste twee ronden waren voor Groenhart de laatste voor Holzken en zelfs daarin maakte Nieky niet heel veel meer verschil.
    Het commentaar was echt belachelijk die commentatoren kunnen niet jureren punt uit!!
    Ik bemoei mijzelve niet snel met jury uitslagen maar dit was een pik partij Murthel maakte duidelijk meer punten in de eerste 2 ronden!!
    10-9 10-9 9-10 = 2-1 in ronden voor Groenhart echt een vreemde beslissing????!!!!!?????

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat Murthel hier alleen op (T)KO had kunnen winnen.. Deze was duidelijk voor Murthel.

  12. #12
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Zoals ik het bekeek, ik ben natuurlijk geen jurylid, was de eerste ronde een draw, de 2e voor Nieky, de 3e voor Murthel = extra ronde.

    Murry stond in die extra ronde in zijn achteruit, was wel actief, maar raakte weinig. Nieky bleef naar voren gaan deed weinig, maar raakte wel.

    Erg moeilijk, maar imo Nieky wel de terechte winnaar

  13. #13
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    wel veel respect voor Groenhart hoor....dat is nou een vechter waar ik vroeger niet warm of koud van werd...maar wat een knokker is dat geworden zeg...

    en op een Glory event moet je een GG vechter op k.o. verslaan.....dat moge duidelijk zijn....
    jammer dat Fred er zo naast zit....dat verbaast me eigenlijk wel

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Team West Amsterdam View Post
    Beetje tegenstrijdig?

    Ik vond toch echt dat Murthel de partij na de 3e ronde al binnen had (ook na de extra ronde), en een goed gevulde zaal 13 @ Pathé ArenA met mij..
    Niet echt tegenstrijdig, aangezien Fred Rpyers het had over de dominantie van Holzken en het grote overwicht dat hij had. Dat heb ik echter niet gezien. Neemt niet weg dat ik na 4 rondes onbeslist of Holzken had gepickt.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Holkzken terecht gewonnen, was contstand de jager.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mikeymcd View Post
    Niet echt tegenstrijdig, aangezien Fred Rpyers het had over de dominantie van Holzken en het grote overwicht dat hij had. Dat heb ik echter niet gezien. Neemt niet weg dat ik na 4 rondes onbeslist of Holzken had gepickt.
    ze waren beide 72 kilo

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb geen jager gezien een jager is iemand die z'n prooi vangt. Groenhart had de partij moeten winnen. Groenhart had alleen kunnen winnen op TKO of K.O.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Staat de partij ook ergens in zijn geheel? Bovenstaande is een samenvatting en kan ik moeilijk een mening over vormen.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik heb geen jager gezien een jager is iemand die z'n prooi vangt. Groenhart had de partij moeten winnen. Groenhart had alleen kunnen winnen op TKO of K.O.
    Een jager is iemand die op jacht gaat. Of hij ook daadwerkelijk de prooi vangt is een tweede.

  20. #20
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    ze waren beide 72 kilo
    Volgens mij vochten ze op 76, of zit ik er nu naast?

  21. #21
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Een jager is iemand die op jacht gaat. Of hij ook daadwerkelijk de prooi vangt is een tweede.
    x2,
    nog steeds de minpunt van de avond. Ben mijn respect voor holzken wel een beetje kwijt, murthel was de zware underdog en stel je eens voor hoe hard hij ervoor getraint zou moeten hebben door zo goed tegen holzken gevochten te hebben. Niet eens zo goed, maar zelf beter dan hem.

    En dan hoe de verdiende winst van hem afgenomen word op zo een manier is gewoon triest, en toch zat die holzken uitbundig te vieren en feesten en kwam hij nog met zijn speech, helemaal niks mis mee maar ik zou me er geen goed gevoel bij kunnen hebben als ik Holzken geweest zou zijn. Hij wist zelf ook wel dat de extra ronde niet verdient was.

    @ brochem, dat kan kloppen, ik wist het niet zeker, wist wel dat ze beiden even zwaar waren.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ze wogen allebei 74 kg dus -76 kg is het afgesproken.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brochem View Post
    Zoals ik het bekeek, ik ben natuurlijk geen jurylid, was de eerste ronde een draw, de 2e voor Nieky, de 3e voor Murthel = extra ronde.

    Murry stond in die extra ronde in zijn achteruit, was wel actief, maar raakte weinig. Nieky bleef naar voren gaan deed weinig, maar raakte wel.

    Erg moeilijk, maar imo Nieky wel de terechte winnaar
    Maar goed dat JIJ geen jurylid bent want je snapt er geen ..... van je constatering is lachwekkend!!!!

  24. #24
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou zeggen eerste gelijk op 2de groenhart 3de holzken en beslissende ook weer heel gelijk op maar als ik moet kiezen Holzken

  25. #25
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    Euhm... misschien ff iets heel anders hoor maar kan iemand mij uitleggen waarom die zogenaamde professionele organisatie van de heer Ubeda uberhaupt toestaat dan Nieky na 5 weken in de ring staat, of was hij toch niet KO gegaan tegen Aussie?

    Oja... enneh de uitslag lachwekkend precies hetzelfde plaatje als vorig jaar tsja dan moet je maar niet tegen een GG vechter vechten op een GG evenement. Want ik mijn ogen en vanuit mijn visie heeft groenhart hier gewoon gewonnen vind je dat niet, dan kan dat alleen vind ik dat je stront in je ogen hebt!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •