MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11

Thread: Stackers.

  1. #1
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Didam
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default Stackers.

    Iemand ervaring met stackers (welke dan ook)?

    Ik wil graag wat gewicht verliezen maar de laatste 2kilo krijg ik er niet af....
    Daarom overweeg ik stackers. (ben me bewust van de bijwerkingen)
    Wel wil ik 2/3 u pw. vechtsport blijven beofenen en 1/2x pw fitnessen..
    (vraag me af of jeje zelf niet uitput)

    Hoor graag wat jullie ervaringen zijn!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat je stackers zo lang mogelijk moet uitstellen en eerst wat anders moet proberen.
    denk aan een aanpassing in je eetschema en mss in je fitness schema meer cardio..
    en waarom wil je dat gewicht verliezen? is het noodzakelijk?

  3. #3
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Didam
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Weeg nu 87kg en kan cardio doen "tot ik een ons weeg"(figuurlijk ) , eetschema vind ik lastig, wil af en toe een pilsje drinken en een patatje eten, heb hier ook al meerdere malen met eetschema's enz. geprobeerd dit zo voor elkaar te krijgen maar lukt me niet. Daarom overweeg ik stackers.
    om op een bepaald niveau (85kg.) te komen en proberen dit zonder vast te houden.

    Mijn vraag is niet gericht op een goed advies over voeding cardio training of derg. maar ben benieuwd naar stackers de "voor en na's" en stackers icm. vechtsport.

    Niks ten nadele hoor maar....

  4. #4
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MaartenJ View Post
    Weeg nu 87kg en kan cardio doen "tot ik een ons weeg"(figuurlijk ) , eetschema vind ik lastig, wil af en toe een pilsje drinken en een patatje eten, heb hier ook al meerdere malen met eetschema's enz. geprobeerd dit zo voor elkaar te krijgen maar lukt me niet. Daarom overweeg ik stackers.
    om op een bepaald niveau (85kg.) te komen en proberen dit zonder vast te houden.

    Mijn vraag is niet gericht op een goed advies over voeding cardio training of derg. maar ben benieuwd naar stackers de "voor en na's" en stackers icm. vechtsport.

    Niks ten nadele hoor maar....
    nee snap ik maar ik bedoel stackers moeten niet de basis zijn om af te vallen.
    het kan natuurlijk wel een aanvulling zijn. maar zelf heb ik er geen ervaring mee..
    maar als je wilt weten of het iets voor je is moet je het zelf proberen.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    wat is je bodyfat percentage?
    Zou stackers laten als deze hoog is want dan kan je het vet ook kwijtraken zonder dit soort middelen.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    moet je die 2 kilo op tijd kwijt voor een wedstrijd?
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  7. #7
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Didam
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Is achterliggend wel die gedachte idd. maar dit op een termijn van 1/2jr. Voel me nu nog niet goed genoeg.

    Heb nu geen wedstreid, maar wil wel weten of het wat voor mij is. ZIt al heel lang tegen die 2 kilo aan te hikken... En wanneer het zal moeten dat ik die stackers in mijn achterhoofd hou.. (eerst proberen natuurlijk)

    Maar verder niemand dit gebruikt, evt. om voor een fight een bepaald gewicht te bereiken?

  8. #8
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    2kilo in een half jaar? Als jij een beetje op je eten let en jij traint fatsoenlijk heb je dat in een week of 2/3 kwijt. Desnoods met een beetje cardio op nuchtere maag. Ben zelf begin dit jaar in 5 maand van 118 naar 96 kilo gegaan.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Didam
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Niemand ervaring met stackers???

  10. #10
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    425
    vCash
    126000

    Default

    Jawel, maar ook ik raad het je heel erg af. Ik heb ze 1x geprobeerd, omdat ik steeds maar lichter werd ingeschreven voor partijen maar dat never nooit normaal kon waarmaken.
    Het gaf mij een ontzettend rot gevoel, heel hyper en nerveus en voelde mijn hard met een noodgang bonken als ik stilstond, laat staan toen ik begon met trainen. En daarnaast viel ik er ook nog eens niet echt van af. Ik heb ze echt heel snel weggegooid.
    Stackers zijn fatburners, dus als je vetpercentage al vrij laag is zal het effect ook niet zo groot zijn.

    Kan je aanraden nog eens een x kritisch naar je voeding te kijken. Drink je bv veel frisdranken? Vervang die voor water/thee/koffie, kan al 100 kcal per glas schelen (cola). Neem ipv 'rood' vlees (varken, sommige delen van een rund) 'wit' vlees (kip/kalkoen). Eet wat vaker vis enz. Voor mij heeft het ontzettend gewerkt om me een beetje te verdiepen in voeding en etiketten te lezen. Je doet wel 2 uur langer over je boodschappen omdat je alles met elkaar staat te vergelijken, maar het heeft wel effect.

    Zo zijn er wel meer kleine aanpassingen die je kan doen waardoor je minder vetten/snelle suikers binnenkrijgt en dus zonder echt dieten en/of echte moeite af kan vallen. En dan kan je biertje af en toe echt nog wel hoor
    Barbara
    Ambassadrice voor Fighting for Water
    http://www.fightingforwater.com/

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Neem gewoon een snatske, naai je wijf daarna de hele nacht suf tot zij een ons weegt en dit 4 weekenden volhouden.
    Werkt echt.
    suck my mo-ther-fu-king dickkkkkkkkkkk

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •