MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default FLOYD MAYWEATHER VRIJDAG IN ANTWERPEN

    Floyd money mayweather zonder twijfel de beste boxer aller tijden komt vrijdag in de lotto arena kijken naar het gevecht tussen OUALI - BAILLY . De winnaar van deze wedsrijd vecht volgend jaar voor de wereldtitiel bij de weltergewichten .De wedsrijd is in samenwerking met Mayweather Promotions omdat OUALI lid is van deze organisatie.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    no way
    Last edited by iconian; 08-12-2010 at 17:29.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  3. #3
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Beste boxer aller tijden?!?

    hell no
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  4. #4
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Floyd money mayweather zonder twijfel de beste boxer aller tijden........wtf?

  5. #5
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    lol
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Grappenmaker
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  7. #7
    Join Date
    May 2006
    Location
    Belgiƫ
    Posts
    143
    vCash
    126000

    Default

    mss de beste van deze tijd, maar dat moet hij eigenlijk nog uitmaken in een gevecht tegen Manny ....

  8. #8
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    de beste zijn is niet alleen kwa boxing skills maar ook de karakter die daar aan gebonden is.

    En manny heeft zeker de karakter. Floyd vind ik maar een verwende, arrogante jongen. Zou hem never als de grootste zien.
    Home mtk-gym.nl


  9. #9
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Ik haat zijn arogantie ook, maar zijn boksen is gruwelijk!!

  10. #10
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Toen hij nog bokste wel ja...... Lange tijd niet zo veel waargemaakt. Manny stond toch maar weer tegen, weliswaar geen wereldwonder, maar toch veel zwaardere Martinez

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    floyd is wel met voorsprong de meest arrogante bokser allertijden. dat dan weer wel...

  12. #12
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    kijk naar zijn wedsrijden en vooral de manier dat hij vecht en van iedereen uiteindelijk vrij makelijk wint , alles gewonnen en maar 1maal in zijn cariere 8 tellen gehad toen hij nota bena een blessure had en hij heefd in zijn cariere tegen praktisch alle toppers gestaan en het zou leuk zijn tegen manny maar uiteindelijk zou die ook overklast worden. ik geef toe dat ik een grote fan ben en dat hij wel een hele grote mond heefd maar over zijn kwaliteiten valt er niets aan te merken. IK HEB NOOIT EEN BETERE VECHTER GEZIEN.

    GEEF EEN MENING OVER EEN VECHTER NIET MET JE GEVOEL MAAR MET JE VERSTAND.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    ...en hij heefd in zijn cariere tegen praktisch alle toppers gestaan...
    En dat is nou precies waarom "de grootste aller tijden" iets is waar bij hem in de verste verte geen sprake van is. Hij heeft juist alle toppers ontlopen. De absolute top van een jaar of twee geleden in zijn gewichtsklasse waren Coto, Williams, Margarito en Pacquiao. Tegen niemand van hen wilde hij vechten. Ondertussen zijn de krachtsverhoudingen weer aardig verschoven, dus nu zal hij vast wel weer willen, maar ook Pacquiao ontloopt hij nog steeds.

    De grootste kun je alleen maar worden door het tegen de besten op te nemen (in de ring en niet met je mond er buiten). Hij had er alle kans voor maar heeft alles steeds afgewezen. Ondertussen wel steeds op iedereen afgeven en zichzelf de grootste verklaren. Natuurlijk heeft ie skills maar hij is vooral erg goed in marketing.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    En dat is nou precies waarom "de grootste aller tijden" iets is waar bij hem in de verste verte geen sprake van is. Hij heeft juist alle toppers ontlopen. De absolute top van een jaar of twee geleden in zijn gewichtsklasse waren Coto, Williams, Margarito en Pacquiao. Tegen niemand van hen wilde hij vechten. Ondertussen zijn de krachtsverhoudingen weer aardig verschoven, dus nu zal hij vast wel weer willen, maar ook Pacquiao ontloopt hij nog steeds.

    De grootste kun je alleen maar worden door het tegen de besten op te nemen (in de ring en niet met je mond er buiten). Hij had er alle kans voor maar heeft alles steeds afgewezen. Ondertussen wel steeds op iedereen afgeven en zichzelf de grootste verklaren. Natuurlijk heeft ie skills maar hij is vooral erg goed in marketing.
    helemaal mee eens, beter kan je het niet verwoorden...

  15. #15
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    dit liep trouwens niet goed af. quali 2x neer in de eerste ronde en sprong toen de ring uit
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  16. #16
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    heb hem in antwerpen ontmoet en ik moet zeggen dat hij heel vriendelijk was !!

    nu zit ie wel weer in de bak , veiligheidsagent in elkaar geslagen!!!

  17. #17
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    heb hem in antwerpen ontmoet en ik moet zeggen dat hij heel vriendelijk was !!

    nu zit ie wel weer in de bak , veiligheidsagent in elkaar geslagen!!!
    Vet. Hoe heb je hem ontmoet dan?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •