MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: SF moet ook Overeems z'n belt op spel zetten

Voters
148. You may not vote on this poll
  • ja

    93 62,84%
  • nee

    55 37,16%
Page 7 of 80 FirstFirst ... 345678910111757 ... LastLast
Results 151 to 175 of 1999
  1. #151
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ik moet bekennen dat ik in eerste instantie sceptisch was over Overeem zijn deelname in dit toernooi, puur omdat meedoen nogal een risico kan opleveren voor zijn huidige status.
    Tenslotte IS hij de Strikeforce kampioen.
    Aan de andere kant kan je je afvragen wat die titel, door het voorheen totale wanbeleid van Strikeforce omtrend titel contention, voorsteld.

    Eerlijk is eerlijk, Alistair trekt wel de stoute schoenen aan door mee te doen aan het toernooi en zo zijn reputatie als kampioen op het spel te zetten.
    Aan de andere heeft hij weinig keus.
    De waarde van de Strikeforce titel is nu eenmaal discutabel en dat is een feit, en dat weet Alistair ook.
    Ik ken Alistair als een heel erg doelgericht persoon, met maar 1 doel en dat is de beste worden.
    Hij heeft daar heel erg veel voor opgegeven, ook in zijn privé leven.
    Maar hij is ook een slimme zakenman en weet dat de enige manier om geschiedenis te schrijven en een legende te worden is om mee te doen aan dit toernooi en te bewijzen dat hij inderdaad de allerbeste HW is, en terecht die Strikeforce titel draagt.
    Ik hoop daarom, en denk ergens ook wel, dat hij bereid is de titel op te geven.

    Ik heb alleen voor zijn deelname al zwaar respect.
    Andere management's en vechters (AHUM.. M...-1KUCH... AHEM) denken aan hele andere zaken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fighting is poetry in motion

  2. #152
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    fedor is overrated... 5jaar terug won die hem zeker maar nu niet meer, wie heeft die eigenlijk de laatste 5 jaar verslagen?? hong man choi.. boehoe nee tim sylvia wauw uhum uhum
    Crocop 2# ranked
    Coleman UFC hall of fame
    Mark hunt met record 6-2 met wins over Crocop en Wanderlei
    Tim Sylvia top 6 HW, Couture werd als held onthaald toen hij Sylvia versloeg en voor Fedor was het eigenlijk niets.
    Andrei arlovski zeker 3# in de wereld..
    Bret rogers was toen ook geranked binnen top 8

    En het verlies tegen Werdum, als je 34 partijen op top niveau vecht kan het wel is gebeuren dat je in een Submission gepakt word. Bij brock gebeurt het in zijn 2e gevecht. Dus het is niet echt een schande.

    Dit allemaal na 2005.

    Fedor is gewoon de beste MMA vechter ooit en de UFC zou spijt moeten hebben dat ze hem niet onder contract hebben gehad.

    Hij heeft genoeg mensen de laatste 5 jaar verslagen en het is jammer dat Dana met zijn praatjes mensen inclusief jou deze onzin doet geloven.

    Ik hoop echt dat Overeem hem verslaat, maar dat doet niks af aan Fedor zijn prestaties. Het is tijd voor een nieuwe 1# HW, Fedor heeft 6 jaar op 1# gestaan en het is tijd voor iemand anders. Het zou mooi zijn als Overeem ipv Cain die spot pakt.
    Last edited by The Company; 07-01-2011 at 00:25.

  3. #153
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Crocop 2# ranked
    Coleman UFC hall of fame
    Mark hunt met record 6-2 met wins over Crocop en Wanderlei
    Tim Sylvia top 6 HW, Couture werd als held onthaald toen hij Sylvia versloeg en voor Fedor was het eigenlijk niets.
    Andrei arlovski zeker 3# in de wereld..
    Bret rogers was toen ook geranked binnen top 8

    En het verlies tegen Werdum, als je 34 partijen op top niveau vecht kan het wel is gebeuren dat je in een Submission gepakt word. Bij brock gebeurt het in zijn 2e gevecht. Dus het is niet echt een schande.

    Dit allemaal na 2005.

    Fedor is gewoon de beste MMA vechter ooit en de UFC zou spijt moeten hebben dat ze hem niet onder contract hebben gehad.

    Hij heeft genoeg mensen de laatste 5 jaar verslagen en het is jammer dat Dana met zijn praatjes mensen inclusief jou deze onzin doet geloven.
    - De win tegen Crocop was toentertijd zeker een prestatie maar dat is 5 jaar geleden? van Crocop is nu niks meer over.
    - Dat Coleman een UFC Hall of Famer is heeft helemaal níks te maken met prestaties, meer met zijn contributies aan UFC en zijn leeftijd.
    - Euhm, ik weet niet maar Hunt is geen 6-2 maar 5-7 ???
    - Tim Sylvia is al jaaaaren geen goeie HW meer (en in feite nooit geweest).
    - Arlovski heeft sinds 2008 niks gewonnen en zit sindsdien al in de privé problemen
    - Rogers is in feite nooit een top 10 HW geweest, en had een 12-0 record tegen cans.
    Fighting is poetry in motion

  4. #154
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou het veel beter vinden wanneer er een GP titel komt. Want wat krijg je nu? Eindeloos gezever of Overeem überhaupt moet meedoen aan het toernooi of pas als eindbaas in actie komt. En natuurlijk is het idee dat de titel tijdens het toernooi steeds van eigenaar kan wisselen mocht hij onverhoopt verliezen ook wat raar. Want wat is dan de beloning waar de finalisten naar streven? Kijk maar naar de K1. Beter systeem wat mij betreft. Er kan elk jaar een nieuwe kampioen uit komen rollen.

  5. #155
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    - De win tegen Crocop was toentertijd zeker een prestatie maar dat is 5 jaar geleden? van Crocop is nu niks meer over.
    - Dat Coleman een UFC Hall of Famer is heeft helemaal níks te maken met prestaties, meer met zijn contributies aan UFC en zijn leeftijd.
    - Euhm, ik weet niet maar Hunt is geen 6-2 maar 5-7 ???
    - Tim Sylvia is al jaaaaren geen goeie HW meer (en in feite nooit geweest).
    - Arlovski heeft sinds 2008 niks gewonnen en zit sindsdien al in de privé problemen
    - Rogers is in feite nooit een top 10 HW geweest, en had een 12-0 record tegen cans.
    1. Petroysian. heeft het over 5 jaar geleden.
    2. Toen Fedor hem vocht was hunt 6-2.
    3. Nee nu niet meer maar toen Fedor hem vocht was hij dat wel.
    4. Nee? Hij was op een 5 winstreak met wins over Nelson en Werdum. Daarvoor had hij 2x verloren tegen Tim Sylvia.
    5. Hij had een win in een paar seconden tegen Arlovski die toen nog relevant was.

    Het gaat erom wanneer je tegen een vechter vecht. Natuurlijk nu zijn ze bijna allemaal niks meer waard maar toen ze tegen Fedor vochten waren ze dat wel en daar gaat het om. Je moet even goed beseffen dat Arlovski en Sylvia former UFC champions waren.
    Last edited by The Company; 07-01-2011 at 01:00.

  6. #156
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ik moet bekennen dat ik in eerste instantie sceptisch was over Overeem zijn deelname in dit toernooi, puur omdat meedoen nogal een risico kan opleveren voor zijn huidige status.
    Tenslotte IS hij de Strikeforce kampioen.
    Aan de andere kant kan je je afvragen wat die titel, door het voorheen totale wanbeleid van Strikeforce omtrend titel contention, voorsteld.
    Hoezo wanbeleid, SF bestaat pas kort als organisatie.
    Je kan niet op dag 1 een legitieme belt hebben. Als de belt op het spel word gezet word die hoe dan ook legitiem. Daar heeft Overeem ook 10x meer aan als hij hem behoudt, hij zou hem anders hoe dan ook op het spel zetten tegen Werdum en later Fedor als er geen gp was.

  7. #157
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    @the company:Nelson/Carwin/JDS/Cain zijn allemaal voor het eerst in de officiële top 10's gekomen met een zelfde of mindere record als Rogers.
    Dus hij is zeker wel een mogelijke top 10.

  8. #158
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    1. Petroysian. heeft het over 5 jaar geleden.
    2. Toen Fedor hem vocht was hunt 6-2.
    3. Nee nu niet meer maar toen Fedor hem vocht was hij dat wel.
    4. Nee? Hij was op een 5 winstreak met wins over Nelson en Werdum. Daarvoor had hij 2x verloren tegen Tim Sylvia.
    5. Hij had een win in een paar seconden tegen Arlovski die toen nog relevant was.

    Het gaat erom wanneer je tegen een vechter vecht. Natuurlijk nu zijn ze bijna allemaal niks meer waard maar toen ze tegen Fedor vochten waren ze dat wel en daar gaat het om. Je moet even goed beseffen dat Arlovski en Sylvia former UFC champions waren.
    dus wat is fedor waard? de namen die hij versloeg stellen nu niets meer voor zoals je zelf zegt.. de enige die dan nog wat voorstellen zijn werdum en rogers dan, en laat die nu net van werdum hebben verloren en eigenlijk heeft overeem laten zien dat rogers ook echt helemaal niets voorsteld

  9. #159
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    @the company:Nelson/Carwin/JDS/Cain zijn allemaal voor het eerst in de officiële top 10's gekomen met een zelfde of mindere record als Rogers.
    Dus hij is zeker wel een mogelijke top 10.
    Ah. Maar die zitten bij de UFC. Dat maakt ze automatisch tot top 10. UFC. Steroid for Rankings.

  10. #160
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Hoezo wanbeleid, SF bestaat pas kort als organisatie.
    Je kan niet op dag 1 een legitieme belt hebben. Als de belt op het spel word gezet word die hoe dan ook legitiem. Daar heeft Overeem ook 10x meer aan als hij hem behoudt, hij zou hem anders hoe dan ook op het spel zetten tegen Werdum en later Fedor als er geen gp was.
    Als jij iemand een titleshot geeft na een verliespartij is dat wanbeleid ja (Coenen/Rogers)
    En dan maakt het geen fuck uit dat Strikeforce pas sinds kort bestaat, dat dat iedere keer als excuus wordt aangehaald slaat nergens op, de mensen achter SF zijn namelijk níet pas sinds kort bezig.
    Moet je kort bezig zijn om te snappen hoe iemand een titleshot verdiend?
    Fighting is poetry in motion

  11. #161
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Het gaat er toch niet om wat ze nu nog waard zijn? Stel Brock gaat terug naar de WWE en Big nog gaat met pensioen. Is dan Cain ook niks meer waard omdat zijn tegenstanders die hij heeft verslagen niks meer waar zijn. Het gaat om het tijdstip wanneer je je tegenstanders verslaat.

  12. #162
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    Date: April 17, 2011
    Location: TBA
    TV: Superchannel (Canada)

    *Alistair Overeem (34-11) vs. Fabricio Werdum (14-4-1)
    *Josh Barnett (29-5) vs. Brett Rogers (11-2)


    *Heavyweight Tournament Quarterfinals
    Hey maar 17 april is op een zondag

  13. #163
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik begrijp niet waarom mensen vinden dat Overeem zn belt moet houden en dat er voor de gp een aparte belt moet komen.
    Stel Overeem verliest van Werdum, maar Werdum wint het toernooi niet, dan heeft hij geen belt en Overeem wel... beetje raar. Wat is de waarde van die belt dan?

    Net als de HW belt van de K-1. Kyotaro is in de gp verslagen door Schilt, maar is nog steeds de HW kampioen.

    Als je al een gp hebt, is er helemaal geen rangorde meer wie er nou voor de belt mag vechten.

  14. #164
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Ik begrijp niet waarom mensen vinden dat Overeem zn belt moet houden en dat er voor de gp een aparte belt moet komen.
    Stel Overeem verliest van Werdum, maar Werdum wint het toernooi niet, dan heeft hij geen belt en Overeem wel... beetje raar. Wat is de waarde van die belt dan?

    Net als de HW belt van de K-1. Kyotaro is in de gp verslagen door Schilt, maar is nog steeds de HW kampioen.

    Als je al een gp hebt, is er helemaal geen rangorde meer wie er nou voor de belt mag vechten.
    tja maar ik vind dan dat ze Alistair niet in het toernooi moet mee laten draaien behalve in de finale, tenslotte is hij de champ..
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #165
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik vind het klasse dat Overeem zijn belt op het spel zet... Zo kan je je echt bewijzen.Overigens zou t ook niet slecht zijn om een tweede belt in te zetten. Denk aan Pride met de GP belt. Echter destijds was Fedor de champ maar lag stil met een blessure. Vervolgens werd Crocop de GP winnaar (en Fedor won op zijn beurt weer van Crocop)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  16. #166
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    wat een gemier over die belt zeg.....we zijn het er toch allemaal mee eens dat de beste HW's van SF meedoen aan dit toernooi??
    nou dan is het simpel, wie dit toernooi wint krijgt de belt! ben je meteen af van het gezeur dat die belt niets voorstelt....want degene die dit toernooi wint is CHAMP met hoofdletters zeg maar!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #167
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Als jij iemand een titleshot geeft na een verliespartij is dat wanbeleid ja (Coenen/Rogers)
    En dan maakt het geen fuck uit dat Strikeforce pas sinds kort bestaat, dat dat iedere keer als excuus wordt aangehaald slaat nergens op, de mensen achter SF zijn namelijk níet pas sinds kort bezig.
    Moet je kort bezig zijn om te snappen hoe iemand een titleshot verdiend?
    In de UFC krijg je al een shot als je Randy Couture heet, 5 belts? en 19-10... Zulke zaken gebeuren nou eenmaal, overal. Uiteindelijk krijgt de juiste persoon de belt en dat is wat telt.

    Mooi is die discussie over Fedor, als hij geen nr 1 is, wie is het dan? Half jaar geleden waren Brock en Carwin nog '1 en 2'...de één houdt het niet langer dan een ronde vol en de ander tolt de hele Octagon door als ie een keer wordt geraakt. Fedor wint van iedereen, op één sub na, die ze hem voorschotelen. Cain en JDS zijn de enige 2 in de UFC die meetellen voor de top spot en die zijn er pas net. Fedor al vele jaren.

  18. #168
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Strikeforce gaat tegen een probleem aanlopen als ze twee belts doen een GP belt en een kampioensgordel ( Pride principe ).
    Ik denk namelijk dat als dit toernooi is geweest ( eerst nog maar zien, kwartfinales geloof ik wel, maar moet nog maar zien of de halve en de finale er nog komt ) dat de GP belt op een hogere waarde wordt ingeschat als de kampioensgordel van Ali. Ali heeft zijn belt 1x verdedigt in 3 jaar tijd, de winnaar van de GP belt heeft ( als het goed is ) 3x gevochten in één jaar tegen toch wel de toppers van de HW divisie.

    Het is voor Strikeforce te hopen dat Alistair ook de GP belt wint.

    ik zeg dat dus bij dit toernooi ook ali zijn belt op het spel moet staan

  19. #169
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Strikeforce gaat tegen een probleem aanlopen als ze twee belts doen een GP belt en een kampioensgordel ( Pride principe ).
    Ik denk namelijk dat als dit toernooi is geweest ( eerst nog maar zien, kwartfinales geloof ik wel, maar moet nog maar zien of de halve en de finale er nog komt ) dat de GP belt op een hogere waarde wordt ingeschat als de kampioensgordel van Ali. Ali heeft zijn belt 1x verdedigt in 3 jaar tijd, de winnaar van de GP belt heeft ( als het goed is ) 3x gevochten in één jaar tegen toch wel de toppers van de HW divisie.

    Het is voor Strikeforce te hopen dat Alistair ook de GP belt wint.

    ik zeg dat dus bij dit toernooi ook ali zijn belt op het spel moet staan
    dit dus idd.....voor de geloofwaardigheid van de belt/SF als organisatie en Overeem als champ moet ie op het spel staan idd!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  20. #170
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  21. #171
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    belt dit, belt dat.

    Gewoon een aparte GP belt, wint Ali hem, dan heeft ie er 2, wint iemand anders hem; Unify-en die handel!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #172
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    eindelijk een vette toernooi in tijden.
    hoop dat het doorgaat en niet weer iemand geblesseerd raakt tijdens trainen ofzo

  23. #173
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    belt dit, belt dat.

    Gewoon een aparte GP belt, wint Ali hem, dan heeft ie er 2, wint iemand anders hem; Unify-en die handel!
    Ik ben het eens met Dirk,

    Hoe je het ook wendt draait of keert, of andersom
    In een GP, (ongeacht K-1 of MMA), er speelt een factor mee en dat is geluk! Alleen al op basis daarvan ben ik ook voor een aparte GP Strikeforce HW Belt.

    Vechten voor de titel 1 op 1, is toch totaal anders dan een GP belt.

    Collina

  24. #174
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik ben het eens met Dirk,

    Hoe je het ook wendt draait of keert, of andersom
    In een GP, (ongeacht K-1 of MMA), er speelt een factor mee en dat is geluk! Alleen al op basis daarvan ben ik ook voor een aparte GP Strikeforce HW Belt.

    Vechten voor de titel 1 op 1, is toch totaal anders dan een GP belt.

    Collina

    De partijen zijn op verschillende dagen dus geluk speelt niet echt mee.

  25. #175
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Strikeforce champ Alistair Overeem: I can prove I'm the best fighter in the world

    "I can show the American fans that I’m the No. 1 fighter of Strikeforce," he said. "Entering such a tournament is not only great for the MMA fans but also a great way to prove that I’m the best fighter in the world."

    lees hier het hele interview:

    http://mmajunkie.com/news/22032/stri...ie.com+Feed%29
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •