MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Poll: BIG FIGHT: Floyd ''Money'' Mayweather vs Manny ''Pacman'' Pacquiao

Voters
18. You may not vote on this poll
  • Floyd | Decision

    5 27,78%
  • Floyd | K.O. / TKO

    0 0%
  • Floyd | Split Decision

    1 5,56%
  • Manny | Decision

    5 27,78%
  • Manny | K.O. /TKO

    7 38,89%
  • Manny | Split Decision

    0 0%
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default Poll: BIG FIGHT: Floyd ''Money'' Mayweather vs Manny ''Pacman'' Pacquiao

    Als het gevecht ooit plaatsvindt

    Last edited by DAWK1D; 11-03-2011 at 17:37.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Pacman !!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Mayweather op punten, ik vond em tegen die Juan Manuel Marquez wel erg dominant. Alle rondes gewonnen terwijl Manny toch vrij veel moeite met hem had. Floyd moet je echt niet onderschatten en ik denk dat hij fysiek ook te veel meeneemt t.o.v. Manny.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    dan zou ik het (lichte) voordeel aan mayweather geven

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    het gevecht Pacman - marquez was gewoon op het normale gewicht dat marquez altijd vecht. Toen marquez tegen FMW vocht moest Marquez zwaarder wegen anders wou FMW niet vechten. Daarom was Marquez ook zo langzaam. Hij had pas 2 keer gevochten in the lightweight en moest toen naar de welterweight.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Moneyman ontwijkt dit gevecht; slecht voor zijn marktwaarde.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Mayweather op punten. Pacman gaat het stylistisch afleggen. Mayweathers verdediging is ondoordringbaan.
    Max. 400 x 125

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    floyd money mayweather zal na zijn cariere mischien worden uitgeroepen tot de beste boxer ooit , hij vind dat nu al , maar nog een paar overwinningen en dan denk ik dat hij stopt en dan pas kunnen we daarover praten maar ik ben het wel met hem eens , al kan je andere tijden area's moeilijk vergelijken bv: (joe luis, sugar ray robinson, muhamed ali) en hun tijd area.
    vergeet niet dat die man nog nooit heeft verloren en zelfs nooit 8 tellen heeft gehad en dat die zijn wedstrijden niet zomaar wint maar zijn toptegenstanders gewoon overklast !!! hij is wel arrogant , maar ja da heeft niets met zijn kwaliteiten te maken. kijk naar de statistieken en op you tube kan je al zijn wedsrijden zien.
    Last edited by el mustafa; 12-03-2011 at 14:22.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Pacman via Decision
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  10. #10
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    floyd money mayweather zal na zijn cariere mischien worden uitgeroepen tot de beste boxer ooit , hij vind dat nu al , maar nog een paar overwinningen en dan denk ik dat hij stopt en dan pas kunnen we daarover praten maar ik ben het wel met hem eens , al kan je andere tijden area's moeilijk vergelijken bv: (joe luis, sugar ray robinson, muhamed ali) en hun tijd area.
    vergeet niet dat die man nog nooit heeft verloren en zelfs nooit 8 tellen heeft gehad en dat die zijn wedstrijden niet zomaar wint maar zijn toptegenstanders gewoon overklast !!! hij is wel arrogant , maar ja da heeft niets met zijn kwaliteiten te maken. kijk naar de statistieken en op you tube kan je al zijn wedsrijden zien.
    Commentator van HBO zei een keer over Roy Jones Jr dat het een geweldige bokser was enzo maar dat hij nooit een 'signature fight' heeft gehad en daarom nooit de historische groottes bereikt heeft als een Muhammad Ali, Sugar Ray Leonard, Joe Louis, noem ze maar op. Ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit. Het zijn de geweldige gevechten die je bij blijven en Manny heeft die gevechten wel met bijvoorbeeld Juan Manuel Marquez. Daarom denk ik dat men later terug zal kijken op Manny als een van de spectaculairste en aanvallend sterksten ooit terwijl Mayweather waarschijnlijk wel geprezen wordt om zijn techniek en snelheid maar niet in zo'n rijtje komt te staan over dertig jaar.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •