MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 123 of 123
  1. #101
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    en met die laatste 2 partijen heeft die ook mij ongelijk bewezen?
    Aan alles komt een eind, dit neemt echter niet zijn prestaties uit het verleden weg.....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  2. #102
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Aan alles komt een eind, dit neemt echter niet zijn prestaties uit het verleden weg.....
    uhum zeker weten, hij is zowiezo de allerbeste mma vechter allertijden... je zult me nooit horen zeggen dat het niet zo is, alleen heb ik geroepen vanaf pak weg vlak tegen rogers dat ik hem niet meer de allerbeste vind van nu en ik kan niet zeggen dat ik ongelijk heb en heb gekregen

  3. #103
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    uhum zeker weten, hij is zowiezo de allerbeste mma vechter allertijden... je zult me nooit horen zeggen dat het niet zo is, alleen heb ik geroepen vanaf pak weg vlak tegen rogers dat ik hem niet meer de allerbeste vind van nu en ik kan niet zeggen dat ik ongelijk heb en heb gekregen
    Waarom zou je liever een contender die eigenlijk nog niks gepresteerd heeft willen ontmoeten in plaats van de beste MMA vechter ooit?

  4. #104
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Bij mij

    Heb via PM ook al 4 aanmeldingen binnen
    En nog een PM .

  5. #105
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ik zal erbij zijn!

  6. #106
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    bj was lang de allerbeste LW van de wereld maar vind het maar een irritante kereltje, anderson is misschien wel de 2e beste vechter allertijden maar heb niks met hem sinds ufc 112, schilt heeft de meeste GP gewonnen maar hoef ook niet met hem op de foto, fedor heb ik gewoon niks mee... waarom? ja daarom... JDS zit nog niet eens in de voetsporen van fedor maar zou alles doen voor een foto met hem terwijl ik nu de kans heb om met fedor op foto ga maar niet doe...

  7. #107
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    @wheelie... ik wil ook met een mattie samen komen....weet je al meer over tijden???

  8. #108
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Wil ook graag te tijden weten, dan ben ik er zeker bij...

  9. #109
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    me me me!!!!

    Dirk5 bovenaan de lijst

    ps. lepel, wil je mee rijden?

    yup
    Hendo - Fedor - Mousasi

  10. #110
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben erbij samen met een maat van me (heb je een pm gestuurd wheelie)! Iemand die ook gaat in de buurt van Enschede? zoek nog vervoer anders wordt het OV

  11. #111
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    @wheelie
    ik zou ook graag willen samen met een vriend als dat kan.
    dus count me in.

  12. #112

  13. #113
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Steven Seagal is gesignaleerd op schiphol.. volgens zijn zeggen gaat hij Fedor een dodelijke KO trap leren.
    I would rather live in a world where my life is surrounded by mystery than live in a world so small that my mind could comprehend it.

  14. #114
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Maandag 21.00 uur is de kans mannen

  15. #115
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    @Petrosyan: NU heb je toch je zin gekregen voor een meet en greet..

  16. #116
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    K heb wheelie een pm gestuurd, maar als je gewoon langs mag komen kom ik gewoon langs natuurlijk
    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Maandag 21.00 uur is de kans mannen

  17. #117
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    @Petrosyan: NU heb je toch je zin gekregen voor een meet en greet..
    ik ga er niet heen... maar ik neem me woorden natuurlijk terug en super dat die dat doet voor z'n fans, maar voor zo'n kampioen is dat eigenlijk niet meer dan normaal maar je moet het nog wel doen en dat doet die, netjes van hem en wens alle forumbroeders die er heen gaan veel plezier!

  18. #118
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Dat is jammer. Jij was een van de weinige die (dus onnodig) kritiek uitte op Fedor en zijn trainingen in Nederland.

  19. #119
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    pffff jammer dat ik er niet bij kan zijn, ga toch nog alles in het werk stellen om het wel te proberen want zeker nu in de herfst van zijn carriere zou ik toch wel heel graag een foto met deze held willen hebben, aan zoiets houd ej de rest van je leven een vette herinnering over (moet je hem niet boos maken)
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  20. #120
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Geweldig dat Remco dit doet! ik kom met een vriend

  21. #121
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    bj was lang de allerbeste LW van de wereld maar vind het maar een irritante kereltje, anderson is misschien wel de 2e beste vechter allertijden maar heb niks met hem sinds ufc 112, schilt heeft de meeste GP gewonnen maar hoef ook niet met hem op de foto, fedor heb ik gewoon niks mee... waarom? ja daarom... JDS zit nog niet eens in de voetsporen van fedor maar zou alles doen voor een foto met hem terwijl ik nu de kans heb om met fedor op foto ga maar niet doe...
    Waarom een irritant kereltje? Dat is een hele rare uitspraak naar mijn mening.

  22. #122
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    dat vind ik trouwens gewoon echt zielig... hoeveel man zal er komen als ik bv. zou zeggen hij komt morgen in helmond trainen?? hooguit 30 a 35 nou effe een handje,handtekening of foto etc. minuutje per persoon kwijt dus een half uurtje in totaal kwijt, als je dat nog niet eens voor je fans over hebt dan weet ik het ook niet. het zijn tenslotte wel die fans die die dure PPV of tickets naar het gala betalen zodat hij zijn dikke huis kan kopen.
    Fedor heeft geen dikke huis hoor. Woont in een vrij standaard flat.

  23. #123
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    168
    vCash
    126889

    Default

    Count me in, iemand in de buurt van Heerhugowaard / Alkmaar die vervoer zoekt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •