MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default Pendekar Ray dead?

    Is de legendarische krijger, Pendekar Ray, die op eenzame hoogte stond dood?

    http://www.youtube.com/watch?v=yp98DhHnU3Y
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Wat ik gehoord heb is hij een tijdje geleden (1 a 2 jaar geleden) neergeschoten door de politie. Hij zou zijn ouders bedreigd hebben met een mes/wapen. Toen politie arriveerde heeft hij ook hun bedreigd. Daarop hebben de agenten op hem geschoten, met de dood als gevolg.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Dat moet haast wel slaan op dit bericht:
    Politie schiet man met mes dood in Oss

    donderdag 16 juli 2009 17:27
    De politie heeft vanochtend in het Noord-Brabantse Oss een 40-jarige man neergeschoten in zijn ouderlijk huis, na een melding van huiselijk geweld. Hij is vanmiddag aan zijn verwondingen overleden.

    Dat heeft de politie bekendgemaakt.
    De politie kreeg vanochtend een melding dat een de verdachte zijn ouders bedreigde met een mes.

    Pistool
    Toen de politie ter plaatse kwam, bedreigde de man ook de drie agenten. Het is niet bekend hoeveel agenten op de man hebben geschoten.

    De man werd met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Hij was zwaargewond en overleed later op de dag. De ouders van de man hebben geen verwondingen.

    De rijksrecherche doet onderzoek naar het optreden van de Brabantse agenten.
    Bron

    Filmpje
    http://www.youtube.com/watch?v=zb1TWPujrLE

    RIP legende!


  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Extra informatie met situatie-beschrijving:
    Agenten vrijuit na doodschieten man

    Uitgegeven: 28 juni 2010 15:57 Laatst gewijzigd: 28 juni 2010 15:57
    AMSTERDAM - De agenten die in juli vorig jaar in Oss een man doodschoten, worden niet vervolgd.


    Ze handelden uit noodweer, oordeelt de Rijksrecherche. Dat meldt het Openbaar Ministerie in Den Bosch maandag.
    Het incident gebeurde 16 juli vorig jaar in een woning aan de Kappeijnestraat.

    De moeder van het latere slachtoffer had de politie gewaarschuwd dat zij en haar man in huis waren opgesloten en met een mes werden bedreigd door hun zoon.

    Veiligheid

    Drie agenten gingen daarop naar de woning, waar ze zagen dat de vader zich achter een raam aan de voorkant van de woning op de begane grond bevond.
    De moeder en zoon waren elders in het huis. De vader werd via het raam in veiligheid gebracht.
    Kort daarop kwam de moeder, gevolgd door haar zoon met een mes in zijn hand, de woonkamer in.

    Pepperspray

    Een van de agenten verzocht de zoon via het openstaande raam het mes te laten vallen, maar dat deed hij niet.
    Daarop werd pepperspray tegen de man gebruikt. De agenten dachten dat de man het mes had laten vallen en gingen de woning in.
    Op dat moment bleek de zoon echter nog steeds een mes in handen te hebben, waarmee hij op de agenten afsnelde en stekende bewegingen maakte.

    Hulp

    Daarop werd een gericht schot afgevuurd op de zoon. Die zakte met het mes in de hand in elkaar.
    Een agent liep naar de man toe om hem hulp te verlenen, maar de zoon stond weer op en liep op de agent af terwijl hij stekende bewegingen maakte. De politieman schoot daarop nogmaals op de man.

    Noodweer

    Het slachtoffer raakte zwaargewond en overleed later in een ziekenhuis aan zijn verwondingen. De ouders bleven ongedeerd.
    Omdat sprake was van noodweer, was het lossen van de schoten volgens het OM gerechtvaardigd.
    Bron


  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een eindbaas was dat ook..
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Damn dat was net voor mn tijd!

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Op zich knap dat hij 2 jaar na dato meer posts in een topic over fedor krijgt dan fedor zelf.
    Dan ben je echt een legende.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    O ja hoor! Ik hoorde dit verhaal dit weekend ook, alleen dan via een van de agenten.... Bizar.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ziet iemand anders de paralel met Marvin Gaye??? Fame is hun naar het hoofd gestegen, dat kan niet anders.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Pendekar Gaye ? Neuh, te makkelijk

  11. #11
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    ):

  12. #12
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Hoe zeker is het dat het in die berichten om de pendekar gaat?

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Is dit de manier waarop legendes ons moeten ontvallen? Nou ja we hebben altijd nog Sensei Titus.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Hoe zeker is het dat het in die berichten om de pendekar gaat?
    Ben er ook benieuwd naar, misschien kan iemand ons wat meer duidelijkheid verschaffen.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Wel triest dat een "geestelijk minder helder persoon" op zo'n manier om het leven moet komen. Maargoed, daar is nu eenmaal niet veel aan te doen.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Dat ie geestelijk minder helder was was natuurlijk allang duidelijk. Maar dat zeggen ze natuurlijk wel van elk geniaal persoon.

    Maar het brengt Sensei titus wel 1 stap dichter bij de finale in het 2011 strikeforce lunatic tournament. Tenzij er snel een replacement opduikt natuurlijk.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    rofl ik vergeet nooit meer het door mij en mickey gefakede msn interview over zijn voettocht naar vietnam...en het mailtjke dat daarop volgde dat ik een stalen pijp in mijn nek zal krijgen

    rip pendakar

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Was die stalen pijp niet van Benny Deadfighter Polak?

    ps. mickey / wheelie heeft een van jullie nog die mixfight advertentie die ik ooit gemaakt had? Met Alistair, Pendekar en Remco met de titel discus it with the legends. Kan die hier gepost worden... een laatste homage...
    Last edited by LJ Silver; 28-03-2011 at 15:10.
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Dit ruikt wel een beetje naar een 1 april grap...

  20. #20
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Is dit de manier waarop legendes ons moeten ontvallen? Nou ja we hebben altijd nog Sensei Titus.
    de een zn dood is de ander zn brood......haha Titus kom dr maar in

  21. #21
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Voor iedereen, dit is geen grap begreep ik van iemand uit die buurt van het land.

    Pendakar Ray was een wazige, maar laten we wel respectvol over overleden mensen zijn.
    Hoe opvallend,afwijkend of lachwekkend de persoon zich gedragen heeft in zijn leven.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Hij was het, laten we deze held eren met het respect dat hij verdiend

    rip pendekar

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by LJ Silver View Post
    Was die stalen pijp niet van Benny Deadfighter Polak?

    ps. mickey / wheelie heeft een van jullie nog die mixfight advertentie die ik ooit gemaakt had? Met Alistair, Pendekar en Remco met de titel discus it with the legends. Kan die hier gepost worden... een laatste homage...
    Ik denk dat Roy 'm nog wel heeft.
    Ik heb volgens mij nog wel een flyer want ik heb ze toen ook laten drukken haha.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  24. #24
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Voor iedereen, dit is geen grap begreep ik van iemand uit die buurt van het land.

    Pendakar Ray was een wazige, maar laten we wel respectvol over overleden mensen zijn.
    Hoe opvallend,afwijkend of lachwekkend de persoon zich gedragen heeft in zijn leven.
    Inderdaad.
    Verschrikkelijk verhaal. RIP

  25. #25
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ik denk dat Roy 'm nog wel heeft.
    Ik heb volgens mij nog wel een flyer want ik heb ze toen ook laten drukken haha.
    Heb die ook nog wel, kan hem vanavond wel even inscannen voor de mensen die deze flyer niet kennen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •