MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 98 of 98
  1. #76
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Volgens mij heeft 75% van de mensen hier een totaal verkeerd beeld van doping/anabolen....

    Wanneer iemand gebruikt wil dat niet zeggen dat hij een lichaam van een Body Builder krijgt! Er wordt gebruikt om af te vallen,spiermassa te kweken, voor sneller herstel (!!),voor kracht....er zijn wielrenners betrapt op Testosteron gebruik en het zijn stuk voor stuk magere scharminkels terwijl Testosteron HET bassis anabool is voor Body Builders...maar topsport zonder doping is een utopie! Tijd dat vechtsportliefhebbers dat ook eens gaan realiseren
    klopt, daarom ben ik voor veel strengere controles. sport gaat er wat mij betreft om wie het meest uit zijn talent en aanleg kan halen, niet om wie de beste doping gebruikt. Ik vind het bezopen dat in sommige sporten je wel doping moet gebruiken om mee te draaien.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben zo'n topsportliefhebber die zich nog niet realiseert dat topsport zonder doping een utopie is.

    Kun je mij daarom uitleggen waarom het een utopie is?

  3. #78
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Waarom komt dit zinnetje toch elke keer in een Badr topic naar boven?
    Kan eerlijk gezegd niet wachten om hem weer in de ring te zien!
    Zinnetje sloeg niet op Badr maar op alle (niet onderbouwde) beschuldigingen ten aanzien van dopinggebruik bij sporters

  4. #79
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    in iedere gewichtsklassen wordt gebruikt, dus ook bij de kleintjes. Die testen zijn om te lachen 3 a 4x per jaar na je wedstrijd en dat weet je dus allang genoeg vantevoren! ze zouden moeten testen zoals in het wielrennen!
    Out of competition testen is inderdaad het best, op elk tijdstip gecontroleerd kunnen worden. Hoe doen ze dat bij ufc?Testen ze ook out of competion of alleen voor/na een wedstrijd?
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  5. #80
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Out of competition testen is inderdaad het best, op elk tijdstip gecontroleerd kunnen worden. Hoe doen ze dat bij ufc?Testen ze ook out of competion of alleen voor/na een wedstrijd?
    alleen voor/na als ik me niet vergis

  6. #81
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    klopt, daarom ben ik voor veel strengere controles. sport gaat er wat mij betreft om wie het meest uit zijn talent en aanleg kan halen, niet om wie de beste doping gebruikt. Ik vind het bezopen dat in sommige sporten je wel doping moet gebruiken om mee te draaien.
    Dat is onbetaalbaar...zeker voor de wat,commercieel gezien, minder grote sporten...zelfs bij zogenaamde natural Body Building wedstrijden,daar laten ze mensen wel pissen maar daar verdwijnt alles gewoon in de container...
    Wanneer er geld te verdienen is zullen mensen altijd verder gaan en altijd risico's durven nemen met hun gezondheid,of dat nu in vechtsport, wielrennen,dammen,darten,voetbal,snooker of bodybuilding is. Dopingvrije topsport is net zo'n onmogelijkheid als drugsvrije horeca,je kan het wel wensen maar die strijd is allang verloren..
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  7. #82
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Er wordt soms wel gecontroleerd maar.........dan gebeurd precies datgene wat Gerard Gordeau ervan zegt : dan wordt er gecontroleerd op zaken die er op dat moment net niet toe doen.
    Maar dan kan men wel zegen: "zie je wel er wordt wel degelijk door ons gecontroleerd"
    En dan wint degene met de beste slimste begeleidend arts alsnog.................

  8. #83
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Dat is onbetaalbaar...zeker voor de wat,commercieel gezien, minder grote sporten...zelfs bij zogenaamde natural Body Building wedstrijden,daar laten ze mensen wel pissen maar daar verdwijnt alles gewoon in de container...
    Wanneer er geld te verdienen is zullen mensen altijd verder gaan en altijd risico's durven nemen met hun gezondheid,of dat nu in vechtsport, wielrennen,dammen,darten,voetbal,snooker of bodybuilding is. Dopingvrije topsport is net zo'n onmogelijkheid als drugsvrije horeca,je kan het wel wensen maar die strijd is allang verloren..
    De ufc kan geen dopingcontroles betalen?

  9. #84
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Lol idd, dat dacht ik ook al. Ze kunnen George st Pierre wel 4 ton geven en de rest meer dan 1 miljoen, maar dopingcontroles zijn vast te duur voor de UFC

    yeah right

  10. #85
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Dopingcontrole kost geld. GSP levert geld op!

  11. #86
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    GOEDE dopingcontrole is niet een kweste van voor een wedstrijd een buisje bloede trekken en dat laten testen!

    Er zijn wielrenners die 20/25 keer,misschien nog wel meer,per jaar gecontroleerd worden en nog is er doping in het peleton! Er is zoveel verschillende doping....er is doping die je meer dan een jaar terug vind in het lichaam....maar ook doping dat in een paar uur niet meer terug te vinden is! 3 keer raden welke doping een atleet neemt wanneer hij weet dat hij op de wedstrijddag gecontroleerd wordt? Een dopingcontrole is dus een momentopname!! En dan hebben we het niet eens over maskeringsmiddelen gehad....komt ook nog eens bij dat je op 1001 dingen zou moeten testen..iets wat het nagenoeg onbetaalbaar maakt omdat je dus ook "Out of Competition" controles zou moeten doen
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  12. #87
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    vind ik ook
    En Badr ziet er gewoon hetzelfde uit als de k1 final 2009
    schijt hoe hij eruit ziet, zolang ik hem maar zie knallen in de ring
    Quote Originally Posted by NESCIO View Post
    ziet er goed uit, neemt niet weg dat Overeem nog twee keer zo groot is/oogt.....
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  13. #88
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    sorry hoor maar jullie kunnen hem echt niet vergelijken met overeem , overeem past niet eens meer in zijn eigen kleren. en hebben jullie die biceps van overeem gezien vergelijk die met die van badr is een wereld van verschil. badr ziet r droog uit maar is zeker niet toegenomen in massa en omvang. badr ziet er natuurlijk uit geen rare ledenmaten die een afwijking laat zien alles is in symmetrie zoals het hoort en zoals je ziet bij mensen die bodybuilding doen.

    dus vindt jullie vergelijking echt niet kloppen , mocht hij 2x zo groot zijn geweest dan zou ik wel twijvelen maar dit geval niet.

  14. #89
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    sorry hoor maar jullie kunnen hem echt niet vergelijken met overeem , overeem past niet eens meer in zijn eigen kleren. en hebben jullie die biceps van overeem gezien vergelijk die met die van badr is een wereld van verschil. badr ziet r droog uit maar is zeker niet toegenomen in massa en omvang. badr ziet er natuurlijk uit geen rare ledenmaten die een afwijking laat zien alles is in symmetrie zoals het hoort en zoals je ziet bij mensen die bodybuilding doen.

    dus vindt jullie vergelijking echt niet kloppen , mocht hij 2x zo groot zijn geweest dan zou ik wel twijvelen maar dit geval niet.

  15. #90
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default


    badr in lyon
    bodybuilder, overeem bla bla. badr ziet er gewoon uit als een zwaargewicht kickboxer.

  16. #91
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Durfal;1031944]Ja hoor helemaal clean!!! blijf lekker dromen allemaal!!!!
    Dan heb ik meer respect voor Dick Vrij die kwam er tenminste gewoon eerlijk voor uit!!!
    Kickboxen is een zeer intensieve hoor aerobische sport,daar verbrand je eerder spieren en vet mee dan dat je het opbouwt.
    Moraal van dit logische verhaal: Keihard zeer intensief aerobisch trainen en droge spiermassa opbouwen lukt niet op natuurlijke wijze.
    En dan nog iets ondergetekende heeft zelf heel wat anabole steroide(n) gebruikt in zn leventje, IK weet dus ECHT WEL waar ik het over heb.
    Overigens zal het mij een zorg zijn wat Badr gebruikt als ie maar snel terug komt want persoonlijk mis ik Hari de kickboxer ontzettend in de ring.
    Heerlijke vechter om in actie te zien in de ring, hopelijk laat ie dat natrappen/slaan voortaan achterwege dat heeft die gozer met zijn talent gewoon niet nodig!!!!


    meneer de expert, profesoor rechter: ga je nog een devinitieve uitspraak doen?

  17. #92
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Durfal;1031944]Ja hoor helemaal clean!!! blijf lekker dromen allemaal!!!!
    Dan heb ik meer respect voor Dick Vrij die kwam er tenminste gewoon eerlijk voor uit!!!
    Kickboxen is een zeer intensieve hoor aerobische sport,daar verbrand je eerder spieren en vet mee dan dat je het opbouwt.
    Moraal van dit logische verhaal: Keihard zeer intensief aerobisch trainen en droge spiermassa opbouwen lukt niet op natuurlijke wijze.
    En dan nog iets ondergetekende heeft zelf heel wat anabole steroide(n) gebruikt in zn leventje, IK weet dus ECHT WEL waar ik het over heb.
    Overigens zal het mij een zorg zijn wat Badr gebruikt als ie maar snel terug komt want persoonlijk mis ik Hari de kickboxer ontzettend in de ring.
    Heerlijke vechter om in actie te zien in de ring, hopelijk laat ie dat natrappen/slaan voortaan achterwege dat heeft die gozer met zijn talent gewoon niet nodig!!!!


    meneer de expert, professor, rechter: ga je nog een devinitieve uitspraak doen?

  18. #93
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Hoe zwaar is Hari nu? Lees her en der 101 (wikipedia 105) Kg, maar daar is ie al lang overheen natuurlijk.

  19. #94
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Foto is niet objectief; genomen net na de training van de armen zo te zien.

    Want tijdens het gevecht in Lyon kon je de niet-opgepompte vorm zien en dat is niet veel anders dan vorig jaar of het jaar ervoor.

  20. #95
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Hoe zwaar is Hari nu? Lees her en der 101 (wikipedia 105) Kg, maar daar is ie al lang overheen natuurlijk.
    Geen idee. Hij werd ook niet gewogen in Lyon.
    Max. 400 x 125

  21. #96
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben absoluut geen Badr Fan, dat zeg ik gewoon, maar die jongen ziet er niet als een doper uit hoor. Kom nou, je kan hem niet eens vergelijken met Overeem. No disrespect maar Overeem kan zo in een marvel strip spelen zonder dat special effects nodig zijn. Badr ziet er uit als een topatleet die gewoon vecht voor zijn brood, letterlijk en figuurlijk, niks mis mee.
    Fat girlz need lovin too!



Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •