MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 50 of 50

Thread: Game: LA Noire

  1. #26
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    yihaaaa ik zit er al helemaal in!!

    Je hebt het over het spel la noire toch???
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #27
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Je hebt het over het spel la noire toch???
    hahaha LOL jij kan dat spel overdwars hebben hoor ik al

  3. #28
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    en wat vinden we ervan?

    Ik ben gisteren begonnen aan mijn eerste vice case...

    imo een topspel!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #29
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    en wat vinden we ervan?

    Ik ben gisteren begonnen aan mijn eerste vice case...

    imo een topspel!
    zit nog bij de 2e Homicide case.....maar wat je al zegt top spel

  5. #30
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    ben nu nog bij traffic bezig ook omdat ik nog niet echt veel tijd heb gehad er lang mee door te gaan.. maar vet spel, ik was vroeger al gek op die point and click adventures (monkey island serid, police quest etc) en dit nu als next gen game.. wow.. ben erg tevreden over deze game!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Ben nu ergens halverwege mijn eerste homicide case.. Zeker een vet spel . Hopelijk wachten ze niet te lang met DLC

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben in dubio .... de reviews zijn goed maar als je verder leest zijn veelvoorkomende woorden:
    * Saai
    * Makkelijk (Je wordt aan het handje gehouden, piepjes als je bewijsmateriaal moet oppakken, eigen denkvermogen totaal niet nodig, etc etc)
    * Onsamenhangend geheel. veel losse zaakjes, geen vaste partner, weinig diepgang etc etc
    * Sand-box game, maar er is geen fuck te doen behalve wat rondrijden waar je na 3 missies ook genoeg van hebt.

    Als ik de kritieken her en der bijeenschraap en de bugs waarover je leest... Ik weet het niet hoor.


  8. #33
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik zit er nu een uur in en ik vind het tot nu toe erg leuk. Was vroeger ook altijd dol op Broken Sword. Kan me wel voorstellen dat het saai gaat worden na een tijdje.
    Max. 400 x 125

  9. #34
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik ben in dubio .... de reviews zijn goed maar als je verder leest zijn veelvoorkomende woorden:
    * Saai
    * Makkelijk (Je wordt aan het handje gehouden, piepjes als je bewijsmateriaal moet oppakken, eigen denkvermogen totaal niet nodig, etc etc)
    * Onsamenhangend geheel. veel losse zaakjes, geen vaste partner, weinig diepgang etc etc
    * Sand-box game, maar er is geen fuck te doen behalve wat rondrijden waar je na 3 missies ook genoeg van hebt.

    Als ik de kritieken her en der bijeenschraap en de bugs waarover je leest... Ik weet het niet hoor.
    * nee
    * nee (je kunt al die hulp uitschakelen, dan wil ik nog wel eens zien hoe makkelijk het is)
    * je hebt 4 desks, elke desk heeft een andere partner en naast de echte cases heeft elke desk ook nog +/- 10 streetcrimes (wat dus kleine volg die en kill die opdrachten zijn waarvan je zelf kunt bepalen of je ze doet) Mensen die dat onsamenhangend vinden zijn volgensmij zelf onsamenhangend.
    * klopt, maar dit spel draait ook niet om sandbox, dit spel draait om het verhaal en de gezichtanimaties.

    Het blijft frappant dat een developer 1 jaar lang aan het roepen is dat het geen spel is zoals GTA en RDR, en dat er dan mensen gaan janken bij de release omdat ze het niet leuk vinden omdat het niet zoals GTA en RDR is....... kansloos.

    ik vind het leuk en een keer iets anders.
    Last edited by dirk5; 26-05-2011 at 13:16.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #35
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    dubbel
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #36
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Net uitgespeeld. Beste game die ik de afgelopen tijd heb gespeeld. Nu maar wachten op Skyrim.
    Max. 400 x 125

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga zo nog ff verder spelen .

    Heb Duke Nukem ook ff gedownload, ben wel benieuwd of die een beetje vet is.. Er zit iig genoeg oldschool Duke Nukem humor in

  13. #38
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Net uitgespeeld. Beste game die ik de afgelopen tijd heb gespeeld. Nu maar wachten op Skyrim.
    ook 100% completed?... ik moet nog een 7 tal auto's vinden en nog wat streetcrimes........en dan al die dlc downloaden

  14. #39
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ook 100% completed?... ik moet nog een 7 tal auto's vinden en nog wat streetcrimes........en dan al die dlc downloaden
    Nee, vind die streetcrimes geen bal aan. Ben verder ook niet op zoek gegaan naar alle vehicles of alle landmarks. Mis nog wel 2 krantenartikelen dat vind ik wel jammer.
    Max. 400 x 125

  15. #40
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Nee, vind die streetcrimes geen bal aan. Ben verder ook niet op zoek gegaan naar alle vehicles of alle landmarks. Mis nog wel 2 krantenartikelen dat vind ik wel jammer.
    als je xbox live hebt ff aanmelden op de rockstar social club, dan krijg je een overzicht wat je nog moet hebben en waar alles ligt

  16. #41
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Heb PS3 maar het kan ook via PSN. Ik heb alleen gehackte firmware dus kan niet online. Maja ik check t online wel ergens. Wel echt een vet verhaal leek wel een film.
    Max. 400 x 125

  17. #42
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het inmiddels ook al weer een tijdje uitgespeeld inclusief alle kranten, landmarks en street crimes. Moet nog 20 auto's maar daar ga ik niet voor spelen. Heb trouwens ook beide DLC's uit. Nu maar wachten op de volgende van21-6-2011
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  18. #43
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    YES...heb hem net uitgespeeld...en ook 100%.............echt wat een verhaallijn zeg,geweldig!!
    @Dirk5: heb jij die Rockstar pas of niet?

  19. #44
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Eindelijk heb ik 'm dan!!! Heb net drie misdaden erop zitten, maar moet zeggen dat 't nu al enorm interessant en meeslepend is, en af en toe nog best moeilijk... Goed, nog ff werken en dan mezelf weer opsluiten in 't game-kamertje, haha

  20. #45
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    YES...heb hem net uitgespeeld...en ook 100%.............echt wat een verhaallijn zeg,geweldig!!
    @Dirk5: heb jij die Rockstar pas of niet?
    he levent, zie nu je vraag pas, ja die heb ik, nicholsen electroplating viel me een beetje tegen, hopelijk is de volgende beter.
    Last edited by dirk5; 29-06-2011 at 15:09.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  21. #46
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    he levent, zie nu je vraag pas, ja die heb ik, nicholsen electroplatig viel me een beetje tegen, hopelijk is de volgende beter.
    ja dat vond ik ook wel een van de mindere levels, was je ook zo mee klaar

  22. #47
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    oeps, verkeerde knop

    moest edit hebben
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  23. #48
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    is deze game al uit op de pc?
    Home mtk-gym.nl


  24. #49
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    is deze game al uit op de pc?
    nog ff geduld vriend http://tweakers.net/nieuws/75247/la-...oor-de-pc.html

  25. #50
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Godverdomme!! Ik ontwijk dit topic al een tijdje omdat ik het spel nog niet wou kopen gezien ik nog druk bezig ben met een ander,maar kon de verleiding niet weerstaan om even te lezen hoe hij jullie bevalt tot nu toe. Nou moet ik 'm toch maar halen eerdaags haha

    Ben benieuwd!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •