MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 154
  1. #101
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    wat wordt hier weer afgezeken zeg.
    hij geeft bepaalde dingen toe, dat is al een eerste stap.

    alles wordt negatief bekeken, dat is jammer jongens.
    ik praat niet dingen goed, want was ook geschokt wat hij tegen hesdy zei, maar niet overdrijven over ziek zijn in je hoofd en psychiater etc.
    ook dat burenruzie wordt geplaatst alsof hij dat nu heeft gedaan met de kracht en woede van nu, in 2004 was hij een lange slungel van 17 a 18 jaar die wat verkeerd heeft gedaan.
    is alsnog niet goed maar niet neerzetten alsof die persoon is doodgemept door de badr van nu( portier van blinq terzijde)

    mijn advies is echt een andere trainer, die hier mee weet om te gaan, met alle respect voor mike, die maakt hem aggressiever met zijn visie, want die wil k.o's en kijhkcijferkanon van hem maken.

    ook valt me op dat badr sinds semmy schilt overwinning, zijn mooie vechtstijl kwijt is, hij maait te veel terwijl hij echt beter kan.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    wat wordt hier weer afgezeken zeg.
    hij geeft bepaalde dingen toe, dat is al een eerste stap.

    alles wordt negatief bekeken, dat is jammer jongens.
    ik praat niet dingen goed, want was ook geschokt wat hij tegen hesdy zei, maar niet overdrijven over ziek zijn in je hoofd en psychiater etc.
    ook dat burenruzie wordt geplaatst alsof hij dat nu heeft gedaan met de kracht en woede van nu, in 2004 was hij een lange slungel van 17 a 18 jaar die wat verkeerd heeft gedaan.
    is alsnog niet goed maar niet neerzetten alsof die persoon is doodgemept door de badr van nu( portier van blinq terzijde)

    mijn advies is echt een andere trainer, die hier mee weet om te gaan, met alle respect voor mike, die maakt hem aggressiever met zijn visie, want die wil k.o's en kijhkcijferkanon van hem maken.

    ook valt me op dat badr sinds semmy schilt overwinning, zijn mooie vechtstijl kwijt is, hij maait te veel terwijl hij echt beter kan.
    Dat laatste ben ik het helemaal mee eens. Zijn vechtstijl is momenteel echt poep... zo veel overdreven kracht...

    Ik maak me ook zorgen om hem als hij Mike weg duwt na partij tegen Tony... toch denk ik dat hij nooit Mike zal verlaten.

  3. #103
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Dat laatste ben ik het helemaal mee eens. Zijn vechtstijl is momenteel echt poep... zo veel overdreven kracht...

    Ik maak me ook zorgen om hem als hij Mike weg duwt na partij tegen Tony... toch denk ik dat hij nooit Mike zal verlaten.
    X2

    Ik wil weer de Badr zien van vroeger. Neem bijvoorbeeld hoe hij de eerste keer vocht tegen Remy Bonjasky. Prachtig om te zien. Snelle bokscombinaties die hij afronde met een lowkick of een highkick. Badr kan prachtig technisch vechten, dat heeft hij vaak genoeg laten zien. Ik hoop dat hij dat weer gaat doen. Waarom nou zo gefixeerd op die snelle Knock outs???

    Nog iets. Met alle respect voor Mike, maar ik weet het niet hoor, een trainer die zelf niet op topniveau geknokt heeft??? Ik denk dat je veel meer kunt leren van een Mousid, Carbin, Hyppolite etc.

  4. #104
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Geef Mike maar de schuld........
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  5. #105
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Geef Mike maar de schuld........
    nee dat niet, mike is een geweldige trainer met toopers als joeri mes en melvin manhoef, waar het goed mee is gegaan.
    maar badr heeft gewoon iemand anders nodig, een echte leider een baas, bij mike kan badr alles maken lijkt het.

  6. #106
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    ik wou net zeggen wat is er mis met mike.
    de man is een baas in zijn vak

  7. #107
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    wat een misselijk mannetje zeg....grootsheidwaan op en top....toen hij net begon op te komen in het circuit was ik onder de indruk van hem maar voor mij hoeft hij niet meer.

    zijn talent staat buiten kijf maar een echte kampioen is binnen en buiten de ring ook een kampioen en niet iemand die de sport door zijn dadan danwel binnen of buiten de ring kapot maakt.
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  8. #108
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    , bij mike kan badr alles maken lijkt het.
    niets is wat het lijkt

  9. #109
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Niets mis met Mike idd.

    Zou Badr ook op mixfight lezen vanaf zijn macbook? :P

  10. #110
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Wordt dit nog opnieuw later uitgezonden?

  11. #111
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Wordt dit nog opnieuw later uitgezonden?
    Player omroep.nl

    Kan je het terugkijken.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #112
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Player omroep.nl

    Kan je het terugkijken.
    Thanks. Maar vind het wel de moeite om op te nemen!

  13. #113
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Zeker niks mis met Mike! Groot respect hoe hij zijn zaakjes regelt....en dat doet hij met een nieuweling met net zoveel overgave als met een wereldtopper!

    Maar Hari lijkt voor weinig mensen respect te hebben....voor een Peter Aerts en een Sem Schilt blijkbaar wel.....het zal wel niet meevallen maar het zou mooi zijn wanneer een van hen betrokken zou kunnen worden in zijn begeleidingsteam...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  14. #114
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    tja, viel me op dat Badr het woord 'ik' nogal vaak gebruikt ............

    Ben benieuwd of we dit jaar nog mooie partijen van de Heer Hari zullen zien, K-1 ligt wel een beetje op zijn gat als ik het zo lees
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  15. #115
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Over dat wegduwen van Mike, ik heb het idee dat Badr zich ergerd aan zijn tegenstander, die overduidelijk van een paar niveau's lager is.
    Denk dat hij zich daar na de wedstrijd, wanneer Mike hem ongetwijfeld feliciteert, een beetje boos over maakt en het idee heeft: tja waarmee gefeliciteerd winnen van een derderangs broodvechter?

  16. #116
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    tja, viel me op dat Badr het woord 'ik' nogal vaak gebruikt ............

    Ben benieuwd of we dit jaar nog mooie partijen van de Heer Hari zullen zien, K-1 ligt wel een beetje op zijn gat als ik het zo lees
    ja gek he als de docu over hem gaat

  17. #117
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Badr ga zo door! ik kan eindelijk weer genieten van je gevechten!!
    In die armoede kom je niet, want ze komen nu als poesjes op en gaan als poesjes weg!
    De naam Badr Hari maakt ze al klein.

    Je tegenstanders lijken eerder op een ramp na het wedstrijd.

    Veel succes verder!

  18. #118
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Darkness View Post
    Badr ga zo door! ik kan eindelijk weer genieten van je gevechten!!
    In die armoede kom je niet, want ze komen nu als poesjes op en gaan als poesjes weg!
    De naam Badr Hari maakt ze al klein.

    Je tegenstanders lijken eerder op een ramp na het wedstrijd.

    Veel succes verder!
    das een goeie, die houden we erin

  19. #119
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Zeker niks mis met Mike! Groot respect hoe hij zijn zaakjes regelt....en dat doet hij met een nieuweling met net zoveel overgave als met een wereldtopper!

    Maar Hari lijkt voor weinig mensen respect te hebben....voor een Peter Aerts en een Sem Schilt blijkbaar wel.....het zal wel niet meevallen maar het zou mooi zijn wanneer een van hen betrokken zou kunnen worden in zijn begeleidingsteam...
    Dat is lang zo gek nog niet wat je zegt.....het zal waarschijnlijk niet snel gebeuren maar stel dat Badr bij een stal als bijv. GG zou zitten.....omringd door andere topvechters....waar hij alleen maar beter door zou worden bij het trainen alleen al...

    ben wel benieuwd wat voor effect dat op hem zou hebben....mentaal vooral....wetende dat als hij gekke dingen zou uithalen, hij z'n hele team in diskrediet brengt..

    bij Mike's heb ik het idee dat hij alles zou kunnen maken qua misdragingen zonder dat er gevolgen zijn..
    hij is het paradepaardje en hij is Badr......alle gekkigheid nemen ze op de koop toe....

    als, als, als.....maar goed daar is het forum voor...

    moet zeggen dat hij wel erg zelfbewust overkomt....intelligent zelfs....ook al doet hij soms maffe dingen....het is echt geen domme jongen...

  20. #120
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    na dit gezien te hebben heb ik veel meer
    respect voor badr, misschien raar maar hij moet
    een keer goed knockout gaan. Dat hij wat voorzichtiger
    vecht en zo.

  21. #121
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Dat is lang zo gek nog niet wat je zegt.....het zal waarschijnlijk niet snel gebeuren maar stel dat Badr bij een stal als bijv. GG zou zitten.....omringd door andere topvechters....waar hij alleen maar beter door zou worden bij het trainen alleen al...

    ben wel benieuwd wat voor effect dat op hem zou hebben....mentaal vooral....wetende dat als hij gekke dingen zou uithalen, hij z'n hele team in diskrediet brengt..

    bij Mike's heb ik het idee dat hij alles zou kunnen maken qua misdragingen zonder dat er gevolgen zijn..
    hij is het paradepaardje en hij is Badr......alle gekkigheid nemen ze op de koop toe....

    als, als, als.....maar goed daar is het forum voor...

    moet zeggen dat hij wel erg zelfbewust overkomt....intelligent zelfs....ook al doet hij soms maffe dingen....het is echt geen domme jongen...
    Bij Mikes gym heeft hij volgens mij ook geen echt goede sparrings partners. Bij GG zou hij denk ik heel anders zijn maar nooit van zijn leven dat hij daar ooit zal trainen.

  22. #122
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Bij Mikes gym heeft hij volgens mij ook geen echt goede sparrings partners. Bij GG zou hij denk ik heel anders zijn maar nooit van zijn leven dat hij daar ooit zal trainen.
    de sparringspartners uit die docu zullen wel niet representatief zijn voor waar hij normaal mee spart (hoop ik)

  23. #123
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    In de docu zie je Hari ook backstage een hoek uitdelen waarna z'n tegenstander er geweldig onderdoor duikt, is dat sam greco? En zijn daar beelden van? Kan niks vinden.

  24. #124
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Weet het niet helemaal zeker maar volgens mij is dat Peter Graham, dit was de volgens mij de avond voor het gevecht en in het gevecht is Badr door een geweldige trap KO gegaan.

  25. #125
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk ook dat Badr de hulp van een psycholoog moet zoeken. Grappig dat sommige mensen hier dat als een soort diskwalificatie van zijn persoon zien.

    Hij is een topsporter en hij moet alles gebruiken om zo goed mogelijk te presteren. Zij dieet en zijn lichamelijke training heeft hij duidelijk al top voor elkaar. Zijn "mindset" laat echter nogal wat te wensen over. Die heeft er voor gezorgd dat hij een aantal belangrijke partijen onnodig verloren heeft.

    Waarom daar dan niet hulp bij zoeken? Ik weet zeker dat een goede sportpsycholoog hem kan leren omgaan met zijn woede. Bovendien zou het ook helpen om hem op een andere manier te leren kijken naar presteren en winnen. Hij laat zijn eigenwaarde nu heel erg afhangen van het feit dat hij wel of niet wint en dat heeft duidelijk geen goed resultaat. Als hij daar op een andere manier naar leert kijken, staat niets hem in de weg om de best kickbokser van zijn generatie te worden.

    Als het je kan helpen bij je prestaties, waarom dan geen hulp zoeken? Bij een psycholoog lopen hoeft niet te betekenen dat er iets mis met je is, het kan ook betekenen dat je nog beter kunt worden. Bij andere sporten hebben ze dit al lang door, dus waarom bij kickboksen niet?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •