MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Thumbs up Uitslagen Push it 2 The Limit 4.6.'11

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Thanks

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Was een ouderwets gezellige avond in het zonnehuis! Complimenten aan Sharon en Ali!!! Veel mooie partijen gezien, en een hele goeie sfeer.

    Dat er 2 partijen niet door gaan omdat er zoveel gewichtsverschil is kan ik NIET begrijpen. Waarom wegen die trainers hun vechters niet vaker.
    Je spreekt toch een gewicht af?!
    En dat er 1 vechter niet de ring in kwam omdat ie spoorloos was.......schaamteloos. Je zet je tegenstander, je trainer, en de organisatie die er hard voor heeft gewerkt gewoon voor paal. Het minst wat je kan doen is je trainer bellen.
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Erg onrespectvol idd. Ellen

    Ik zie Hannes Schneider FFC staan. Dat is dezelfde die eerst voor Van Os vocht?

  5. #5
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Met recht dat het een 'ouderwetse gezellige Zonnehuis' avond is geweest. Mooie partijen gezien, top sfeer hing er in de zaal. Tja, wat betreft het gewichtsverschil.... Was er ook niet blij mee, te zot voor woorden. Wat betreft de vechter die niet was komen opdagen in de ring,.. Hij was even naar huis gegaan om zijn teennagels te knippen. Niemand in 't Zonnehuis had 'n nagelknipper bij zich?!?
    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Was een ouderwets gezellige avond in het zonnehuis! Complimenten aan Sharon en Ali!!! Veel mooie partijen gezien, en een hele goeie sfeer. Dat er 2 partijen niet door gaan omdat er zoveel gewichtsverschil is kan ik NIET begrijpen. Waarom wegen die trainers hun vechters niet vaker. Je spreekt toch een gewicht af?! En dat er 1 vechter niet de ring in kwam omdat ie spoorloos was.......schaamteloos. Je zet je tegenstander, je trainer, en de organisatie die er hard voor heeft gewerkt gewoon voor paal. Het minst wat je kan doen is je trainer bellen.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Heiloo
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Was echt een TOP gala weer eens in zonnehuis.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Erg onrespectvol idd. Ellen

    Ik zie Hannes Schneider FFC staan. Dat is dezelfde die eerst voor Van Os vocht?
    Klopt dat is dezelfde, van zo iemand hebben we er maar 1 hahaha ;-)
    Regina ook complimenten aan jou. Netjes geregeld, en pauze niet te lang. Echt TOP
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  8. #8
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Jopie nog wel bij Van Os ?

  9. #9
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha, zou wat zijn als er 'meerdere' van waren. Dank je wel voor de complimenten Néé, pauze van lange duur was niet nodig. En dat allemaal 'n zonder 'time schedule'....
    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Klopt dat is dezelfde, van zo iemand hebben we er maar 1 hahaha ;-) Regina ook complimenten aan jou. Netjes geregeld, en pauze niet te lang. Echt TOP

  10. #10
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    waarom was de partij van maik redan een NC?

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Jopie nog wel bij Van Os ?
    Jawel, maar die traint wel niet wel niet wel niet enz.........dus ook geen vechter waar je van uit kan gaan.
    Zou 14 mei reservepartij op ons gala vechten (toernooi B 65 kg) maar nam niet eens de moeite om even af te bellen. Dus je snapt dat ik daar wel klaar mee ben.
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    bedankt voor de uitslagen!
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #13
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Jawel, maar die traint wel niet wel niet wel niet enz.........dus ook geen vechter waar je van uit kan gaan.
    Zou 14 mei reservepartij op ons gala vechten (toernooi B 65 kg) maar nam niet eens de moeite om even af te bellen. Dus je snapt dat ik daar wel klaar mee ben.
    Ja dat is minder. Lullig voor zijn tegenstander. Schering en inslag dit soort dingen.
    Ik zag hem op Fightnight Haarlem waar hij wel een van de spectaculairdere vechters was.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Geen dank, graag gedaan!
    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    bedankt voor de uitslagen!

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ja dat is minder. Lullig voor zijn tegenstander. Schering en inslag dit soort dingen.
    Ik zag hem op Fightnight Haarlem waar hij wel een van de spectaculairdere vechters was.
    Het is een beetje dubbel denk ik. Voor het publiek zeker een meerwaarde, want alle partijen van hem zijn gewoon hard en spectaculairder, alleen zoals Ellen al aangaf spelen er meerdere dingen mee, zoals een stukje betrouwbaarheid bijv.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •